melissa_virus Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18, 2010 Να διευκρινίσω ότι με την κλασσική σειρά των δίσκων WD δεν έχω ως τώρα κάποιο πρόβλημα (φτού να μην τους ματιάσω!!!) αλλά η σειρά raptor μου έχει σπάσει τα νεύρα! Ξεκίνησα έχοντας τους 36άριδες raptor σε raid αρχικά… Αφού χάλασαν τουλάχιστον 2 φορές ο καθένας, να μην πω 3ς και τους άλλαξα με RMA στέλνοντας τους έξω, κάθε φορά φυσικά μου τρώγανε και εγγύηση γιατί κανονικά με κάθε αλλαγή θα έπρεπε να έχω συν 3 χρόνια, τώρα στον τελευταίο που είχα αλλάξει αφού έχασα όλα τα δεδομένα μου, μου τον αλλάξανε και μου δώσανε έναν 74άρι. Φυσικά μετά από έξι μήνες, και πολύ ήταν χάλασε και αυτός! Και ευτυχώς αυτή την φορά τα δεδομένα μου στάθηκαν τυχερά. Ο εν λόγω δίσκος που μου είχανε στείλει έχει ημερομηνία που βγήκε από το εργοστάσιο: 17/6/2009και μαντέψτε η εγγύηση του όπως λένε από την WD έληξε στης 6/3/2010 . Δηλαδή ότι να ‘ναι!!! Εντελώς απαράδεκτοι. Προφανώς επειδή είναι τόσο προβληματικοί και χαλάνε συνέχεια σου λέει ας δώσουμε ούτε καν 1 χρόνο εγγύηση για να μην χρειαστεί να στέλνουμε πάλι καινούριο!!! Παίζει ο δίσκος κιόλας να μου είχε έρθει κάπου στο διάστημα που είχε λήξει η εγγύηση. Κάπου Φεβρουάριο προς Μάρτιο 2010. Ωραία τα είπα και ηρέμισα λέμε τώρα. Σειρά έχει η WD να ακούσει ένα μεγάλο κράξιμο. ΥΓ: Αυτή την φορά ήθελα να τους πω να μην τολμήσουν να μου ξαναστείλουν πίσω raptor αλλά έναν απλό δίσκο ίδιας αξίας , εννοείτε σε πιο πολλά gb, αλλά αμδε… Link to comment Share on other sites More sharing options...
predator71442169227 Οκτώβριος 18, 2010 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2010 εχεις πεσει κ συ σε περιπτωση τι αλλο να πω,γιατι δεν εξηγειτε αλλιως οι ραπτορ ειναι σερβεροδισκοι κ εχουν εγγυηση 5ετη απ οτι ξερω,ειχα κ γω εναν 36αρη κ ηταν μαυρο σκυλι τον οποιο εδωσα σε ενα φιλο κ τον δουλευει ακομα ο δισκος ειναι 3 χρονων κ ειναι αψογος απλα κανει κλασικα την φασαρια του!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa_virus Οκτώβριος 18, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2010 Καλά από φασαρία ναι κάνανε αρκετή. Αλλά τι να πω, ότι είμαι γκαντέμο είμαι!!! Και τώρα πάλι καλά που κατάφερα και έσωσα τα δεδομένα, πόση δουλειά με εργασίες (που ευτυχώς είχανε παραδοθεί)... Την προηγούμενη φορά χάλασε και βραχυκύκλωνε όλο το pc. Και σε άλλο που τον έβαλα άνοιγε μέν το pc έκανε κάτι ζιου ζιου και δεν μπορούσα καν να μπω στα win από άλλο δίσκο ούτε τίποτα. Ούτε με live cd. εντελώς off δλδ!!! Ναι τώρα που το λες όντος έχεις δίκιο! με 5ετή εγγύηση βγαίνανε! Οπότε και ο 2ος ο 36άρης που φυσικά είναι και αυτός χαλασμένος τυπικά έχει ακόμα εγγύηση παρά το ότι έληγε τώρα πριν ένα μήνα με βάση τα λεγόμενα τους! Ετοίμασα το μεγάλο mail μου… ελπίζω να μου απαντήσουν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakattack1442169065 Οκτώβριος 18, 2010 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2010 εχεις και αλλους δισκους στο ιδιο pc οι οποιοι δεν χαλανε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokemon6401442169101 Οκτώβριος 18, 2010 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2010 παρόμοια κατάσταση και με SSD σε εμένα (μην ελπίζεις ότι είναι καλύτεροι δηλ), και άλλοι έχουν ρίξει καντίλια εδώ και παραέξω (ακόμη και για τους intel). Το μικρότερο failure rate κατά την γνώμη μου είναι οι αθάνατοι SCSI και οι σύγχρονοι SAS. Κανένας SCSI που έχω δεν crashαρε και μιλάμε μοντέλα 7+ χρονών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa_virus Οκτώβριος 18, 2010 Author #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2010 sakattack έχουν μπει σε διάφορα pc μου πάνω. Από εποχής P4 μετά δυπήρινο, quad, i7 με διάφορα τροφοδοτικά Τhermaltake, Akasa, zalman, corsair (Ο τελευταίος πάνω στο Corsair ήταν μόνο) και αρχικά ένα μούφα. Πάντα πάνω σε UPS και σε πολύμπριζο με προστασία υπέρτασης. Από θέμα ρεύμα δεν έχουν καμία δικαιολογία. Από προβλήματα με άλλους δίσκους είχα κάποιες φορές με Seagate αλλά ήταν θέμα ελαττωματικής παρτίδας και σε άλλους θέμα ηλικίας. Π.