Jump to content



Assetto Corsa tips and tricks


liakjim

Recommended Posts

@Xristos asim, Το minorating είναι μία unofficial βαθμολογία για την ποιότητα του οδηγού. Όσο πιο καθαρός είσαι μέσα σε αγώνες τόσο μεγαλύτερο minorating θα έχεις.

 

liakjim αν το έχεις πόσταρε μία το λινκ για το πως λειτουργεί :)
Link to comment
Share on other sites

@Xristos asim, Το minorating είναι μία unofficial βαθμολογία για την ποιότητα του οδηγού. Όσο πιο καθαρός είσαι μέσα σε αγώνες τόσο μεγαλύτερο minorating θα έχεις.

liakjim αν το έχεις πόσταρε μία το λινκ για το πως λειτουργεί 

Στην υπογραφη του Δημητρη ειναι το link

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμάστε αυτές τις τιμές για τα shadows (link)

 

SHADOW_MAP_BIAS_0=0.0000000001

SHADOW_MAP_BIAS_1=0.0000000001

SHADOW_MAP_BIAS_2=0.0000000001

ενημερωτικα το map bias ειναι υπευθυνο για την αποσταση της σκιας απο το Object.στα 3D το default ειναι περιπου 0.

Θετικες τιμες η σκια κατευθυνεται προς το Object , αρνητικες τιμες ,απομακρυνεται.

Εκανα καποια παραδειγματα με ενα απλο φως να δειτε την συμπεριφορα.(στα 3D οχι στο AC.Η ροδα ειναι απο το AC ομως :p)

 

Υ.Γ οι τιμες δεν εχουν καμμια σχεση με τις τιμες του AC.

 

post-30865-0-34973800-1454140245_thumb.j

post-30865-0-22653500-1454140257_thumb.j

post-30865-0-68765400-1454140269_thumb.j

post-30865-0-94931200-1454140280_thumb.j

post-30865-0-95143100-1454140287_thumb.j

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γενικά οι σκιές είναι νομίζω το μεγαλύτερο πρόβλημα στο Assetto.

 

Διάβασα στο forum πως οι τιμές αυτές βελτιώνουν πολύ τις σκιές και ειδικά το flickering στα αντικείμενα. (δεν το έχω δοκιμάσει).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκανα μια προσπάθεια , εξεύρεσης των ρυθμίσεων όπου θα έχω το ελάχιστο input lag. Tο κείμενο θα το βρείτε εδώ.

7 περιπτώσεις :

1. latency = 0, fullscreen off, vsync=off, lock off
2. latency = 0, fullscreen on, vsync=off , lock off
3. latency = 0, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps )
4. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps
5. latency = 1, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps )
6. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps
7. latency = 1, fullscreen on, vsync=on NVIDIA ( 60 fps )

και το video

τα αποτελέσματα :

latency = 0, fullscreen off, vsync=off , lock off ( 90 fps ) - > 14 frames
2. latency = 0, fullscreen on, vsync=off , lock off ( 90 fps ) -> 12 frames
3. latency = 0, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps ) -> 15 frames
4. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps -> 9 frames
5. latency = 1, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps ) -> 18 frames
6. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps -> 11 frames
7. latency = 1, fullscreen on, vsync=on NVIDIA ( 60 fps ) -> 15 frames

Κάποια στιγμή που θα βρω χρόνο, θα προσθέσω και τις εξής περιπτώσεις που μου ζητήθηκαν :

1. fullscreen, vsync=ON, locked at 58fps and triple buffering enabled in nVidia control panel

2. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps

3. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps

4. latency = 0, fullscreen on, vsync=on NVIDIA

 

Οι μετρήσεις έγιναν με κινητό meizu note 2 , το οποίο τραβάει slow motion video στα 100HZ.

Αν έχει κάποιος κάτι καλύτερο, ας μας φωτίσει.

 

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ωχ! καλο. απο 9 στα 18 ειναι αρκετουτσικη η διαφορα. μου φαινεται αρκετη βεβαια και στα 9 αλλα μαλλον ειναι λογω του slow motion.

ερωτηση η πρωτη ρυθμιση latency 0-1 τι ειναι?

