Jump to content



[Greek Gatherings 22-11-15] Mugello GT3 NISSAN BMW MERCEDES MACLAREN


panosdimp

Recommended Posts

Συγχαρητηρια σε ολους αν και παντα ηθικοι νικητες ειναι οσοι τρωνε γυρο!! :gyro:

 

Δεν εχω πολλα να πω για τον αγωνα μου.

Στην εκκινηση σαν να κολλουσε λιγο και ο Πανος2171 πηγαινε μπρος πισω...μετα χαθηκε!!

 

Κατι πειραξα μαλλον γιατι στην ευθεια με το ζορι επιανα 240-245 και με περνουσαν σαν σταματημενο!!

 

Περιμενουμε το επομενο!! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε όλους. 3η θέση overall, είμαι ευχαριστημένος.

 

Τον αγώνα τον ευχαριστήθηκα.

Στην εκκίνηση πήγα 3ος. Ο Θοδωρής να έχει +20χλμ μέσα στις στροφές!!!

Τελικά με πέρασε στον 7ο γύρο.

 

Μετά είχα μια επική μάχη με τον Κυριάκο, όπου αλλού ήταν γρηγορότερος, αλλού εγώ.

 

Μέχρι τον τελευταίο γύρο, όπου είχαμε επαφή.

 

Αν και μου φάνηκε αρχικά ότι ήταν λάθος του, βλέποντας το replay, νομίζω πως απλά έπεσε θύμα της διαφοράς σε ταχύτητα των αυτοκινήτων, στο συγκεκριμένο σημείο.

 

Θα ήθελα να με περίμενε πάντως.

 

Πώς το βλέπετε ?

 

Σχεδον ταυτοχρονα παταει φρενο... ενα κλικ πιο πριν και θα το γλιτωνε, αγωνιστικο. 

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε όλους. 3η θέση overall, είμαι ευχαριστημένος.

 

Τον αγώνα τον ευχαριστήθηκα.

Στην εκκίνηση πήγα 3ος. Ο Θοδωρής να έχει +20χλμ μέσα στις στροφές!!!

Τελικά με πέρασε στον 7ο γύρο.

 

Μετά είχα μια επική μάχη με τον Κυριάκο, όπου αλλού ήταν γρηγορότερος, αλλού εγώ.

 

Μέχρι τον τελευταίο γύρο, όπου είχαμε επαφή.

 

Αν και μου φάνηκε αρχικά ότι ήταν λάθος του, βλέποντας το replay, νομίζω πως απλά έπεσε θύμα της διαφοράς σε ταχύτητα των αυτοκινήτων, στο συγκεκριμένο σημείο.

 

Θα ήθελα να με περίμενε πάντως.

 

Πώς το βλέπετε ?

 

Δεν είμαι ο πιο αντικειμενικός ή σωστός, αλλά νομίζω οτι είχες άγχος και φρέναρες νωρίς, και έκοψες πολύ νωρίς για τη στροφή..

Η δική μου οπτική είναι οτι τον τράκαρες!!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια σε ολους αν και παντα ηθικοι νικητες ειναι οσοι τρωνε γυρο!! :gyro:

 

Δεν εχω πολλα να πω για τον αγωνα μου.

Στην εκκινηση σαν να κολλουσε λιγο και ο Πανος2171 πηγαινε μπρος πισω...μετα χαθηκε!!

 

Κατι πειραξα μαλλον γιατι στην ευθεια με το ζορι επιανα 240-245 και με περνουσαν σαν σταματημενο!!

 

Περιμενουμε το επομενο!! :)

 

Πρέπει να χα τρελό lag. Γι αυτό έπεσε και η σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Πώς το βλέπετε ?

 

Δικιά μου άποψη racing incident. Κάτι παρόμοιο έπαθα στο RD την τετάρτη με αποτέλεσμα να βρεθώ τελευταίος. Φρενάρει λίγο πιο αργά απο σένα αλλά απ ότι φαίνεται δεν περίμενε να κόψεις τόσο πολύ.

