Jump to content



[Greek Gatherings 22-11-15] Mugello GT3 NISSAN BMW MERCEDES MACLAREN


panosdimp

Recommended Posts

Βρε Vitouli εγώ τό γραψα για να το πάρεις εγωιστικά και να κάνεις καμιά προπόνηση γιατί έρχεται και το cup να μη χάσεις τη θέση του 2ου οδηγού κι εσύ πας και βάζεις like?

Δεν με πειράζει αν χάσω τη θέση...

Θα πάω σε άλλη ομάδα που θα με αγαπάνε... ;)

Ναι μπορεί να έχεις δίκιο.

Απλά ξέρω πως αν είμαι ξεκάθαρα μπροστά, έχω το δικαίωμα να κρατώ ότι γραμμή θέλω, αργεί να μην την αλλάζω. Δηλαδή ο δρόμος είναι όντως δικός μου.

Ισχύει αυτό ή όχι?

Εχεις δικαίωμα να απολαμβάνεις όποια γραμμή επιθυμείς, αρκεί να μην την αλλάξεις περισσότερες απο μία φορές...

Θα μπορούσες επίσης να στέκεσαι στην μέση της πίστας σε μια στενή πίστα, και να μην αφήνεις κανέναν να περνάει ούτε απο δεξιά, ούτε απο αριστερά..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είναι ειρωνεία ( καταραμένος γραπτός λόγος ) , σημαίνει πως δεν έκανα κάτι λάθος, σωστά?

Δεν είναι ειρωνεία, σε καμία περίπτωση..

Για εμένα, και το ξαναλέω, για εμένα, είναι δικό σου το σφάλμα, κατά την κρίση μου..

Επειδή φρέναρες νωρίς, και έκοψες το δρόμο χωρίς να είσαι σε θέση για την ιδανική γραμμή...

Εγώ πάντα το θεωρώ δεύτερη αλλαγή πορείας αυτό που έκανες..

Αυτό όπως καταλαβαίνεις δεν είναι η σωστή άποψη, ούτε αυτή που πρέπει να ακολουθούμε στους αγώνες..

Καταλαβαίνεις την διαφορά, έτσι???

Link to comment
Share on other sites

Αντε βρε που είμαι divebomber... απλά φρενάρω αργά και κρατάω πατημένο φρένο στρίβοντας μέχρι το άπεξ...

(Σε οποιοδήποτε αγώνα της FIA πάντως, ο εμπρός θα έτρωγε την ποινή και όχι ο πίσω.. εκτός αν είχε φερράρι στο συμβάν, οπότε θα αποφάσιζαν ΠΑΝΤΑ υπέρ της φερράρι......)

 

Mother Russia Bottas v Kimi έφαγε ο kimi ποινή οπότε βγάλε το ΠΑΝΤΑ :p

 

Παρόμοιο περιστατικό είχαμε και στην Βαρκελώνη, εκεί στην πρώτη στροφή! Το θέμα είναι όχι ποιος και αν θα πρέπει να πάρει ποινή!!! Το θέμα είναι να μάθουμε όλοι ότι άπαξ και ο αντίπαλος μας είναι κολλημένος στον πίσω προφυλακτήρα μας, τότε στην επόμενη στροφή, αν φρενάρουμε συγκλίνοντας στο άπεξ της στροφής  να είμαστε προετοιμασμένη για επαφή!!! Αν ο Δημήτρης είχε αφήσει λίγο χώρο και έμπαινε ο κυριάκος, κατα 99% δεν θα έχανε την θέση του, γιατί ακολουθεί γρήγορη αριστερή και θα είχε το πλεονέκτημα απο την στιγμή που βρίσκετε στην εσωτερική!!!

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση που ένα τέτοιο απλό συμβάν, απολαμβάνει τέτοια διχογνωμία εδώ στο forum.

 

Δλδ βλέπουμε εδώ

2_1_NO_overlap.jpg

Ahead drivers have the right to take any line through a corner.

Ahead drivers have the right to choose any line down a straight, but only one move to defend their position.See also 4. Defending.

 

Με λίγα λόγια , σύμφωνα με το ανωτέρω, είχα το δικαίωμα να πάρω όποια γραμμή θέλω.

 

Καταλήγω, λέγοντας ότι σκοπός που επιμένω , δεν είναι να έρθω σε αντιπαράθεση με τον Κυριάκο ή με τον οποιοδήποτε, απλά για να διευκρινήσω κάποια πράγματα για το τι είναι πρέπων να κάνω στο μέλλον.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι που γίνετε η κουβέντα για 2 λόγους!!