χ έναν sumsung τον είχα κάπου 7 χρόνια … Αυτός τώρα ο τελευταίος raptor που χάλασε εμφανίζει ένα bad sector. Στα τεστ της εταιρίας βγάζει fail και στο quick και στο extender και πήγα να τον κάνω zero byte format μήπως και στρώσει άλλα πέταγε error. Κανά 3ωρο το είχα αφήσει αλλά δεν μπορούσε να γράψει και πέταγε συνέχεια error… Και μου κόλλαγε και το pc συνέχεια. Σκουπίδια… Από SCSI δεν έχω εμπειρία… Αλλά επειδή και αυτοί για server προοριζόταν θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστοι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakattack1442169065 Οκτώβριος 19, 2010 #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 παλιοκατασταση. πετα τους και παρε κανεναν κανονικο να ησυχασειςυποτιθεται τους παιρνεις για καλυτερους, και τοση ταλαιπωρια και χαμενος χρονος που ακομα και με εναν 5400rpm που δε θα χαλαγε ποτε, πιο λιγο χρονο θα εχανε κανεις περιμενοντας λιγο παραπανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Οκτώβριος 19, 2010 #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 ssd και ηρέμησες Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS Οκτώβριος 19, 2010 #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 ssd και ηρέμησεςΑπό τί ?Από το θόρυβο του Raptor ή γενικώς ?Γιατί στο γενικώς έχουμε ακόμη θέμα :003:.............@ melissa_virusΠρότεινε τους να σου στείλουν κάποιον WD της σειράς RE3 ή RE4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Οκτώβριος 19, 2010 #10 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Κοίτα αν πάρεις κάποιον καλό και όχι τα γνωστά χάρβαλα γενικώς ηρέμησες Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa_virus Οκτώβριος 19, 2010 Author #11 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Ναι και το θέμα είναι ότι τις περισσότερες φορές που χαλάσανε ήταν εντελώς off. Ενώ ένας κλασσικός δίσκος που χαλάει δεν ξέρω με βάση αυτά που έχω δει ως τώρα σε ελάχιστες περιπτώσεις δεν προλαβαίνεις να σώσεις data. Στο ένα pc έχω έναν ssd. Από καλή σειρά είναι, δεν ήταν από τους φτηνιάριδες... Τώρα θα δείξει. Και με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου, τον φοβάμαι!!! Τασο τους είπα ότι έχω απογοητευτεί πάρα πολύ από τους raptor και ότι θέλω να μου στείλουν έναν δίσκο από την κλασσική σειρά. Τώρα δεν είπα συγγεκριμένη σειρά R3 'η R4 αλλά λογικά αν δεχτούν θα τους πω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vgiozo Οκτώβριος 19, 2010 #12 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Κι εδώ προβλήματα με WD......μετά από εμφάνιση reallocated sectors σε 4 δίσκους Seagate της σειράς ST31500341AS, άρχισα να τους αλλάζω με μεγαλύτερης χωρικότητας δίσκους Seagate & WD...Ενας απ' αυτούς τους νέους δίσκους ήταν ο WD20EARS 00mvwb0 (3x667 platters)...συνδέθηκε χθες, όλα καλά, πολύ ήσυχος, πραγματικά αθόρυβος...σηκώνομαι σήμερα, ελέγχω τον δίσκο να δω πώς είχε ολοκληρωθεί η αντιγραφή δεδομένων και βλέπω 38 bad sectors...Τελικά δεν τη γλιτώνεις όπου και να πας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bfc_xxx Οκτώβριος 19, 2010 #13 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Πάντως νομίζω ότι αν ένας δίσκος χτυπήσει και σου στείλουν καινούριο δεν ανανεώνεται η εγγύηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vgiozo Οκτώβριος 19, 2010 #14 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Από τον κατασκευαστή σίγουρα ανανεώνεται...η Seagate έχει και Online εργαλείο για τον έλεγχο της εγγύησης κάθε προϊόντος.....για τα μαγαζιά δεν ξέρω αν ακολουθείται η ίδια τακτική παντού και ποιός είναι ο κανόνας, αλλά από eshop στάνταρ ανανεώνεται, δλδ έχω λάβει νέο παραστατικό (χωρίς τιμή προϊόντος επάνω) και ανανεωμένη εγγύση που αργότερα χρησιμοποίησα Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa_virus Οκτώβριος 19, 2010 Author #15 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Ναι και η WD έχει αυτό για έλεγχο online εγγύησης και εκεί μου λέει τις @@@@@. Σε κάποια φάση στο παρελθόν που είχανε χαλάσει και οι δύο ταυτόχρονα θυμάμαι είχανε στείλει παραστατικό που έδινε συν 3 χρόνια εγγύηση. Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να εντοπίσω το τελευταίο... Αλλά έχω τον αριθμό RMA και τους τον έστειλα. Στο ιστορικό μπορούν να το δούνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas213 Οκτώβριος 19, 2010 #16 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Βλέποντας το topic είπα να τσεκάρω τους δίσκους μου... Και από ότι φαίνεται ο σχετικά νεός Caviar Black 1 TB (WD1002FAEX) έχει 1 "Current Pending Sector" και ένας Seagate ST31500341AS έχει ήδη 4 "Reallocated Sector". Πρόβλημα θεωρείται μόνο όταν περάσουν τις επιτρεπτές τιμές; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AquaSonic1442169069 Οκτώβριος 19, 2010 #17 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Οι δισκοι ειναι με ψυξη η χωρις? Με κενα ενως frame η ο ενας κατω απο τον αλλο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa_virus