Ilias83 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1, 2005 Δεν συνηθίζω να γράφω για μαγαζια, αλλά συγχωρέσε μου αυτό το post...Ήθελα να πάρω δώρο σε μια κοπέλα ένα Mp3 player... Βασική προϋπόθεση να έχει ραδιόφωνο.Είχα τσεκάρει το Muvo TX FM της Creative...Χθες ήμουν στο Πλαίσιο στη Μεταμόρφωση...Μένω κοντά και πηγαίνω συχνά πυκνά για ψώνια εκέι (για αναλώσιμα). Είχα πάει λοιπόν για χαρτί για τον εκτυπωτή...Πρέπει να αναφέρω τους 2 υπαλλήλους που έχει ορίσει το συγγεκριμένο κατάστημα ωστε να σε βοηθήσουν να παρκάρεις (σου λένε αν έχει θέση το υπόγειο γκαράζ, σου λένε που έχει θέση, σου κάνουν κουμάντο να παρκάρεις κ.τ.λ.)Αφού ψωνίζω, και αφού είχα χρόνο κοίταζα τα mp3 players. Έρχεται μια κοπέλα για να με βοηθήσει... Ευγενικότατη, με βοήθησε πάρα πολύ και κατέληξα στο Creative Μuvo N200. Μέχρι και για το χρώμα με βοήθησε... (λευκό)Εγώ ήξερα οτι το e-shop έχει το 512MB στα 106 ενώ το Πλαίσιο στο 120κάτι..., οπότε μιας και δεν είχε την συγκεκριμένη στιγμή στα 512ΜΒ της είπα οτι θα ξαναπεράσω...Σήμερα πήγα στο e-shop...Δεν είχα προσέξει τη διαφορά Ν200 και V200 και αγνοούσα την ύπαρξή 2 μοντέλων με κατάληξη 200...Βλέπω λοιπόν οτι υπάρχουν 2 στο e-shop...Τον ρωτάω ποιες οι διαφορές, μου λέει οτι είναι ακριβώς τα ίδια, μόνο που το Ν200 είναι πιο παλιό...Ωραία λέω, άρα V200. Μπορώ να το δώ; Στην παραλαβή μου λέει...Περιμένω μισή ώρα ενώ ήμουν σχεδόν μόνος μου στο μαγαζί (όσοι ήρθαν μετά από μένα παρέλαβαν και έφυγαν, μόνο εγώ περίμενα)Παραλαμβάνω τελικά μετά από 30 λεπτά, ίδιο με αυτό που είδα στο Πλαίσιο μου φάνηκε...Μόνο που όσο πέρναγε η ώρα γυρνώντας σπίτι μου φαινόταν πιο μεγάλο...Γυρνώτας σπίτι κοιτάω στο internet (πριν το ανοίξω) και ανακαλύπτω τις διαφορές τους...Τα ίδια χαρακτηριστικά, μόνο που το Ν200 είναι πιο μικρό και 22g ενώ το V200 ανοίγει και γίνεται USB stick και είναι 33g...Πάω στο Πλαίσιο, μια άλλη κοπέλα, εξίσου ευγενική με την συνάδελφό της την προηγούμενη μέρα μου εξηγεί τις διαφορές μεταξύ τους, βεβαιώνομαι βλέποντάς μαζί οτι το Ν200 θέλω, δεν είχε 512MB οπότε έφυγα...Τελικώς γυρνάω στο e-shop, επιστρέφω το V200 και αφού δεν υπήρχε Ν200 σε λευκό , αλλά σε μαύρο, πήρα πίσω τα λεφτά μου και έφυγα...Μεγάλη ιστορία...Κόπος να την διαβάσεις...Αλλά όλο αυτό έγινε σήμερα...Ξεκίνησα στις 1 από το σπίτι μου και γύρησα ξανά στις 3:30.Έκανα 4 φορές το Μεταμόρφωση - Χαλάνδρι. Έκανα τις απίστευτες σφίνες στο δρόμο με τόσο κακό καιρό (βρεγμένο οδόστρωμα) για να προλάβω...Χάλασα του κόσμου τη βενζίνι, μόνο και μονο επειδή ο υπάλληλος το e-shop δεν ήξερε τι διαφορές υπήρχαν και βαριόταν να μου τα ανεβάσει να τα δω...Χώρια το περίμενε στο e-shop.Και τώρα εκεί που θέλω να καταλήξω...Εγώ μετά απ'όλη αυτή την ιστορία δεν ξαναπατάω στο e-shop. Να τις βράσω τις χαμηλές του τιμές άμα τρώω μια μέρα ολόκληρη για 100 προϊόν.Προτιμώ να μου συμπεριφέρονται ευγενικά να είναι πρόθυμοι να με εξυπηρετήσουν όπως στο Πλαίσιο και ας δώσω και 15 παραπάνω...Γενικά το Πλαίσιο τελευταία με έχει κερδίσει ως προς τη εξυπηρέτηση...