panosdimp Νοέμβριος 23, 2015 Author #181 Νοέμβριος 23, 2015 (edited) Εγω ειμαι απογοητευμενος...Με μενα.. Στο practice σε qualy sim επιασα 1:52:2xx νομιζω. Στο practice σε race sim επιασα 1:56:7xx Στον αγωνα ομως 1-2 γυροι να ηταν στο 1:57... Μετα το χαος των 1:58-1:59.. Με hard τρεξατε και σεις σωστα? Δοκιμασε κανεις με med? Εγώ όλο m έβλεπα στον πίνακα παίζει να μην έβαλε κανείς hard. Τeamspeak η λύση ,αν είχες μπει θα άκουγες η θα μπορούσες να ρωτήσεις. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από panosdimp
GeoF1 Νοέμβριος 23, 2015 #182 Νοέμβριος 23, 2015 Εγώ όλο m έβλεπα στον πίνακα παίζει να μην έβαλε κανείς hard. 1
liakjim Νοέμβριος 23, 2015 #183 Νοέμβριος 23, 2015 Στις θερμοκρασίες της Δευτέρας ήθελε hards. Ο Θοδωρής όμως τις έριξε. Τα mediums ταίριαζαν περισσότερο.
Lazy Dog Νοέμβριος 23, 2015 #184 Νοέμβριος 23, 2015 (edited) Εγω ακομη περιμενω να δω ποιος με πεταξε εξω.... Δεν με πειραξε, απο περιεργεια και μονο Στραβομαρα μου Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από Lazy Dog
rapid_fast Νοέμβριος 23, 2015 #185 Νοέμβριος 23, 2015 Καλά τι θα έλεγε ο divebomber!! Σε league στο rd (και όχι μόνο) θα είχε φάει ποινή ο πίσω χωρίς σκέψη.Αντε βρε που είμαι divebomber... απλά φρενάρω αργά και κρατάω πατημένο φρένο στρίβοντας μέχρι το άπεξ...(Σε οποιοδήποτε αγώνα της FIA πάντως, ο εμπρός θα έτρωγε την ποινή και όχι ο πίσω.. εκτός αν είχε φερράρι στο συμβάν, οπότε θα αποφάσιζαν ΠΑΝΤΑ υπέρ της φερράρι......)
wolves Νοέμβριος 23, 2015 #186 Νοέμβριος 23, 2015 Εγω ακομη περιμενω να δω ποιος με πεταξε εξω.... Δεν με πειραξε, απο περιεργεια και μονο#175 1
rapid_fast Νοέμβριος 23, 2015 #187 Νοέμβριος 23, 2015 Εγώ θέλω να το θέσω διαφορετικά .https://www.youtube.com/watch?v=mKBjLqjxK2kΕρωτώ λοιπόν δεν θα μπορούσα να μην φρενάρω και να χαλάσω τον φοβερό αγώνα που έδωσε ο Θοδωρής για να με φτάσει και να με περάσει μετην αξία του και πεντακάθαρα?Ο Θοδωρής κράτησε ανοικτή γραμμή, δεν έκλεισε πάνω στο άπεξ αγαπητέ...Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή..
Lazy Dog Νοέμβριος 23, 2015 #188 Νοέμβριος 23, 2015 (edited) @Aris Teidis, Αρη, δεν εχω θεμα. Ετσι κι αλλιως ηθελα να πεσω νωρις για υπνο. Για την ιστορια κ μονο, εγω ειδα ακουμπισμα μπροστα και ψιλοεκοψα. Μολις ομως ειδα οτι ανοιξε ο δρομος(πηγε ο ενας δεξια και ο αλλος αριστερα) πατησα για να περασω και τοτε "επεσες" επανω μου απο τα αριστερα. Ηταν απο τα πιο απολαυστικα combo και ας μην ετρεξα τελικα...εξαλλου ειχαμε κανει τουλαχιστον 6-7 αγωνες μεσοβδομαδα Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από Lazy Dog 1
liakjim Νοέμβριος 23, 2015 #189 Νοέμβριος 23, 2015 Ο Θοδωρής κράτησε ανοικτή γραμμή, δεν έκλεισε πάνω στο άπεξ αγαπητέ...Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή..Αν ο αντίπαλος δεν έχει κάνει overlap δηλαδή δεν έχει χώσει μούρη, ο μπροστινός δεν έχει καμία υποχρέωση να χαλάσει την γραμμή του και να κρατήσει ανοιχτή γραμμή . Μόνο ως πρόληψη. Προσωπικά στο συμβάν, την στιγμή που φρέναρε, είχα τον αντίπαλο μια καρότσα πίσω. Δεν τον περίμενα να μου χωθεί. Αν ήταν ώρα 4 , εννοείται πως θα ανοιγομουν.Αλλά όπως είπα, με τα GT , τις ταχύτητες, το fov και η διαφορά από τα pings , αρκούν.Αν αντιστρέφαμε τους ρόλους, ίσως την παταγα και από πριν.No worries.
