Jump to content



Πρόβλημα με Wind και πρόωρη διακοπή συμβολαίου


greenforce13

Recommended Posts

2 minutes ago, YDinopoulos said:

Μπορεί να διεκδικήσει και έξοδα δικηγόρου.

Μπορεί, αλλά δε θα τα πάρει ποτέ, γιατί τέτοιες εταιρίες τους έχουν με το μήνα.

Τα ίδια είχα με τη Forthnet. Μετά το ψευτοεξώδικο που έστειλαν, που δεν ήταν καν κανονικό, ήταν απλά μια απειλητική επιστολή από κάποιο δικηγορικό γραφείο, δε με ενόχλησαν ποτέ. Δεν αξίζει; Δεν πρόκειται να κερδίσουν; Δεν το γνωρίζω, λέω τι συνέβη.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω τον παρακάτω συλλογισμό για να καταλάβουμε και το παράλογο/παράνομο των απαιτήσεων αλλά και γιατί η εταιρεία δεν μπορεί να διεκδικήσει τίποτα σε τέτοιες περιπτώσεις:

 

Επαγγέλλομαι Πολιτικός Μηχανικός κι έρχεται ο φίλος ο @Wizard! να του κάνω τις μελέτες για να βγάλει οικοδομική άδεια για το σπίτι του. Έστω ότι συμφωνούμε πως οι μελέτες θα στοιχίσουν 10.000€ και ότι εάν τρέξω εγώ την διαδικασία τότε θέλω άλλα 3.000€. Συντάσσουμε συμφωνητικό όπου εκεί μέσα βάζω όρο ότι σε περίπτωση διακοπής της συνεργασίας με υπαιτιότητα του πελάτη εγώ δικαιούμαι να λάβω πέραν των δεδουλευμένων μέχρι εκείνη την στιγμή όλο το υπόλοιπο ποσό μέχρι του προσυμφωνηθέντος ύψους των αμοιβών (13.000€ - Χ). Δεν πληρώνει ο φίλος και τον πάω στα δικαστήρια. Ξέρετε τί θα πει ο δικαστής και τί λέει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις; Το έχω συζητήσει με 2-3 δικηγόρους και η άποψη όλων ήταν ότι πιθανότατα θα χάσω το δικαστήριο γιατί η "ρήτρα" αφορά αμοιβές για υπηρεσίες που τελικά δεν παρασχέθηκαν. Έστω, λοιπόν, ότι αντί να ζητάω την διαφορά βάζω στους όρους ποινική ρήτρα πρόωρης διακοπής ύψους 5.000€. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αιτιολογήσω στο δικαστήριο τον λόγο που μπήκε τόσο υψηλή ρήτρα, πχ αναφέροντας ότι για την συγκεκριμένη υπόθεση αναγκάστηκα να επενδύσω σε εξοπλισμό τέτοιου ύψους ώστε να δικαιολογείται η ρήτρα που αφορά στο 50% των αμοιβών για τις μελέτες. 

Έτσι, λοιπόν, και στην συγκεκριμένη περίπτωση οι εταιρείες δεν μπορούν να αιτιολογήσουν επαρκώς τα ύψη των ρητρών καθώς και τις ίδιες τις ρήτρες διότι αφενός τα τέλη ενεργοποίησης, που αφορούν στην επένδυση που κάνουν για να ικανοποιήσουν τον πελάτη, είτε τα έχουν ήδη χρεώσει είτε τα προσφέρουν οικειοθελώς δωρεάν (άρα δεν μπορούν να τα ζητήσουν εκ των υστέρων) ενώ ταυτόχρονα διαθέτουν ήδη τον απαιτούμενο πάγιο εξοπλισμό κι επιπλέον δεν μπορούν να το αιτιολογήσουν ως γινόμενο του μηνιαίου παγίου επί κάποιον αριθμό μηνών διότι θα επρόκειτο για αχρεωστήτως καταβληθέντες υπηρεσίες. Ουσιαστικά, δηλαδή, πρόκειται για ρήτρα που δεν ανταποκρίνεται πουθενά παρά μόνο στην παραγωγή υπερκέρδους από τον αέρα (χωρίς παροχή υπηρεσίας) και γι' αυτό η πιθανότητα να καταπέσει η υπόθεση στο δικαστήριο είναι πολύ μεγάλη.

Έγινε επεξεργασία από cna
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με όσα λέει ο cna από πάνω.