Νομίζω οτι είναι η πιο σοβαρή των επιχειρήσεων αυτή τη στιγμή, και ας είναι πιο ακριβή και ας έχει υπαλλήλους που δεν ξέρουν ή αγνοούν πράγματα...Πάντως εγώ ότι ρώτησα και δεν ήξερε η κοπέλα φ΄ρόντησε να μάθει για να με βοηθήσει...Και για κάτι που δεν ήξερε ούτε αυτή ούτε έλεγε στο κουτί, ούτε ήξερε κανένας άλλος μου είπε οτι δεν ξέρει, αλλά αμα θέλω να βάλει μπαταρία σε αυτό της βιτρίνα να το ψάξει...Το θέμα λοιπόν είναι Πλαίσιο ή e-shop?Εξυπηρέτηση ή τιμές?(Sorry για το τεράστιο post μου, αλλά είχα την ανάγκη να τα γράψω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Μάρτιος 1, 2005 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Το internet είναι μια τεράστια, και κατά κανόνα, αξιόπιστη βάση δεδομένων. Μετά λοιπόν από τα τόσα που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα για την τεχνική κατάρτηση και ενημέρωση των πωλητών των εκάστοτε καταστημάτων, θεωρώ αδικαιολόγητο λάθος το να μην ψάξεις από πριν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και να βασίζεσαι στον πωλητή. Δόξα τον enduracel, γι'αυτό υπάρχει το φόρουμ και γι'αυτό βάζουμε τον unseen να λιώσει τον Ρ4 6ΧΧ στις μετρήσεις, για να μην είμαστε υποχρεωμένοι να αρκεστούμε στην άποψη του πωλητή.Για το θέμα της καθυστέρησης εξυπηρέτησης, επειδή μπορεί να συνέβει οτιδήποτε και θα μπορούσε να συμβεί στον καθέναν, μην βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα. ’λλο να μας έλεγες ότι όλοι όσοι πήγαν εκεί εξυπηρετήθηκαν σε μισή ώρα, κι άλλο το ότι συνέβει κάτι και η δική σου παραγγελία καθυστέρησε. Αν το να καταδικάζεις μια εταιρεία βάσει ενός ατυχούς περιστατικού, θεωρήται λογικό και αναμενόμενο, τότε στον πρώτο Ρ4 που έκαψε ο hipro θα έπρεπε να είχε παρατήσει την Intel και το ίδιο και ο chroma με την AMD και το ίδιο και οι 500 χρήστες που τους έχει χαλάσει μια Kingston ή ένας Maxtor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάρτιος 1, 2005 #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 To e-shop δεν είναι Πλαίσιο με 50 υπαλλήλους και πολύ περισσότερο δεν είναι μαγαζί. Το ότι διαθέτει στην είσοδο κάτι σαν μαγαζί ΔΕΝ το κάνει και μαγαζί. Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάρτιος 1, 2005 #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Όπως όλες οι εταιρίες, έτσι και το Πλαίσιο και το e-shop έχουν τα + και τα - τους.Ο καθένας επιλέγει με βάση τις ανάγκες του.@Chosen: Μία παρατήρηση μόνο: Ο χρόνος αναμονής σε επιτόπου παραλαβές από το e-shop είναι ένα από τα - τους (ο χρόνος που ανέφερε ο Ηλίας δεν είναι μεμονωμένο χαρακτηριστικό). Κατά τα άλλα συμφωνώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Μάρτιος 1, 2005 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Το καλό με το πλαίσιο είναι ότι αλλάζει τα χαλασμένα στο πι και φί,χωρίς πολλά πολλά,ενώ στο e-shop τα πράγματα είναι πιό πολύπλοκα και χρονοβόρα.Παρόλα αυτά οι τιμές του e-shop είναι σημαντικά πιό χαμηλές.