Jump to content



Assetto Corsa CL Cup 2016


thazio

Recommended Posts

Καλή ιδέα το ballast αλλά έχουμε data για να δούμε τι προκαλεί; Αν έχουμε τι χάνει περίπου 10Kg/Km να το κάνουμε.Αλλιώς λέω να μην πειραματιστούμε

Ειλικρινά δεν ξέρω ακριβώς. Νομίζω όμως είναι καλή ιδεα. Ίσως ο Άκης μας πει.

 

Συμφωνώ αλλά πως θα το διασφαλίσουμε;

Δυστυχώς, μόνο με "μπαμπούλα".

 

 

 

Στον server του cup υπάρχει imola με διάφορα "δρομίσια"

 

Προτείνετε και άλλα ή να βγάλουμε

 

Στόχος είναι να βρούμε 5 να τα πάμε ψηφοφορία για τα 2 endurance

 

Άποψή μου, είναι πως το τέλειο road car αυτή τη στιγμή, είναι το Lotus V6 CUP.

Μια δοκιμή θα πείσει κ τον πιο δύσπιστο.

 

Με το 1.4 έχει γίνει από πολύ καλό, απλά τέλειο.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει μην το παρακάνουμε.Θα βαρεθουμε και δεν θα έχουμε και τη στρατηγική επιλογής. Το καλό είναι ότι παραμένουν οι ίδιες αρχές για το setup

Σαν διευκρίνιση γράφω ότι εννοούσα να γίνει για κάθε ομάδα ελεύθερη επιλογή μεταξύ οποιουδήποτε gt3, όχι να τρέχουμε όλοι με το ίδιο gt3!

 

 

Σαν υποψήφιο μέλος στο cup θέλω να πω τι δε μου αρέσει καθόλου μέχρι στιγμής:

  • περιορισμός στα gt3 (εδώ παρακαλάγαμε να μεγαλώσει το roster και τώρα που αυτό έγινε αυτοπεριοριζόμαστε; )
  • 1 ώρα endurance (πολύ μικρή διάρκεια για να χαρακτηριστεί αγώνας αντοχής)
  • street cars στο endurance!!!

 

Α να μην το ξεχάσω! Tο PRO league του ACRL που θα πάρουμε μέρος με τον Στέλιο γίνεται Κυριακές και μοιραία θα δώσουμε προτεραιότητα σε αυτό αν υπάρξουν κοινές ημερομηνίες αγώνων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

περιορισμός στα gt3 (εδώ παρακαλάγαμε να μεγαλώσει το roster και τώρα που αυτό έγινε αυτοπεριοριζόμαστε; )

 

Βοηθά στον συναγωνισμό. Ποιος παρακάλαγε να μεγαλώσει το roster; Μάλλον όσοι παίζουν 50h την εβδομάδα. Το cup εξαρχής έχει στόχο να γίνονται ανταγωνιστικοί σχετικά όλοι με τον επαρκή χρόνο για προπόνηση ανάμεσα στους αγώνες.

Επίσης αυτό με την στρατηγική πιστεύω θα δημιουργήσει ενδιαφέρον.

 

 

 

1 ώρα endurance (πολύ μικρή διάρκεια για να χαρακτηριστεί αγώνας αντοχής)

 

Συμφωνούμε , θα το συζητήσουμε και πιο μετά 

 

 

 

street cars στο endurance!!!

 

Γιατί όχι; Άσε που δεν θα πάμε με τις MITO... αλλά με τίποτα τέρατα. :)  

 

 

 

Α να μην το ξεχάσω! Tο PRO league του ACRL που θα πάρουμε μέρος με τον Στέλιο γίνεται Κυριακές και μοιραία θα δώσουμε προτεραιότητα σε αυτό αν υπάρξουν κοινές ημερομηνίες αγώνων.

 

όσοι τρέχετε και αλλού δώστε μου τις ημερομηνίες μήπως και τα αποφύγουμε αυτά.

Επίσης δεν θα μετραν όλα τα αποτελέσματα οπότε δεν θα έχει σοβαρή βαθμολογική χασούρα η απουσία  

 

 

 

Άποψή μου, είναι πως το τέλειο road car αυτή τη στιγμή, είναι το Lotus V6 CUP.

