Jump to content



Race 4 Cup 1/11/2015 @ Monza - Alfa Romeo 155 DTM


Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

2 Αγώνες standing start 14 γύρων.

 

Λοιπές πληροφορίες  - liveries - κλπ θα ακολουθήσουν.

 

Ο server είναι επάνω με μικρότερο αγώνα

 

CLC RACE 4

 

CLC TL

  • Like 1

Περιμενω να δω την μαυρη-χρυση Ιταλιδα μου :D
Δυσκολη πιστα παντως

(edited)

Δημητρη σε φτανω!!

http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

με παραπανω grip βεβαια αλλα δε μου γλυτωνεις :D

edit: Πολύχρονος!!ότι επιθυμείς να χαίρεσαι το όνομα σου!

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

Για τον χρόνο, αυτό είναι το όριο μου στο 90.8% grip.

  • Like 2
(edited)

Ο απόλυτος χρόνος δεν είναι κριτήριο. Έχω πρόβλημα όταν είμαι στον 7ο γύρο. Το πατινάζ αρχίζει και χάνω 2 δευτερόλεπτα.

Εκεί θα παιχτεί το παιχνίδι. Στην διαχείριση των ελαστικών.

Έγινε επεξεργασία από liakjim

Kαλά αυτή η διαχείρηση των ελαστικών πολύ μούφα μου φαίνεται είχα βάλει τη ferrari να φέρνει σβούρες μετά από 10 γύρους επί 5 λεπτά τέρμα γκάζι και τα λάστιχα στο 98 % πέσανε στο 97% λίγο πριν εκραγούν .

(edited)

post-63928-0-99270400-1445964579.png

Τι θα λέγατε να συμβουλευόμαστε το δελτίο καιρού και να βάζουμε την θερμοκρασία που ισχύει στην πραγματικότητα?

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 5

Απο το επομενο θα γινει ετσι με τον καιρο, πολυ καλη ιδεα(προτείνετε πηγη να το έχουμε και του χρονου) + το αθροισμα των αριθμων του λοττο του Σαββατου θα δωσει το grip: 88+ (1 ή 2 ή 3 ή 4... ή 9) (max 97 min 89 δηλαδη)

  • Like 1

Αυτό με το grip έτσι όπως είναι τώρα πρέπει να είναι λάθος πάντως. Φίλος που πήγε στη Spa μου είπε ότι το grip είναι άλλου σε σχέση με τους ελληνικούς δρόμους κλπ, που σημαίνει στο assetto ένα grip γύρω στο 98%+. Το 90-92 που ξεκινάμε εμείς είναι περισσότερο σαν βροχή παρά σαν στεγνός δρόμος και σίγουρα όχι πίστες του επιπέδου που τρέχουμε εμείς. Οπότε θα έλεγα καλύτερα να ξεκινούσε από 95% στο practice.

Για μένα η ουσία του θέματος όσον αφορά στο grip δεν είναι το ότι δυσκολευόμαστε να οδηγήσουμε κάτω από τέτοιες συνθήκες .

Το πρόβλημα σε κάποιους από μας αν μπορώ να το ονομάσω έτσι προκύπτει όταν κατά τη διάρκεια του αγώνα με πολλούς οδηγούς αυτό μεταβάλλεται γρήγορα και πρέπει να αλλάζουμε τα σημάδια συνεχώς και να προσαρμόζουμε τον τρόπο οδήγησής μας .

Αν λοιπόν κάποιος δεν έχει χρόνο να προπονηθεί πάνω σ΄ αυτή τη γρήγορη μεταβολή τότε στερείται πλεονεκτήματος στον αγώνα καθώς δεν μπορεί να αποδώσει το 100% των δυνατοτήτων του.

Αυτό όμως είναι από τα υπέρ του παιχνιδιού και δεν θά θελα να αλλάξει κάτι πάνω σ΄ αυτό ,το προσφέρω  απλώς σαν δικαιολογία σε κάποιους που κατηγορούν τον εαυτό τους για κακή απόδοση . :)

  • Like 2

Παιδιά τα λάστιχα για τα old DTM είναι bugged αυτή τη στιγμή, δοκιμάστε τα soft να δείτε ότι αντέχουν 15-20 laps.

  • Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.