chrisfis Ιούνιος 9, 2018 #61 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2018 Νεότερη Εξέλιξη Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα της wind και μου είπαν οτι από την στιγμή που έχει πεθάνει ο πάροχος της τηλεφωνικης γραμμής δεν μπορούν να μου κάνουν κατι αυτοι στην τηλεφωνική υποστήριξη. Σκέφτομαι να στείλω ενα email στην wind και να το αφησω ετσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούνιος 9, 2018 #62 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2018 1 hour ago, chrisfis said: Νεότερη Εξέλιξη Πήγα σήμερα σε ένα κατάστημα της wind και μου είπαν οτι από την στιγμή που έχει πεθάνει ο πάροχος της τηλεφωνικης γραμμής δεν μπορούν να μου κάνουν κατι αυτοι στην τηλεφωνική υποστήριξη. Σκέφτομαι να στείλω ενα email στην wind και να το αφησω ετσι Στείλε επίσημο αίτημα (mail, fax, ό,τι σε βολεύει) με κοινοποίηση σε EETT και Συνήγορο Καταναλωτή. Ίδιος κόπος, περισσότερες πιθανότητες λύσης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisfis Ιούνιος 12, 2018 #63 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2018 Toυς έστειλα ο σαββατο αυτο Σχόλιο: Καλήσπερα σας, Τον απρίλιο μου επικοινώνησε μαζί μου η εταιρεία σας προκείμενουν να με ενημερώσει ότι λήγει το πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας με τηλεφωνικο αριθμό 2810323040. Αποφάσισα να μην ανανέωθει το συμβολαιο και πήγα σε αλλή εταιρεία . Το συμβολαιο όμως έχει γίνει έχει ανανεωθεί στο όνομα του πατέρα μου(Φυσαράκης Εμμανούηλ) στις 05/2016 ) (υπαρχει συμβολαιο) και ο ιδιος έχει πεαθνει στις 30/10/2015 . Το προβλημα εινια οτι μου ήρθε ένας λογαραισμος με το ποσο των 412€ Το θέμα είναι ότι εγω αρνούμαι αυτο το ποσο και δεν μπορω να το πληρώσω τι κάνω στην συγκεκρίμενη περίπτωση Και μου απαντησαν αυτο σημερα Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό ΧΧΧΧΧΧ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να γίνει απόσβεση του ποσού τελών διακοπής προσφοράς ανανέωσης θα χρειαστεί να μεταβείτε σε κατάστημα wind store με την ληξιαρχική πράξη θανάτου του πατέρα σας και την ταυτότητα σας ώστε να καταχωρηθεί αίτημα διαγραφής χρέους λόγω θανάτου. Στη διάθεση σας, Αυτο σημαινει οτι αμα παω με την ληξιαρχικη πραξη θα εχω τλειωσει με το θεμα του χρεους ή θα περάσει στο ονομα μου που πολυ το φοβαμαι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beastie Ιούνιος 12, 2018 #64 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2018 Εχουν κάποια υπογραφή σου σε συμβόλαιο?? Πως να περάσει στο όνομα σου το χρέος? Πρόσεχε τι θα σου δώσουν να υπογράψεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisfis Ιούνιος 12, 2018 #65 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2018 πριν 18 λεπτά, το μέλος beastie έγραψε: Εχουν κάποια υπογραφή σου σε συμβόλαιο?? Πως να περάσει στο όνομα σου το χρέος? Πρόσεχε τι θα σου δώσουν να υπογράψεις. tους εστειλα μήνυμα αν θα εχουμε ορισιτκη εξοφληση του λογαριασμου και περιεμνω ορσιτικη απαντηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
