Jump to content



[Greek Gatherings 22-11-15] Mugello GT3 NISSAN BMW MERCEDES MACLAREN


panosdimp

Recommended Posts

Εγω ειμαι απογοητευμενος...Με μενα..

Στο practice σε qualy sim επιασα 1:52:2xx νομιζω.

Στο practice σε race sim επιασα 1:56:7xx

 

Στον αγωνα ομως 1-2 γυροι να ηταν στο 1:57...

Μετα το χαος των 1:58-1:59..

 

Με hard τρεξατε και σεις σωστα? Δοκιμασε κανεις με med?

Εγώ όλο m  έβλεπα στον πίνακα παίζει να μην έβαλε κανείς hard.

Τeamspeak η λύση ,αν είχες μπει θα άκουγες η θα μπορούσες να ρωτήσεις. :);)

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Καλά τι θα έλεγε ο divebomber!! Σε league στο rd (και όχι μόνο) θα είχε φάει ποινή ο πίσω χωρίς σκέψη.

Αντε βρε που είμαι divebomber... απλά φρενάρω αργά και κρατάω πατημένο φρένο στρίβοντας μέχρι το άπεξ...

(Σε οποιοδήποτε αγώνα της FIA πάντως, ο εμπρός θα έτρωγε την ποινή και όχι ο πίσω.. εκτός αν είχε φερράρι στο συμβάν, οπότε θα αποφάσιζαν ΠΑΝΤΑ υπέρ της φερράρι......)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να το θέσω διαφορετικά .

https://www.youtube.com/watch?v=mKBjLqjxK2k

Ερωτώ λοιπόν δεν θα μπορούσα να μην φρενάρω και να χαλάσω τον φοβερό αγώνα που έδωσε ο Θοδωρής για να με φτάσει και να με περάσει με

την αξία του και πεντακάθαρα?

Ο Θοδωρής κράτησε ανοικτή γραμμή, δεν έκλεισε πάνω στο άπεξ αγαπητέ...

Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή..

Link to comment
Share on other sites

@Aris Teidis, Αρη, δεν εχω θεμα. Ετσι κι αλλιως ηθελα να πεσω νωρις για υπνο. Για την ιστορια κ μονο, εγω ειδα ακουμπισμα μπροστα και ψιλοεκοψα. Μολις ομως ειδα οτι ανοιξε ο δρομος(πηγε ο ενας δεξια και ο αλλος αριστερα) πατησα για να περασω και τοτε "επεσες" επανω μου απο τα αριστερα.

 

Ηταν απο τα πιο απολαυστικα combo και ας μην ετρεξα τελικα...εξαλλου ειχαμε κανει τουλαχιστον 6-7 αγωνες μεσοβδομαδα :D

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο Θοδωρής κράτησε ανοικτή γραμμή, δεν έκλεισε πάνω στο άπεξ αγαπητέ...

Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή..

Αν ο αντίπαλος δεν έχει κάνει overlap δηλαδή δεν έχει χώσει μούρη, ο μπροστινός δεν έχει καμία υποχρέωση να χαλάσει την γραμμή του και να κρατήσει ανοιχτή γραμμή . Μόνο ως πρόληψη.

Προσωπικά στο συμβάν, την στιγμή που φρέναρε, είχα τον αντίπαλο μια καρότσα πίσω.

Δεν τον περίμενα να μου χωθεί. Αν ήταν ώρα 4 , εννοείται πως θα ανοιγομουν.

Αλλά όπως είπα, με τα GT , τις ταχύτητες, το fov και η διαφορά από τα pings , αρκούν.

Αν αντιστρέφαμε τους ρόλους, ίσως την παταγα και από πριν.

No worries.

Link to comment
Share on other sites

Ο Θοδωρής κράτησε ανοικτή γραμμή, δεν έκλεισε πάνω στο άπεξ αγαπητέ...

Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή..

Μα είσαι εκτός θέματος βαριέμαι να εξηγώ!

