phantom Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25, 2015 (edited) Θα ήθελα τα φώτα σας για ένα θεματάκι... Έχω αγοράσει ένα Galaxy Tab Pro απο γνωστή μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων, το οποίο απο την αρχή είχε κάποια θέματα.Μετά απο αρκετή ταλαιπωρία, η Samsung έδωσε το ΟΚ για αντικατάσταση. Βλέπω όμως στο site του καταστήματος πως δεν έχει πλεον Galaxy Tab Pro... αλλά στα ίδια χρήματα έχει κάποια άλλα που είναι σαφώς υποδεέστερα του Pro.Αν πάω στο κατάστημα και μου απαντήσουν πως όντως δεν υπάρχει Pro προς αντικατάσταση, τι επιλογές έχω και τι υποχρέωση έχει το κατάστημα, μιας και πρώτον θέλω tablet... και δεύτερον με ΙΔΙΑ και όχι χαμηλότερα specs... Ευχαριστώ... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 25, 2015 από phantom Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Νοέμβριος 30, 2015 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2015 Από την στιγμή που διαπιστώθηκε πρόβλημα, ζητάς τα χρήματά σου πίσω, να το πάρεις από άλλο κατάστημα. Αν σου πουνε διάφορα ότι δεν.... να επιμείνεις έντονα. Αν από την άλλη έχεις δει άλλο ταμπλετ στο ίδιο κατάστημα που σε ικανοποιεί ζητάς πιστωτικό και παίρνεις αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Δεκέμβριος 8, 2015 Author #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2015 (edited) Τελικά μετά απο επιμονή... και μιας και δεν υπήρχε ίδιο/αντίστοιχο tablet ίδιων χαρακτηριστικών σε παρόμοια τιμή... έγινε επιστροφή χρημάτων! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 8, 2015 από phantom 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now