rip_noob Ιούνιος 12, 2018 #66 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2018 53 minutes ago, chrisfis said: Toυς έστειλα ο σαββατο αυτο Σχόλιο: Καλήσπερα σας, Τον απρίλιο μου επικοινώνησε μαζί μου η εταιρεία σας προκείμενουν να με ενημερώσει ότι λήγει το πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας με τηλεφωνικο αριθμό 2810323040. Αποφάσισα να μην ανανέωθει το συμβολαιο και πήγα σε αλλή εταιρεία . Το συμβολαιο όμως έχει γίνει έχει ανανεωθεί στο όνομα του πατέρα μου(Φυσαράκης Εμμανούηλ) στις 05/2016 ) (υπαρχει συμβολαιο) και ο ιδιος έχει πεαθνει στις 30/10/2015 . Το προβλημα εινια οτι μου ήρθε ένας λογαραισμος με το ποσο των 412€ Το θέμα είναι ότι εγω αρνούμαι αυτο το ποσο και δεν μπορω να το πληρώσω τι κάνω στην συγκεκρίμενη περίπτωση Και μου απαντησαν αυτο σημερα Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό ΧΧΧΧΧΧ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προκειμένου να γίνει απόσβεση του ποσού τελών διακοπής προσφοράς ανανέωσης θα χρειαστεί να μεταβείτε σε κατάστημα wind store με την ληξιαρχική πράξη θανάτου του πατέρα σας και την ταυτότητα σας ώστε να καταχωρηθεί αίτημα διαγραφής χρέους λόγω θανάτου. Στη διάθεση σας, Αυτο σημαινει οτι αμα παω με την ληξιαρχικη πραξη θα εχω τλειωσει με το θεμα του χρεους ή θα περάσει στο ονομα μου που πολυ το φοβαμαι? Στο είχα πει, πάνε με την ληξιαρχική πράξη για να κλείσει το συμβόλαιο και να μηδενιστεί το χρέος, δεν είναι τόσο πολύπλοκη διαδικασία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
imav Αύγουστος 21, 2018 #67 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 Καλησπέρα σε όλους. Να αναφέρω κι εγώ την δική μου περιπέτεια που από ότι φαίνεται μόλις τώρα ξεκινάει. Είχα το σταθερό μου στην Cosmote με 24 μήνες συμβόλαιο. στον 15ο μήνα κάνω τηλεφωνικά αίτηση στη Wind για νέο 24μηνο συμβόλαιο και υπογράφω κανονικά στην ACS 19 Αυγούστου. Χωρίς να θέλω να κουράσω με λεπτομέρειες για λόγους υγείας δεν μπόρεσα να κάνω υπαναχώρηση στις 14 μέρες (καθώς δεν ήμουν σπίτι για να καλέσω από το σταθερό στον αριθμό που πρέπει, αλλά δε μπορούσα να πάω και ο ίδιος σε κατάστημα Wind). Οπότε έστειλα την υπαναχώρηση με φαξ στη Wind μετά από οδηγίες της Cosmote το πρωί της 15ης ημέρας από την υπογραφή μου στη WInd. Πήρα επίσης πολλά τηλέφωνα και τη Wind και δήλωσα ότι επιθυμώ υπαναχώρηση και να ενημερωθώ για τους τρόπους (όπου με ενημέρωσαν ότι έχουν περάσει οι 14 μέρες και δε γίνεται τίποτα). Στην πορεία μου μίλησαν από Cosmote και μου έδωσαν ακόμα καλύτερη προσφορά για να γυρίσω και μου έιπαν πως δεν θα χρεωθώ ακυρωτικά τέλη για την αρχική αποχώρησή μου από την Cosmote αν γυρίσω. Οπότε προχώρησα την επιστροφή μου στη Cosmote. Ενεργοποιήθηκα στη Wind και έμεινα ενεργοποιημένος για λιγότερο από 10 μέρες, δεν χρησιμοποίησα ποτέ όμως υπηρεσίες καθώς δεν είχα παραλάβει καν το ρούτερ της Wind. Όταν έφτασε η ώρα να πάρει η Cosmote ξανά τη γραμμή από τη Wind, ήταν το πρώτο τηλεφώνημα που έλαβα από τη Wind (σήμερα δηλαδή) στο οποίο ουσιαστικά με τραμπούκισαν να μην φύγω καθώς ο λογαριασμός με τη ρήτρα που θα εκδοθεί είναι 650 ευρώ! Τους είπα να δώσουν τη γραμμή στην Cosmote, τους έκανα παράπονα που δεν έχω παραλάβει ακόμα καν το ρούτερ αλλά και που δεν έιχα καμια αντιπροσφορά ποτέ από τη Wind. Τώρα τι γίνεται με αυτά τα 650 ευρώ; (Δηλαδή σοβαρά είναι δυνατόν;;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward Αύγουστος 21, 2018 #68 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 Όταν έκανα σύμβαση με τη wind μου είπαν οτι δεν υπάρχουν τέλη διακοπής,αυτά τα λένε οι εταιρείες για να τρομάζουν τον κόσμο και εμείς το ίδιο λέμε μου κάνει η υπάλληλος αλλά δεν ισχύει.Το έψαξα με δικηγόρο,μου λέει όντως είναι καταχρηστικό.Δεν το πληρώνεις και δεν τους συμφέρει να πάνε στο δικαστήριο τον πελάτη για τέλη διακοπής,δε θα δικαιωθούν. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
