Jump to content



ΘΑ ΣΚΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΗΡ, ΙΒΜ ΜΕ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ (ΑΓ)ΕΛΛΑΔΑ...


Dr Mendel

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 18:29]

δεν παιρνεις ενα τηλεφωνο την αντιπροσωπεια εδω, να το σιγουρεψεις; πολλα εχουν δει τα ματια μας, αφου οι πιο πολλες δεν δεχονται οτιδηποτε δεν εχει φυγει απο τις δικες τους αποθηκες.

Συμφωνώ, συνήθως έτσι συμβαίνει και έχω τουλάχιστον 6 δικά μου παραδείγματα, την απάντηση την έδωσε ο shaman, το έκανα 5 φορές και έπιασε και τις 5, με διαφορετικό ίσως τρόπο αλλά υπήρξε αποτέλεσμα και στις 5 περιπτώσεις, ενδεικτικά αναφέρω τις εταιρείες :

PLEXTOR - GIGABYTE - PHILIPS - HP

οι δύο πρώτες εταιρείες με κάλυψαν οι ίδιες με την σχετική επιστολή που αρχίζει με τις χίλιες συγγνώμες και οι δύο τελευταίες εταιρείες επικοινώνησαν με τον εδώ αντιπρόσωπο και έπεσε το τηλεφώνημα με την φράση "για θυμίστε μου το πρόβλημά σας" και στην συνέχεια "θα το τακτοποιήσουμε το συντομότερο".

Πάντως δεν συμβαίνει μόνο στον τομέα της πληροφορικής, στα αυτοκίνητα το ίδιο και χειρότερα, στις ηλεκτρικές συσκευές το χάος κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Για τα αυτοκίνητα μιας και το ανέφερες μια φορά διαμαρτηρήθηκα για το Service της Opel στην Ελλάδα στους γερμανούς με e-mail και ουτε που το κοιτάξανε το στείλανε απευθέιας στη ελληνική αντιπροσωπεία η οποιία φυσικά ισχυρίζονταν απο πλέυρας τής ότι όλα είναι καλά.

Γιατι να μην γίνεται το ίδιο και με την Sony,HP κλπ ήδη παραπάνω αναφέρθηκε για τους sony Vaio όταν ήρθαν το 1997.

Νομίζω ότι το φαινόμενο "κάνω την πάπια" και "Εγω δεν ξέρει τίποτα" είναι γενικότερο. Μερικές φορές με το να πιέσεις κάτι καταφέρνεις αλλα δεν πιάνει πάντα

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά αλλα ας απαντήσει κάποιος γιατί στην ελληνική αγορά τα καταστήματα εχουν μικρό ποσοστό κέρδους απο λιανικές πωλήσεις αφού τα πουλάνε τόσο ακριβά?

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως τα λέτε είναι τα πράγματα.

Αρχικά στέλνω e-mail στην αντιπροσωπεία της ΕΙΖΟ στην Ελλάδα ρωτώντας τους τι γίνεται με την εγγύηση, αν αγοράσω την οθόνη από την Γερμανία. Φυσικά, παίρνω και ένα e-mail με την βεβαίωση παραλλαβής του δικού μου μηνύματος. Δεν σας κρύβω ότι με "γείωσαν" κανονικά.

Αφού περνάει μία εβδομάδα και απάντηση δεν έπαιρνα, στέλνω e-mail με την ίδια ερώτηση στην αντιπροσωπεία της ΕΙΖΟ στην Γερμανία και σε μία global διεύθυνση. Όπως μπορείτε να φανταστείτε απάντησαν ΑΜΕΣΩΣ.

Εκτός από τον Γερμανό αντιπρόσωπο όμως ήρθε και απάντηση από τον Έλληνα αντιπρόσωπο, ο οποίος ήταν ο ίδιος που είχε παραλάβει το προηγούμενο e-mail μου και το είχε αγνοήσει. Φαίνεται κάποιοι από το Global Department του βάλανε χέρι.

Η απάντηση είναι ακριβώς αυτή που σας έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμα. Αυτολεξεί

Η εγγύηση είναι διεθνής και καλύπτεί τα προϊόντα, σε όλες τις χώρες που υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία ΕΙΖΟ

Όπως φαίνεται εδώ στην Ελλάδα θέλουν ο κόσμος να έχει άγνοια για την πανευρωπαϊκή εγγύηση την οποία είναι υποχρεωμένοι να τηρούν και να αναγκαζόμαστε από τον φόβο του RMA, να αγοράζουμε τα υπερτιμημένα προϊοντα από την ελληνική αγορά.