 

1. Οι πίσω να μην φαντάζονται κενά εκεί που δεν υπάρχουν.

2. Οι μπροστά να προσέχουν τους πίσω τους.

 

Γιατί και ο Verstappen για ψάρεμα θα πήγαινε αν οι αντίπαλοί του δεν σεβόντουσαν ότι έχουν ένα ΤΕΡΑΣ πίσω τους. (Interlagos 2015)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Μου κάνει εντύπωση που ένα τέτοιο απλό συμβάν, απολαμβάνει τέτοια διχογνωμία εδώ στο forum.

 

Δλδ βλέπουμε εδώ

2_1_NO_overlap.jpg

Ahead drivers have the right to take any line through a corner.

Ahead drivers have the right to choose any line down a straight, but only one move to defend their position.See also 4. Defending.

 

Με λίγα λόγια , σύμφωνα με το ανωτέρω, είχα το δικαίωμα να πάρω όποια γραμμή θέλω.

 

Καταλήγω, λέγοντας ότι σκοπός που επιμένω , δεν είναι να έρθω σε αντιπαράθεση με τον Κυριάκο ή με τον οποιοδήποτε, απλά για να διευκρινήσω κάποια πράγματα για το τι είναι πρέπων να κάνω στο μέλλον.

 

Δε διαφωνώ με τα ανωτέρω...

Απλά θεωρώ οτι έκλεισες την γραμμή σου πολύ πρίν τη στροφή.. Αρα, για εμένα (και μόνο για εμένα), έχεις κάνει δεύτερη αλλαγή πορείας υπερασπιζόμενος τη θέση σου..

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ με τα ανωτέρω...

Απλά θεωρώ οτι έκλεισες την γραμμή σου πολύ πρίν τη στροφή.. Αρα, για εμένα (και μόνο για εμένα), έχεις κάνει δεύτερη αλλαγή πορείας υπερασπιζόμενος τη θέση σου..

 

"Ahead drivers have the right to take any line through a corner."

 

Άρα τί πειράζει που κλείστηκα? Η 2η αλλαγή που είναι ακριβώς?

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Ahead drivers have the right to take any line through a corner."

 

Άρα τί πειράζει που κλείστηκα? Η 2η αλλαγή που είναι ακριβώς?

Κοίτα, εδώ λέει οτι μπορείς να επιλέξεις όποια γραμμή επιθυμείς μέσα στην στροφή εάν είσαι μπροστά...

Εσύ ήσουν αριστερά, και πήγες δεξιά στο φρενάρισμα, προφανώς για να πάρεις μετά την γραμμή που ήθελες..

Ασε με να πάω στην Θεσσαλονίκη να δώ το ριπλέη πώς έστριβες στους προηγούμενους γύρους, για να κάνω αντιπαραβολή και να σου το δείξω..

Διαφορετικά δεν θα μπορέσω να στο εξηγήσω... Θές να περιμένεις μέχρι το Σάββατο και να ξαναποστάρω τότε??

Link to comment
Share on other sites

Ναι φυσικά , απλά :

 

Κοίτα, εδώ λέει οτι μπορείς να επιλέξεις όποια γραμμή επιθυμείς μέσα στην στροφή εάν είσαι μπροστά...Ήμουν

Εσύ ήσουν αριστερά, και πήγες δεξιά στο φρενάρισμα, προφανώς για να πάρεις μετά την γραμμή που ήθελες..Αυτή είναι η αγωνιστική γραμμή.

Ασε με να πάω στην Θεσσαλονίκη να δώ το ριπλέη πώς έστριβες στους προηγούμενους γύρους...Εξηγώ πως έτσι έστριβα πάντα, λόγω χαρακτήρα αυτοκινήτου -> αργό στο turn in και setup που είχα βάλει. Στις εξόδους , όμως κέρδιζα ότι έχανα + κάτι ακόμα.

 

Ευχαριστώ πάντως.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

 

 

σκοπός που επιμένω , δεν είναι να έρθω σε αντιπαράθεση με τον Κυριάκο ή με τον οποιοδήποτε, απλά για να διευκρινήσω κάποια πράγματα για το τι είναι πρέπων να κάνω στο μέλλον.

 

liak πες οτι θελεις ξερω οτι δεν τα λες για κακο,προθεση σου και δικη μου ειναι καθαροι αγωνες, σε γενικες γραμμες συμφωνω με αυτα που λες ξερεις τις αποψεις μου για το θεμα.