 

Από την άλλη το fair play είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός, πόσο μάλλον στο τέλος του αγώνα και για την 3η θέση. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δοκίμασα να τρέξω με παπούτσια, με αποτέλεσμα στην momo να πατάω φρένο και κάποιες φορές να πατιέται και το γκάζι. Τα λάστιχα είχαν φθαρεί από τον 5ο γύρο και σε κάποιες στροφές βγήκα εκτός. Συγχαρητήρια σε όλους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι ο πιο αντικειμενικός ή σωστός, αλλά νομίζω οτι είχες άγχος και φρέναρες νωρίς, και έκοψες πολύ νωρίς για τη στροφή..

Η δική μου οπτική είναι οτι τον τράκαρες!!!!! 

Καλά τι θα έλεγε ο divebomber!! Σε league στο rd (και όχι μόνο) θα είχε φάει ποινή ο πίσω χωρίς σκέψη.

 

Μην το ψάχνετε. Είναι καθαρή ευθύνη του πίσω που βούτηξε. Σε κόντρα μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας κλάσης από τη στιγμή που τα οχήματα δεν επικαλύπτονται στην αρχή του φρεναρίσματος, η αγωνιστική γραμμή ανήκει στον μπροστά.

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις όταν είσαι ο πίσω, πρέπει να ψυχολογήσεις τον αντίπαλο.. Αν κρατάει τη γραμμή του με νύχια και με δόντια ή απλά δεν προσέχει τον καθρέφτη είναι καλύτερο να περιμένεις πιο καθαρό σημείο για προσπέραση για να μην τρακάρετε. Αν κάνεις κίνηση προσπέρασης και τρακάρετε, φταις 100%.

 

Αν είσαι ο μπροστά, πάλι πρέπει να ξέρεις τον αντίπαλό σου και να κινηθείς αναλόγως.. Αν ξέρεις ότι δεν κάνει επιθέσεις αυτοκτονίας, κρατάς την αγωνιστική σου γραμμή και είσαι οκ. Αν ξέρεις ότι έχει για ίνδαλμα τον Σέννα και βλέπει ευκαιρίες για προσπέραση παντού, κρατάς ανοιχτή γραμμή για να μην πέσει πάνω σου και τελειώσει ο αγώνας σου άδοξα. Θα χάσεις ίσως μία θέση αλλά δε θα έχεις damage. Βέβαια ακόμα και να του δώσεις χώρο, θα πέσει έτσι και αλλιώς επάνω σου γιατί μπήκε με παραπάνω km/h και θα έχει υποστροφή :p

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να χα τρελό lag. Γι αυτό έπεσε και η σύνδεση.

Πανο εγω π εβλεπα απο πισω ειχες lag σε καποια σημεια ναι!

Εγω ειχα μια ωραιοτατη εξοδο (νομιζω στον 5 γυρο) στην πρωτη παρατεταμενη γλυστρισα πανω στα kerbs..

Μπραβο σε ολα τα παιδια , πρωταθλητες κ μη!Πολυ ωραιος αγωνας!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να το θέσω διαφορετικά .

https://www.youtube.com/watch?v=mKBjLqjxK2k

Ερωτώ λοιπόν δεν θα μπορούσα να μην φρενάρω και να χαλάσω τον φοβερό αγώνα που έδωσε ο Θοδωρής για να με φτάσει και να με περάσει με

την αξία του και πεντακάθαρα?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε όλους. 3η θέση overall, είμαι ευχαριστημένος.

 

Τον αγώνα τον ευχαριστήθηκα.

Στην εκκίνηση πήγα 3ος. Ο Θοδωρής να έχει +20χλμ μέσα στις στροφές!!!

Τελικά με πέρασε στον 7ο γύρο.

 

Μετά είχα μια επική μάχη με τον Κυριάκο, όπου αλλού ήταν γρηγορότερος, αλλού εγώ.