 

Θα το βάλω Το έβαλα στον server 

Έγινε επεξεργασία από thazio
Link to comment
Share on other sites

Όχι πως καίγομαι απλά:

 

Βοηθά στον συναγωνισμό. Ποιος παρακάλαγε να μεγαλώσει το roster; Μάλλον όσοι παίζουν 50h την εβδομάδα. Το cup εξαρχής έχει στόχο να γίνονται ανταγωνιστικοί σχετικά όλοι με τον επαρκή χρόνο για προπόνηση ανάμεσα στους αγώνες. Επίσης αυτό με την στρατηγική πιστεύω θα δημιουργήσει ενδιαφέρον.
 

 

Τα GT3 είναι κατα 90% τα ίδια αυτοκίνητα... όχι με την κυριολεκτική ένοια αλλά καταλαβαίνετε τι ενοώ. Επίσης εννοείται πως διαλέγεις ένα συγκεκριμένο για όλη τη σεζόν και το μαθαίνεις δεν χρειάζεσαι 50 ώρες. Ούτε χρειάζεται να μάθεις τα άλλα GT3 των αντιπάλων.

 

1 ώρα endurance (πολύ μικρή διάρκεια για να χαρακτηριστεί αγώνας αντοχής)
 

 

Endurance = 2 ώρες κατα τη γνώμη μου πάντα.

 

όσοι τρέχετε και αλλού δώστε μου τις ημερομηνίες μήπως και τα αποφύγουμε αυτά. Επίσης δεν θα μετραν όλα τα αποτελέσματα οπότε δεν θα έχει σοβαρή βαθμολογική χασούρα η απουσία  

 

Ναι είναι for fun πάντα, στο άλλο league κατα 90% θα είναι Κυριακές στις 10. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όχι; Άσε που δεν θα πάμε με τις MITO... αλλά με τίποτα τέρατα. :)

Ένας σημαντικός λόγος είναι ότι με τα αγωνιστικά στο endurance παίζονται παιχνίδια τακτικής στα πιτ στοπς (hard-medium tyres) ενώ με τα road cars αυτή η διάσταση χάνεται.

 

Τώρα για τα gt3 που λες, ήταν παλλαϊκή  ( :D ) απαίτηση η αύξηση του ρόστερ.. Και δε μιλάμε για τους καμμένους που παίζουν 20 ώρες τη βδομάδα, αλλά για τους casual players. Οι καμμένοι συνήθως έχουν περίεργα γούστα και γκρινιάζουν για τα πολλά gt3 που είναι αδιάφορα, noob cars κλπ. :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οποιος λεει οτι τα gt3 ειναι noob cars δεν ξερει τι λεει, ναι ειναι πιο ευκολα στην οδηγηση αλλα δυσκολα να πας στο οριο. Δεν ειδα ποτε να αλλαζει η καταταξη επειδη βαλαμε gt3.

Στο θεμα μας τωρα... Εγω πιστευω οτι σωστο ειναι να μας βαλετε να διαλεξουμε ενα αυτοκινητο απο ολα που πιστευουμε εμεις οτι θα μας ταιριαζει στις πιστες και τελος.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μέχρι τώρα έχουμε από κόσμο:

cont.jpg

Παρακαλώ διαλέξτε και τα καινούρια χρώματά σας όσοι δεν έχετε στον πίνακα (πρώην τσιγάρα + νέοι)

 

Σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες το αίτημα μου..

Εύχομαι ο νούμερο ένα οδηγός να επιστρέψει, και να συμπληρώσει βαθμούς για να κατακτήσουμε τον τίτλο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το καλύτερο είναι να διαλέξει η κάθε ομάδα ένα από τα gt3 που υπάρχουν στην διάθεσή μας, με το οποίο θα τρέξουν και όλους του αγώνες που θα γίνουν με gt3!!! 

 

Έτσι θα υπάρχει ένα εύρος στο grid και θα πρότεινα να υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός από κάθε αυτοκίνητο και ανάλογα με την κατάταξη των ομάδων την προηγούμενη σεζόν να διαλέξουν οι ομάδες με σειρά προτεραιότητας!! π.χ. να υπάρχουν διαθέσιμα 4 αυτοκίνητα απο κάθε μοντέλο :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ή μπορούμε να ψηφίσουμε 3 ή 6 GT3 αμάξια και μετά κάθε ομάδα να είναι υποχρεωμένη να τα χρησιμοποιήσει όλα από 2 ή 1 φορές/ά αντίστοιχα.