Δεν νομίζω όμως ότι θα τους περάσει αυτό. Το ίντερνετ εξαπλώνεται και στην Ελλάδα και όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να έχουν γνώση.

Link to comment
Share on other sites

Dr Mendel μάλλον δεν θέλεις να δεχτείς κάποια διαφορετική άποψη και αυτό που εσύ έχεις σαν άποψη νομίζεις ότι είναι η μόνη σωστή. Αν νομίζεις ότι είναι έτσι τα πράγματα οκ συνέχισε να "κράζεις" και να είσαι απόλυτος με τις απόψεις σου μέσα απο forum για την τιμολογιακή πολιτική της HP, IBM και όποιδήποτε άλλου κατασκευαστή φυσικά χωρίς να βγαίνει κανένα νόημα.

Δεν είπα ότι zd ειναι το ένα και zd το άλλο, αλλά αναφέρθηκα στο ότι θεωρείς και νομίζεις το zd8075 παλαιότερο μοντέλο απο το zd8080. Σκέψου επίσης ότι ναι με το plaisio είναι ακριβό... αλλά έχει και μεγάλα λειτουργικά έξοδα σαν επιχείρηση συνεπως είναι λογικό να είναι ακριβότερο πχ απο το οποιοδήποτε e-shop Ιταλίας έστω και στο ίδιο μοντέλο. Παράδειγμα εδώ http://shopping.lycos.it/5857itPS760EA.html

Δλδ εδώ πρέπει να βγούνε όλοι οι Ιταλοί και να στελνουνε μαιλ στην εταρεία που πουλάει ακριβότερα??? και αν το παρατηρησεις θα δεις ότι είναι διαφορά 75Ε που μπορείς να πείς ότι καλύπτει την διαφορά της έχτρα 512 μνήμης απο το 8075 σε 8080

Επίσης υπόλόγισε ότι στο plaisio το φορητό παρέχεται με συνδρομή internet για να γίνεί πιο ελκυστικό που κοστίζει 138 +φπα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από etheo [Σήμερα, στις 09:50]

Dr Mendel μάλλον δεν θέλεις να δεχτείς κάποια διαφορετική άποψη και αυτό που εσύ έχεις σαν άποψη νομίζεις ότι είναι η μόνη σωστή. Αν νομίζεις ότι είναι έτσι τα πράγματα οκ συνέχισε να "κράζεις" και να είσαι απόλυτος με τις απόψεις σου μέσα απο forum για την τιμολογιακή πολιτική της HP, IBM και όποιδήποτε άλλου κατασκευαστή φυσικά χωρίς να βγαίνει κανένα νόημα.

Φίλε δεν είμαι καθολου απόλυτος.

Εσύ μάλων το είδες σαν θέμα προσωπικής αντιπαραθεσης μαζί σου άλλα δεν είναι έτσι.

Με πείραξε που βγήκες και παραπονέθηκες επειδή σου κατηγορήσαμε την ΗΡ και το πλαισιο.

Δικαιωμά σου να έχεις ότι γνώμη θέλεις.

Δικαιωμά μου και εμενα να με πειράζει που η ΗΡ έχει χειρότερα μοντελα στην ελλάδα(και στην τελική δε με νοιάζει καθόλου ο λόγος που γίνετε αυτό) από ότι στην ιταλία(που παρεπιπτώντος δεν έφτασε ούτε στους 8 ενώ εμείς το σηκώσαμε!!!,άσχετο..)

Δικαίωμά μου επίσης να με πειράζει που το πλαίσιο έχει ακριβότερα μηχανήματα ακόμα και από την ΗΡ γιατί ξέρω ότι δεν είναι καλύτερα.

Δικά του είναι τα φορητά και τα έχει όσο γουσταρει.Δε θα με ρωτήσει για τις τιμές.Και εγώ όμως δεν είμαι υποχρεωμένος να πάρω.Αυτό είναι όλο.

Εσένα μπορει να μη σε πειράζουν όλα αυτά άλλα δε μπορείς να μου επιβάλεις να μη με ενοχλούν και εμένα.

