Jump to content



Ferrari 458 @Nurburing Sprint 25/10/2015


GoMaR

Recommended Posts

1) Σε όλα τα οχήματα με υδραυλικά ή ηλεκτρουδραυλικά τιμόνια, ισχύει το εξής απλό..

Οταν είμαστε σταματημένοι, ή κινούμαστε με λίγα χιλιόμετρα, η υποβοήθηση είναι τεράστια..

Οταν κινούμαστε με περισσότερα χιλιόμετρα, η υποβοήθηση είναι μικρή, για να έχουμε αίσθηση του δρόμου..

Υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως τα VAG που απλά δεν έχουν τιμόνι...

Το assetto corsa, εξομοιώνει το φαινόμενο ΑΝΑΠΟΔΑ..

2) Οταν έχουμε υποστροφή, το τιμόνι ΠΑΝΤΑ ελαφραίνει.. Στο assetto corsa δεν το κάνει..

3) Οταν έχουμε σε προσθιοκίνητο υποστροφή ισχύος το τιμόνι μας τραβάει ΠΑΝΤΑ προς τον τροχό που χάνει την πρόσφυση. Το assetto δεν το κάνει...

4) Οταν έχουμε  υποστροφή ισχύος σε πισωκίνητο το τιμόνι απλά δεν υπάρχει. Στο asseto δεν το κάνει...

5) Οταν έχουμε πλαγιολίσθιση, το τιμόνι συνέχεια μεταβάλει την πίεση του, αν χάνουμε μούτρα ελαφραίνει, αν χάνουμε κώλο βαραίνει, αν φευγουμε προοδευτικά με τα τέσσερα (πράγμα απίθανο) το τιμόνι είναι ελαφρύ προς το εσωτερικό της στροφής, και βαρύ μέχρι θανάτου προς το εξωτερικό της στροφής.. στο assetto δεν κάνει απολύτως τίποτα....

Να συνεχίσω??????????????

Μηπως πρεπει να αλλαξεις το τιμονι σου η να το ρυθμισεις καλυτερα? γτ οτι λες εγω το βλεπω κανονικα στο δικο μου εκτος απο την πλαγιολισθιση στα 4 που δεν το εχω προσεξει. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1) Σε όλα τα οχήματα με υδραυλικά ή ηλεκτρουδραυλικά τιμόνια, ισχύει το εξής απλό..

Οταν είμαστε σταματημένοι, ή κινούμαστε με λίγα χιλιόμετρα, η υποβοήθηση είναι τεράστια..

Οταν κινούμαστε με περισσότερα χιλιόμετρα, η υποβοήθηση είναι μικρή, για να έχουμε αίσθηση του δρόμου..

Υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως τα VAG που απλά δεν έχουν τιμόνι...

Το assetto corsa, εξομοιώνει το φαινόμενο ΑΝΑΠΟΔΑ..

2) Οταν έχουμε υποστροφή, το τιμόνι ΠΑΝΤΑ ελαφραίνει.. Στο assetto corsa δεν το κάνει..

3) Οταν έχουμε σε προσθιοκίνητο υποστροφή ισχύος το τιμόνι μας τραβάει ΠΑΝΤΑ προς τον τροχό που χάνει την πρόσφυση. Το assetto δεν το κάνει...

4) Οταν έχουμε  υποστροφή ισχύος σε πισωκίνητο το τιμόνι απλά δεν υπάρχει. Στο asseto δεν το κάνει...

5) Οταν έχουμε πλαγιολίσθιση, το τιμόνι συνέχεια μεταβάλει την πίεση του, αν χάνουμε μούτρα ελαφραίνει, αν χάνουμε κώλο βαραίνει, αν φευγουμε προοδευτικά με τα τέσσερα (πράγμα απίθανο) το τιμόνι είναι ελαφρύ προς το εσωτερικό της στροφής, και βαρύ μέχρι θανάτου προς το εξωτερικό της στροφής.. στο assetto δεν κάνει απολύτως τίποτα....

Να συνεχίσω??????????????

 

Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι πως το τιμόνι στα παιχνίδια δεν είναι εκεί για να προσομοιώνει το τιμόνι των πραγματικών αυτοκινήτων αλλά για να προσομοιώνει όλες τις κινήσεις του αυτοκινήτου που εσύ αντιλαμβάνεσαι με το σώμα τους ωτόλιθους (κέντρο ισορροπίας) κλπ .

Αρα εξ όρισμού προκύπτει πως αν προσομοίωνε μόνο τις κινήσεις που κάνει το πραγματικό τιμόνι θα λεγες πως είναι εντελώς μάπα ,μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα σκέψου το,το force feedback είναι εκεί για να σε κάνει να νομίζεις πως νιώθεις και τη φυγόκεντρο που είναι αδύνατο να σε κάνει να τη νιώσεις το πραγματικό τιμόνι ενός αυτοκινήτου δεν χρειάζεται πως να το πω.