Mε την wind είχα και εγώ θέμα πολύ καιρό. Για 6 μήνες δεν είχα ίντερνετ από πρόβλημα της εταιρίας στην περιοχή και δεν μου έσπαγαν το συμβόλαιο να φύγω, cause faq logic....Οπότε πήγα έκανα αίτηση σε άλλη εταιρία και έφυγα. Για 2-3 μήνες μου ζήταγαν την ρήτρα του συμβολαίου, τους είπα τι θα έπαιρναν με τις υπηρεσίες που μου παρείχαν...και από τότε δεν με ξαναενόχλησαν. Το μόνο πρόβλημα στην όλη υπόθεση είναι μόνο αν θες να ξαναπας σε αυτήν την εταιρία, οπότε και πρέπει να τους πληρώσεις το οφειλόμενο ποσό.

 

Επίσης σε κάθε τηλεφωνική συνομιλία πλέον ζητάω να καταγράφεται η κλήση και αν είναι δυνατό να την καταγράφω και εγώ ενημερώνοντας τον συνομιλητή. Ειδικά στην περίπτωση αγοράς πακέτου μέσω τηλεφώνου ή διευθέτησης προβλημάτων. Υπάρχει ακριβές ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο  που ρυθμίζει τις ευρυζωνικές τηλεπικοινωνίες για τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις απαιτούμενες υπηρεσίες. Όσες φορές έχω μιλήσει στο τηλέφωνο με πάροχο είτε για πρόβλημα είτε για προσφορές και διαφημίσεις που κάνουν κατά καιρούς, πάντα χρησιμοποιούν ψεύδη και ανυπόστατες δηλώσεις (σε φάση "ολοκαίνουριο ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών", "οπτική ίνα μέχρι το σπίτι ή την γειτονιά", "καλύτερη προσφορά μόνο για εσάς" κτλ κτλ). Παραπλάνηση καταναλωτή->ΙΝΚΑ, you know the drill. Άμα σε ενοχλήσουν ποτέ, έχεις αυτό...

 

Ίσως να πρέπει να αρχίσουμε τις ομαδικές καταγγελίες μπας και μπει ένα τέλος στην ασυδοσία των εταιριών παροχής επικοινωνιών στην Ελλάδα. Ειδικά με την τηλεφωνική προόθηση πακέτων, μία στις δύο προτάσεις που σου λένε είναι ψέματα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα!

θα ήθελα τη συμβουλή σας σχετικά με ένα θέμα που αντινετωπίζω. Νοίκιασα νέο σπίτι και έκανα αίτηση για σταθερό και ίντερνετ στην Vodafone.  Ο προηγούμενος ενοικιαστής όμως είχε wind και πήγε να κάνει την αίτηση διακοπής χθες και του είπανε πως θα διακοπεί μετά από ένα μήνα. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί η Vodafone  να περάσει την δική μου γραμμή μέσα στο σπίτι. Έχετε καμία ιδέα για το πως να κινηθώ; 

Ευχαριστώ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Saka έγραψε:

Καλησπέρα!

θα ήθελα τη συμβουλή σας σχετικά με ένα θέμα που αντινετωπίζω. Νοίκιασα νέο σπίτι και έκανα αίτηση για σταθερό και ίντερνετ στην Vodafone.  Ο προηγούμενος ενοικιαστής όμως είχε wind και πήγε να κάνει την αίτηση διακοπής χθες και του είπανε πως θα διακοπεί μετά από ένα μήνα. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί η Vodafone  να περάσει την δική μου γραμμή μέσα στο σπίτι. Έχετε καμία ιδέα για το πως να κινηθώ; 

Ευχαριστώ των προτέρων

καλώς ήρθες στην παρέα μας.. (την επόμενη φορά, άνοιξε ένα νέο θέμα, μια και δεν είναι βολικό να μπερδεύουμε τα θέματα)

για το πρόβλημά σου τώρα, εσύ όταν έκανες την αίτηση, δεν δήλωσες σαν τηλέφωνο, το νούμερο του προηγούμενου; Ή έκανες αίτηση για νέο νούμερο; Εννοώ θα σου δώσουν "νέα" γραμμή; Αν είναι έτσι, όλα καλά.. θα προχωρήσει κανονικά.. αν δήλωσες το νούμερο του προηγούμενου, θα πρέπει να περιμένεις να διακοπεί.. περίεργο πάντως που το'χουν ακόμα ένα μήνα.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλή Χρονιά σε όλους !

διαβάζω αυτά και προσπαθώ να παρηγορηθώ κάπως....