Συμφωνάς φίλε etheo?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από pontium [Χθες, στις 14:34]

.αχ ρε αδέρφια,γιατί να μην κάνουμε κάτι καλύτερο.......Το καλοκαίρι θα πάω για δυο βδομάδες Αμερική και επι την ευκαιρία θα πάρω απο εκεί κάπια εξαρτήματα που θέλω!!

pontium πρέπει οπωσδήποτε να γίνουμε φίλοι μέχρι το καλοκαίρι!!!

Και μη φανταστεις ότι το λέω μόνο και μόνο για να με φιλοξενήσεις και εμένα Αμερική....

Για να σε βοηθήσω στο κουβάλημα όταν θα γυρνάς το λέω...

Θα γυρνάμε όλη μέρα στα μαγαζιά και θα ψάχνουμε φορητά και κάμερες!!!

Θα πούμε και στην ΙΒΜ να αυξήσει λίγο τις τιμές γιατί στην Ελλάδα το πλαίσιο τα δικά του φορητά τα έχει πολύ ακριβότερα.

Θα τους αφήσουμε και μερικά λεφτά παραπάνω για να μη νοιώθουμε τύψεις ότι τους εκμεταλευόμαστε...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dr Mendel [Σήμερα, στις 16:51]

pontium πρέπει οπωσδήποτε να γίνουμε φίλοι μέχρι το καλοκαίρι!!!

Και μη φανταστεις ότι το λέω μόνο και μόνο για να με φιλοξενήσεις και εμένα Αμερική....

Για να σε βοηθήσω στο κουβάλημα όταν θα γυρνάς το λέω...

Θα γυρνάμε όλη μέρα στα μαγαζιά και θα ψάχνουμε φορητά και κάμερες!!!

Θα πούμε και στην ΙΒΜ να αυξήσει λίγο τις τιμές γιατί στην Ελλάδα το πλαίσιο τα δικά του φορητά τα έχει πολύ ακριβότερα.

Θα τους αφήσουμε και μερικά λεφτά παραπάνω για να μη νοιώθουμε τύψεις ότι τους εκμεταλευόμαστε...

lol. εμένα πάρτε μου έναν infocus 4805, 950ευρώ εκεί, 1990 εδώ (αν και νομίζω τελευταία έπεσε στα 1600).

αυτή πράγματι είναι τραγική διαφορά. και είναι και πολιτική της εταιρίας για την ευρώπη... την πλούσια γηραιά ήπειρο:p

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν είναι τίθεται θέμα προσωπικής αντιπαράθεσης με σένα και οποιονδήποτε μέσα στο forum. Απλά έχω μία διαφορετική άποψη και ήθελα να την εκφράσω, αν το εξέλαβες έτσι ήτανε λάθος και πιστεύω ότι είναι καλό να υπάρχουνε και τέτοιες απόψεις για να γίνεται και συζήτηση. Αν συμφωνούμε όλοι και λεμε τα ίδια κάπου καταντάει και βαρετό.

Επίσης δεν εργάζομαι σε καμία απο τις δύο εταιρίες οπότε και δεν έχω λόγω να της υποστηρίζω γιατί θα κερδίσω κάτι, απλά είμαι στο χώρο της χονδρικής πώλησης Η/Υ και έχω κάποιες διαφορετικές απόψεις για θέματα των τελικών καταναλωτών.

Η γνώμη σου σεβαστή και αποδεκτή φίλε Dr Mendel. :T:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από alex_000 [Σήμερα, στις 01:42]

Καλά όλα αυτά αλλα ας απαντήσει κάποιος γιατί στην ελληνική αγορά τα καταστήματα εχουν μικρό ποσοστό κέρδους απο λιανικές πωλήσεις αφού τα πουλάνε τόσο ακριβά?

Καλό ερώτημα αλλά οι απάντηση είναι πολυσύνθετη, χωρίς να είμαι απόλυτος γιατί δεν μπορώ να ξέρω τι συμβαίνει σε όλες τις αντιπροσωπείες και για όλα τα προιόντα θα σου δώσω μερικά στοιχεία και είναι στην κρίση σου όπως και των υπολοίπων.

1) σύγκριση τιμών και service είναι σωστότερο να γίνεται μεταξύ των Ευρωοαικών χωρών και της Ελλάδας γιατί οι περισσότερες εταιρείες έχουν διαφορετική πολιτική τιμών στην Αμερική, στήν Ασία και διαφορετική στην Ευρώπη.

