Jump to content



Race 4 Cup 1/11/2015 @ Monza - Alfa Romeo 155 DTM


thazio

Recommended Posts

Αλλο next session , αλλο restart. η αλλαζει και στις δυο περιπτωσεις ;

Εννοω οταν τελειωσει ο αγωνας και πατησω restart race , θα ειναι ιδιες οι συνθηκες ;

Tο πιθανότερο είναι αφού υπάρχουν  οι χρόνοι άρα και οι θέσεις από το qualify να παραμένει και το γκρίπ που έχει μεταφερθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε όλους και ιδιαίτερα στον άπιαστο γομάρ και τον αλάνθαστο panosdimp! :) Τελικά δεν ήταν τόσο πορνοδιαστροφικό το combo, κατέληξε να μου αρέσει στο τέλος 

 

:rolleyes:

 

Τα replay! https://drive.google.com/file/d/0BxAnDOMJH1bvS2JKZ0Z6ZEp2RDg/view?usp=sharing

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ζόρικο το κόμπο αλλά απολαυστικά εξοντωτικό μπράβο στους επιμένοντες να συμμετέχουν ,μόνο που πρέπει να πατάτε και κανα φρένο που και που ρε παιδιά .

Μελετήστε τα ριπλέυ για να μην χαλάμε τόσο ωραίους αγώνες και προπαντώς μη βιάζεστε στην αρχή δεν έχει νόημα ,έχουμε που έχουμε λίγους μη μας φύγουνε κι αυτοί :p:D.

Α και μπράβο Ιάσονα .ευτυχώς ο teammate σου δεν είχε κάνει πολύ practice o δε δικός μου θα φάει απόλυση που θα πάει  σύννεφο του χρόνου, τον είχα προειδοποιήσει :p:D

Ονειρα γλυκά τα λέμε σε δυό βδομάδες ,ουφ επιτέλους μια Κυριακή χωρίς άγχος η επόμενη για μένα τουλάχιστον ,σας αφήνω τον  vita  να μου τον προσέχετε :p:D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω απο του χρονου με πιο μαζεμενο προγραμμα και κατι πιο καινουργιο σε αυτοκινητα θα εχουμε πολυ περισσοτερες συμετοχες. Εγω εφυγα γτ δεν ειχα κανει καθολου practice και εχω θεμα με τα αγωνιστικα χωρις abs δεν μπορω να φρεναρω με τπτ, πρεπει να αρχισω λιγο να ασχολουμαι και με αυτα.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι να ζητησω μια συγνωμη στον George Mallis για τον δευτερο αγωνα που επεσα πανω του στα φρενα.
Ωστοσο ηταν ενα κομπο που δεν απολαυσα σχεδον καθολου, καθως δεν μπορουσα να βρω με τιποτα που κανω το λαθος και εχω τοσο κακους χρονους.
ακομα δεν εχω καταλαβει...  :p

Συγχαρητηρια στον Ιασωνα και σε ολα τα παιδια που πηραν μερος!!!

Καλη συνεχεια!!!
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια σε όσους τρέξανε χθες και ιδιαίτερα στα podium και των δύο αγώνων Gomar, Pansodimp, Tsavaras!!

 

Αν δεν ήταν αγώνας cup θα στεναχωριόμουν για το thazio, που ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε δυνατές μονομαχίες και στους δύο αγώνες, ήταν ανυπόμονος με αποτέλεσμα να βρίσκετε συνέχεια μέσα στην αμμουδιά (έχουμε πολύ ακόμα για το καλοκαίρι!!!) αλλά απο την άλλη ήταν αγώνα cup οπότε όποτε τον έβλεπα να πηγαίνει στην παραλία ένιωθα μία σατανική ευχαρίστηση :smoking:  

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Σατανικά ωραίος αγώνας,,,,

Και ο πρώτος, και ο δεύτερος....

Μπράβο σε όλους που έτρεξαν.

Τα σκίνς για μια ακόμη φορά ήταν καταπληκτικά...

Ο GoMar γλύτωσε απο τα νύχια μου... ;) 

Ο @panosdimp αποδείχτηκε εξαιρετικός με ένα σετάπ τελείως εκτός των οδηγητικών του συνηθειών..

Το απίστευτο με τα λαμπάκια που δεν βγήκαν στον πρώτο αγώνα μάλλον με εκνεύρισε περισσότερο απο όσο νόμιζα και χάλασα και τον δεύτερο αγώνα...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Tώρα που τέλειωσε το race, ορίστε το setup , με το οποίο έκανα το 2:03:745 στο practice.

 

Μη σας ξενίσουν κάποιες επιλογές πχ πιέσεις.

 

Έχω την αίσθηση, πως αυτή τη στιγμή, το Assetto έχει πολλά προβλήματα κ πολλά πράγματα δεν δουλεύουν όπως θα περίμενε κανείς.

 

qualy.zip

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το κατέβασα για να το μελετήσω, αλλά δεν θα μπορέσω μέχρι το Σάββατο.. 

Αυτό που έχει σημασία στα ελαστικά σιλκ της δεκαετίας εκείνης είναι να πιάσουν πίεση 39,5 psi όταν ζεσταθούν...

Μόνο τότε λειτουργούν.. Μία πίεση της τάξης των 40 psi τα κάνει να χάνουν χρόνο..

Δίνουν αρχικούς γύρους απίστευτα γρήγορους, και μετά κάνουν κοιλιά για μερικούς γύρους.

Αμέσως μετά την κοιλιά αυτή, τα ελαστικά αρχίζουν και έχουν πάλι άριστη πρόσφυση για 2-3 γύρους, και σταδιακά την χάνουν αλλά αργά...

Στο τέλος της ζωής τους, το πρόβλημα είναι οτι αρχίζουν και υπερθερμαίνονται, χάνοντας πλευρική πρόσφυση, αλλά έχοντας ακόμα καλύτερη πρόσφυση

στο φρενάρισμα και στην επιτάχυνση.

Επειδή προς το τέλος των αγώνων τα ελαστικά είναι πλέον σε άδεια απο καύσιμα οχήματα, συνολικά σε πίστες όπως η μόνζα η ίμολα, η παλιά γερμανία, δεν επηρεάζεται ο χρόνος, γιατί η επιτάχυνση είναι κορυφαία, το φρενάρισμα άριστο, και ο χρόνος που κερδίζεις στο σταμάτα/ξεκίνα είναι περισσότερος απο αυτόν που χάνεις στο στρίψε.. Σε μια πίστα όπως το χανγκαρόρινγκ ή το μονακό, όμως, η κατάσταση γίνεται τραγική..

Θυμίζω απλά το μονακό όπου ο Σέννα με τελειωμένα σλίκς, μπόρεσε και κράτησε πίσω τον Μάνσελ. Του ξέφευγε στην επιτάχυνση, είχε καλύτερο φρενάρισμα, αλλά έπρεπε να τον κόβει συνέχεια γιατί ο Μάνσελ υπερτερούσε στις στροφές. 

Αυτή είναι η συμπεριφορά που είχαν τα ελαστικά στον αγώνα, όπως τα είδα εγώ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.