imav Αύγουστος 21, 2018 #69 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 πριν 14 λεπτά, το μέλος edward έγραψε: Όταν έκανα σύμβαση με τη wind μου είπαν οτι δεν υπάρχουν τέλη διακοπής,αυτά τα λένε οι εταιρείες για να τρομάζουν τον κόσμο και εμείς το ίδιο λέμε μου κάνει η υπάλληλος αλλά δεν ισχύει.Το έψαξα με δικηγόρο,μου λέει όντως είναι καταχρηστικό.Δεν το πληρώνεις και δεν τους συμφέρει να πάνε στο δικαστήριο τον πελάτη για τέλη διακοπής,δε θα δικαιωθούν. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Αύγουστος 21, 2018 #70 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 59 minutes ago, edward said: Όταν έκανα σύμβαση με τη wind μου είπαν οτι δεν υπάρχουν τέλη διακοπής,αυτά τα λένε οι εταιρείες για να τρομάζουν τον κόσμο και εμείς το ίδιο λέμε μου κάνει η υπάλληλος αλλά δεν ισχύει.Το έψαξα με δικηγόρο,μου λέει όντως είναι καταχρηστικό.Δεν το πληρώνεις και δεν τους συμφέρει να πάνε στο δικαστήριο τον πελάτη για τέλη διακοπής,δε θα δικαιωθούν. Ο δικηγόρος βάσει ποιού νόμου ισχυρίζεται ότι είναι καταχρηστικό; ΤΟ ΦΕΚ που καθορίζει τις συναλλαγές με τους παρόχους τηλεπικοινωνιών προβλέπει χρεώσεις πρόωρης διακοπής, εφόσον έχουν συμφωνηθεί με τον πελάτη στο συμβόλαιο που έχει υπογράψει. Το ίδιο λένε και οι οδηγίες της ΕΕΤΤ στην ανακοίνωση της πρόσφατης τροποποίησης του ΦΕΚ εντός του 2018: https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html Με μία γρήγορη αναζήτηση, οι αλλαγές (που επηρεάζουν και το περιθώριο ακύρωσης φορητότητας των 14 ημερών) αποτυπώνονται σε αυτό το έγγραφο: https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/Numbering/Portablenumbers/AP696-115.pdf Αλλά και το ίδιο το ΦΕΚ είναι εύκολα διαθέσιμο. Από τη στιγμή που έχει γίνει η ενεργοποίηση της γραμμής από την Wind, έχει ξεκινήσει να τρέχει το νέο συμβόλαιο. Επομένως είναι εφαρμοσταίοι οι όροι του, μεταξύ άλλων και τα τέλη πρόωρης διακοπής. Η δική μου σύσταση είναι να παραμείνεις στην Wind, γιατί ένα σημαντικό μέρος από αυτά τα χρήματα είναι δύσκολο να το αποφύγεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Αύγουστος 21, 2018 #71 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 Μια ιδεα... Εαν μπορεις να βρεις καπως ενα χαρτι απο γιατρο δημοσιο που να λεει οτι εισουν σε νοσοκομειο για το διαστημα των 14 ημερων, ΙΣΩΣ εχεις μια ελπιδα. Αλλιως και δυστυχως, εφοσον εχει περασει το 14ημερο, τρεχει το νεο συμβολαιο κανονικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward Αύγουστος 21, 2018 #72 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 πριν 12 λεπτά, το μέλος minast έγραψε: Ο δικηγόρος βάσει ποιού νόμου ισχυρίζεται ότι είναι καταχρηστικό; ΤΟ ΦΕΚ που καθορίζει τις συναλλαγές με τους παρόχους τηλεπικοινωνιών προβλέπει χρεώσεις πρόωρης διακοπής, εφόσον έχουν συμφωνηθεί με τον πελάτη στο συμβόλαιο που έχει υπογράψει. Το ίδιο λένε και οι οδηγίες της ΕΕΤΤ στην ανακοίνωση της πρόσφατης τροποποίησης του ΦΕΚ εντός του 2018: https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html Με μία γρήγορη αναζήτηση, οι αλλαγές (που επηρεάζουν και το περιθώριο ακύρωσης φορητότητας των 14 ημερών) αποτυπώνονται σε αυτό το