Jump to content



Απιστευτο LAG την ωρα του render.3Ds max. 3Dαδες help!


GoMaR

Recommended Posts

Πρωτου μου πειτε οτι ειναι φυσιολογικο , οχι ΔΕΝ ειναι.
Τωρα που ρενταρω μια σκηνη , ολα πανε με 2 fps στα windows.Παταω με το Mouse καπου και αν θα παριε την εντολη.
Η τωρα που γραφω το κειμενο , οι χαρακτηρες δεν εμφανζινοτναι αμεσα.Δλδ μπορει να γραψει και 3 λεξεις ταυτοχρονα.

Αυτο το πραγμα παλια ΔΕΝ το ειχα.Χειριζομουν ανετα το πισι κατα τη διαρκεια του rendering.Τι σκατα μπορει να φταιει τωρα ; Δεν εχω αλλαξει κατι στο υλικο του υπολογιστη.Ουτε windows εχω αλλαξει.Απλα κανω render μια σκηνη.Τπτ αλλο.

4790Κ 
16GB τα οποια ειμαι με 28% ram usage αλλα και 98% που ημουν πριν παλι ιδια συμπεριφορα.
page file οσο θελουν τα παραθυρα διαχειριζονται (SSD)

3Dstudio max 2014
win7 64bit

Δε  μπορω να καταλαβω τι φταιει.Καποια ιδεα ;
Ευχαριστω.

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, αλλά είχα παρόμοια φαινόμενα με προγράμματα που είχαν ψηλότερο priority στον task manager. Δες τι έχει το 3DStudio και δοκίμασε να το χαμηλώσεις, αν δεν πιάσει μάλλον αλλού είναι το θέμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με όποιο πρόγραμμα και να έχω κάνει rendering με την cpu, μου κολλάει το σύμπαν. Mental ray, Vray, KeyShot κ.λπ. όλα χρησιμοποιούν το 100% των πυρήνων και φυσικά, κολλάει ο κέρσορας και γενικώς όλα πάνε σημειωτόν. Εδώ ένα Cinebench τρέχω και μέχρι να τελειώσει καμιά φορά κολλάνε διάφορα.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με όποιο πρόγραμμα και να έχω κάνει rendering με την cpu, μου κολλάει το σύμπαν. Mental ray, Vray, KeyShot κ.λπ. όλα χρησιμοποιούν το 100% των πυρήνων και φυσικά, κολλάει ο κέρσορας και γενικώς όλα πάνε σημειωτόν. Εδώ ένα Cinebench τρέχω και μέχρι να τελειώσει καμιά φορά κολλάνε διάφορα.  

Δε το δεχομαι ομως.- 

Δεν ειχα τετοιο θεμα.Αυτο ειναι που με διαολιζει...

 

Αν δώσεις τους 7 από τους 8 πυρήνες στο 3dsMax συνεχίζει να το κάνει; Ξεκίνησε να το κάνει μία μέρα στο άσχετο;

Μολις το εκανα.Δουλευουν ολα κανονικοτατα.Τι σημαινει αυτο ;

Δε μπορω να σου πω αν το εκανε ξαφνικα.Παντως προσφατα δεν ειχα θεμα.Σιγουρο αυτο , γιατι θυμαμαι σε ενα προσφατο render οσο ρενταρε , μιλαγα με τον πελατη μεσω ΦΒ χωρις κανενα προβλημα.

 

Link to comment
Share on other sites

Μολις το εκανα.Δουλευουν ολα κανονικοτατα.Τι σημαινει αυτο ;

Για εμένα δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι θέμα επεξεργαστή. Οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις, εκτός αν δε σε πειράζει να μην χρησιμοποιείς και τους 8 πυρήνες για να μπορείς να κάνεις παράλληλα και άλλες δουλειές. Μπορεί η συγκεκριμένη σκηνή να ήταν πιο βαριά ή η παλιότερη που θυμάσαι να ήταν πιο ελαφριά πχ. Και εγώ με τον ίδιο επεξεργαστή πάντως τις κάποιες φορές που έβαλα να κάνει render έπρεπε να ελευθερώσω τον ένα πυρήνα αν ήθελα να ασχοληθώ με κάτι άλλο παράλληλα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στην αναγκη αυτο θα κανω..Αλλα μου κανει εντυπωση.Παλια δουλευα και φωτοσοπ  οσο εκανε render και μου ειχε κανει εντυπωση η ανεση που ειχα..
Ναι ξερω βαρανε 100% ολοι αλλα οχι να μη μπορω να κουνησω το mouse!!!