έκανα τον Σεπτέμβριο συμβόλαιο με την Wind-Douple Play (23€).Όλα καλά μέχρι τώρα που ήρθε παρά ανεβασμένος ο λογαριασμός σε κλήσεις προς "άλλα" κινητά δίκτυα, τα οποία μεν έγιναν κυρίως από την γιαγιά μου,αλλά όχι κι έτσι!Περίμενα μαζί με το μηναίο πάγιο να είναι κάπου στα 100€ βαριά-βαριά και βλέπω 220€+ΦΠΑ=280€ και έχω μείνει παγωτό.

Βασικά για το ίντερνετ το έκανα πιο πολύ και Να είναι καλά ο μικρός αδερφός μου που ζει εξωτερικό και μπόρεσα να κάνω το συμβόλαιο με δικές του πλάτες,αφού δεν εργάζομαι.Σκέφτομαι και σπάω το κεφάλι μου "τι να κάνω?", Δεν ξέρω και με αυτά που άκουσα από κατάστημα που πήγα. Μου είπε υπάλληλος  πως ενω δεν βλέπει τέτοιους λογαριασμούς σχεδόν καθόλου,με τέτοια ποσά, πρέπει να το πληρώσω αφού έχουν μιληθεί 17ώρες παραπάνω..Μην τα πολυλογώ βασικά,αφού δεν ξέρω τι μου γίνετε!!
Σκέφτομαι ενδεχόμενη φραγή...Σκέφτηκα να ενσωματωθεί στο πάγιο και μου είπαν πως δεν γίνεται στο κατάστημα.Μόλις πέρασαν οι γιορτές ,ξεπληρώσαμε Ψυγείο,δεν υπάρχει φράγκο..Τι να κάνω τώρα εγώ? Κάποιος μου είπε να αλλάξω εταιρία.Αυτό μπορεί να γίνει όσο είναι ακόμα ανοιχτή η γραμμή?

Άσχετα με τόσα παράπονα από άλλους και το τρελό ποσό που μας ήρθε,δεν το συζητάω,απλά δεν υπάρχει! ,δεν θέλω να μπω σε άλλες διαδικασίες+φασαρίες να μπλεχτώ ακόμα χειρότερα.Θα ήθελα να μου κάνουν μία λογική ρύθμιση και να έχω κανονικά τις υπηρεσίες μου.Νομίζω δεν ζητάω πολλά,ούτε κ παράλογα! Στο 2017 είμαστε...το 2000 στην Γερμανία μιλούσαμε αβέρτα σε κινητά και ποτέ δεν ήρθε τόσο πολύ!!!
Συγγνώμη για το κατεβατό+ακατανόητο μου. Τι μου προτείνετε να κάνω? Και τι μπορώ να κάνω? Έχω άλλους 21 μήνες στο συμβόλαιο αυτό.......Ευχαριστώ για τον κόπο σας!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να φύγεις ανά πάσα στιγμή. Το θέμα είναι ότι εάν έκανες προσπάθεια να φύγεις ΠΡΙΝ πληρώσεις αυτά που ζητούσαν τότε θα είχαν βρει λύση σε χρόνο 0! Επιπλέον, εξέτασε σοβαρά το ενδεχόμενο να καταφύγεις στην ΕΕΤΤ διότι 17 ώρες είναι πάρα πολλές! Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανε μαϊμουδιά η Wind?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα,να πω ότι τους τρεις μήνες που έκανε να διακοπεί η υπηρεσία τους πλήρωνα κανονικά. 

Στη δική μου περίπτωση μετα από κάποιο διάστημα που έκανα την  καταγγελία μου έστειλε χαρτί η wind με το υπόλοιπο...μάντεψε πόσο ήταν...

Spoiler

- κάτι ψηλά.. είχα και επιστροφή χαχαχα...

 

Έγινε επεξεργασία από greenforce13
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, εμείς κάνε διακοπή της γραμμής,μας τηλεφώνησαν δύο φορές για αντιπροσφορα χωρίς αν μας αναφέρουν ότι θα έχουμε ρήτρα,με αποτέλεσμα μετά να μας στείλουν ένα λογαριασμό 465€!Έστειλα στην ΕΕΤΤ μήνυμα αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι θα γίνει κάτι..

Στάλθηκε από το Lenovo Z90a40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η ΕΕΤΤ θα προωθήσει  την καταγγελία στην Wind και θα σε ενημερώσει σχετικά στο mail.