Ενα πράγμα μόνο και ίσως καταλάβεις ,ο οποιοσδήποτε μπορεί να εκβιάσει -σκηνοθετήσει  race incident όχι μόνο εσύ! :p

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Για να δω σκεψη γενικη...

 

Στην Σουζουκα του 89 ποιος εφταιγε?

Στο Σοτσι του 15 ποιος εφταιγε?

Προστ:  Ψεύτικη γραμμή δεν είχε καμιά δουλειά εκεί. 

             (Όπως και ο φίλος σου την επόμενη χρονιά -  :)  )

 

Κίμι: Επίσης υπερκινδυνευμένο και ανούσιο εκτός θέσης σε μεγάλη γωνία με την ιδανική γραμμή.

        Για εμένα το πόσο εφαπτομενικά (πόσο παράλληλα ή όχι σε σχέση με τον εμπρός) στην ιδανική γραμμή κινείται ο επιτιθέμενος δηλώνει και την βιωσιμότητα - σκοπό της κίνησης που κάνει. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε ολα Thazio!!

Το συμβαν του 1990 βεβαια ηταν απαντηση για την αδικια του 1989.

 

Απλα με αυτα τα 2 παραδειγματα ηθελα να δειξω πως και στις 2 περιπτωσεις ο πισω προκαλεσε ατυχημα αλλα ο φταιχτης δεν ηταν παντα αυτος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εγώ πιστεύω πως χρειαζόμαστε αγωνοδίκη η αγωνοδίκες, 2 είναι αρκετοί :) για να μην πλακωνόμαστε και την άποψή τους να τη δεχόμαστε ασυζητητί .

Δεχόμαστε υποψηφιότητες ,ο αγαπητός μου vitas παρακαλείται να μην υποβάλλει υποψηφιότητα. :p:D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από του καλύτερους αγώνες που έχω κάνει στο AC.  Μπράβο σε όλους!  :T:

 

liakjim η αλήθεια είναι οτι και εμένα με ταλαιπώρησες πολύ σε 2-3 laps ειδικά πατούσες κάτι φρένα άκυρα και πολύ νωρίς. :o  Για να σε αποφύγω βγήκα εκτός αρκετές φορές και πάλι καλά που δεν το έχασα. :)  Καλή new season!

 
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Από του καλύτερους αγώνες που έχω κάνει στο AC.  Μπράβο σε όλους!  :T:

 

liakjim η αλήθεια είναι οτι και εμένα με ταλαιπώρησες πολύ σε 2-3 laps ειδικά πατούσες κάτι φρένα άκυρα και πολύ νωρίς. :o  Για να σε αποφύγω βγήκα εκτός αρκετές φορές και πάλι καλά που δεν το έχασα. :)  Καλή new season!

 

 

Καλά με εσένα πίσω του δεν νομίζω να μπορεί να φρενάρει κανείς σωστά αφού το ποδαράκι του το αριστερό θα πηγαίνει τουλάχιστον σαν κομπρεσέρ από το περίσσευμα αδρεναλίνης που θα κυκλοφορεί στο αίμα του .

 

 

Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή..

Φαγωθεί ? Ας γελάσω μάλλον screen του έκανες που λέμε και στο μπάσκετ :hehe:

post-63928-0-05948400-1448282885.jpg

 

Koτάξτε την απελπισία στο βλέμμα του Θοδωρή και την αυτοπεποίθηση στο βλέμμα του vita over my dead body έμαθα του ψιθύρισε στο αυτί .

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βασικά ήσουν ελάχιστα πιο γρήγορος αν δεις τους χρόνους μας :

 

http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=26745#

http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=26746#

 

Αν παρατηρήσεις τα sectors, απλά οι χρόνοι γίνονταν εντελώς διαφορετικά.

Στο entry των στροφών, είχα υποστροφή και έπρεπε να μπαίνω πιο αργά από σένα κ άρα να φρενάρω νωρίτερα.

Στις εξόδους όμως έβαζα την δύναμη πολύ πιο καλά από εσένα κάτω και σου έφευγα.