Link to comment
Share on other sites

Με ποιό πρόγραμμα κάνεις rendering μέσα στο max; Έχεις αλλάξει ρυθμίσεις τώρα τελευταία; Κάθε renderer έχει κάπου κάποια ρύθμιση για το μέγεθος των render buckets ή divisions, ή κάπως έτσι. Δοκίμασε να αυξήσεις το μέγεθός τους (βάλε ό,τι βλέπεις x2, π.χ. 32 κάν'το 64 κ.λπ.) και πες αν θέλεις αν βλέπεις πάλι τα ίδια κολλήματα ή υπάρχουν στιγμές που ηρεμεί η κατάσταση. Αν είναι αυτό που νομίζω, θα έχεις όντως μεγαλύτερη άνεση

 

Το ότι είναι θέμα επεξεργαστή, δεν χωράει αμφιβολία και το αποδεικνύει το τεστ με το affinity που έκανες. Οπότε μή λες "δεν το δέχομαι" γιατί κάνει μπάμ!  :p

 

Όσο βαραίνει το μοντέλο με πληροφορία (περισσότερα φώτα ή λεπτομέρειες με πολλά πολύγωνα κ.λπ.) τόσο πιό "απασχολημένοι" θα είναι οι πυρήνες σου. Μήπως έχεις αλλάξει το "βάρος" της εικόνας που θέλεις να παράγεις; 

 

Είναι χαρακτηριστικό το εξής. Όταν ο renderer ξεκινάει από το κέντρο του frame και πάει προς τα έξω, εκεί που η πληροφορία είναι πάντοτε λιγότερη, γιατί εστιάζουμε στο κέντρο συνήθως, τότε μόλις ξεκινάει το rendering κολλάνε τα πάντα και όσο προς τα εξωτερικά buckets βγαίνει τόσο ελαφραίνει η κατάσταση. Θα το δείς και στο cpu usage αυτό, καλύτερα ακόμα με ποσοστά % σε κάποιο μετροπρόγραμμα. 

 

Τρέξε αν θέλεις και αυτό το παλιό, αλλά χρήσιμο, bench. Πες μου αν θέλεις αν το σύστημα λειτουργεί κανονικά όσο το rendering πάει προς το τέλος του. (Βάλε και τον χρόνο που έκανες, έτσι για την σύγκριση). 

 

 


Για εμένα δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι θέμα επεξεργαστή. Οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις, εκτός αν δε σε πειράζει να μην χρησιμοποιείς και τους 8 πυρήνες για να μπορείς να κάνεις παράλληλα και άλλες δουλειές. Μπορεί η συγκεκριμένη σκηνή να ήταν πιο βαριά ή η παλιότερη που θυμάσαι να ήταν πιο ελαφριά πχ. Και εγώ με τον ίδιο επεξεργαστή πάντως τις κάποιες φορές που έβαλα να κάνει render έπρεπε να ελευθερώσω τον ένα πυρήνα αν ήθελα να ασχοληθώ με κάτι άλλο παράλληλα.

 

Πολύ σωστά. Και αυτός είναι ο βασικός λόγος που πολλοί που δουλεύουν rendering επαγγελματικά (κυρίως εξωτερικό, που οι αγελάδες είναι παχύτερες), κάνουν το rendering πάντα σε 2ο μηχάνημα, έναν render slave, ή node όπως λέγεται. Γιατί, είναι αδύνατον να συνεχίσεις το modeling όσο ο επεξεργαστής ιδρώνει για το rendering. 

hummer.rar

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με ποιό πρόγραμμα κάνεις rendering μέσα στο max; Έχεις αλλάξει ρυθμίσεις τώρα τελευταία; Κάθε renderer έχει κάπου κάποια ρύθμιση για το μέγεθος των render buckets ή divisions, ή κάπως έτσι. Δοκίμασε να αυξήσεις το μέγεθός τους (βάλε ό,τι βλέπεις x2, π.χ. 32 κάν'το 64 κ.λπ.) και πες αν θέλεις αν βλέπεις πάλι τα ίδια κολλήματα ή υπάρχουν στιγμές που ηρεμεί η κατάσταση. Αν είναι αυτό που νομίζω, θα έχεις όντως μεγαλύτερη άνεση

 

Το ότι είναι θέμα επεξεργαστή, δεν χωράει αμφιβολία και το αποδεικνύει το τεστ με το affinity που έκανες. Οπότε μή λες "δεν το δέχομαι" γιατί κάνει μπάμ!  :p

 

