Jump to content

Aντιγραφή DVD

ARK

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα πήρα αντιγραφικό DVD NEC 3520A στα 70 ευρώ.

Εκανα και την πρώτη μου απόπειρα (όντας άσχετος) να αντιγράψω μια ταινία DVD σε άλλο.

Βρήκα μια trial εκδοση του Clone DVD και ξεκίνησα. Νόμιζα ότι αντιγράφεται κατευθείαν άλλα δεν είδα τέτοια επιλογή και ξεκίνησε να κάνει image στον σκληρό .Εφτασε στο 66 file απο τα 77 και σταματησε. Περίμενα περίμενα αλλα τίποτε.

Επειδή μαλλον είμαι άσχετος σε αντιγραφές DVD μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με λίγα λόγια και απλά πωσ γίνεται και με ποια προγράμματα?

Ενοειτε οτι θες να κανεις Backup ε?????

Δοκιμασε το DVDXCOPY platinum ή Xpress και το DVDshrink...

Για οτιδιποτε ειμαστε εδω...:D

Αρχική απάντηση από Sir_Builder [Σήμερα, στις 23:26]

Πρωτα πρεπει να ξεκλειδωσεις το dvd και να το περασεις στο δισκο με το dvd decrypter.

και μετά?

με το DVD X-Copy Xpress

δεν χρειαζεται να περασεις τιποτα στον σκληρο εφοσον εχεις και δευτερο dvd drive....

κανει αυτοματα το temp file και το σβηνει αφοτου το καψει...

εσυ απλα επιλεγεις τους υποτιτλους που θες

και εαν θελεις να διατηρησεις την αρχικη δομη του dvd

ή να ξεφορτωθεις ολα τα περιττα προκειμενου να μειωθει το μεγεθος

και κατεπεκταση η συμπιεση προς οφελος της ποιοτητας....

για ποιο δυσκολες περιπτωσεις προστασιας ή reautor & join operations

ο συνδυασμος DVD Decrypter & DVD Shrink

ειναι πολυ απλος γρηγορος και ευχρηστος....

Αν εχεις 2 dvd δεν χρειαζεται να το περασεις στο δισκο οπως λεει και ο κοπριτης.

Το dvd x-copy xpress δεν το εχω δοκιμασει.Εγω εχω το dvd decrypter και το dvd shrink

για αντιγραφες ποιοτητας απο 100%-90%.Ειναι και τα δυο δωρεαν και πιστευω τα καλυτερα για τετοια συμπιεση.Απο εκει και περα αν θες την μεγιστη δυνατη ποιοτητα τοτε χρειαζεσαι τα dvd rebuilder με το cinema craft encoder.Ετοιμαζω ενα guide για dvd backup.Συντομα on-line.

Και για να μην ξεχνιωμαστε μιλαμε παντα για αντιγραφα ασφαλειας των dvd που εχεις ηδη αγορασει ;) ;) ;)

Αρχική απάντηση από Sir_Builder