Πολλες φορες εχω πει για συναινεσεις οι οποιες δεν πρεπει να λειπουν απο τους αγωνες μας.Νομιζω οταν εχεις καποιον 12laps κολλημενο πισω σου φερεις και εσυ ευθυνη για τις εξελιξεις.Αν δεν θελεις να χασεις την θεση σου σε καμια περιπτωση ουτε υπαρχει διαθεση συναινεσης,τουλαχιστον οι γραμμες σου θα πρεπει να ειναι πιο κλειστες,αν εχεις ανοιχτες γραμμες υπαρχει κινδυνος/ρισκαρεις να σου χωθει ειτε απο κακη εκτιμηση δικη σου η δικη του ειτε απο καποιο λαθος.....

Αυτα φιλικα

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

βασικα με πεθανες λιακ ησουν 1 δευτ με 1,5 πιο αργος μονο στην ευθεια ησουν πιο γρηγορος

Ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη

ημουν δευτερος με σταθερη διαφορα απο τον πανο νομιζω για +8 γυρους,καπου εκει αρχιζε να με φτανει ο θοδωρης

Προσπαθησα να δωσω την θεση στον θοδωρη να με περασει γρηγορα η δυναμικη του ηταν μεγαλη,δεν με περναγε ομως για αρκετη ωρα εκανα στην ακρη μεχρι που πεταξε εξω η αδρανεια [emoji14]

Περναει ο θοδωρης αλλα ειχαμε καθυστερησει τοσο που με περασες και εσυ

Σε ολη την υπολοιπη διαρκεια ηταν εφιαλτης [emoji14]

1) οταν σε πλησιαζα καποιοες φορες ειχες τηλεπορτινγκ

2)Κοθοσουνα στην μεση της πιστας δεν μπορουσα να παρω θεση δεν χωρουσα πουθενα μονο στην ευθεια γιατι ειχε γκαζι η λαμπο και εφευγες

3) σε καποια φαση βγηκες εξω και μπηκες με μανια στην πιστα και αν δεν παταγα εγω φρενο θα χτυπαγαμε(νομιζω με εκλεισες εκει καθαρα)

4) τους τελυταιους 5 γυρους ειχες φαει τα λαστιχα της λαπμο εφευγε εξω στην ακρη της πιστας αλλα εσυ προσπαθουσες με πολυ νωρις φρενα να κτρατησεις το αυτοκινητο στην μεση του δρομου

5) δεν μπορουσα να κοψω περισσοτερο εκει στο τελος θα κατεβανα να παω και με τα ποδια μεχρι την ευθεια(δεν εχω το replay να το δω και απο αλλες καμερες το συμβαν,αν μπορεις ανεβασε το)

Aπο εκει και περα ειναι στην κριση σας

Σορυ ακη αν στην χαλαω αλλα δεν ειναι η πρωτη φορα που οδηγαει ετσι ο λιακ

https://www.youtube.com/watch?v=XOK0JXesFx4

Τωρα δεν ξερω αν αυτος ο τροπος οδηγησης λεγετε τακτικη η κατι αλλο και ειναι αποδεκτο, πραγματικα δεν εχω ιδεα τα φωτα σας

Κυριάκο σχολίασα το βίντεο που ανέβασες. Αυτά που έγραψες δεν τα γνώριζα!
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο @Psit, μιας και έχεις την vdsl και κάθεται που λες, θα μπορούσες να ανεβάσεις ξερω γω τους 10 τελευταίους γύρους, μέσα από την κ'αμερα του Κυριάκου (car #10), ώστε να σχολιαστεί αν έκανα αντικανονικά κλεισίματα?

 

λινκ https://www.dropbox.com/s/gwig1dccmctixjl/mugello.zip?dl=0

Link to comment
Share on other sites

Θα το σηκώσω αύριο τώρα παω για Zzzzz

 

Τελικά το ανέβασα:

 

 

Προσωπική μου γνώμη είναι: 

Δεν χωράει συζήτηση πως ο πίσω φταίει 100%. 

Εγώ βέβαια στη θέση του Jim θα κρατούσα εσωτερική γραμμή για να δώσω στον πίσω να καταλάβει ότι δεν έχει ελπίδα αν βουτήξει.

Στην αρχή του video και οι 2 έχουν πάνω κάτω το ίδιο pace.

Ο πίσω (Κυριάκος απ'ότι κατάλαβα) προς το τέλος του αγώνα ήταν πιο γρήγορος.