 

Βασικά αυτός ήταν ο λόγος που πήρα το Huracan. Ήξερα πως στο Mugello, είναι εξαιρετικά δύσκολο να περάσεις αν δεν είσαι γρήγορος στις ευθείες.

 

Ο Θοδωρής έκανε 3 γύρους να με περάσει και ας ήταν πολύ πιο γρήγορος στις στροφές. Μόνο όταν κόλλησε στην στροφή πριν την ευθεία και μου πήρε το slipstreaming.

 

1. Μια φορά όντως είδα teleporting. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή εσύ. Με τον Θοδωρή δεν είχα πάντως.

2. Ακριβώς. Ποτέ δεν άλλαξα τις γραμμές μου γιατί ποτέ δεν ήρθες σε κατάσταση over lap.

3. Νομίζω μπήκα ορθά μέσα. θα το δω στο replay

4. Βλέπε παραπάνω.

5. Βλέπε παραπάνω. Εκεί φρέναρα πάντα. Με 97% στα λάστιχα , απλά φρέναρα λίγο πιο νωρίς. Ας πρόσεχες όμως.

 

To video με τα TT άκυρο.

 

Sorry αλλά δεν βλέπω τον λόγο να πέσεις πάνω μου. Ας πρόσεχες. Ήσουν πίσω.

 

Πάντως να ξέρεις, δεν είμαι καθόλου θυμωμένος μαζί σου.

 

Είχα ήδη τονίσει τις δυσκολίες που κρύβει το combo λόγω ακριβώς της μεγάλης διαφοράς δυναμικότητας των διαφορετικών αυτοκινήτων στα διαφορετικά σημεία της πίστας.

np! ουτε εγω ειμαι θυμωμενος :)...για το συμαβαν δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο,πηγενες αργα και εκελεισες νωρις και αποτομα δεν σε περιμενα αν συνεχιζες στην γραμμη σου θα ημουν διπλα σου τελειωτικα.,πολλες φορες εχασα τα φρενα πισω σου και ανοιγε η  διαφορα μας αλλα εκ των πραγματων ξανακολλαγα πισω σου(αν γυρναγαμε στους ιδιου χρονους θα κραταγες την διαφορα ειχες πολλες ευκαιριες) δεν ειναι σωστο αυτο που λες,πισω σου ημουν και με εβλεπες,Στο 1,51 γυριζα και ειχα δυνατοτητα να πεσω στο 1,50 δεν ηθελα να πιεσω τοσο,μεχρι που ηρθε ο θοδωρης 1,55 λογο μλακιας μου,και απο εκει και περα 1,52,1,53.πισω σουΣε ολο τον αγωνα προσεχα λιακ πιστεψα οτι και εσυ θα εκανες το ιδιο......

Κατα την γνωμη μου ειχες δυο επιλογες η να κρατησεις την εσωτερικη κλεινωντας νωρις αφηνοντας την αγωνηστικη οποτε να με αναγκασεις να παω απο τη εξωτερικη η να κρατησεις την αγωνηστικη αλλα θα επρεπε να μου δωσεις χωρο στην εσωτερικη πλεον,λογο οτι πηγενες αργα .Δεν ειναι ολος ο δρομος δικο σου.Εγω τουλαχιστον ετσι θα εκανα ξεκαθαρα

.

 

Τεσπα ολα καλα....παμε παρακατω  :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βρε Vitouli εγώ τό γραψα για να το πάρεις εγωιστικά και να κάνεις καμιά προπόνηση γιατί έρχεται και το cup να μη χάσεις τη θέση του 2ου οδηγού κι εσύ πας και βάζεις like?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι μπορεί να έχεις δίκιο.

Απλά ξέρω πως αν είμαι ξεκάθαρα μπροστά, έχω το δικαίωμα να κρατώ ότι γραμμή θέλω, αργεί να μην την αλλάζω. Δηλαδή ο δρόμος είναι όντως δικός μου.

Ισχύει αυτό ή όχι?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.