Οκτώβριος 19, 2010 Author #18 Κοινοποίηση Οκτώβριος 19, 2010 Δεν ήταν θέμα θερμοκρασίας. Συνήθως ειδικά τον raptor τον χτύπαγε ένα extra σκ@τό με 2 ανεμιστηράκια μικρά πάνω. Κάποια φορά 12άρι ανεμιστήρι. Ανάλογα σε πιο κουτί τους είχα. Αυτοί έτσι και αλλιώς έχουν και καλύτερο σύστημα ψύξης από τους κλασσικούς δίσκους βέβαια αν είναι παστωμένοι τότε οκ. κάποιοι από τους άλλους δίσκους μου οκ το ομολογώ, υποφέρουν . kostas213 δεν μπορώ να σε συμβουλέψω τι να κάνεις. Με τα διαγνωστικά προγράμματα της ίδιας της εταιρίας τους τσέκαρες? Γενικά πάντως ένας δίσκος μπορεί να δουλεύει άψογα και ας έχει bad sector... Αλλά μπορεί να σε κάνει να τρέχεις και να μην προφταίνεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa_virus Οκτώβριος 20, 2010 Author #19 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2010 Dear Sir/Madam,I’m writing this to inform you that my raptor disc is again out of order. This is the third time if I’m not mistaken. You have sent me a new one on December 19th 2009. The RMA number was: ********. If I’m right on this, the warranty should end on December 19th 2014 because the raptor series has 5 years warranty. The problem is that the disc is again out of order and I checked the online warranty which says: Out of Limited Warranty 06/03/2010. Since the production date of the disc is 17/06/2009 could you please explain to me why the warranty of the disc expired on the 6th of April 2010?For the above mentioned reasons, I demand your urgent attention on this and I’d like to have an RMA code for the replacement of my defective disc as soon as possible. In fact, I’m terribly disappointed from the raptor series as it ends out of order every six months and I lose my data all the time. So, I’d like you to recommend me another disc from the basic series and send me one for replacement of my defective product.Thank you in advance for your help on this and wait for your response as soon as possible.Kind regards,Matina *********Και η απάντηση τους:Dear Mr. *********,Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support.We are very sorry to hear that you are experiencing problems using your raptor drive. These drives should perform well and should not fail this fast. <μαλ...ιες>To ensure that your data is saved in the future please read the following knowledge base article:Answer Title: Recommendations on how to back up your dataAnswer Link: http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1055</μαλ...ιες>When checking the warranty we can see that it was valid to the 3rd of June 2010. We calculate the warranty date from the date of purchase of the original drive. If you have purchased the drive after the 20th of October 2005 please let us know so that we can update the warranty on this drive. We do require the original proof of purchase to update the warranty.The moment we receive the proof of purchase with a later date than the 20th of October 2005 we can start the RMA procedure to replace the drive for you. Alternatively you can book the drive in for a replacement yourself after the warranty update.<μπλα_μπλα> We have two warranty replacement options available to you, Advance RMA and Standard RMA. Both options are available on our website. In an Advance RMA, we will ship you the replacement drive prior to receiving your defective drive. A credit or debit card is required to insure against the receipt of your defective drive. If we do not receive your drive within 30 days from the date the replacement drive shipped, the fair market value of the replacement drive will be charged/debited to your credit/debit card. In a Standard RMA, we will ship you the replacement drive only after we have received your defective product. No credit/debit card is required in a Standard RMA.</μπλα_μπλα><extra_μπλα> RMA info μπλα μπλα μπλα... </extra_μπλα> Αυτό που θέλουν είναι fake τιμολόγιο... Κρίμα που δεν δουλεύω πια στην εταιρία αλλιώς θα τους κανόνιζα καλά. Ξέρει κανένας τι λέει η ευρωπαική νομοθεσία? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokemon6401442169101 Οκτώβριος 20, 2010 #20 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2010 Είναι 2 χρόνια (που πέρασαν), κάποιο παιδί από εδώ μπορεί να σε βοηθήσει και να σου στείλει PM, υπάρχουν και άλλοι λογικά με τον ίδιο δίσκο (και ελπίζω να μην τους είχε τύχει έτσι και σε αυτούς). </μπλά_μπλά> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.