liakjim Νοέμβριος 2, 2015 #81 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2015 Τα λάστιχα μου έδιναν καλύτερους χρόνους, σε τέρμα πίεση. Δεν μπορεί να είναι σωστό αυτό. Άσε που "κολλαγε" η φθορά των softs στο 95%... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
troffeo Νοέμβριος 2, 2015 #82 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2015 Καλησπέρα σας! ΤΕΡΑΣΤΙΟ το χθεσινό κόμπο!!!!! Προσωπικά, στο τέλος των 2 αγώνων, θα ήθελα ακόμα ένα αγώνα....χαχαχα Δεν ξέρω εάν είμαι τρελός, αλλά σίγουρα μετά τον 2ο αγώνα...απλά πορώθηκα!!! Μεγάλη βέβαια συμμετοχή σε αυτό, είχε το ΑΨΟΓΟ setup ευγενική χορηγία από τον Θάνο (thazio). Και μόνο που θυμάμαι τους πρώτους γύρους μου με την Ιταλίδα "δύστροπη κυρία" και το πώς ο πανέμορφος ....κώλος της.... στα φρένα γύρναγε και γινότανε ...μούρη και με έκανε τρελό από τα νεύρα μου, σκάω στα γέλια!!!! Στο τέλος έπεζα με την κατανομή των φρένων γιατί ήθελα.....να γυρνάει περισσότερο στα φρένα....χαχαχαχα Μπράβο σε ΟΛΟΥΣ του συμμετέχοντες, αλλά ιδιαίτερα στον 2ο αγώνα, στον Δημήτρη (liakjim) που είχαμε μια καταπληκτική μάχη, ελπίζω Δημήτρη να μην σου έκανα καμιά μ@λ@κι@ ε?, την οποία καταευχαριστήθηκα!!! Πολλά Μπράβο στους 2.03.χχχ και στους πρώτους (GoMaR και ΣΙΑ χαχαχα), τους οποίους έβλεπα με τα κυάλια να εξαφανίζονται μπροστά όταν εγώ την ίδια στιγμή έβλεπα 249-250χλμ τελικής :p Τέλος να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη, αν ενόχλησα κάποιον γιατί δεν έχω δεί τα replay, αφού ήδη λείπω ταξίδι στις επαρχίες μου και δεν είχα ts χθές για να ακούσω κάτι. Μακάρι να είναι ίδιο και καλύτερο και το επόμενο κόμπο! Εγω παλι να ζητησω μια συγνωμη στον George Mallis για τον δευτερο αγωνα που επεσα πανω του στα φρενα. Γιώργο σε είδα από τον καθρέφτη και κατάλαβα ότι θα επέλθει το...μοιράιο :D :D Προσπάθησα να το αποφύγουμε, άφησα τα φρένα για να σου δώσω λίγο χώρο ακόμα, αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε Δεν πειράζει 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #83 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 μιας και ζητηθηκε , θα ανεβάσω το σεταπ μου να το δείτε.(λογικά αύριο).ότι είπε ο Παναγιώτης πάντως , αυτά παρατήρησα και εγώ στην συμπεριφορά των ελαστικών. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #84 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) setup (καμμια σχεση με του Δημητρη λολ)test.rar Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από GoMaR 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Νοέμβριος 3, 2015 #85 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Τα λάστιχα μου έδιναν καλύτερους χρόνους, σε τέρμα πίεση. Δεν μπορεί να είναι σωστό αυτό. Άσε που "κολλαγε" η φθορά των softs στο 95%... Το ανακάλυψα κι εγώ στο qualify, με τα λάστιχα μπαλόνια ήμουν κοντά 5 sec πιο γρήγορος. Σίγουρα μόνο σωστό δεν είναι αυτό, και με τα soft έκανα fastest lap Στον 14ο γύρο. Πάντως πολύ ωραίες οι μάχες μας στον 1ο αγώνα, τις καταευχαριστήθηκα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Νοέμβριος 3, 2015 Author #86 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό με τα λάστιχα.Μεγάλη πίεση = μικρό πέλμα = μικρή τριβή = τελικές + επιταχυνσεις = Monza Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuz10n Νοέμβριος 3, 2015 #87 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 ισχυει δηλαδη σε ολα τα αμαξια του assetto αυτο στη monza?? δυσκολο.. μαλλον στο 155 δε φθειρονται σωστα στην τερμα πιεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 3, 2015 #88 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό με τα λάστιχα.Μεγάλη πίεση = μικρό πέλμα = μικρή τριβή = τελικές + επιταχυνσεις = Monzaμικρό πέλμα = αδυναμία στο φρενάρισμα + αδυναμία στις στροφές -> δεν συνέβαινε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Νοέμβριος 3, 2015 #89 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό με τα λάστιχα.Μεγάλη πίεση = μικρό πέλμα = μικρή τριβή = τελικές + επιταχυνσεις = MonzaΝαι ισχύει, αλλά κανονικά θα έπρεπε να φρενάρεις 100 μέτρα νωρίτερα και να στρίβεις σαν θεία. Και με τέτοιες πιέσεις μετά από 4-5 γύρους θα έπρεπε τα λάστιχα να έχουν λιώσει από τις θερμοκρασίες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #90 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 συνέβαινε Δημήτρη.ήμουν Πιο αργός στις στροφές με πολλά πσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Νοέμβριος 3, 2015 #91 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) συνέβαινε Δημήτρη.ήμουν Πιο αργός στις στροφές με πολλά πσιΑυτό που θέλουμε και οι 2 να πούμε είναι οτι θα έπρεπε να ήσουν ΠΟΛΥ πιο αργός με τόσα psi. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από sud1500t 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Νοέμβριος 3, 2015 Author #92 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Ελαστικα με μικρο foot print δεν ανεβαζουν ευκολα θερμοκρασιες και δεν τρωνε πελμα σε πιστες χωρις πλευρικα g. Σορρυ που γραφω σαν μλκς ειμαι με κινητο σήμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 3, 2015 #93 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 έπαιζα με 32 psi η διαφορα στα 39 ήταν αισθητή στις στροφές.Πόσο μάλλον από τα default psi.δε ξέρω πόσο θεωρείτε το πολύ αλλα άλλαξα τελείως τον τροπο οδήγησης στις στροφές Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Νοέμβριος 3, 2015 #94 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Ελαστικα με μικρο foot print δεν ανεβαζουν ευκολα θερμοκρασιες και δεν τρωνε πελμα σε πιστες χωρις πλευρικα g. Σορρυ που γραφω σαν μλκς ειμαι με κινητο σήμερα.Χωρίς πλευρικά g? Η parabolica και το Ascari εσάκι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Νοέμβριος 3, 2015 #95 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 (edited) Μα και τέρμα σκασμένα που τα δοκίμασα δεν ανέβαζαν θερμοκρασίες με τίποτα .Το βρήκα ήταν runflat!Επιπλέον κάντε μια δοκιμή στο magione και θα μας λυθούν όλες οι απορίες ! Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 3, 2015 από panosdimp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Νοέμβριος 3, 2015 #96 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Κανένας το replay? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Νοέμβριος 3, 2015 #97 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2015 Τα έχω ανεβάσει Άρη στην προηγούμενη σελίδα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now