Στην εξυπηρέτηση πάντως προτιμώ Πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Μάρτιος 1, 2005 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Chosen Το internet είναι μια τεράστια, και κατά κανόνα, αξιόπιστη βάση δεδομένων. Μετά λοιπόν από τα τόσα που έχουν ειπωθεί εδώ μέσα για την τεχνική κατάρτηση και ενημέρωση των πωλητών των εκάστοτε καταστημάτων, θεωρώ αδικαιολόγητο λάθος το να μην ψάξεις από πριν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και να βασίζεσαι στον πωλητή. Τι λογική είναι αυτή???Δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να κάθονται από μια οθόνη και να ψάχνουν τη λεπτομέρεια...Δηλαδή φταίει το παιδί επειδή ο τεχνικός του e-shop βαριόταν να ψάξει τα specs?Είναι υποχρεωμένος να το κάνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Μάρτιος 1, 2005 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από GabrielΕίναι υποχρεωμένος να το κάνει... Και πολλές φορές το κάνει. Το θέμα είναι όμως τι λέει. Για ρώτα κανέναν από δω μέσα να σου πούνε ιστορίες για "Α64 που δεν δουλεύουνε σε Windows XP" και "Prescott που είναι πιο αθόρυβοι από Northwood". Καλώς ή κακώς δε μπορείς να μηνύσεις πωλητές για παραπληροφόρηση, ή περιμένεις τον πωλητή του Πλαισίου να σου πει ότι η ASUS που πουλάει είναι μαϊμού ή ότι το διπλανό μαγαζί έχει το laptop που θέλεις 150 πιο φτηνά; Με συγχωρήτε αλλά τέτοιες "ματσόλες" δικαιολογώ μόνο σε άτομα που έχουν τέτοια σχέση με τους Η/Υ, όση έχει και η γιαγιά μου με μηχανές enduro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 1, 2005 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Δηλαδή φταίει το παιδί επειδή ο τεχνικός του e-shop βαριόταν να ψάξει τα specs?Είναι υποχρεωμένος να το κάνει...Ο τεχνικός του e-shop είναι υποχρεωμενος να ελέγξει κάτι που πάει για επιστροφή. Δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τα πάντα. Εξάλλου το e-shop είναι online shop και οι χαμηλές τιμές του οφείλονται στο ότι δεν έχει ανάγκη να έχει 50 πωλητές και βιτρίνα, μιας και η βιτρίνα του είναι ο παγκόσμιος ιστός. Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάρτιος 1, 2005 Author #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 @Chosen: Πίστεψέ με πάντα όταν θέλω να αγοράσω κάτι, οτι και να είναι αυτό, ξέρω πιο πολλά γι' αυτό το κάτι από τους πωλητές... Απλά έτυχε αυτή την φορά να μην έχω ψάξει όλα τα Mp3 players της αγοράς... Πήγα τυφλά σε Creative (την εμπιστεύομαι) και από εκεί και πέρα ήθελα να έχει ραδιόφωνο. Δεν κάθησα να ψάξω όλα τα Creative...Και στο κάτω κάτω , γιατί να είμαι υποχρεωμένος να τα ψάξω... Γι'αυτό πάω στο μαγαζί και ρωτάω...Αλλιώς δεν έχουν νόημα και οι πωλητές... Θα είχαμε αποθήκες, θα ζήταγες αυτό που θες θα στο φέρνανε, θα πλήρωνες και θα έφευγες...Δεν ξέρω 3 φορές έχω πάει στο e-shop και πάντα κάποιος τσακώνεται με τους υπαλλήλους. Είτε γιατί περιμένει 40 λεπτά (την πρώτη φορά) είτε γιατί το μηχάνημα που πήρε δεν δούλεψε ποτέ...Σήμερα ήταν η σειρά μου να τσακωθώ, τόσην ώρα που περίμενα σκέφτηκα να φύγω και να ακυρώσω την παραγγελία, τελικά προτίμησα να ρωτήσω ευγενικά τι γίνεται και καθηστερεί το Mp3 player...