Jump to content



Recommended Posts

Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το cpgr με G27 έχω που είχα δοκιμάσει παλαιότερα.

Το FFB πως το βάζετε 107? Μπορώ 105 ή 110.

Εδώ και καιρό το έχω στο 80-85% ingame και 100% profiler.

Gain 85%
Filter 5%
MinForce 12%
Kerb 5%
Road 5%
Slip 0%
Gamma 1.40-1,80

enhanced understeer-οn
profiler 100/0/100/0-spring unticked

assetto_corsa.ini: ENABLE_GYRO=1, DAMPER_MIN_LEVEL=0.015

(edited)
44 minutes ago, spyder said:

Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το cpgr με G27 έχω που είχα δοκιμάσει παλαιότερα.

Το FFB πως το βάζετε 107? Μπορώ 105 ή 110.

Εδώ και καιρό το έχω στο 80-85% ingame και 100% profiler.

Gain 85%
Filter 5%
MinForce 12%
Kerb 5%
Road 5%
Slip 0%
Gamma 1.40-1,80

enhanced understeer-οn
profiler 100/0/100/0-spring unticked

assetto_corsa.ini: ENABLE_GYRO=1, DAMPER_MIN_LEVEL=0.015

 

Τί εννοείς πώς? Σέρνεις την μπάρα στο 107. Πάντα στο global. Αστο κ 110.  Μηδενίζει (σχεδόν) το άθλιο dead zone της G27. Καθιστά το MinForce περιττό (το οποίο δεν μου αρέσει όπως δουλεύει).

Επίσης με gain στο 80~85% μέσα στο παιχνίδι, κόβουμε τα μακαρόνια ψηλά.  

 

[IMG]

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 4

Καινούργιες ρυθμίσεις για G27.

 

Καταρχάς έχω ως πρότυπο το rF2. Προσπάθησα να το κάνω αντιγραφή.

 

Για test combo είχα το Silverstone και το Lotus 49 και Brabham-Repco BT20. Οι έχοντες κ τα 2 θα καταλάβουν ( @panosdimp, @mad_dog κ λοιποί).

 

Νομίζω το πέτυχα. Βάλτε 70% μέσα στο παιχνίδι για το Lotus να μην clipάρει (+/-).

 

Capture3.jpgCapture4.jpgCapture2.jpgCapture.jpg

  • Like 1
17 minutes ago, Lazy Dog said:

@liakjim γιατι "Report combined pedals" στο specific game settings?

Δεν νομίζω πως αλλάζει κάτι ή αν ναι δεν θυμάμαι. Δεν ήθελα πάντως να εστιάσουμε εκεί .

(edited)

Δεν δουλευει η πεταλιερα αν ειναι τσεκαρισμενο....

 

(σε μενα τουλαχιστον)

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
(edited)

Ελαφρυ μου φαινεται παντως τωρα το τιμονι....θα παιξω καποιες ωρες ακομη για να το τεσταρω :)

 

Μια χαρα σεταπ...πολυ καλο ^_^

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
4 hours ago, panosdimp said:

Τα έχω όλα λάθος χαχαχαχα!

erm εξαρτάται τι θεωρείς σωστό .. :p

  • Like 1
1 hour ago, cpgr said:

To γκλομπαλ δεν αναιρειται οταν μπανει το προφιλ του σπεσιφικ?

Όχι. Όλα είναι multipliers.

Σε μενα δεν δουλευουν τα πενταλ και με το report combined pedals on ,μου βγαζει οτι το γκαζι ειναι πατημενο μεχρι τη μεση και οταν το παταω , τερματιζει απο τη μεση και μετα...

Combined pedals βάζουν όσοι έχουν racing pedals  και τα χρησιμοποιούν στη θέση των rudder pedals για flying simulators. Σημαίνει ότι τα πεντάλ έχουν κοινό άξονα και όταν σπρώχνεις μπροστά το "γκάζι" τότε το "φρένο" πηγαίνει προς τα πίσω και αντιστρόφως, όπως στα ποδωστήρια των πραγματικών αεροσκαφών. Δείτε εδώ πως δουλεύουν τα rudder pedals 

 

Σε κάθε περίπτωση είναι λάθος στα παιχνίδια με αυτοκίνητα να είναι τσεκαρισμένο.