Αν θες επικοινώνησε με wind και ενημέρωσε σχετικά με τις ενέργειες που έχεις κάνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Παράλογη απαίτηση εξόφλησης ποσού 478€ από την εταιρεία WIND

 

Μέχρι τον Ιανουάριο του 2017 ήμουν συνδρομητής στην υπηρεσία WIND Double Play στο δίκτυο της WIND με κωδικό πελάτη XXXXXXXXX.

 

Αυτό ήταν το δεύτερο 24μηνο συμβόλαιο που τελείωνε και το οποίο είχε ανανεωθεί τηλεφωνικά πριν δύο χρόνια.

 

 

Στις 11-1-2017, 5 μέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου στις 16-1-2017, άλλαξα πάροχο.

 

Στη WIND πλήρωσα και τους 24 μηνιαίους λογαριασμούς για τις υπηρεσίες που μου παρείχε.

 

Όμως μαζί με τον τελευταίο λογαριασμό ήρθε ένα επιπλέον ποσό 478,33€ (385€ + ΦΠΑ) με την ένδειξη «Τέλη διακοπής προσφοράς ανανέωσης».

 

Υποστηρίζουν ότι πρέπει να επιστρέψω την «Έκπτωση λόγω προσφοράς» 16,25€x24 για πρόωρη διακοπή του συμβολαίου.

 

Δεν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο που να λέει να υπάρχει αυτός ο όρος, καθώς η ανανέωση πριν δυο χρόνια έγινε τηλεφωνικά.  

 

Αλλά στην Αίτηση Ενεργοποίησης Υπηρεσιών Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet, που είναι διαθέσιμη στην Ιστοσελίδα της WIND, υπάρχει η παράγραφος 5.2 που αναφέρει:

«Σε περίπτωση πρόωρης καταγγελίας της ανανεωθείσας Συμβάσεως προ της λήξης του ορισμένου χρόνου διάρκειας αυτής, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει στην Εταιρεία χρηματικό ποσό ίσο με την αξία του ανταλλάγματος που έλαβε για την ανανέωση ορισμένου χρόνου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 5.3 κατωτέρω.»

 

Στον πίνακα του άρθρου 5.3 αναφέρεται ότι σε περίπτωση πρόωρης διακοπής της σύμβασης από τον πελάτη για συμβόλαιο 24μηνης διάρκειας, από 1 μήνα έως και μια μέρα πριν τη λήξη του συμβολαίου το κόστος αποσύνδεσης που βαρύνει τον πελάτη είναι 13,33€.

Ποια είναι η γνώμη σας. Έχετε αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο;

5.3 paragrafos.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παράλογη απαίτηση εξόφλησης ποσού 478€ από την εταιρεία WIND (συνέχεια)

Αφού

  • ανέθεσα την υπόθεση σε δικηγόρο και
  • έκανα αίτημα προς WIND να μου αποσταλεί το συμβόλαιο με το οποιο  είχα τηλεφωνικά συμφωνήσει και επίσης
  • έστειλα το έντυπο αναφοράς προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή (μέσα από την ιστοσελίδα του),

δεν πέρασαν πολλές μέρες κι έρχεται ένα εμαιλ από τη WIND με τα παρακάτω... και "ούτε γάτα ούτε ζημιά".

 

Wind Customer Experience Team final.png

Έγινε επεξεργασία από cLivarzi
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πώ πάλι καλά που το είδα αυτό το thread...Ρε τους τσάτσους ρε...εμένα λήγει το συμβόλαιο σε 3 μήνες και μου λένε "μπορείς να το διακόψεις χωρίς κανένα θέμα τώρα".

 

Θα τους ξαναπάρω τηλέφωνο και θα τους ξαναρωτήσω, αλλά αυτή τη φορά θα πέσει ηχογράφηση και από το μέρος μου.

 

Γιατί είχα κάνει αίτηση πέρσυ να ακούσω μία προηγούμενη ηχογράφηση...ακόμα την περιμένω...

Έγινε επεξεργασία από Volrath
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Volrath said:

αλλά αυτή τη φορά θα πέσει ηχογράφηση και από το μέρος μου.

μόνο αφού τους ενημερώσεις πριν την ηχογράφηση και πάρεις την έγκρισή τους για αυτή. «Σας ενημερώνω ότι το παρόν τηλεφώνημα κλπ»

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, salde said:

μόνο αφού τους ενημερώσεις πριν την ηχογράφηση και πάρεις την έγκρισή τους για αυτή. «Σας ενημερώνω ότι το παρόν τηλεφώνημα κλπ»

 

Δε χρειάζεται.