2) υπάρχουν αντιπροσωπείες που αγοράζουν μέσω άλλων ευρωπαικών χωρών και στις περιπτώσεις αυτές δικαιολογείται μια μικρή έστω απόκλιση στην τιμή.

3) η αναφορά σε ποσοτικές διαφορές αρα και διαφορετικές τιμές δεν ισχύει στην πλειονότητα των περιπτώσεων, για παράδειγμα το πλαφόν για την αγορά επεξεργαστών σε υπερχονδρική είναι στα 1000 κομμάτια αριθμός εφικτός για τον αντιπρόσωπο Ελλάδος, άλλο παράδειγμα είναι το πλαφόν αγοράς dvd-rw, dvd-rom κλπ γνωστής εταιρείας που είναι στα 200 κομμάτια.

Μπορώ να αναφέρω και πολλά ακόμη παραδείγματα και τονίζω αφορούν υπερχονδρική δηλαδή μειωμένη τιμή αγοράς.

4) το σίγουρο είναι οτι στην Ελλάδα οι εταιρείες δεν ακολουθούν την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών κατασκευής εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες Ευρωπαικές χώρες, γίνεται ενα παιχνίδι ανάλογο της πώλησης καυσίμων.

5) θα έλεγε κάποιος οτι στην Ελλάδα υπάρχει και ο παράγοντας "πίστωση" που δεν είναι και τόσο διαδεδομένος στις υπόλοιπες χώρες, αλλά ούτε κι εδώ υπάρχει δκαιολογία γιατί είναι γνωστό οτι οι αντιπρόσωποι δεν πουλάνε με πίστωση και στις ελάχιστες περιπτώσεις που το κάνουν επιβαρύνουν τον αγοραστή - έμπορο λιανικής με κόστος εξόφλησης.

Το συμπέρασμα το δικό μου είναι οτι τιμολογούν όπως τους βολεύει, όσο για το service και τις εγγυήσεις ρωτήστε την plextor τι προβλήματα είχε στο παρελθόν στην Ελλάδα, ρωτήστε την Philips, ρωτήστε τις αυτοκινητοβιομηχανίες αν αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα συμβαίνουν αλλού.

Τώρα στο ερώτημα αν αποτανθούμε στις κατασκευάστριες εταιρείες τι θα κερδίσουμε αυτό παίζεται,

η gigabyte θα προσπαθήσει να σας εξυπηρετήσει απευθείας γιατί ούτως η άλλως οι επιστολές τους προς την βασίλισσα της Ελληνικής αγοράς προφανώς πετιούνται στον κάλαθο

η plextor ούτως η άλλως τα έκοψε απο τους αντιπροσώπους

η philips έκανε περίπου το ίδιο

η HP θα σε γράψει ώς συνήθως ή θα σε παραπέμψει στον άρχοντα της Ελληνικής αγοράς

κάποιες άλλες εταιρείες δεν έχουν επίσημο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα είτε γιατί δεν θέλουν να έχουν είτε γιατί είχαν αλλά είδαν τον καημό

Τώρα γιατί δεν φεύγουν απο τους υπάρχοντες να πάνε σε άλλους? η απάντηση είναι απλή, γιατί στην Ελλάδα 3 το παίζουν το μπεγλέρι, οι υπόλοιποι είναι απλά οι τροχοί της άμαξας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ταραμας [Χθες, στις 23:15]

Καλό ερώτημα αλλά οι απάντηση είναι πολυσύνθετη, χωρίς να είμαι απόλυτος γιατί δεν μπορώ να ξέρω τι συμβαίνει σε όλες τις αντιπροσωπείες και για όλα τα προιόντα θα σου δώσω μερικά στοιχεία και είναι στην κρίση σου όπως και των υπολοίπων.

1) σύγκριση τιμών και service είναι σωστότερο να γίνεται μεταξύ των Ευρωοαικών χωρών και της Ελλάδας γιατί οι περισσότερες εταιρείες έχουν διαφορετική πολιτική τιμών στην Αμερική, στήν Ασία και διαφορετική στην Ευρώπη.