Επειδή λαλούν πολλοί κοκοροι, ότι πει ο διοργανωτής θα είμαι μέσα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ δεν έχω δηλώσει συμμετοχή γιατί δε θέλω να έρχομαι εντελώς "αδιάβαστος" σε τέτοιου είδους αγώνες (championship), λόγω περιορισμένου χρόνου. Παρόλ' αυτά, αν είναι να γεμίσει το grid και να μην υπάρχουν κενά στους αγώνες, μπορείτε να με δηλώσετε ως αναπληρωματικό μέλος, αν με θέλει κάποια ομάδα.  :)

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και η τελική απόφαση είναι στα χέρια του thazio!! και θα το σεβαστούμε όποιο και να είναι!! Απλά κάνουμε προτάσεις για να τις έχει στο νου του!!

 

Παιδιά εγώ δεν έχω δηλώσει συμμετοχή γιατί δε θέλω να έρχομαι εντελώς "αδιάβαστος" σε τέτοιου είδους αγώνες (championship), λόγω περιορισμένου χρόνου. Παρόλ' αυτά, αν είναι να γεμίσει το grid και να μην υπάρχουν κενά στους αγώνες, μπορείτε να με δηλώσετε ως αναπληρωματικό μέλος, αν με θέλει κάποια ομάδα.  :)

 

Σε θέλω εγώ :p Αλλά με προϋπόθεση να συμμετάσχεις σε κάθε αγώνα ανεξαιρέτου προπόνησης!!  

 

Εκτός βέβαια αν αποφασίσει ο Γιάννης Χριστοδούλου να επιστρέψει δυνατός φέτος στην διοργάνωση :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να ευχηθώ καλές γιορτές σε όλους γιατί έχω καιρό να μπω. Να πω κι' εγώ την άποψή μου για τους κανονισμούς του 16:

 

- Προτείνω η κάθε ομάδα να διαλέξει ΕΝΑ GT3 αυτοκίνητο -αφού αυτά ψηφίσατε.. :p- με το οποίο θα μπει σε όλους τους αγώνες και στον endurance. Όπου έχει πλεονέκτημα αυτό το αυτοκίνητο καλώς, όπου έχει μειονέκτημα.. that sucks, αλλά έτσι γίνεται και στους πραγματικούς αγώνες. Προσωπικά πιστεύω πως δε θα έχω χρόνο ούτε για να ασχοληθώ με ένα αυτοκίνητο και μια πίστα, οπότε το να έχω να συγκρίνω 3 αυτοκίνητα σε κάθε πίστα, να βρω setup για το καθένα και να αποφασίσω με ποιο θα τρέξω -και μετά τον αγώνα να θεωρώ πως έκανα λάθος επιλογή :p- το βρίσκω απλά απαγορευτικό και overcomplicated χωρίς κανένα λόγο. 

- Συμφωνώ για superpole. Διαφωνώ κάθετα για μόνο 6 λεπτά κατατακτήριες. Με τόσα αυτοκίνητα και τόσο λίγο χρόνο, θα είναι δύσκολο να βγάλεις καθαρό γύρο. Στη superpole τουλάχιστον ξέρεις από την αρχή που μπλέκεις. 

- Συμφωνώ για endurance αγώνα ο οποίος θα μετρά υποχρεωτικά στη βαθμολογία, με τα GT3 αυτοκίνητα που έχει διαλέξει η εκάστοτε ομάδα. 

- Συμφωνώ για ballast στους 3 πρώτους.

- 1 αγώνας μόνο. Οι 2 τραβούσαν αρκετά. 

 

Αυτά από 'μένα! 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δε καταλαβαινω γιατι πρεπει να τα δυσκολευουμε ολα ΤΟΣΟ!!
αν ο καθενας πει το μακρυ του και το κοντο του , θα παμε για cup 2017 και σιγουρα καποιος δε θα ειναι ευχαριστημενος!
Αλλα επειδη πεσαμε στη παγιδα , ας σχολιασω.

Δε καταλαβαινω καθολου τη λογικη του ballast.Νικαει ο καλυτερος νομιζω.Ποιο το νοημα να το κανετε πιο ανταγωνιστικο ; Τοτε τι μου βαζετε GT3 αν θελετε να γινει ανταγωνιστικο ; Δε το καταλαβαινω.Θελετε ανταγωνιστικο cup ? Βαλτε πιο ευκολα αμαξια που δε θελουν ΛΙΩΣΙΜΟ.

Θελετε να ανεβει το επιπεδο ; Βαλτε αγωνιστικα αμαξια , ενα αμαξι για καθε ομαδα (να μαθει σε αυτο) , 1-2 δοκιμες για qual και thats all.

Ετσι νικαει ο καλυτερος με την αξια του.Ποιο το νοημα να βγω 1ος και 2ος ο αλλος με ballast? Κανενα.