 

ΥΓ: VITAS SAID: Δεν πρέπει να είναι θέμα σερβερ με τα λίγα που καταλαβαίνω...

Ο σέρβερ και το παιχνίδι δούλεψαν τέλεια την Κυριακή με 22 άτομα το μόνο που άλλαξε από τότε ήταν το fixed setup γι αυτό λέω να το βγάλουμε σήμερα,μέχρι το μεσημέρι .

Αν φταίει το παιχνίδι μπορούμε εύκολα να το καταλάβουμε μπαίνοντας σε public servers ,δεν νομίζω ότι φταίει το παιχνίδι.

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μηπως πρεπει να αλλαξεις το τιμονι σου η να το ρυθμισεις καλυτερα? γτ οτι λες εγω το βλεπω κανονικα στο δικο μου εκτος απο την πλαγιολισθιση στα 4 που δεν το εχω προσεξει. 

Μπορεί να είναι αυτό...

εχω κάνει τα πάντα με την G25 και δεν κατάφερα να τη ρυθμίσω...

Στα άλλα παιγνίδια στο μεταξύ, είναι μια χαρούλα...

δεν μπορώ να καταλάβω.. δεν μπορώ...

Μήπως πρέπει να πάω σε G27 ?

Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι πως το τιμόνι στα παιχνίδια δεν είναι εκεί για να προσομοιώνει το τιμόνι των πραγματικών αυτοκινήτων αλλά για να προσομοιώνει όλες τις κινήσεις του αυτοκινήτου που εσύ αντιλαμβάνεσαι με το σώμα τους ωτόλιθους (κέντρο ισορροπίας) κλπ .

Αρα εξ όρισμού προκύπτει πως αν προσομοίωνε μόνο τις κινήσεις που κάνει το πραγματικό τιμόνι θα λεγες πως είναι εντελώς μάπα ,μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα σκέψου το,το force feedback είναι εκεί για να σε κάνει να νομίζεις πως νιώθεις και τη φυγόκεντρο που είναι αδύνατο να σε κάνει να τη νιώσεις το πραγματικό τιμόνι ενός αυτοκινήτου δεν χρειάζεται πως να το πω.

 

ΥΓ: VITAS SAID: Δεν πρέπει να είναι θέμα σερβερ με τα λίγα που καταλαβαίνω...

Ο σέρβερ και το παιχνίδι δούλεψαν τέλεια την Κυριακή με 22 άτομα το μόνο που άλλαξε από τότε ήταν το fixed setup γι αυτό λέω να το βγάλουμε σήμερα,μέχρι το μεσημέρι .

Αν φταίει το παιχνίδι μπορούμε εύκολα να το καταλάβουμε μπαίνοντας σε public servers ,δεν νομίζω ότι φταίει το παιχνίδι.

Θέλω μια φορά να σε βάλω μεσα στο αυτοκίνητο μου, και να σε πάω με κλειστά τα μάτια, να σου πώ τι διαβάζει στο δρόμο...

Είσαι εγκάθετος, φαιδρός και αντιφρονούντας...

Δεν νομίζω οτι το force feedback εξομοιώνει την φυγόκεντρο..

Καλά σου έγραψα πρίν... ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο πραγμα ειναι :p
αλλα παιδια δεν εχει σχεση αυτο με το combooo........................
 

@panosdimp , βγαλε το fixed setup για σημερα να τσεκαρουμε.Αλλα θα ηθελα να παιξουμε με fixed.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι αυτό...

εχω κάνει τα πάντα με την G25 και δεν κατάφερα να τη ρυθμίσω...

Στα άλλα παιγνίδια στο μεταξύ, είναι μια χαρούλα...

δεν μπορώ να καταλάβω.. δεν μπορώ...

Μήπως πρέπει να πάω σε G27 ?

Θέλω μια φορά να σε βάλω μεσα στο αυτοκίνητο μου, και να σε πάω με κλειστά τα μάτια, να σου πώ τι διαβάζει στο δρόμο...

Είσαι εγκάθετος, φαιδρός και αντιφρονούντας...

Δεν νομίζω οτι το force feedback εξομοιώνει την φυγόκεντρο..

Καλά σου έγραψα πρίν... ;)

Είσαι και στραβός άνοιξε καλά το δεξί ματάκι σου αυτό που κλείνεις πονηρά και διάβασε τι έγραψα "να σε κάνει να νομίζεις πως νιώθεις και τη φυγόκεντρο".