Tην ξέρω αυτή την αίσθηση που πιστεύεις πως σε κρατάνε πίσω... αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορείς να κάνεις divebomb με αυτό τον τρόπο όπως γίνεται στο τέλος του video. (και ας μην το ήθελες ή δεν κατάλαβες πως το έκανες πάνω στο heat of the battle)

Σε τέτοιες περιπτώσεις το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να κολλήσεις στον μπροστά και να τον πιέσεις όσο πάει μέχρι να κάνει λάθος.

Μπορείς, εφόσον είσαι όντως πιο γρήγορος στη συγκεκριμένη φάση του αγώνα, να δοκιμάζεις διαφορετικές γραμμές στις στροφές για να ανχώνεις τον μπροστά και να του γεμίζεις τους καθρέπτες +++ πίεση.

Η άλλη περίπτωση είναι να προγραμματίσεις καλύτερη έξοδο στην τελευταία στροφή και να τον φας στην ευθεία με slipstream (αν και η Λάμπο όργωνε στην ευθεία απ'ότι είδα).

Υπάρχει περίπτωση που δεν θα κάνει λάθος και απλά θα μείνεις εκεί που είσαι, συνήθως όμως λυγίζουν :p

 

Κλασικό παράδειγμα το παρακάτω video, από δικό μου race (εποχές alpha release), ο μπροστά μου έχει ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ λάστιχα (είχε αρχίσει με mediums και εγώ hards σε μεγάλο race) αλλά σε αυτή την κολόπιστα είναι δύσκολη η προσπέραση, μένω πίσω του για πολλά λαψ (το video νομίζω έχει τα τελευταία 3-4) και ας είμαι πολύ πιο γρήγορος, όποιος έχει όρεξη ας το δει. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ SLIPSTREAM TOTE στο AC, αλλιώς θα τον είχα φάει :D

Μάλιστα απ'ότι θυμάμαι η μόνη καλή ευκαιρία για προσπέραση ήταν σε κάποια φάση στην 2η arrabbiata (4:10) που πήγε πολύ wide αυτός αλλά δεν το τόλμησα περισσότερο για να μην ρισκάρω να τελιώσω το race και για τους 2 μας (ήταν και μεγάλο)...

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

liak και εγω που ειδα το replay σημερα δεν φαινεται κατι το επιληψιμο,συμφωνω απολυτα με τον στελιο και τα τηλεπορτινγκ παιζει να ηταν  δικα μου....

 

Απλα να πω.Εξ αρχης δεν πιεζα  γιατι φοβομουνα τα τηλεπορτ,πιεζα μονο οταν ανοιγε η διαφορα(προσπαθουσα να εχουμε μια αποσταση ασφαλειας καθολη την διαρκεια).Στο τελος εχανες πολυ και εκ των πραγματων κολλαγα πισω σου ρισκαροντας πορτ/επαφη.Δεν ανεβασα το ρυθμο μου.Σε εκεινη την φαση ειχα την αισθηση οτι καθυστερουσες με φρενα, αναγκαζομουνα να κοψω αρκετα, δεν εβρισκα χωρο .Η θα επεφτα πισω σου η θα εκανα κινηση να περασω.Αν εκλεινες καλα την γραμμη σου(περα απο αυτο που λεει ο Στελιος) θα εβρισκα και χωρο να φρεναρω...

 

Αυριο θα ανεβασω replay απο εξωτερικη καμερα γιατι ο στελος το τρεχει  λιγο...  :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα :

  • Στο 6:15 που βγήκα λίγο εκτός πίστας νομίζω πως δεν "μπήκα με μανία μέσα".
  • Στους τελευταίους γύρους όντως ήμουν πιο αργός και ιδιαίτερα στο 2ο sector. Εκεί, έτσι κι αλλιώς η Lambo μειονεκτούσε πάντως.
  • Στο συμβάν έπρεπε ο Κυριάκος να με περιμένει όπως έχουμε πει ότι είναι σωστό.
  • Άλλη φορά θα κρατάω πιο κλειστές γραμμές ώστε να κόβω την ελπίδα στον πίσω για χώσιμο.
  • Μέχρι το σημείο αυτό πάντως, ο Κυριάκος οδήγησε υποδειγματικά και με πρόσεχε. Στην θέση του μπορεί να τον είχα πετάξει 10 φορες έξω. :)

@akis_z80

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αυριο θα ανεβασω replay απο εξωτερικη καμερα γιατι ο στελος το τρεχει λιγο... :)

 

Μη ξεχάσεις να ανεβάσεις και τα πρώτα μέτρα της εκκίνησης γιατί μου λείπουν από το δικό μου το ριπλέυ που ξεκινάει από την 3η στροφή και μετά !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.