alkibiadhs Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19, 2015 Πριν από λίγες μέρες ένα Datatraveler HyperX 64GB παρέδωσε πνεύμα,οπότε επικοινώνησα με την Kingston για RMA. Δέχτηκαν να το αντικαταστήσουν αλλά στο e-mail που μου έστειλαν αναφέρει : 1. Please package your product securely by using a strong, padded envelope when sending your product(s) back to Kingston.2. Please Click on this link http://media.kingston.com/europe/rma/Freepost_Label_for_RMA_returns.pdf , print the International Royal Mail label and paste it on the package in order to send your product free of charge back to Kingston for exchange.3. Please include a copy of the attached RMA form inside your package.4. Please clearly display the RMA# on the outside of your package for easy identification within our warehouse.Once you have completed the above steps, please take your parcel to your local post office for shipping. Στο βήμα 2 αν κατάλαβα σωστά πρέπει να κολλήσω αυτή την ετικέτα έξω απο το δέμα,να γράψω τον αριθμό του RMA και να πάω στα ελτα για να το στείλω με δικά τους έξοδα αποστολής. Δεν χρειάζεται να γράψω κάπου αλλού στοιχεία αποστολέα και παραλήπτη σωστά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now