panosdimp Νοέμβριος 23, 2015 Author #190 Νοέμβριος 23, 2015 (edited) Ο Θοδωρής κράτησε ανοικτή γραμμή, δεν έκλεισε πάνω στο άπεξ αγαπητέ... Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή.. Μα είσαι εκτός θέματος βαριέμαι να εξηγώ! Ενα πράγμα μόνο και ίσως καταλάβεις ,ο οποιοσδήποτε μπορεί να εκβιάσει -σκηνοθετήσει race incident όχι μόνο εσύ! Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από panosdimp
GeoF1 Νοέμβριος 23, 2015 #191 Νοέμβριος 23, 2015 Για να δω σκεψη γενικη... Στην Σουζουκα του 89 ποιος εφταιγε?Στο Σοτσι του 15 ποιος εφταιγε?
thazio Νοέμβριος 23, 2015 #192 Νοέμβριος 23, 2015 Για να δω σκεψη γενικη... Στην Σουζουκα του 89 ποιος εφταιγε? Στο Σοτσι του 15 ποιος εφταιγε? Προστ: Ψεύτικη γραμμή δεν είχε καμιά δουλειά εκεί. (Όπως και ο φίλος σου την επόμενη χρονιά - ) Κίμι: Επίσης υπερκινδυνευμένο και ανούσιο εκτός θέσης σε μεγάλη γωνία με την ιδανική γραμμή. Για εμένα το πόσο εφαπτομενικά (πόσο παράλληλα ή όχι σε σχέση με τον εμπρός) στην ιδανική γραμμή κινείται ο επιτιθέμενος δηλώνει και την βιωσιμότητα - σκοπό της κίνησης που κάνει. 1
GeoF1 Νοέμβριος 23, 2015 #193 Νοέμβριος 23, 2015 Συμφωνω σε ολα Thazio!!Το συμβαν του 1990 βεβαια ηταν απαντηση για την αδικια του 1989. Απλα με αυτα τα 2 παραδειγματα ηθελα να δειξω πως και στις 2 περιπτωσεις ο πισω προκαλεσε ατυχημα αλλα ο φταιχτης δεν ηταν παντα αυτος. 1
rapid_fast Νοέμβριος 23, 2015 #194 Νοέμβριος 23, 2015 Για να δω σκεψη γενικη... Στην Σουζουκα του 89 ποιος εφταιγε?Στο Σοτσι του 15 ποιος εφταιγε?ProstBottas
panosdimp Νοέμβριος 23, 2015 Author #195 Νοέμβριος 23, 2015 Λοιπόν εγώ πιστεύω πως χρειαζόμαστε αγωνοδίκη η αγωνοδίκες, 2 είναι αρκετοί για να μην πλακωνόμαστε και την άποψή τους να τη δεχόμαστε ασυζητητί . Δεχόμαστε υποψηφιότητες ,ο αγαπητός μου vitas παρακαλείται να μην υποβάλλει υποψηφιότητα. 1
Thodoris1884 Νοέμβριος 23, 2015 #196 Νοέμβριος 23, 2015 Από του καλύτερους αγώνες που έχω κάνει στο AC. Μπράβο σε όλους! liakjim η αλήθεια είναι οτι και εμένα με ταλαιπώρησες πολύ σε 2-3 laps ειδικά πατούσες κάτι φρένα άκυρα και πολύ νωρίς. Για να σε αποφύγω βγήκα εκτός αρκετές φορές και πάλι καλά που δεν το έχασα. Καλή new season! 3
panosdimp Νοέμβριος 23, 2015 Author #197 Νοέμβριος 23, 2015 (edited) Από του καλύτερους αγώνες που έχω κάνει στο AC. Μπράβο σε όλους! liakjim η αλήθεια είναι οτι και εμένα με ταλαιπώρησες πολύ σε 2-3 laps ειδικά πατούσες κάτι φρένα άκυρα και πολύ νωρίς. Για να σε αποφύγω βγήκα εκτός αρκετές φορές και πάλι καλά που δεν το έχασα. Καλή new season! Καλά με εσένα πίσω του δεν νομίζω να μπορεί να φρενάρει κανείς σωστά αφού το ποδαράκι του το αριστερό θα πηγαίνει τουλάχιστον σαν κομπρεσέρ από το περίσσευμα αδρεναλίνης που θα κυκλοφορεί στο αίμα του . Πάντα έτσι κάνει, έχουμε φαγωθεί ούκ ολίγες φορές με τον Θοδωρή, ποτέ δεν έκλεισε γραμμή.. Φαγωθεί ? Ας γελάσω μάλλον screen του έκανες που λέμε και στο μπάσκετ Koτάξτε την απελπισία στο βλέμμα του Θοδωρή και την αυτοπεποίθηση στο βλέμμα του vita over my dead body έμαθα του ψιθύρισε στο αυτί . Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από panosdimp 2