2) υπάρχουν αντιπροσωπείες που αγοράζουν μέσω άλλων ευρωπαικών χωρών και στις περιπτώσεις αυτές δικαιολογείται μια μικρή έστω απόκλιση στην τιμή.

3) η αναφορά σε ποσοτικές διαφορές αρα και διαφορετικές τιμές δεν ισχύει στην πλειονότητα των περιπτώσεων, για παράδειγμα το πλαφόν για την αγορά επεξεργαστών σε υπερχονδρική είναι στα 1000 κομμάτια αριθμός εφικτός για τον αντιπρόσωπο Ελλάδος, άλλο παράδειγμα είναι το πλαφόν αγοράς dvd-rw, dvd-rom κλπ γνωστής εταιρείας που είναι στα 200 κομμάτια.

Μπορώ να αναφέρω και πολλά ακόμη παραδείγματα και τονίζω αφορούν υπερχονδρική δηλαδή μειωμένη τιμή αγοράς.

4) το σίγουρο είναι οτι στην Ελλάδα οι εταιρείες δεν ακολουθούν την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών κατασκευής εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες Ευρωπαικές χώρες, γίνεται ενα παιχνίδι ανάλογο της πώλησης καυσίμων.

5) θα έλεγε κάποιος οτι στην Ελλάδα υπάρχει και ο παράγοντας "πίστωση" που δεν είναι και τόσο διαδεδομένος στις υπόλοιπες χώρες, αλλά ούτε κι εδώ υπάρχει δκαιολογία γιατί είναι γνωστό οτι οι αντιπρόσωποι δεν πουλάνε με πίστωση και στις ελάχιστες περιπτώσεις που το κάνουν επιβαρύνουν τον αγοραστή - έμπορο λιανικής με κόστος εξόφλησης.

Συγνώμη φίλε αλλά δεν νομίζω ότι κάποιο από τα στοιχεία που έδωσες απαντάει στην ερώτηση μου. Επίσης δεν νομίζω ότι η απάντηση ειναι πολύσύνθετη.

Ο πιο απλή οικονομική λογική λέει, αν αγοράζεις φτηνά και πουλάς ακριβά (όπως γίνεται στην Ελλάδα σύμφωνα με τους περισσότερους σε αυτό το thread ) έχεις μεγάλο ποσοστό κέρδους σε κάθε μονάδα προϊόντος που πουλάς. Αυτό όμως δεν ισχύει στην Ελλάδα καθώς το ποσοστό κέρδους στην αγορά προϊόντων σε χονδρική και λιανική πώληση είναι μικρό σύμφωνα με τον οικονομικό τύπο. Οπότε ισχύει ένα από τα 4

1) Κάνω λάθος το ποσοστό είναι μεγάλο (αμφιβάλω για αυτό)

2)Δεν αγοράζουν φτηνά

3)Δεν πουλάνε ακριβά

4)Υπάρχουν άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το ποσοστό κέρδους ( π.χ βαριά φορολογία , υψηλά λειτουργικά έξοδα, πολλές επισφαλείς απαιτήσεις από κακοπληρωτές. )

αν ισχύει το 1ο γράψτε λάθος.

αν ισχύει ενα απο τα 2-3 (η και τα δύο) τα πράγματα δεν είναι όπως περιγράφονται στο thread .

αν ισχύει το 4ο τα καταστήματα πληροφορικής δεν έχουν άλλη επιλογή από το να πουλάνε ακριβά και καθώς κρίνονται τόσο σκληρά σε αυτό το thread -όσον αφορά τις τιμές πώλησης , για το RMA και το service δεν διαφωνώ.-

Link to comment
Share on other sites

Μάνα γιατι με γένησες Ελλάδα?

Δείτε αυτό από ΗΡ USA να σας πιάσει κατάθληψη...:

http://www.shopping.hp.com/webapp/shopping/computer_series.do?storeName=computer_store&category=notebooks/hp_pavilion&series_name=zd8000_series&catLevel=2&tab_switch=true&tab=specs

Τι να το κάνεις μετά το desktop-τραχτέρ με τους ανεμιστήρες,τα τροφοδοτικά και τα καμπιλατερ?

Και με PCI express υποδοχη....

Τα νεύρα μουυυυυυυυυυυυυυυ!!!