Συγνώμη Ιάσονα εδώ σταματώ είναι ανεπείδεκτος και φαντασιόπληκτος μ΄αρέσει που έχει μνήμες για το πόσο βαραίνει το τιμόνι σε κάθε κατάσταση μπουχουχουχουχα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

18-20-22 ατομα, παιζει αυτο, δεν μπορεις να το πεις ακριβως.

Το θεμα ειναι οτι οταν γεμισει αρχιζει τα κουλα. (μπορει να βλεπουμε 18 ατομα και εκεινη την ωρα να συνδεονται αλλοι 4-5, οποτε καπουτ... )

Πρωτα ξεκιναει την ιστορια με τα ping που πηγαινουν ολοι στα 300+ και μετα ξεκινανε οι αποσυνδεσεις.

 

Τωρα το τι φταιει;

Ή θελουν τιποτα κλωτσιες στην εταιρεια που ειναι ο σερβερ γιατι εχουν κανει καμια πατατα ή δεν ειναι σεταρισμενος σωστα, τωρα με την ιστορια του fixed setup, γιατι το fixed setup το εχουμε δει και αλλου οτι δουλευει απροβληματιστα και με mr πανω να τρεχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1 Πως μπορείς να παραπονιέσαι για κάτι το οποίο έχει και το πραγματικό αυτοκίνητο και προστέθηκε για να κάνει την εμπειρία ακόμα πιο ρεαλιστική?

Η ιταλίδα ΉΤΑΝ απόλαυση πριν και έγινε ακόμα πιο απολαυστική τώρα. Δυστυχώς όμως δεν αισθάνεται άνετα στη νορμάλ οδήγηση, ζητάει συνέχεια να βγάλει τον ποπό της (κι εγώ δεν μπορώ να της χαλάσω το χατήρι) ... :wub::tongueout::tongueout:

Το θεμα ειναι οτι το εχουν ενεργοποιημενο σε ολα τα αυτοκινητα. Ακομα και σε αυτα που δεν εχουν paddles αλλα κανονικο h-shifter και στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει συστημα downshift protection.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι αυτό...

εχω κάνει τα πάντα με την G25 και δεν κατάφερα να τη ρυθμίσω...

Στα άλλα παιγνίδια στο μεταξύ, είναι μια χαρούλα...

δεν μπορώ να καταλάβω.. δεν μπορώ...

Μήπως πρέπει να πάω σε G27 ?

 

Δεν ξερω αν το λες ειρωνικα αλλα παντως στον αγωνα της κυριακης για παραδειγμα την ειχα αυτη την συμπεριφορα απο το τιμονι. Στην εκκινηση και οταν βγαινεις απο τα πιτ το τιμονι στριβει με το μικρο δαχτυλο, οταν χανω γενικα τα φρενα ειτε πολυ ειτε λιγο και δημιουργειτε υποστροφη παλι το τιμονι ειναι αρκετα πιο ελαφρυ. Στον αγωνα του cup με τα 500 καταλαβαινες που εχεις χασει προσφυση γτ γινοταν ελαφρυ προς την πορεια που σε τραβαγε. Εχω την εντυπωση οτι εχω νιωσει και αυτο που λες με την πλαγιολισθιση στα 4 στην εξοδο της ascari με zonta που κλειδωσε στο κεντρο και εσφιξε, μπορουσες να το κουνισεις αλλα ηταν σφιχτο αρκετα πανω απο το κανονικο σαν να ανεβαινεις την eau rouge με GT3 ενα πραγμα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι το εχουν ενεργοποιημενο σε ολα τα αυτοκινητα. Ακομα και σε αυτα που δεν εχουν paddles αλλα κανονικο h-shifter και στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει συστημα downshift protection.

Εισαι σιγουρος για αυτο;

Δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο... (αν θυμαμαι καλα, θα το τσεκαρω το βραδυ παλι για πιο σιγουρα)

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι το εχουν ενεργοποιημενο σε ολα τα αυτοκινητα. Ακομα και σε αυτα που δεν εχουν paddles αλλα κανονικο h-shifter και στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει συστημα downshift protection.

Δλδ αν παω να κατεβασω ταχυτητα και τα γκαζια ειναι off limits δεν θα σπασει?

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι το εχουν ενεργοποιημενο σε ολα τα αυτοκινητα. Ακομα και σε αυτα που δεν εχουν paddles αλλα κανονικο h-shifter και στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει συστημα downshift protection.

 

Δεν ισχύει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για περιμένετε λίγο δεν βγάζω ακόμα το fixed setup θα σας πω σε λίγο .

 

Το fixed setup ίσως παίζει ρόλο. Ο server λέει στους χρήστες το τι επιτρέπεται να αλλάξουν , αυξάνοντας το traffic.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.