kyr.. Νοέμβριος 23, 2015 #198 Νοέμβριος 23, 2015 (edited) Βασικά ήσουν ελάχιστα πιο γρήγορος αν δεις τους χρόνους μας : http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=26745# http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=26746# Αν παρατηρήσεις τα sectors, απλά οι χρόνοι γίνονταν εντελώς διαφορετικά. Στο entry των στροφών, είχα υποστροφή και έπρεπε να μπαίνω πιο αργά από σένα κ άρα να φρενάρω νωρίτερα. Στις εξόδους όμως έβαζα την δύναμη πολύ πιο καλά από εσένα κάτω και σου έφευγα. Βασικά αυτός ήταν ο λόγος που πήρα το Huracan. Ήξερα πως στο Mugello, είναι εξαιρετικά δύσκολο να περάσεις αν δεν είσαι γρήγορος στις ευθείες. Ο Θοδωρής έκανε 3 γύρους να με περάσει και ας ήταν πολύ πιο γρήγορος στις στροφές. Μόνο όταν κόλλησε στην στροφή πριν την ευθεία και μου πήρε το slipstreaming. 1. Μια φορά όντως είδα teleporting. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή εσύ. Με τον Θοδωρή δεν είχα πάντως. 2. Ακριβώς. Ποτέ δεν άλλαξα τις γραμμές μου γιατί ποτέ δεν ήρθες σε κατάσταση over lap. 3. Νομίζω μπήκα ορθά μέσα. θα το δω στο replay 4. Βλέπε παραπάνω. 5. Βλέπε παραπάνω. Εκεί φρέναρα πάντα. Με 97% στα λάστιχα , απλά φρέναρα λίγο πιο νωρίς. Ας πρόσεχες όμως. To video με τα TT άκυρο. Sorry αλλά δεν βλέπω τον λόγο να πέσεις πάνω μου. Ας πρόσεχες. Ήσουν πίσω. Πάντως να ξέρεις, δεν είμαι καθόλου θυμωμένος μαζί σου. Είχα ήδη τονίσει τις δυσκολίες που κρύβει το combo λόγω ακριβώς της μεγάλης διαφοράς δυναμικότητας των διαφορετικών αυτοκινήτων στα διαφορετικά σημεία της πίστας. np! ουτε εγω ειμαι θυμωμενος ...για το συμαβαν δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο,πηγενες αργα και εκελεισες νωρις και αποτομα δεν σε περιμενα αν συνεχιζες στην γραμμη σου θα ημουν διπλα σου τελειωτικα.,πολλες φορες εχασα τα φρενα πισω σου και ανοιγε η διαφορα μας αλλα εκ των πραγματων ξανακολλαγα πισω σου(αν γυρναγαμε στους ιδιου χρονους θα κραταγες την διαφορα ειχες πολλες ευκαιριες) δεν ειναι σωστο αυτο που λες,πισω σου ημουν και με εβλεπες,Στο 1,51 γυριζα και ειχα δυνατοτητα να πεσω στο 1,50 δεν ηθελα να πιεσω τοσο,μεχρι που ηρθε ο θοδωρης 1,55 λογο μλακιας μου,και απο εκει και περα 1,52,1,53.πισω σουΣε ολο τον αγωνα προσεχα λιακ πιστεψα οτι και εσυ θα εκανες το ιδιο...... Κατα την γνωμη μου ειχες δυο επιλογες η να κρατησεις την εσωτερικη κλεινωντας νωρις αφηνοντας την αγωνηστικη οποτε να με αναγκασεις να παω απο τη εξωτερικη η να κρατησεις την αγωνηστικη αλλα θα επρεπε να μου δωσεις χωρο στην εσωτερικη πλεον,λογο οτι πηγενες αργα .Δεν ειναι ολος ο δρομος δικο σου.Εγω τουλαχιστον ετσι θα εκανα ξεκαθαρα . Τεσπα ολα καλα....παμε παρακατω Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από kyr.. 2
panosdimp Νοέμβριος 23, 2015 Author #199 Νοέμβριος 23, 2015 Βρε Vitouli εγώ τό γραψα για να το πάρεις εγωιστικά και να κάνεις καμιά προπόνηση γιατί έρχεται και το cup να μη χάσεις τη θέση του 2ου οδηγού κι εσύ πας και βάζεις like? 1
liakjim Νοέμβριος 23, 2015 #200 Νοέμβριος 23, 2015 Ναι μπορεί να έχεις δίκιο.Απλά ξέρω πως αν είμαι ξεκάθαρα μπροστά, έχω το δικαίωμα να κρατώ ότι γραμμή θέλω, αργεί να μην την αλλάζω. Δηλαδή ο δρόμος είναι όντως δικός μου.Ισχύει αυτό ή όχι? 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now