 

Μέχρι τον τελευταίο γύρο, όπου είχαμε επαφή.

 

Αν και μου φάνηκε αρχικά ότι ήταν λάθος του, βλέποντας το replay, νομίζω πως απλά έπεσε θύμα της διαφοράς σε ταχύτητα των αυτοκινήτων, στο συγκεκριμένο σημείο.

 

Θα ήθελα να με περίμενε πάντως.

 

Πώς το βλέπετε ?

 

βασικα με πεθανες λιακ ησουν 1 δευτ με 1,5 πιο αργος μονο στην ευθεια ησουν πιο γρηγορος

 

Ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη

ημουν δευτερος με σταθερη διαφορα απο τον πανο νομιζω για +8 γυρους,καπου εκει αρχιζε να με φτανει ο θοδωρης

Προσπαθησα να δωσω την θεση στον θοδωρη να με περασει γρηγορα η δυναμικη του ηταν μεγαλη,δεν με περναγε ομως για αρκετη ωρα εκανα στην ακρη μεχρι που πεταξε εξω η αδρανεια :p  

Περναει ο θοδωρης αλλα ειχαμε καθυστερησει τοσο που με περασες και εσυ

Σε ολη την υπολοιπη διαρκεια ηταν εφιαλτης  :p

 

1) οταν σε πλησιαζα καποιοες φορες ειχες τηλεπορτινγκ

2)Κοθοσουνα στην μεση της πιστας δεν μπορουσα να παρω θεση δεν χωρουσα πουθενα μονο στην ευθεια γιατι ειχε γκαζι η λαμπο και εφευγες

3) σε καποια φαση βγηκες εξω και μπηκες με μανια στην πιστα και αν δεν παταγα εγω φρενο θα χτυπαγαμε(νομιζω με εκλεισες εκει καθαρα)

4) τους τελυταιους 5 γυρους ειχες φαει τα λαστιχα της λαπμο εφευγε εξω στην ακρη της πιστας αλλα εσυ προσπαθουσες με πολυ νωρις φρενα να κτρατησεις το αυτοκινητο στην μεση του δρομου

5) δεν μπορουσα να κοψω περισσοτερο εκει στο τελος θα κατεβανα να παω και με τα ποδια μεχρι την ευθεια(δεν εχω το replay να το δω και απο αλλες καμερες το συμβαν,αν μπορεις ανεβασε το)

 

Aπο εκει και περα ειναι στην κριση σας

 

Σορυ ακη αν στην χαλαω αλλα δεν ειναι η πρωτη φορα που οδηγαει ετσι ο λιακ

 

Τωρα δεν ξερω αν αυτος ο τροπος οδηγησης λεγετε τακτικη η κατι αλλο και ειναι αποδεκτο, πραγματικα δεν εχω ιδεα τα φωτα σας

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Και εγω δυστυχως δεν καταφερα τελικα να λαβω μερος στον αγωνα...

Κοινωνικες υποχρεωσεις my ass :(

Κριμα γιατι τον περιμενα πως και πως και ειχα ριξει και προετοιμασια ολη την εβδομαδα...

 

Συγχαρητηρια στον νικητη

ΝΟΤ :p

και μπραβο σε ολους οσους συμμετειχαν...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βασικα με πεθανες λιακ ησουν 1 δευτ με 1,5 πιο αργος μονο στην ευθεια ησουν πιο γρηγορος

 

Ας τα παρουμε τα πραγματα απο την αρχη

ημουν δευτερος με σταθερη διαφορα απο τον πανο νομιζω για +8 γυρους,καπου εκει αρχιζε να με φτανει ο θοδωρης

Προσπαθησα να δωσω την θεση στον θοδωρη να με περασει γρηγορα η δυναμικη του ηταν μεγαλη,δεν με περναγε ομως για αρκετη ωρα εκανα στην ακρη μεχρι που πεταξε εξω η αδρανεια :p  