Και κάτι ακόμα:Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ (έχοντας δουλέψει και σε μαγαζί), δίνω πολύ μεγάλη σημασία στο πόσο ευγενικός είναι αυτός που έχω απέναντί μου...Πάντα είμαι ευγενικός, πάντα λέω Καλημέρα, Καλησπέρα και ότι άλλο πριν μιλήσω ακόμα και με το πιτσαδόρο...Πάντα Χαιρετάω και πάντα λέω ευχαριστώ όταν πάρω ρέστα (ή σε άλλες περιπτώσεις όταν πληρώνομαι κρατώντας ταμείο)Εκτιμώ την ευγένεια όταν μιλάω με κάποιον, αλλά πολύ περισσότερο την απαιτώ, όταν είμαι εγώ ευγενικός...Σε ένα κατάστημα αφήνεις κάποια λεφτά και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι Έλληνες καταστηματάρχες, δεν είσαι υποχρεωμένος να τα δώσεις, αγοράζεις κάτι...Και όταν αγοράζεις όλα έχουν σημασία και όχι μόνο αν είναι φθηνό το κατάστημα ή αν φέρνει καλά προϊόντα, αλλά το αν είναι ευγενικοί οι πωλητές, αν σε εξυπηρετούν κ.τ.λ.Είναι ανεπίτρεπτο θεωρώ να φεύγει ένας πελάτης χωρίς να του έχει μιλήσει υπάλληλος, ή να πολύ περισσότερο να φύγει δυσαρεστημένος... (Έχω τσακωθεί άπειρες φορές σε μαγαζί που δούλευα, επειδή πελάτες μπαίνουν και βγαίνουν χωρίς να τους μιλήσει κάποιος)Εε πως να το κάνουμε, άλλο είναι ένας υπάλληλος που θα σου πετάξει το προ¨θόν πάνω στον πάγκο κάνοντας αγγαρεία και άλλο κάποιος που έχει όλη την πρόθεση να σε βοηθήσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Μάρτιος 1, 2005 #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Ilias83Και κάτι ακόμα: Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ (έχοντας δουλέψει και σε μαγαζί), δίνω πολύ μεγάλη σημασία στο πόσο ευγενικός είναι αυτός που έχω απέναντί μου... Πάντα είμαι ευγενικός, πάντα λέω Καλημέρα, Καλησπέρα και ότι άλλο πριν μιλήσω ακόμα και με το πιτσαδόρο... Πάντα Χαιρετάω και πάντα λέω ευχαριστώ όταν πάρω ρέστα (ή σε άλλες περιπτώσεις όταν πληρώνομαι κρατώντας ταμείο) Εκτιμώ την ευγένεια όταν μιλάω με κάποιον, αλλά πολύ περισσότερο την απαιτώ, όταν είμαι εγώ ευγενικός... Σε ένα κατάστημα αφήνεις κάποια λεφτά και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι Έλληνες καταστηματάρχες, δεν είσαι υποχρεωμένος να τα δώσεις, αγοράζεις κάτι... Και όταν αγοράζεις όλα έχουν σημασία και όχι μόνο αν είναι φθηνό το κατάστημα ή αν φέρνει καλά προϊόντα, αλλά το αν είναι ευγενικοί οι πωλητές, αν σε εξυπηρετούν κ.τ.λ. Είναι ανεπίτρεπτο θεωρώ να φεύγει ένας πελάτης χωρίς να του έχει μιλήσει υπάλληλος, ή να πολύ περισσότερο να φύγει δυσαρεστημένος... (Έχω τσακωθεί άπειρες φορές σε μαγαζί που δούλευα, επειδή πελάτες μπαίνουν και βγαίνουν χωρίς να τους μιλήσει κάποιος) Εε πως να το κάνουμε, άλλο είναι ένας υπάλληλος που θα σου πετάξει το προ¨θόν πάνω στον πάγκο κάνοντας αγγαρεία και άλλο κάποιος που έχει όλη την πρόθεση να σε βοηθήσει... Δυστυχώς παραείναι ώριμη η αντιμετώπισή σου για τα Ελληνικά δεδομένα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάρτιος 1, 2005 Author #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από astrolabos Ο τεχνικός του e-shop είναι υποχρεωμενος να ελέγξει κάτι που πάει για επιστροφή. Δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τα πάντα. Εξάλλου το e-shop είναι online shop και οι χαμηλές τιμές του οφείλονται στο ότι δεν έχει ανάγκη να έχει 50 πωλητές και βιτρίνα, μιας και η βιτρίνα του είναι ο παγκόσμιος ιστός. Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα... Sorry που spamάρω λίγο, αλλά τώρα το είδα...1. Δεν είναι τεχνικός,. αλλά πωλητής.2.Από τη στιγμή που πουλάει και σε μαγαζί και όχι μόνο μέσω internet, ναι τότε ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να ξέρει τα πάντα...Αλλιώς να το κλείσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Μάρτιος 1, 2005 #12 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Μα νομίζω ότι το strong selling point του E-shop είναι οι χαμηλές τιμές λόγω του ότι είναι 95% online shop. ’λλο το Πλαίσιο με την βιτρίνα και το σουλάτσο που θα κάνεις να ρωτήσεις για 318 προϊόντα κι άλλο ένα e-shop που δουλεύει κατά κύριο λόγω σαν αποθήκη, με αποστολές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Μάρτιος 1, 2005 #13 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από astrolabos Ο τεχνικός του e-shop είναι υποχρεωμενος να ελέγξει κάτι που πάει για επιστροφή. Δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τα πάντα. Εξάλλου το e-shop είναι online shop και οι χαμηλές τιμές του οφείλονται στο ότι δεν έχει ανάγκη να έχει 50 πωλητές και βιτρίνα, μιας και η βιτρίνα του είναι ο παγκόσμιος ιστός. Μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα... Με συγχωρείς αλλά διαφωνώ.Με τη λογική αυτή και ένας αδαής θα μπορούσε να παριστάνει τον πωλητή κ.ο.κ.Δε ψωνίζω πατάτες,ψωνίζω κάτι συγκεκριμένο για το οποίο θέλω συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάρτιος 1, 2005 Author #14 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από spc Δυστυχώς παραείναι ώριμη η αντιμετώπισή σου για τα Ελληνικά δεδομένα.... Δεν είναι ώριμη η δική μου συμπεριφορά, είναι φυσιολογικού ανθρώπου... Αν τώρα είναι υποανάπτυκτοι οι καταστηματάρχες δεν φταίω εγώ... Εγώ θα χτυπιέμαι μέχρι να αλλάξουν μυαλά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Μάρτιος 1, 2005 #15 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Ilias83Δεν ξέρω 3 φορές έχω πάει στο e-shop και πάντα κάποιος τσακώνεται με τους υπαλλήλους. Είτε γιατί περιμένει 40 λεπτά (την πρώτη φορά) είτε γιατί το μηχάνημα που πήρε δεν δούλεψε ποτέ... Κάτσε βρε αδερφέ, δηλαδή ό,τι πουλάει το Πλαίσιο δεν χαλάει; Ή εκεί οι αγοραστές είναι πάντα με το χαμόγελο στο στόμα, ακόμα κι όταν χαλάει το PC τους; Μάλλον διήστανται οι απόψεις μας ως προς τον πωλητή. Προτιμώ τον πωλητή που θα μου πει ότι δεν γνωρίζει, παρά τον χαμογελαστό πωλητή που θα με ενημερώσει ότι αν βγάλω το USB stick χωρίς να το απενεργοποιήσω, θα καεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Μάρτιος 1, 2005 #16 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Chosen