Και επειδη πλεον χρονος δεν υπαρχει οσο παλια , ηλπιζα να μην εμπαιναν GT3 για τοσους πολλους αγωνες , μπας και γλυτωναμε καμμια ωρα για πρακτις.Αλλα αφου αποφασιστηκε και ο teammate μου αναγκαστικα θα τρεξει εστω και χωρις πρακτις , θα ακολουθησω.Αλλα μια παρακληση.ΕΝΑ αμαξι ανα ομαδα για ολους τους αγωνες.

Τωρα οσο πιο συνθετο το κανετε , τοσο πιο πολυ θα μπερδευτουμε , παραπανω γκρινια , λιγοτερες παρουσιες κ.ο.κ
Απλα πραγματα θελουμε.Αλλιως παλι θα γεμισει το grid στο 1ον race και στον τελευταιο , θα τρεχουν οι μισοι.

Προτιμω δυο αγωνες γιατι αν καποιος ειναι απροσεκτος , θα την πληρωσω εγω τη μλκια του.Και επειδη δεν εχω χρηματοδοτη απο πισω για να ειναι στα τετοια μου , ας μου δινεται και αλλη μια ευκαιρια να παιξω το παιχνιδι.
Αυτα και απο μενα.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως τρέχουμε for fun και όχι για το ποιός είναι ο καλύτερος.

 

To ballast βοηθάει στο να υπάρχει καλύτερο racing χωρίς οι πρώτοι να αφήνουν πίσω τους υπόλοιπους. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως τρέχουμε for fun και όχι για το ποιός είναι ο καλύτερος.

 

To ballast βοηθάει στο να υπάρχει καλύτερο racing χωρίς οι πρώτοι να αφήνουν πίσω τους υπόλοιπους. 

for fun εχουμε τις Κυριακες.

Το cup το παιρνει ο καλυτερος.

 

 

@Ακη , οχι δε παρακολουθω ,τι σημασια εχει ; Απο οτι βλεπω ομως αυτα δεν εχουν καποια σχεση με τα GT3 σωστα ;

Να καταλαβω , παμε να περασουμε πραγματικες συνθηκες στο παιχνιδι ;

Link to comment
Share on other sites

Έχει σημασία για να καταλάβεις ότι αυτά που λέμε δεν είναι δικές μας ευφάνταστες ιδέες, αλλά πετυχημένες συνταγές από πραγματικά πρωταθλήματα.

Δεν πάμε να περάσουμε πραγματικές συνθήκες στο παιχνίδι από κάποιο βίτσιο, αλλά με στόχο να έχουν πιο πολύ συναγωνισμό τα cups. Για σένα το κάνουμε για να μην τρως 30 sec σε κάθε αγώνα :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που δε καταλαβαινεις εσυ και ο οποιοσδηποτε που υποστηριζει το ballast ειναι οτι αν τρωω 30 δευτερολεπτα σε καθε αγωνα , σημαινει η οτι εισαι γρηγοροτερος κατα 30 secs , η ειμαι αργοτερος εγω κατα 30secs(το ιδιο πραγμα δλδ)Πραγματικη και οχι πλασματικη διαφορα.
 

Αν θελετε συναγωνισμο , βαλτε ευκολα αμαξια για να μην ανοιγουν οι διαφορες.Και ballast να μπει στον 1ο κατα 30kg/60kg η διαφορα που θα ανοιξει με τους πρωτους θα ειναι παλι +30 seconds στα GT3.
Αυτο το πραγμα που πατε να περασετε ειναι φαση αντιφαση.Και θα μπουν δυσκολα αμαξια αλλα και ballast για να αυξηθει ο συναγωνισμος.Κατι δε στεκει επαε
Λες και δε γνωριζετε μιλατε ωρες ωρες...

Επισης ,

με απλα αμαξια οι διαφορες θα ειναι ΠΟΛΥ πιο κοντα απο τον 1ο εως τον 10ο.
Προσωπικα δε με νοιαζει και ενα λαπ να μου ριξει ο 1ος.Αν ειμαι ανικανος να τον φτασω , θα το δεχτω και δε θα παρακαλαω για εξτρα βαρος και μλκιες για να εχω πιο συναρπαστικο αγωνα.

Σορρυ αν ακουγομαι εριστικος , αλλα ειναι η αποψη μου.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι εριστικός, εμένα η καλύτερή μου είναι τέτοιου είδους συζητήσεις :)

 

Να σου θυμήσω τι έγινε στο 1ο race του προηγούμενου cup που ήταν με fiat 500. 1ος με 2ο είχαν πάνω από 30 sec διαφορά..