έγγραφο: https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Electronic_Communications/Telecoms/Numbering/Portablenumbers/AP696-115.pdf Αλλά και το ίδιο το ΦΕΚ είναι εύκολα διαθέσιμο. Από τη στιγμή που έχει γίνει η ενεργοποίηση της γραμμής από την Wind, έχει ξεκινήσει να τρέχει το νέο συμβόλαιο. Επομένως είναι εφαρμοσταίοι οι όροι του, μεταξύ άλλων και τα τέλη πρόωρης διακοπής. Η δική μου σύσταση είναι να παραμείνεις στην Wind, γιατί ένα σημαντικό μέρος από αυτά τα χρήματα είναι δύσκολο να το αποφύγεις. Δεν ξέρω βάσει ποιού νόμου.Ξέρω σίγουρα πως αν ισχύει τέλος διακοπής που δεν έχω πληρώσει σε καμία εταιρεία παλαιότερα όσο και να έπαιρναν όλη μέρα τηλέφωνο οι εισπρακτικές,ο υπάλληλος που έκανα τη σύμβαση είναι ψεύτης και αυτός είναι ο τρόπος που έχουν για να ψαρεύουν πελάτες τελικά.Δεν το είπε μια φορά οτι δεν υπάρχει τέλος διακοπής,μου άνοιξε ολόκληρο θέμα για τα καημένα τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο που το λένε αυτό στους πελάτες μας για να μη φύγουν απο την εταιρεία.Τι να κάνουν για ένα μεροκάματο πάνε και αυτά.Έχω το ονοματεπώνυμό της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 21, 2018 #73 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 πριν 5 ώρες, το μέλος imav έγραψε: Όταν έφτασε η ώρα να πάρει η Cosmote ξανά τη γραμμή από τη Wind, ήταν το πρώτο τηλεφώνημα που έλαβα από τη Wind (σήμερα δηλαδή) στο οποίο ουσιαστικά με τραμπούκισαν να μην φύγω καθώς ο λογαριασμός με τη ρήτρα που θα εκδοθεί είναι 650 ευρώ! Ο,τι λεει ο φιλος απο κατω πριν 4 ώρες, το μέλος edward έγραψε: Όταν έκανα σύμβαση με τη wind μου είπαν οτι δεν υπάρχουν τέλη διακοπής,αυτά τα λένε οι εταιρείες για να τρομάζουν τον κόσμο και εμείς το ίδιο λέμε μου κάνει η υπάλληλος αλλά δεν ισχύει.Το έψαξα με δικηγόρο,μου λέει όντως είναι καταχρηστικό.Δεν το πληρώνεις και δεν τους συμφέρει να πάνε στο δικαστήριο τον πελάτη για τέλη διακοπής,δε θα δικαιωθούν. Τα ιδια μου ελεγαν και εμενα και τουε εχω ηχογραφησει. Περιμενω να με ξανακαλεσουν καποια στιγμη να το ζητησω γραπτως, το περι της διακοπης Και αυτο με τις 14 μερες δε μπορει να ισχυσει, γιατι θελει λεει 1 μηνα να μεταφερθει η γραμμη και μετα να τη γυρισεις πισω Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Αύγουστος 21, 2018 #74 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 Αυτό με τις 14 μέρες ισχύει κανονικά, και είναι η κάλυψη του νόμου για αγορές από απόσταση. Δυστυχώς, από φέτος με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΕΤΤ και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η διαδικασία φορητότητας ξεκινάει μετά το πέρας των 14 ημερών, για να αποφεύγονται οι πολλές υπαναχωρήσεις φορητότητας. Η ίδια πρόβλεψη όμως λέει ότι για να ισχύσει οποιοσδήποτε όρος σε συμβόλαιο που έχει συναφθεί από απόσταση, θα πρέπει να αποδειχθεί από τον πάροχο ότι ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητά σε όλους τους όρους του συμβολαίου, ειδικά τους οικονομικούς. Εφόσον λοιπόν εσύ έχεις ηχογράφηση στο οποίο αυτό δεν τεκμαίρεται, και λογικά ο πάροχος δεν έχει κάτι αντίθετο, ο νόμος είναι σαφώς υπέρ σου. Αυτό μπορείς κάλλιστα να το επικαλεστείς για να μην χρεωθείς τέτοια τέλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3ft3ris Αύγουστος 21, 2018 #75 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 Αυτή η ρήτρα των 650 ευρώ τι