Και πολλές φορές το κάνει. Το θέμα είναι όμως τι λέει. Για ρώτα κανέναν από δω μέσα να σου πούνε ιστορίες για "Α64 που δεν δουλεύουνε σε Windows XP" και "Prescott που είναι πιο αθόρυβοι από Northwood". Καλώς ή κακώς δε μπορείς να μηνύσεις πωλητές για παραπληροφόρηση, ή περιμένεις τον πωλητή του Πλαισίου να σου πει ότι η ASUS που πουλάει είναι μαϊμού ή ότι το διπλανό μαγαζί έχει το laptop που θέλεις 150 πιο φτηνά; Με συγχωρήτε αλλά τέτοιες "ματσόλες" δικαιολογώ μόνο σε άτομα που έχουν τέτοια σχέση με τους Η/Υ, όση έχει και η γιαγιά μου με μηχανές enduro... Σίγουρα το επίπεδο των πωλητών δεν είναι στο επιθυμητό σημείο και αυτό που λές ισχύει.Παρόλα αυτά φίλε chosen πιστεύω ότι θα έπρεπε να εξυπηρετούν στο βαθμό που μπορούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάρτιος 1, 2005 Author #17 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Gabriel Με συγχωρείς αλλά διαφωνώ.Με τη λογική αυτή και ένας αδαής θα μπορούσε να παριστάνει τον πωλητή κ.ο.κ.Δε ψωνίζω πατάτες,ψωνίζω κάτι συγκεκριμένο για το οποίο θέλω συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Και πατάτες να ψώνιζες τί σημαίνει ότι α΄μα τον ρωτήσεις προέλευση δεν πρέπει να ξέρει;Πατατούλες του Θεού είναι τί πειράζει από που είναι;Και είναι υποχρεωμένος να σε βοηθήσει για τις πατάτες και να είναι ευγενικός...Δεν παώ ποτέ στη λαϊκή, μου τη δίνει στα νεύρα... Προτιμώ να ψωνίζωπιο ακριβά από τον μανάβη τις γειτονιάς μου που είναι και πολύ ευγενικός... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias83 Μάρτιος 1, 2005 Author #18 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Chosen Κάτσε βρε αδερφέ, δηλαδή ό,τι πουλάει το Πλαίσιο δεν χαλάει; Ή εκεί οι αγοραστές είναι πάντα με το χαμόγελο στο στόμα, ακόμα κι όταν χαλάει το PC τους; Μάλλον διήστανται οι απόψεις μας ως προς τον πωλητή. Προτιμώ τον πωλητή που θα μου πει ότι δεν γνωρίζει, παρά τον χαμογελαστό πωλητή που θα με ενημερώσει ότι αν βγάλω το USB stick χωρίς να το απενεργοποιήσω, θα καεί... Ποτέ δεν είπα κάτι για το Πλαίσιο, αντίθετα έχω γράψει για στοιχομυθίες με τους υπαλλήλους τους ομορφιάς απείρου κάλλους (π.χ. Θέλω μια ψύκτρα για το Chipset - Τι είναι το chipset; Εμείς δεν φέρνουμε...) Φυσικά και χαλάνε και του Πλαισίου και φυσικά έχει και πωλητές αδαείς (αν και έχω καιρό να συναντήσω τέτοιον στο κατάστημα της Μεταμόρφωσης). Αλλά ξαναλέω. Τουλάχιστον στο Πλαίσιο σε αντιμετωπίζουν σεβόμενοι τα λεφτά που θα τους αφήσεις (τουλάχιστον εγώ τελευταία αυτή την εικόνα έχω σχηματίσει) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris2004 Μάρτιος 1, 2005 #19 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Αρχική απάντηση από Ilias83 @Chosen: Πίστεψέ με πάντα όταν θέλω να αγοράσω κάτι, οτι και να είναι αυτό, ξέρω πιο πολλά γι' αυτό το κάτι από τους πωλητές... Απλά έτυχε αυτή την φορά να μην έχω ψάξει όλα τα Mp3 players της αγοράς... Πήγα τυφλά σε Creative (την εμπιστεύομαι) και από εκεί και πέρα ήθελα να έχει ραδιόφωνο. Δεν κάθησα να ψάξω όλα τα Creative...