16 hours ago, cpgr said:

Σε μενα δεν δουλευουν τα πενταλ και με το report combined pedals on ,μου βγαζει οτι το γκαζι ειναι πατημενο μεχρι τη μεση και οταν το παταω , τερματιζει απο τη μεση και μετα...

 

Τσέκαρε τα Deadzone σου. Διαφορετικά πάτα τα ένα καθάρισμα...

  • Like 1

Στα τιμόνια logitech πάντως το damping ως general consensus θεωρείτε καλό να είναι 0%.Το ίδιο κ για το damper gain του ini στο 0.Το damping φέρει μια σπογγώδη αίσθηση κ βαραίνει το τιμόνι χωρίς λόγω -για εμένα-.

 

Ομοίως κ για το general force στο 100% κ από κει κ πέρα το ρυθμίζεις για το κλίπινγκ μέσω του εκάστοτε παιχνιδιού.

 

Για το gyro κ enhanced understeer effect (αυτό με βόλεψε αρκετά γιατί σου δίνει ένα πρόσθετο cue ώστε να μην στρίβεις παραπάνω από οτι πρέπει.Βέβαια με την κατάσταση των ελαστικών κ με το πρόβλημα που έχω να ζεστάνω τα εμπρός λάστιχα θα δοκιμάσω να το απενεργοποιήσω μήπως κ δω διαφορά) εγώ τα έχω ενεργοποιημένα,αλλά προφανώς είναι θέμα προτιμήσεων.

2% damping δεν ενοχλεί ίσα ίσα,  δίνει κ ελάχιστο βάρος που απλά αντισταθμίζει την υπερβολική χαλαρότητα των G2X.

43 minutes ago, sosna said:

Στα τιμόνια logitech πάντως το damping ως general consensus θεωρείτε καλό να είναι 0%.Το ίδιο κ για το damper gain του ini στο 0.Το damping φέρει μια σπογγώδη αίσθηση κ βαραίνει το τιμόνι χωρίς λόγω -για εμένα-.

 

Ομοίως κ για το general force στο 100% κ από κει κ πέρα το ρυθμίζεις για το κλίπινγκ μέσω του εκάστοτε παιχνιδιού.

 

Για το gyro κ enhanced understeer effect (αυτό με βόλεψε αρκετά γιατί σου δίνει ένα πρόσθετο cue ώστε να μην στρίβεις παραπάνω από οτι πρέπει.Βέβαια με την κατάσταση των ελαστικών κ με το πρόβλημα που έχω να ζεστάνω τα εμπρός λάστιχα θα δοκιμάσω να το απενεργοποιήσω μήπως κ δω διαφορά) εγώ τα έχω ενεργοποιημένα,αλλά προφανώς είναι θέμα προτιμήσεων.

2% damping δεν ενοχλεί ίσα ίσα,  δίνει κ ελάχιστο βάρος που απλά αντισταθμίζει την υπερβολική χαλαρότητα των G2X.

Καλά σίγουρα έχει να κάνει κ με την αίσθηση του καθενός.

 

Εμένα φερ ειπείν με ενοχλεί κ για αυτό πάντα το απέφευγα όπως ο διάολος το λιβάνι.Επίσης έμαθα να ζω με την ασάφεια γύρω από το κέντρο.-8 χρόνια χρήσης κάπου το συνήθισα :lol:-

(edited)

Μια πολύ ωραία συζήτηση για τα αμορτισέρ. Κάποια τα είχα καταλάβει εντελώς ανάποδα. (πχ ότι τα πιο σκληρά αμορτισέρ, επιταχύνουν την μεταφορά βάρους).

 

Επίσης ρίξτε μια ματιά και εδώ.

Shock Absorber Tuning - Our Model for Tuning for Balance with Shocks.

και

Neil Roberts Article on Shock Tuning

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.