Jump to content



Σχετικά με αντικατάσταση tablet της Samsung...


phantom

Recommended Posts

Θα ήθελα τα φώτα σας για ένα θεματάκι...

 

Έχω αγοράσει ένα Galaxy Tab Pro απο γνωστή μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων, το οποίο απο την αρχή είχε κάποια θέματα.

Μετά απο αρκετή ταλαιπωρία, η Samsung έδωσε το ΟΚ για αντικατάσταση.

 

Βλέπω όμως στο site του καταστήματος πως δεν έχει πλεον Galaxy Tab Pro... αλλά στα ίδια χρήματα έχει κάποια άλλα που είναι σαφώς υποδεέστερα του Pro.

Αν πάω στο κατάστημα και μου απαντήσουν πως όντως δεν υπάρχει Pro προς αντικατάσταση, τι επιλογές έχω και τι υποχρέωση έχει το κατάστημα, μιας και πρώτον θέλω tablet... και δεύτερον με ΙΔΙΑ και όχι χαμηλότερα specs...

 

Ευχαριστώ...

Έγινε επεξεργασία από phantom
Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που διαπιστώθηκε πρόβλημα, ζητάς τα χρήματά σου πίσω, να το πάρεις από άλλο κατάστημα. Αν σου πουνε διάφορα ότι δεν.... να επιμείνεις έντονα. Αν από την άλλη έχεις δει άλλο ταμπλετ στο ίδιο κατάστημα που σε ικανοποιεί ζητάς πιστωτικό και παίρνεις αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά απο επιμονή... και μιας και δεν υπήρχε ίδιο/αντίστοιχο tablet ίδιων χαρακτηριστικών σε παρόμοια τιμή... έγινε επιστροφή χρημάτων!

Έγινε επεξεργασία από phantom
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.