Περναει ο θοδωρης αλλα ειχαμε καθυστερησει τοσο που με περασες και εσυ

Σε ολη την υπολοιπη διαρκεια ηταν εφιαλτης  :p

 

1) οταν σε πλησιαζα καποιοες φορες ειχες τηλεπορτινγκ

2)Κοθοσουνα στην μεση της πιστας δεν μπορουσα να παρω θεση δεν χωρουσα πουθενα μονο στην ευθεια γιατι ειχε γκαζι η λαμπο και εφευγες

3) σε καποια φαση βγηκες εξω και μπηκες με μανια στην πιστα και αν δεν παταγα εγω φρενο θα χτυπαγαμε(νομιζω με εκλεισες εκει καθαρα)

4) τους τελυταιους 5 γυρους ειχες φαει τα λαστιχα της λαπμο εφευγε εξω στην ακρη της πιστας αλλα εσυ προσπαθουσες με πολυ νωρις φρενα να κτρατησεις το αυτοκινητο στην μεση του δρομου

5) δεν μπορουσα να κοψω περισσοτερο εκει στο τελος θα κατεβανα να παω και με τα ποδια μεχρι την ευθεια(δεν εχω το replay να το δω και απο αλλες καμερες το συμβαν,αν μπορεις ανεβασε το)

 

Aπο εκει και περα ειναι στην κριση σας

 

Σορυ ακη αν στην χαλαω αλλα δεν ειναι η πρωτη φορα που οδηγαει ετσι ο λιακ

 

Τωρα δεν ξερω αν αυτος ο τροπος οδηγησης λεγετε τακτικη η κατι αλλο και ειναι αποδεκτο, πραγματικα δεν εχω ιδεα τα φωτα σας

 

 

Βασικά ήσουν ελάχιστα πιο γρήγορος αν δεις τους χρόνους μας :

 

http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=26745#

http://managerdc2.rackservice.org:50299/sessiondetails?playerInSessionId=26746#

 

Αν παρατηρήσεις τα sectors, απλά οι χρόνοι γίνονταν εντελώς διαφορετικά.

Στο entry των στροφών, είχα υποστροφή και έπρεπε να μπαίνω πιο αργά από σένα κ άρα να φρενάρω νωρίτερα.

Στις εξόδους όμως έβαζα την δύναμη πολύ πιο καλά από εσένα κάτω και σου έφευγα.

 

Βασικά αυτός ήταν ο λόγος που πήρα το Huracan. Ήξερα πως στο Mugello, είναι εξαιρετικά δύσκολο να περάσεις αν δεν είσαι γρήγορος στις ευθείες.

 

Ο Θοδωρής έκανε 3 γύρους να με περάσει και ας ήταν πολύ πιο γρήγορος στις στροφές. Μόνο όταν κόλλησε στην στροφή πριν την ευθεία και μου πήρε το slipstreaming.

 

1. Μια φορά όντως είδα teleporting. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή εσύ. Με τον Θοδωρή δεν είχα πάντως.

2. Ακριβώς. Ποτέ δεν άλλαξα τις γραμμές μου γιατί ποτέ δεν ήρθες σε κατάσταση over lap.

3. Νομίζω μπήκα ορθά μέσα. θα το δω στο replay

4. Βλέπε παραπάνω.

5. Βλέπε παραπάνω. Εκεί φρέναρα πάντα. Με 97% στα λάστιχα , απλά φρέναρα λίγο πιο νωρίς. Ας πρόσεχες όμως.

 

To video με τα TT άκυρο.

 

Sorry αλλά δεν βλέπω τον λόγο να πέσεις πάνω μου. Ας πρόσεχες. Ήσουν πίσω.

 

Πάντως να ξέρεις, δεν είμαι καθόλου θυμωμένος μαζί σου.