Σε λάθος μέρος γεννηθήκαμε μάγγες...:mad: :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από alex_000 [Χθες, στις 01:42]

Καλά όλα αυτά αλλα ας απαντήσει κάποιος γιατί στην ελληνική αγορά τα καταστήματα εχουν μικρό ποσοστό κέρδους απο λιανικές πωλήσεις αφού τα πουλάνε τόσο ακριβά?

Φίλε (σερ) ’λεξ δεν ξέρω αν σε τελική ανάλυση έχει τόση σημασία να ψάχνουμε το γιατί και το πως.

Ισως είναι θέμα οικονομολόγων ή απλά θέμα του Έλληνα που θέλει με την κουτοπονηριά του να βάλει στην τσέπη πολύ περισσότερα από όσα πρέπει να βάλει(προσωπικά πιστεύω πως αυτό είναι το πρόβλημα...)

Η ουσία είναι πως αν ανοίξεις 2-3 σελίδες από εξωτερικό(ακόμα και από διπλανή ιταλία)σε ποιάνει κατάθλιψη...

Πόσο μάλλων αν ανοίξεις σελίδα από Αμερική...

Τώρα θα μου πεις αυτοί δεν έχουν τόσο καλό γύρο!!!

Ούτε σουβλάκια

Ούτε τζατζίκι

Δε γίνεται όμως να τα έχει κανεις όλα....

Link to comment
Share on other sites

Εχει σημασία γιατι εχει αμεση σχέση με αυτό που συζητάμε στο thread. Δεν μπορούμε να απαιτούμε φτηνά προιόντα αν αυτοι που μας τα πουλάνε δεν εχουν κέρδος. Αν δεν ειναι δικό τους φταίξιμο πρεπει να τα χωσουμε αλλου. Ο κουτοπόνηρος Ελληνας δεν νομίζω οτι ειναι η απάντηση σε όλα μας τα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Ο κουτοπόνηρος έλληνας όντως είναι πίσω από τις μισές τουλάχιστον επιχειρήσεις που έχουν σχέση με H/Y ,αυτό που φταίει όμως για την κατάντια είναι η άγνοια του αγοραστικού κοινού,το οποίο μέσα σε λίγα χρόνια από π.χ. 1000 άτομα "κομπιουτεράδες" έγινε 100.000 άτομα "χρήστες" με ποσοστό άγνοιας τουλάχιστον 60-70%.Αν ήξεραν αυτά που ξέρουν όσοι ασχολούνταν τόσο καιρό τα πράγματα δεν θα ήταν έτσι.Επειδή όμως δεν γίνεται όλοι αυτοί να είχαν χόμπι τους H/Y ώστε να έχουν την απαραίτητη γνώση το φταίξιμο είναι στην ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ παιδείας πάνω στους υπολογιστές.Με λίγα λόγια η "τρομερά" οργανωμένη παιδεία στη χώρα μας που τα κάνει σκατά συνέχεια λόγω των ανίκανων κυβερνήσεων/υπεύθυνων ατόμων που το μόνο που τους νοιάζει είναι τα φράγκα και η μούρη.Απλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από alex_000 [Σήμερα, στις 20:38]

Ο κουτοπόνηρος Ελληνας δεν νομίζω οτι ειναι η απάντηση σε όλα μας τα προβλήματα.

Οντως ο κουτοπόνηρος ο έλληνας δεν είναι η απάντηση σε όλα μας τα προβλήματα,ειναι η αιτία σε όλα μας τα προβλήματα(στα περισσότερα...)

Δεν μπορούμε να απαιτούμε φτηνά προιόντα αν αυτοι που μας τα πουλάνε δεν εχουν κέρδος

Μη μου πεις ότι πιστεύεις πως έχουν λιγότερο κέρδος οι έλληνες επιχειρηματίες από επιχειρηματίες που πουλάνε στο έξωτερικό?Στο τέλος θα μας πεις ότι θα πρέπει να τους λυπόμαστε κιόλας τους καυμένους...Δεν είπαμε ρε αλεξ να σου χαρίζουνε και να σου κάνουν δώρα στη γιορτή σου .Ξέρουμε ότι πρέπει να βγάλουν και αυτοί οι έρμη άλλα αν ο ιιταλός θα βγάλει 1000 ο έλληνας θα σκεφτεί να βγάλει 1900(αλλά στο τέλος του γυρνάει μπουμερανκ).’λλο εξυπνάδα και άλλο κουτοπονηριά.Αυτό λεμε τοση ώρα.