Όσο βαραίνει το μοντέλο με πληροφορία (περισσότερα φώτα ή λεπτομέρειες με πολλά πολύγωνα κ.λπ.) τόσο πιό "απασχολημένοι" θα είναι οι πυρήνες σου. Μήπως έχεις αλλάξει το "βάρος" της εικόνας που θέλεις να παράγεις; 

 

Είναι χαρακτηριστικό το εξής. Όταν ο renderer ξεκινάει από το κέντρο του frame και πάει προς τα έξω, εκεί που η πληροφορία είναι πάντοτε λιγότερη, γιατί εστιάζουμε στο κέντρο συνήθως, τότε μόλις ξεκινάει το rendering κολλάνε τα πάντα και όσο προς τα εξωτερικά buckets βγαίνει τόσο ελαφραίνει η κατάσταση. Θα το δείς και στο cpu usage αυτό, καλύτερα ακόμα με ποσοστά % σε κάποιο μετροπρόγραμμα. 

 

Τρέξε αν θέλεις και αυτό το παλιό, αλλά χρήσιμο, bench. Πες μου αν θέλεις αν το σύστημα λειτουργεί κανονικά όσο το rendering πάει προς το τέλος του. (Βάλε και τον χρόνο που έκανες, έτσι για την σύγκριση). 

 

 

 

Πολύ σωστά. Και αυτός είναι ο βασικός λόγος που πολλοί που δουλεύουν rendering επαγγελματικά (κυρίως εξωτερικό, που οι αγελάδες είναι παχύτερες), κάνουν το rendering πάντα σε 2ο μηχάνημα, έναν render slave, ή node όπως λέγεται. Γιατί, είναι αδύνατον να συνεχίσεις το modeling όσο ο επεξεργαστής ιδρώνει για το rendering. 

To συγκεκριμενο αρχειο μου βγαζει προβλημα για το .hdr αρχειο.Δε το βρισκει.Οποτε το ρενταρω χωρις αυτο.

Επισης ΟΣΟ το ρενταρω το μηχανημα πεταει.Το δουλευω ανετα και ολοι οι πυρηνες βαρανε στο 100%

Ισως ειναι θεμα σκηνης γιατι του εχω φορτωσει FumeFX και δε συμμαζευεται:p και μαλλον τα ειδε κωλυομενα.

Mental ray σπανια χρησιμοποιω.99,9% παιζω μονο με Vray.(3)

Βucket size το εχω στο 48x48 (Οταν επαιζα 16χ16 , ειχα πιο αργο render) , Οποτε το αφησα στο 48.

Ο Vray εχει ενα καλο που δεν εχει ο Mental ray.Οπου δειχνεις με το mouse , το ρενταρει.Αν θες το απενεργοποιεις βεβαια.

Δεν εχει ομως καμμια διαφορα στο συνολικο χρονο ρενταρισματος η στην αποδοση.

3λεπτα 39δευτερολεπτα

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3λεπτα 39δευτερολεπτα

 

Με έφαγες ρε θηρίο...  :tomato:

 

Με τον 3930Κ στα 4.4GHz έχω περίπου τον ίδιο χρόνο, ίσως μερικά δεύτερα λιγότερο. Και αυτό γίνεται γιατί το bucket width είναι τεράστιο στις default ρυθμίσεις, δηλ. στα 128. Έτσι, στο τελευταίο κομμάτι του rendering οι περισσότεροι πυρήνες κάθονται και δουλεύουν όσοι έχουν μείνει ενεργοί. Εκεί με τρώς γιατί έχεις τεράστια single thread σε σχέση με μένα. Όταν όμως ρίξω το μέγεθος του bucket στα 64 και 32, τότε ο χρόνος μου μειώνεται στα 2:44 και 2:33 αντίστοιχα. Και όλη την ώρα οι πυρήνες είναι απασχολημένοι. Δεν μένουν χωρίς bucket. Αυτό εννοούσα και πιό πάνω. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπα, όπα. Τώρα πρόσεξα αυτό!

 

Ισως ειναι θεμα σκηνης γιατι του εχω φορτωσει FumeFX και δε συμμαζευεται :p και μαλλον τα ειδε κωλυομενα.

 

Δεν έχω δουλέψει με FumeFX αλλά είναι συχνό φαινόμενο να κολλάει το σύμπαν όταν η σκηνή φτάσει στο σημείο με τους καπνούς κ.λπ. Μιλάμε, ότι πολύς κόσμος παίρνει μαύρη οθόνη με το plug-in αυτό. Αν ρεντάρεις χωρίς καπνούς κ.λπ. πάλι το ίδιο κάνει;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.