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

Έβαλα και τις 4 περιπτώσεις που μου ζητήθηκαν , δλδ :

 

8. fullscreen, vsync=ON, locked at 58fps and triple buffering enabled in nVidia control panel

9. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps

10. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps

11. latency = 0, fullscreen on, vsync=on NVIDIA

 

Το νέο video :

 

 

΄Και τα νέα αποτελέσματα :

 

1. latency = 0, fullscreen off, vsync=off , lock off ( 90 fps ) - > 14 frames
2. latency = 0, fullscreen on, vsync=off , lock off ( 90 fps ) -> 12 frames
3. latency = 0, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps ) -> 15 frames
4. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps -> 9 frames
5. latency = 1, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps ) -> 18 frames
6. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps -> 11 frames
7. latency = 1, fullscreen on, vsync=on NVIDIA ( 60 fps ) -> 15 frames

8. fullscreen, vsync=ON, locked at 58fps and triple buffering enabled in nVidia control panel - > 14 frames

9. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps - > 11 frames

10. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps - > 11 frames

11. latency = 0, fullscreen on, vsync=on NVIDIA -> - > 19 frames

 
 
Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το 60 fps lock χωρίς vsync μπορεί να δημιουργεί περίεργο tearing σε κάποιους, για τον απλούστατο λόγο ότι  το refresh rate της οθόνης τους είναι 59.94hz και όχι 60hz.

Αν συμβαίνει αυτό και σε εσάς και θέλετε να δοκιμάσετε τη σωστή ρύθμιση για 59.94hz, μπορείτε να ανοίξετε το My Documents\Assetto Corsa\cfg\video.ini και να βάλετε FPS_CAP_MS=16.68335. Αν δεν πειράξετε το fps cap slider μέσα από το μενού του παιχνιδιού, αυτή η νέα ρύθμιση θα διατηρηθεί. Μπορείτε να το τσεκάρετε ανοίγοντας το ingame fps counter που πλέον θα δείχνει 59.94 και όχι 60. Αν πειράξετε το slider, τότε η ρύθμιση θα χαθεί.

 

Link to comment
Share on other sites

Ένα παλικάρι μου υπολόγισε και το Lag σε ms με την formula DELAY = 1 / fps x frames

 

1. latency = 0, fullscreen off, vsync=off , lock off ( 90 fps ) - > 14 frames DELAY: 150ms
2. latency = 0, fullscreen on, vsync=off , lock off ( 90 fps ) -> 12 frames DELAY: 130ms
3. latency = 0, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps ) -> 15 frames DELAY: 250ms
4. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps -> 9 frames DELAY: 142ms
5. latency = 1, fullscreen on, vsync=on ( 60 fps ) -> 18 frames DELAY: 300ms
6. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 63fps -> 11 frames DELAY: 174ms
7. latency = 1, fullscreen on, vsync=on NVIDIA ( 60 fps ) -> 15 frames DELAY: 250ms
8. fullscreen, vsync=ON, locked at 58fps and triple buffering enabled in nVidia control panel - > 14 frames DELAY: 241ms
9. latency = 0, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps - > 11 frames DELAY: 183ms
10. latency = 1, fullscreen on, vsync=off, lock at 60fps - > 11 frames DELAY: 183ms
11. latency = 0, fullscreen on, vsync=on NVIDIA -> - > 19 frames DELAY: 317ms

 

Link to comment
Share on other sites

@liakjim ποιο κινητό έχεις;

 

Ενημερωτικά γράφω ότι αν δεν έχεις δυνατό φωτισμό κατά τη διάρκεια εγγραφής του βίντεο, να ξέρεις ότι η κάμερα μπορεί να βάλει αργό shutter speed με αποτέλεσμα 2-3 συνεχόμενα καρέ να έχουν το ίδιο περιεχόμενο=fail.

 

 

Tα millisecond που γράφεις από πάνω ισχύουν μόνο αν το βίντεο που τράβηξες ήταν στα 60fps με αρκετό φωτισμό ώστε το κάθε frame να έχει διαφορετικό περιεχόμενο. Αν το βίντεο είναι 120fps τότε το lag είναι ακριβώς το μισό από αυτό που γράφεις.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, liakjim said:

Το λέω πιο πάνω.

 

Αν μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο, κάντο.

 

Δεν είναι θέμα καλύτερου και χειρότερου, είναι θέμα σωστού και λάθους. Αν ποστάρεις κάτι, ο καθένας έχει το δικαίωμα να το κριτικάρει. Δε χρειάζεται να αμύνεσαι.

 

Έγραψες ότι τράβηξες βίντεο στα 100 καρέ το δευτερόλεπτο αλλά δεν ξέρω κινητό που να τραβάει 100fps vid (μπορεί να υπάρχει γι αυτό σε ρωτάω ποιο κινητό έχεις). Τα συνηθισμένα κινητά γράφουν 60 και 120 σε slo mo. Ακόμα και 100 όμως να τράβηξες, οι από πάνω υπολογισμοί σου είναι για βίντεο των 60fps. Επίσης ο φωτισμός όπως είπα πρέπει να είναι καλός αλλιώς τα συμπεράσματα δεν είναι ασφαλή για χρήση, πόσο μάλλον για ποστάρισμα.