Εχει σημασία γιατι εχει αμεση σχέση με αυτό που συζητάμε στο thread.

Εννοώ πως όσο και να το ψάξεις στο τέλος θα σε πιάσει κατάθλιψη γιατί η ουσία δεν αλλάζει.

Η ουσία είναι ότι εσύ και εγώ θα παρεις από πλαίσιο και multirama δικούς του υπολογιστές πανάκριβα και ο αμερικανός θα πάρει πολύ φτηνά και πολύ περισσότερο ποιοτικά από ΗΡ.

Εγινε ένα ατυχές συμβάν και γεννηθήκαμε ελλάδα.Τα λάθοι ως γνωστόν πληρώνονται ( και μάλιστα ακριβά)

Η μόνη λύση είναι να μας φιλοξενήσει ο Pontium 2 μερούλες αμερική,να τα σηκώσουμε όλα και να έρθουμε πίσω βασιλιάδες!!!!

ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ PONTIUM:

ΣΩΣΕ ΜΑΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα αγόρασα 6 κουτιά και 5 LG 1730s για το γραφείο μου, για ΔΟΥΛΕΙΑ δηλαδή.

Λοιπόν όταν έψαχνα για προσφορές και τιμές στην πόλη μου (Ξάνθη) από διάφορα μαγαζιά βρήκα κάποιες διαφορές στο ίδιο προϊόν ή και σε διαφορετικά προϊόντα (AMD, Intel).

Όταν κοίταξα σε Θεσσαλονίκη είδα κάποια μεγαλύτερη διαφορά.

Στην Αθήνα δε η διαφορά ήταν τόση που αν έκανα την παραγγελία θα μου έβγαινε 1200 euros πιο φθηνά με τα μεταφορικά δικά μου. Δηλαδή 6+1 δώρο.

Το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών κάθε χρόνο βγάζει κάποια στατιστικά στοιχεία και μεγέθη αναφορικά με την οικονομική μας κατάσταση (των φορολογουμένων, όλους μας δηλαδή).

Το σύνολο των ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ είναι περίπου 5,800,000. Δηλαδή 5,800,000 Έλληνες κάνουν φορολογική δήλωση εισοδήματος.

Από της χώρες που αναφέρατε πείτε μου τι ποσοστό τους αντιστοιχεί στα 5,800,000 κατοίκους

μείον περί τα 2,000,000 Ελλήνων που ίσα που τα βγάζουν πέρα,

αν μπορούν δηλαδή να τους περάσει από το μυαλό να καταναλώσουν πάνω από 300 euro το μήνα σε δευτερεύοντα καταναλωτικά αγαθά,

οπότε καταλαβαίνετε για πια αγοραστική-καταναλωτική-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ δύναμη της χώρας μας μιλάμε.

Εγώ τελικά αποφάσισα να αγοράσω τα 6 κουτιά και τις 5 LG 1730s από την πόλη μου για να τονώσω, στο βαθμό που μου αναλογεί, την τοπική οικονομία.

Συν το γεγονός ότι με το να δείχνω την εμπιστοσύνη μου σε κάποιον τοπικό αντιπρόσωπο αργότερα μπορεί να με ωφελήσει διότι και αυτός μπορεί να κάνει κάτι ανάλογο. Κακά τα ψέματα μια γειτονιά είμαστε.

Αυτά.

Υ.Γ. Η άλλη οθόνη είναι μια ViewSonic TFT V500 15" που την είχαμε πάρει πριν 3 ή 4 χρόνια 600 euro και τις LG (354 euros τη μια) τελική τιμή.

Και μην ξεχνάτε 2 πράγματα.

1) Η Ελλάδα είναι προς το παρόν ανίκανη ή δεν συμφέρει να κατασκευάσει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων στην επικράτειά της, οπότε τα εισάγει,

2) Αν είχατε κι εσείς μαγαζί με PC parts, ή με οτιδήποτε άλλο, θα σας έλεγα εγώ αν θα τολμούσατε να βγάζατε τιμές φθηνότερες από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dr Mendel [Χθες, στις 21:32]

Μη μου πεις ότι πιστεύεις πως έχουν λιγότερο κέρδος οι έλληνες επιχειρηματίες από επιχειρηματίες που πουλάνε στο έξωτερικό?Στο τέλος θα μας πεις ότι θα πρέπει να τους λυπόμαστε κιόλας τους καυμένους...Δεν είπαμε ρε αλεξ να σου χαρίζουνε και να σου κάνουν δώρα στη γιορτή σου .Ξέρουμε ότι πρέπει να βγάλουν και αυτοί οι έρμη άλλα αν ο ιιταλός θα βγάλει 1000 ο έλληνας θα σκεφτεί να βγάλει 1900(αλλά στο τέλος του γυρνάει μπουμερανκ).’λλο εξυπνάδα και άλλο κουτοπονηριά.Αυτό λεμε τοση ώρα.