Τα gt3 θεωρούνται εύκολα αγωνιστικά, γι αυτό άλλωστε υπάρχει η πασίγνωστη κατηγορία pro-am στην οποία εκτός των επαγγελματιών, τρέχουν και λεφτάδες με racing ανησυχίες.

Πού θέλω να καταλήξω; Πουθενά συγκεκριμένα :p

 

Οι προτάσεις που έκανα είδα ότι κατάφεραν να δώσουν ένα έξτρα ενδιαφέρον στο παρελθόν σε προηγούμενα leagues και γι'αυτό τις μοιράστηκα εδώ ;)

 

Anyway, τίποτα από όλα αυτά δεν έχει πραγματική σημασία. Με ballast ή χωρίς, στο τέλος του πρωταθλήματος ο καλύτερος κερδίζει!

Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά σε όλους!!!

 

Μετά από περισυλλογή σκέψη μελέτη και λοιπές εγκεφαλικές (και στομαχικές :D  ) διεργασίες έχω καταλήξει σε κάποια πράγματα τα οποία είναι τα εξής:

(Μιλάω για αυτά που συζητάγαμε κυρίως - αναλυτικοί κανονισμοί λίγο αργότερα)

 

  1. 6 διπλοί αγώνες των 30' με 5-6 λεπτά χρονομετρημένα αντίστοιχα + 2 αγώνες αντοχής 1h 45min ... με χρονομετρημένα 10 '
  2. Για τους 6 διπλούς αγώνες θα έχουμε όλοι από ένα ζευγάρι GT3 και θα τα χρησιμοποιήσει σε 3 αγώνες το καθένα.Η επιλογή είναι ελεύθερη και υποχρεωτικά κοινή για κάθε ομάδα.Θα ψηφίσουμε για το ποια θα είναι αυτά τα 2.   Για τους 2 αγώνες αντοχής θα ψηφίσουμε ανάμεσα σε κάποια δρόμου με εξελιγμένες δυνατότητες και μπόλικα άλογα...  :)  Θα έχουμε και υποχρεωτικά pits stop.
  3. ΔΕΝ θα έχουμε ballast γιατί πιστεύω πως αυτό έχει νόημα μόνο για να κλείνει η ψαλίδα μεταξύ αυτοκινήτων και όχι οδηγών. Ο πιο γρήγορος ας κάνει περίπατο...(συμφωνώ με τον Ιάσονα).
  4. Η επιλογή των αυτοκινήτων θα γίνεται για δύο αγώνες μπροστα, κατά την εβδομάδα μετά το τέλος του προηγούμενου αγώνα.(Για την 1η φορά θα μπορούμε μέχρι 3 εβδομάδες πριν τον 1ο αγώνα)

 

Παρακαλώ όσοι είναι σίγουροι ότι θα τρεξουν και προέρχονται από ομάδα με τσιγάρα να διαλέξουν νέο σπόνσορα. Η πρώην silk cut έχει διαλέξει alitalia και υπάρχει πρόθεση η benetton να αλλάξει σε FIX. Όσοι δεν σας πολύ νοιάζει αφήστε αυτά τα χρώματα στους παραπάνω.(μιλάω για αυτούς που προηγούνται στην επιλογή λόγω βαθμολογίας).

Το αντίστοιχο ποστ είναι μια σελίδα πίσω νομίζω.

 

Επίσης:

Όσοι θέλουν να τρέξουν κάποιους αγώνες μόνο μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ως 3οι οδηγοί σε συνεννόηση με τους 2 κάνονικούς έτσι ώστε να γίνεται αντικατάσταση όταν κάποιος δεν μπορεί.Οι 3οι οδηγοί δεν θα μπορούν να αλλάξουν ομάδα και μπορούν να εμφανιστούν όποτε θέλουν μέσα στη χρονιά.(Θα το περιγράψω με παράδειγμα αναλυτικά σύντομα)

 

Υπολογίζω περίπου 20 Φεβρουαρίου να έιναι ο 1ος αγώνας

Το καλοκαίρι δεν θα τρεξουμε καθόλου όπως και πέρσυ

Περίπου 10 Φλεβάρη θα κάνουμε απονομή Σε κάποια πίστα καρτ - Μάλλον εδώ:http://www.speedforce.gr/Μακάρι να μπορούσαμε να συναντηθούμε όλοι...  ;)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.