είναι, το ανάφερει κάπου στα συμβόλαια που εχεις υπόγραψε ότι εκτός το τέλος της πρόωρης διακοπής πληρώνεις και τα πάγια μέχρι την λήξη. Δεν εξηγείται αλλιώς, 650 ευρώ μείον 75 περίπου το τέλος διακοπής είναι σαν 24 ευρώ για 2 χρόνια λογαριασμούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 21, 2018 #76 Κοινοποίηση Αύγουστος 21, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος minast έγραψε: Αυτό με τις 14 μέρες ισχύει κανονικά, και είναι η κάλυψη του νόμου για αγορές από απόσταση. Δυστυχώς, από φέτος με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΕΤΤ και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η διαδικασία φορητότητας ξεκινάει μετά το πέρας των 14 ημερών, για να αποφεύγονται οι πολλές υπαναχωρήσεις φορητότητας. Τι κολπο ειναι αυτο? Θα πληρωσει καποιος μισο μηνα παγιο χωρις να εχει ενεργοποιηθει η γραμμη του? και χωρις να εχει υπηρεσιες? Και σε ποια εταιρια θα ανηκει η γραμμη το διαστημα αυτο? Αναφερεται στο συμβολαιο αυτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Αύγουστος 22, 2018 #77 Κοινοποίηση Αύγουστος 22, 2018 12 hours ago, slalom said: Τι κολπο ειναι αυτο? Θα πληρωσει καποιος μισο μηνα παγιο χωρις να εχει ενεργοποιηθει η γραμμη του? και χωρις να εχει υπηρεσιες? Και σε ποια εταιρια θα ανηκει η γραμμη το διαστημα αυτο? Αναφερεται στο συμβολαιο αυτο? Η αίτηση φορητότητας μπαίνει σε αρχείο και ενεργοποιείται μετά το πέρας των 14 ημερών. Εάν θέλεις να διεκπεραιωθεί χωρίς την αναμονή, συναινείς ότι δεν διατηρείς το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης. Λογικά αναφέρεται και στο link της ΕΕΤΤ που παρέθεσα νωρίτερα. Προφανώς σε αυτό το διάστημα παραμένεις στον παλιό πάροχο, διατηρώντας το δικαίωμα να υπαναχωρήσεις για οποιονδήποτε λόγο. Το αίτημα θα πάει στον νέο πάροχο όταν δεν μπορείς να υπαναχωρήσεις αναίτια, επομένως τίθενται σε ισχύ οι όροι του συμβολαίου που έχεις υπογράψει. Στην πράξη, υπάρχει ακόμη ένα μικρό παράθυρο από τη στιγμή που το αίτημα πηγαίνει στον νέο πάροχο, μέχρι να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σε αυτόν, κατά το οποίο μπορείς να υπαναχωρήσεις αζημίως. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 23, 2018 #78 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 πριν 21 ώρες, το μέλος minast έγραψε: Εάν θέλεις να διεκπεραιωθεί χωρίς την αναμονή, συναινείς ότι δεν διατηρείς το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης Ενω αν ειναι αιτιολογημενη ειμαστε οκ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 23, 2018 #79 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 7 hours ago, slalom said: Ενω αν ειναι αιτιολογημενη ειμαστε οκ? ναι σε κάθε συναλλαγή ισχύει αυτό. Αλλά στο τέλος της ημέρας κι αν όλα τα υπόλοιπα αποτύχουν καταλήγεις δικαστικά κι η συζήτηση αυτού του σκέλους δεν βοηθά τον άνθρωπο που έχει το πρόβλημα και ρωτά. Αιτιολογημένη = δεν σημαίνει ότι απλώς τους δίνεις μια οποιαδήποτε εξήγηση και ξεμπερδεύεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Αύγουστος 23, 2018 #80 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2018 πριν 2 ώρες, το μέλος salde έγραψε: Αιτιολογημένη = δεν σημαίνει ότι απλώς τους δίνεις μια οποιαδήποτε εξήγηση και ξεμπερδεύεις Προφανως και ειναι σοβαρη αιτιολογια, δεν το καταλαβαινω το "αιτιολογημενη αλλα οχι" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now