’μα θες να καταλάβεις τι θέλω να πω ξαναδιάβασε το 2ο μου ποστ σε αυτή τη σελίδα. Αν θέλεις να σχολιάσεις, σχολίασε συγκεκριμένα κάτι από αυτά που θα διαβάσεις εκεί.

Δεν εννοούσα κυριολεκτικά ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες δεν έχουν κέρδος, αν διαβάσεις ποστ που σου ειπα παραπάνω θα καταλάβεις τι εννοούσα. Οσο για το αν έχουν λιγότερο κέρδος από αυτούς που πουλάνε στο εξωτερικό παρόλο που δεν αναφέρθηκα σε αυτό το θέμα το πιστεύω ( γιατί έξω υπάρχει πολύ μεγαλύτερος αριθμός καταναλωτών από ότι στην Ελλάδα). Μην ξεχνας ότι τα on-line shops της αμερικής εχουν 300.000 ανθρώπους ως πιθανούς καταναλωτες και με υψηλότερη κατανάλωση σε προιόντα πληροφορικής σε ποσοστό επι των καταναλωτών από οτι στην Ελλάδα. Εδώ εχουμε 10.000 καταναλωτές. Στην Ιταλία εχουν 70.000, ενω στην Αγγλία 80.000 + την υπόλοιπη Ευρώπη.

Εγώ μιλάω με βάση ένα δεδομένο που το αναφέρω στο πρώτο μου ποστ. Το δικό σου δεδομένο είναι ότι στην Ελλάδα το hardware είναι πιο ακριβό από το εξωτερικό αλλά δεν φαίνεται να έχεις κάποιο στοιχείο σχετικά με το γιατί γίνεται αυτό αλλά το αποδίδεις στην κουτοπονηριά του Έλληνα. Αν παρατηρήσεις στα προϊόντα πληροφορικής οι τιμές έχουν απόκλιση το πολύ 10% από μαγαζί σε μαγαζί (αλλά πολύ μικρότερη συνήθως) . Είναι όλοι ακριβώς το ίδιο κουτοπόνηροι η μήπως ισχύει κάτι άλλο?

Αν νομίζεις εσύ η οποιοσδήποτε άλλος ότι παίρνω το μέρος των καταστημάτων , κάνεις λάθος. Δεν έχω εγώ ούτε κάποιος συγγενής κατάστημα υπολογιστών-πληροφορικής, και η μόνη σχέση που έχω με τα καταστήματα είναι από την μεριά του καταναλωτή. Απλά μου αρέσει να συζητάω συγκεκριμένα -και με στοιχεία- για οικονομικά ζητήματα.

Τελος την ώρα που εμεις λέμε για κουτοπονηριά διάβασε τι λένε κάποιοι άλλοι σχετικά με την αγορά πληροφορικής (που τους καίει περισσότερο απο εσένα και εμένα).

http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/02/22/1016180.htm

και για κέρδος Ελληνικών εταιριών συγκριτικά με ξένες στην Ελλάδα (όχι τοσο σχετικό αλλά μια που αναφέραμε τι βγάζουν οι ξενοι επιχειρηματίες, δες ότι βγάζουν περισσότερα απο τους έλληνες ακόμα και στην ιδια την χώρα μας.)

http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/02/14/1013280.htm

Αν ο τόνος μου σου φαίνεται κάπως απότομος σου ζητώ συγνώμη. Η απάντηση μου ειναι σε φιλικά πλαίσια συζήτησης. Έχεις δίκιο ο ιταλος-Αγγλος θα πάρει τα ίδια πράγματα πιο φτηνά απο τον Ελληνα όπως είπες (και εχει και 2πλάσιο μισθό), αλλά εδώ συζητάμε γιατί γινεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.