bfc_xxx Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10, 2013 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10, 2013 Για να λέμε και τα καλά, σας αναφέρω την εμπειρία μου με το support της logitech.Έχω το logitech M510 το οποίο αγόρασα πριν 2 χρόνια περίπου σε κάποιο ταξίδι μου και το έχω βολευτεί πάρα πολύ. Δε θυμάμαι ούτε από που το πήρα, ούτε έχω κάποια απόδειξη.Πριν μερικές μέρες άρχισε να μη δουλεύει το αριστερό κλικ. Στέλνω ένα email στο support της logitech εξηγώντας το πρόβλημα και με παρέπεμψαν στο μαγαζί που το αγόρασα. Τους εξήσα ότι δεν έχω κάποια απόδειξη, και μου ζήτησαν μια φωτογραφία με το serial number για να επιβεβαιώσουν ότι έχω το ποντίκι και την επόμενη μέρα μου έστειλαν καινούριο με κούριερ από την Ολλανδία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 10, 2013 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2013 Αν το είχε κάνει υπάλληλος σε Ελληνική εταιρία, να στείλει άλλο επί τόπου και με μόνη απόδειξη μια φωτογραφία με το serial number, θα έψαχνε για δουλειά σήμερα.Μπράβο στην Logitech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apotsi Ιανουάριος 10, 2013 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2013 WOW !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bfc_xxx Ιανουάριος 10, 2013 Author #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2013 Αν το είχε κάνει υπάλληλος σε Ελληνική εταιρία, να στείλει άλλο επί τόπου και με μόνη απόδειξη μια φωτογραφία με το serial number, θα έψαχνε για δουλειά σήμερα.Μπράβο στην Logitech.Χαχαχαχα σωστό. Στην Ελλάδα η απόδειξη είναι η δικαιολογία για να μη σε εξυπηρετήσουν. Ελπίζουν να την έχει χάσει ο πελάτης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
varachio Ιανουάριος 10, 2013 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2013 Επειδή μου έχει τύχει να έχω χάσει κάποτε μια απόδειξη, να σας πω με την ευκαιρία για όσους δεν το ξέρουν, ότι το κατάστημα στο οποίο έγινε η αγορά οφείλει να κάνει επανέκδοση της απόδειξης. Αυτό μπορεί να γίνει με ένα απλό τηλεφώνημα στο κατάστημα και μπορεί να σταλεί άμμεσα με φάξ τις περισσότερες φορές. Ειδικά αν θυμάστε ημερομηνίες ή αν έχετε κρατήσει στο λογαριασμό σας λεπτομέρειες όπως π.χ. κωδικό συναλλαγής.Όσο για την Logitech μπράβο της.Η Kingston με ταλαιπώρησε λίγο παραπάνω εμένα για μνήμες που είχα αγοράσει Σιγκαπούρη αλλα τελικά μου έστειλε καινούργιες αφού αλλάξαμε 2-3 mail & αφού παρέλαβε εκείνες που έστειλα εγώ και τις έλενξε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS Ιανουάριος 11, 2013 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2013 Εχω ξανακούσει καλά λόγια για το support της Logitech Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper1442169065 Ιανουάριος 11, 2013 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2013 Έχω πολλά καλά να πω για αυτούς τους ανθρώπους, αλλά θα αναφέρω το κορυφαίο.Αγορασμένο Logitech Harmony 650 από Ebay αγγλίας.Μου έρχεται και δεν δουλεύει ο αισθητήρας με αποτέλεσμα να μην ανάβει η οθόνη. Άρα ουσιαστικά ήταν άχρηστο.Παίρνω τηλέφωνο στο support στην Αγγλία και με τα πολλά, μου έστειλαν καινούριο, στο κουτί και δωρεάν!!!! :036::036: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.