 

Ο τύπος που βγάζει το DELAY σε SECONDS είναι ο εξής:

Ζ DELAY σε SEC = Χ frames of delay / Υ frames per sec του βίντεο

Όταν κάνουμε πράξεις με διαφορετικά μεγέθη καλό είναι να κοιτάμε σε τι μονάδες βγαίνει το αποτέλεσμα. Ας δούμε γιατί δίνει δευτερόλεπτα ο από πάνω τύπος :     frames / (frames/sec) = (frames*sec)/frames = sec.

 

Με απλά λόγια:

Aν το βίντεο που τράβηξες είναι 60 fps και παρατηρείς delay 19 frames τότε το lag σε δευτερόλεπτα είναι 19frames / 60fps = 0.316666 seconds = 316.6 milliseconds.

Aν το βίντεο που τράβηξες είναι 120 fps και παρατηρείς delay 19 frames τότε το lag σε δευτερόλεπτα είναι 19frames / 120fps = 0.15833 seconds = 158.3 milliseconds.

Aν το βίντεο που τράβηξες είναι 100 fps και παρατηρείς delay 19 frames τότε το lag σε δευτερόλεπτα είναι 19frames / 100fps = 0.19 seconds = 190 milliseconds.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, akis_z80 said:

Έγραψες ότι τράβηξες βίντεο στα 100 καρέ το δευτερόλεπτο αλλά δεν ξέρω κινητό που να τραβάει 100fps vid (μπορεί να υπάρχει γι αυτό σε ρωτάω ποιο κινητό έχεις).

 

Επαναμβάνω : Λέω πιο πάνω το κινητό. Τραβάει στα 100ΗΖ. Μη τα λέμε 500 φορές.

 

Τα ms βγαίνουν με την συχνότητα που τραβάω ή με την συχνότητα των καρέ που μου δείχνει το παιχνίδι?

 

Πχ αν τραβάω στα 100HZ κ το παιχνίδι έχει 63fps , ποιός θα είναι ο τύπος?

 

Ο φωτισμός που λες είναι μια υπόθεση. Δεν ξέρεις αν έχασε frame ή όχι. Δεν μπορείς να θεωρείς το πείραρα άκυρο από μια υπόθεση.

 

Τέσπα , αυτά είχα , αυτά έκανα. Take it or leave it. Πάντως κ με το μάτι ήταν ολοφάνερη η επίπτωση του vsync. Στα υπόλοιπα, με το μάτι όχι.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά το σωστό είναι να μετράς το delay με βάση τα fps του βίντεο της κάμερας, αρκεί το κάθε καρέ να είναι διαφορετικό.

 

Tη μάρκα του κινητού σου δεν τη βλέπω γραμμένη κάπου λόγω στραβωμάρας μου μάλλον, οπότε αν θέλει κάποιος (@wolves ή κάποιος άλλος) να μου πει ποια είναι, γιατί εσένα για κάποιο λόγο σε βαραίνει να μας πεις :p

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, liakjim said:

 

Άρα όλα /100 Άκη?

 

Εδώ πάντως μου λένε άλλα. Ποιόν να πιστέψω?

Απορώ που έχεις και αμφιβολίες.

1ον: ο lazybug πάντα λέει βλακείες.

2ον: τα fps του game δεν παίζουν ρόλο στη μέτρηση του delay, παίζουν ρόλο μόνο στο αποτέλεσμα. Στη μέτρηση του delay από τη στιγμή που μετράς τα καρέ του βίντεο της κάμερας, με βάση αυτά θα βγάλεις το χρόνο. Δεν μπορώ να καταλάβω καν πως θα σκεφτόταν κανείς κάτι άλλο.

 

Παράδειγμα επειδή είμαι 100% σίγουρος ότι δεν πείστηκες (και όσο δεν πείθεσαι τόσο πιο πολύ σχηματίζω την άποψη ότι δεν καταλαβαίνεις τι μετράς :P) : αν είχες κάμερα που να μπορούσε να τραβήξει 1000fps video, τότε θα μετρούσες 150 frames delay. ΠΕΣ μου ΤΙ θα σήμαινε αυτό και τι λογική θα είχε να το διαιρέσεις με τα fps του game που θα ήταν 60.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.