 

άρ 4 παρ. 3 του ν. 3471/2006

 

«Επιτρέπεται η καταγραφή συνδιαλέξεων και των συναφών δεδομένων κίνησης, όταν πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια νόμιμης επαγγελματικής πρακτικής με σκοπό την παροχή αποδεικτικών στοιχείων εμπορικής συναλλαγής ή άλλης επικοινωνίας επαγγελματικού χαρακτήρα, υπό την προϋπόθεση ότι και τα δύο μέρη, μετά από προηγούμενη ενημέρωση σχετικά με το σκοπό της καταγραφής, παρέχουν τη συγκατάθεση τους…»

 

Εφ'οσον το καταγράφουν και αυτοί έχουν δώσει ήδη τη συγκατάθεση τους.

Link to comment
Share on other sites

Λαθος. Εχει δωθει η συγκαταθεση για ηχαογραφηση απο το ενα μερος. Απαιτειται να αναφερθει οτι και το αλλο μερος προκειται να ηχογραφησει. 

 

Γενικα, ποτε δεν "νοειται" κατι , ακομα και αν ειναι φως φαναρι...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On ‎1‎/‎4‎/‎2017 at 3:46 ΜΜ, το μέλος cLivarzi έγραψε:

Παράλογη απαίτηση εξόφλησης ποσού 478€ από την εταιρεία WIND

 

 

 

Μέχρι τον Ιανουάριο του 2017 ήμουν συνδρομητής στην υπηρεσία WIND Double Play στο δίκτυο της WIND με κωδικό πελάτη XXXXXXXXX.

 

 

 

Αυτό ήταν το δεύτερο 24μηνο συμβόλαιο που τελείωνε και το οποίο είχε ανανεωθεί τηλεφωνικά πριν δύο χρόνια.

 

 

 

 

Στις 11-1-2017, 5 μέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου στις 16-1-2017, άλλαξα πάροχο.

 

 

 

Στη WIND πλήρωσα και τους 24 μηνιαίους λογαριασμούς για τις υπηρεσίες που μου παρείχε.

 

 

 

Όμως μαζί με τον τελευταίο λογαριασμό ήρθε ένα επιπλέον ποσό 478,33€ (385€ + ΦΠΑ) με την ένδειξη «Τέλη διακοπής προσφοράς ανανέωσης».

 

 

 

Υποστηρίζουν ότι πρέπει να επιστρέψω την «Έκπτωση λόγω προσφοράς» 16,25€x24 για πρόωρη διακοπή του συμβολαίου.

 

 

 

Δεν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο που να λέει να υπάρχει αυτός ο όρος, καθώς η ανανέωση πριν δυο χρόνια έγινε τηλεφωνικά.  

 

 

 

Αλλά στην Αίτηση Ενεργοποίησης Υπηρεσιών Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet, που είναι διαθέσιμη στην Ιστοσελίδα της WIND, υπάρχει η παράγραφος 5.2 που αναφέρει:

 

«Σε περίπτωση πρόωρης καταγγελίας της ανανεωθείσας Συμβάσεως προ της λήξης του ορισμένου χρόνου διάρκειας αυτής, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει στην Εταιρεία χρηματικό ποσό ίσο με την αξία του ανταλλάγματος που έλαβε για την ανανέωση ορισμένου χρόνου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 5.3 κατωτέρω.»

 

 

 

Στον πίνακα του άρθρου 5.3 αναφέρεται ότι σε περίπτωση πρόωρης διακοπής της σύμβασης από τον πελάτη για συμβόλαιο 24μηνης διάρκειας, από 1 μήνα έως και μια μέρα πριν τη λήξη του συμβολαίου το κόστος αποσύνδεσης που βαρύνει τον πελάτη είναι 13,33€.

 

 

Ποια είναι η γνώμη σας. Έχετε αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο;

5.3 paragrafos.png

Ακριβως το ιδιο εκαναν και σε εμενα.Μου εστειλαν λογαριασμο 440 ευρω λογω προωρης αποχώρησης.Φυσικα μετα από παρεμβαση στον συνηγορο του καταναλωτή,η οφειλή διαγραφτηκε!!!Από ότι φαινεται οι χρεωσεις αυτές είναι παρανομες για αυτό και τις σβηνουν μολις καποιος διαμαρτυρηθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.