Και στο κάτω κάτω , γιατί να είμαι υποχρεωμένος να τα ψάξω... Γι'αυτό πάω στο μαγαζί και ρωτάω...Αλλιώς δεν έχουν νόημα και οι πωλητές... Θα είχαμε αποθήκες, θα ζήταγες αυτό που θες θα στο φέρνανε, θα πλήρωνες και θα έφευγες...Δεν ξέρω 3 φορές έχω πάει στο e-shop και πάντα κάποιος τσακώνεται με τους υπαλλήλους. Είτε γιατί περιμένει 40 λεπτά (την πρώτη φορά) είτε γιατί το μηχάνημα που πήρε δεν δούλεψε ποτέ...Σήμερα ήταν η σειρά μου να τσακωθώ, τόσην ώρα που περίμενα σκέφτηκα να φύγω και να ακυρώσω την παραγγελία, τελικά προτίμησα να ρωτήσω ευγενικά τι γίνεται και καθηστερεί το Mp3 player...Και κάτι ακόμα:Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ (έχοντας δουλέψει και σε μαγαζί), δίνω πολύ μεγάλη σημασία στο πόσο ευγενικός είναι αυτός που έχω απέναντί μου...Πάντα είμαι ευγενικός, πάντα λέω Καλημέρα, Καλησπέρα και ότι άλλο πριν μιλήσω ακόμα και με το πιτσαδόρο...Πάντα Χαιρετάω και πάντα λέω ευχαριστώ όταν πάρω ρέστα (ή σε άλλες περιπτώσεις όταν πληρώνομαι κρατώντας ταμείο)Εκτιμώ την ευγένεια όταν μιλάω με κάποιον, αλλά πολύ περισσότερο την απαιτώ, όταν είμαι εγώ ευγενικός...Σε ένα κατάστημα αφήνεις κάποια λεφτά και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι Έλληνες καταστηματάρχες, δεν είσαι υποχρεωμένος να τα δώσεις, αγοράζεις κάτι...Και όταν αγοράζεις όλα έχουν σημασία και όχι μόνο αν είναι φθηνό το κατάστημα ή αν φέρνει καλά προϊόντα, αλλά το αν είναι ευγενικοί οι πωλητές, αν σε εξυπηρετούν κ.τ.λ.Είναι ανεπίτρεπτο θεωρώ να φεύγει ένας πελάτης χωρίς να του έχει μιλήσει υπάλληλος, ή να πολύ περισσότερο να φύγει δυσαρεστημένος... (Έχω τσακωθεί άπειρες φορές σε μαγαζί που δούλευα, επειδή πελάτες μπαίνουν και βγαίνουν χωρίς να τους μιλήσει κάποιος)Εε πως να το κάνουμε, άλλο είναι ένας υπάλληλος που θα σου πετάξει το προ¨θόν πάνω στον πάγκο κάνοντας αγγαρεία και άλλο κάποιος που έχει όλη την πρόθεση να σε βοηθήσει... Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η ευγένεια και η καλή εξυπηρέτηση είναι αυτό που θα κάνει τον άλλον να ξαναέρθει στο μαγαζί. Φυσικά για να γίνει αυτό πρέπει 1ον να υπάρχει το ανάλογο training, 2ον ο κατάλληλος ελεγκτικός μηχανισμός και 3ον το κίνητρο του υπαλλήλου. Φυσικά τα παραπάνω παίρνουν πολύ μεγάλη ανάλυση.Το κακό στην ελλάδα είναι ότι πάς κάπου για δουλειά και την άλλη μέρα σε φυτεύουν στο μαγαζί και σου λένε πούλα. Πρέπει να υπάρχει το χαμόγελο βέβαια αλλά πρέπει να υπάρχει και η γνώση. Τώρα αν θέλετε να πείτε στον πωλητή; ποιές μνήμες να πάρω για να πάω σταθερα 250FSB με 2-2-2-5 timings εντάξει είναι υπερβολικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsunami Μάρτιος 1, 2005 #20 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2005 Πάντωσς όσον αφορά το πλαίσιο και εγώ έχω καιρό να συναντήσω άνθρωπο που δεν ήξερε το αντικείμενο.Τουναντίον,τις περισσότερες φορές έχει παιδιά που ασχολούνται με το αντικείμενο και με εξυπηρετούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.