Jump to content



αγορα μεταχειρισμενης Dell U2414H και προβλημα


Se7en92

Recommended Posts

Αγορασα χθες απο e-shop (stockhouse)
την οθονη αλλα εχει πολυ light bleeding

εστειλα φωτο σε dell το παραδεχτηκαν αλλα μου ειπαν: την οθόνη τελικά δεν μπορεούμε να την αλλάξουμε με καινούρια, γιατί έχουμε παλιότερη επικοινωνία με το eshop για τη συγκεκριμένη οθόνη, οπότε δεν μπορούμε να τη θεωρήσουμε DOA. Μπορούμε να την αντικαταστήσουμε μόνο με ανακατασευασμένη. Για αντικατάσταση με καινούρια θα πρέπει να μιλήσετε με το eshop. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση καλέστε μας στην τεχνική υποστήριξη και ζητήστε με.
Δε λεω εξυπηρετικοτατοι
μιλησα και με e-shop μου ειπαν πως οταν τιην εστειλαν

δεν ειχε προβλημα κ οτι θα ερθουν αυριο να την παρουν

κ αν οι τεχνικοι βρουν προβλημα μα μου δωσουν τα χρηματα πισω

Σας εχει συμβει? παντως στην περιγραφη δεν ελεγε για light bleeding

κ δω μιλαμε για υπερβολικο

ελπιζω να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου...

εχω καταγχωθει

με συγχωρειτε για το μεγαλο post 

Link to comment
Share on other sites

Την πας πίσω και ζητάς επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό λέγοντας ότι έχει πολύ bleeding, είναι απαράδεκτη και  να πάρεις άλλη καινούργια αυτή τη φορά. Αν δεν σου δώσουν χρήματα ή πιστωτικό την τραβάς την ιστορία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Το ίδιο θα κάνω και εγώ που έχω το ίδιο πρόβλημα με την ίδια οθόνη.

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
Link to comment
Share on other sites

ελπιζω να μου δωσουν πισω τα χρηματα μου... εχω καταγχωθει με συγχωρειτε για το μεγαλο post 
 

 

Οι επιστροφές προϊόντων αγορασμένων από το Stock House, γίνονται δεκτές εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην κατάσταση την οποία παραδόθηκαν από το κατάστημα. Η Εγγύηση μεταχειρισμένου καθώς και η Κατάσταση μεταχειρισμένου είναι δεδομένα πλήρως ανανεωμένα και έγκυρα. Τα λοιπά χαρακτηριστικά, η εγγύηση, η περιγραφή, οι φωτογραφίες και τα δώρα που παρουσιάζονται αφορούν καινούρια προϊόντα και μπορεί να μην ισχύουν στα προϊόντα που διατίθενται από το Stock House.

 

Δεν χρειάζεται καν αναφέρεις τον λόγο, δεν σου κάνει την επιστρέφεις.

 

Παίρνεις τα χρήματα πίσω ή πιστωτικό για άλλη αγορά.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

με ποιο μαγαζι εχεις προβλημα αν επιτρεπεται?

Δεν έχω πρόβλημα με το κατλαστημα . Τουλάχιστον ακόμη. Αύριο θα την επιστρέψω.

 

Με το ίδιο κίτρινο κατάστημα. Αλλά δεν είναι θέμα καταστήματος. Είναι θέμα οθόνης.

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
Link to comment
Share on other sites

Την πας πίσω και ζητάς επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό λέγοντας ότι έχει πολύ bleeding, είναι απαράδεκτη και  να πάρεις άλλη καινούργια αυτή τη φορά. Αν δεν σου δώσουν χρήματα ή πιστωτικό την τραβάς την ιστορία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Το ίδιο θα κάνω και εγώ που έχω το ίδιο πρόβλημα με την ίδια οθόνη.

τελικα τι εκανες με την οθονη?

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου εστειλαν σημερα μηνυμα
και γραφει: οτι πιστωθηκε το ποσο

το ποιο μπορειτε να συμψηφησετε 

σε νεα παραγγελια
δλδ εγω τωρα μπορω

ή δε μπορω να παρω πισω τα χρηματα?

δλδ να μου τα βαλουν στην τραπεζα

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου εστειλαν σημερα μηνυμα

και γραφει: οτι πιστωθηκε το ποσο

το ποιο μπορειτε να συμψηφησετε 

σε νεα παραγγελια

δλδ εγω τωρα μπορω

ή δε μπορω να παρω πισω τα χρηματα?

δλδ να μου τα βαλουν στην τραπεζα

 

μπορείς, παίρνεις τηλ και το ζητάς. simple.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.