 

Είχα ήδη τονίσει τις δυσκολίες που κρύβει το combo λόγω ακριβώς της μεγάλης διαφοράς δυναμικότητας των διαφορετικών αυτοκινήτων στα διαφορετικά σημεία της πίστας.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Ωραια ηταν ο μισος γυρος που ετρεξα...δεν ξερω ποιος με "τζαρτζαρισε" αλλά τον ευχαριστω γιατι θα κοιμηθω νωριτερα :hehe: :hehe:

Έπεσες πάνω μου (μπήκες στη γραμμή μου), αλλά δεν πειράζει. Είχε γίνει μια φάση μπροστά μου και έκοψα για να μην προκληθεί ατύχημα. Ο Τάσος και εσύ φαίνεται δεν "κόψατε" οπότε και τελικά βρήκαμε καθώς άλλαξε ο ρυθμός μου.

Ο Τάσος βρέθηκε πολύ μπροστά αφού δεν φρέναρε - δεν το περίμενα - με αποτέλεσμα να τον βρω πάνω στη στροφή αφού δεν τον έβλεπα και θεώρησα ότι είχαμε διατηρήσει τις θέσεις μας. Αν θεωρήτε ότι φταίω εγώ σας ζητώ συγνώμη αν και πιστεύω ήταν καθαρά αγωνιστικά συμβάντα.

Κρίμα βέβαια γιατί τσαλακώθηκε το αμάξι μου και έχανα ταχύτητα για όλο τον αγώνα με αποτέλεσμα να μην μπορέσω να κυνηγήσω τους πρώτους.

Με τόσο λίγη όμως προπόνηση δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο.

 

Μπράβο σε όλα τα παιδιά που τρέξανε - και στους ηρωικούς αγωνιστές που φάγανε γύρο αλλά δεν τα παράτησαν - και φυσικά στο νέο αστέρι μας τον Θοδωρή που έχει βαλθεί να μην αφήσει νίκη για νίκη! :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μην το ψάχνετε. Είναι καθαρή ευθύνη του πίσω που βούτηξε. Σε κόντρα μεταξύ αυτοκινήτων ίδιας κλάσης από τη στιγμή που τα οχήματα δεν επικαλύπτονται στην αρχή του φρεναρίσματος, η αγωνιστική γραμμή ανήκει στον μπροστά.

Έτσι το βλέπω και εγώ.

 

Υ.Γ. Αναφέρομαι όμως μόνο για το συγκεκριμένο συμβάν πάνω στη στροφή. Αν στον υπόλοιπο αγώνα ο Jim έκλεινε τον Κυριάκο, δεν το γνωρίζω και δεν φέρω γνώμη.

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι απογοητευμενος...Με μενα..

Στο practice σε qualy sim επιασα 1:52:2xx νομιζω.

Στο practice σε race sim επιασα 1:56:7xx

 

Στον αγωνα ομως 1-2 γυροι να ηταν στο 1:57...

Μετα το χαος των 1:58-1:59..

 

Με hard τρεξατε και σεις σωστα? Δοκιμασε κανεις με med?

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι απογοητευμενος...Με μενα..

Στο practice σε qualy sim επιασα 1:52:2xx νομιζω.

Στο practice σε race sim επιασα 1:56:7xx

 

Στον αγωνα ομως 1-2 γυροι να ηταν στο 1:57...

Μετα το χαος των 1:58-1:59..

 

Με hard τρεξατε και σεις σωστα? Δοκιμασε κανεις με med?

Εγώ με med ήμουνα και στους τελευταίους γύρους έχανα μισό δευτερόλεπτο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι απογοητευμενος...Με μενα..

Στο practice σε qualy sim επιασα 1:52:2xx νομιζω.

Στο practice σε race sim επιασα 1:56:7xx

 

Στον αγωνα ομως 1-2 γυροι να ηταν στο 1:57...

Μετα το χαος των 1:58-1:59..

 

Με hard τρεξατε και σεις σωστα? Δοκιμασε κανεις με med?

Νομίζω η επιλογή των ελαστικών ήταν λανθασμένη για αυτό και ήσουν αργός...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.