Jump to content



Σαμποτάρει η NVidia τα PhysX στην cpu?


yanni

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτό τουλάχιστον δείχνει μια έρευνα του Real World Technologies. Ποιο συγκεκριμένα, όχι μόνο τα PhysX τρέχουν σαν single threaded κώδικας αλλά δεν χρησιμοποιούν καν SSE εντολές, αλλά x87 κώδικα.

PhysX87: Software Deficiency

Σχετικό άρθρο και απάντηση από μεριά Nvidia θα βρείτε στο παρακάτω link

Did NVIDIA cripple its CPU gaming physics library to spite Intel?

Ένα νέο που βγαίνει από το το άρθρο και θα είναι καλό νέο ασχέτως του αν κάποιος έχει NVidia ή AMD gpu είναι ότι η έκδοση 3.0 των PhysX θα είναι βελτιωμένη σε αυτόν τον τομέα.

όσοι έχουν την κανονική κάρτα accelerator τι κάνουν; θα υποστηρίζει PhysX 3.0; αν και πλέον με τις προδιαγραφές του DX 11 το physX κατά μια έννοια το έχουν ενσωματώσει.

Η υποστήριξη για τις κάρτες της Ageia έχει σταματήσει, έτσι δεν είναι; Απλά ίσως να μην έχεις ανάγκη για μια δεύτερη μικρή κάρτα στο PC. Θα έχεις π.χ. μια GTX480 και θα την βάζεις αποκλειστικά στα 3D. Αν έχεις εξαπύρηνο και το game δεν τον χρησιμοποιεί πλήρως, αφήνει π.χ. 2 cores ανεκμετάλλευτα,, θα βάζεις τα physx στην cpu και θα είσαι μια χαρά. Δεν θα βλέπεις αυτά τα slide shows που βλέπεις σήμερα γυρνόντας τα physx σε software mode.

Η υποστήριξη για τις κάρτες της Ageia έχει σταματήσει, έτσι δεν είναι;
Είσαι λάθος, υπάρχει κανονικά και υποστηρίζεται σε όλα τα games ακόμη και ο P100 processor της κάρτας.(είχε βγει και P200 περιορισμένα σε PCI-E).

Γνώμη μου : ίσως θα ήταν καλύτερη ιδέα η Ageia να πήγαινε στην M$ και να υλοποιούσε το πρότυπο να τρέχει σε όλες τις κάρτες που έχουν stream processors (ATI) η cuda cores(Nvidia).

Είσαι λάθος, υπάρχει κανονικά και υποστηρίζεται σε όλα τα games ακόμη και ο P100 processor της κάρτας.(είχε βγει και P200 περιορισμένα σε PCI-E).

Γνώμη μου : ίσως θα ήταν καλύτερη ιδέα η Ageia να πήγαινε στην M$ και να υλοποιούσε το πρότυπο να τρέχει σε όλες τις κάρτες που έχουν stream processors (ATI) η cuda cores(Nvidia).

Αφού είμαι λάθος εξήγησέ μου γιατί η Nvidia γράφει αυτό στο site της

AGEIA PhysX processors users should use and install older PhysX system software such as version 8.09.04. Note – AGEIA PPU acceleration support for 2.8.1 SDK or earlier, and Windows Vista and Windows XP only.

Επιπλέον ποια Ageia να πάει στην Microsoft? Ξέχασες ότι η Ageia έχει εδώ και χρόνια εξαγοραστεί από την NVidia?

Τι παιδευεστε με proprietary κλειστα, που τα κανει οτι θελει η nvidia και καθε nvidia και σταματαει υποστηριξη προιοντων ( ageia καρτες ) χωρις προφανη τεχνικο λογο με το ετσι θελω ( και απορω πως στην αμερικη δεν της σβουριξαν καμια class action μηνυση που το συνηθιζουν ); Το μελλον ειναι σε open standard APIs πανω σε opencl/dx11 cs.

Αφού είμαι λάθος εξήγησέ μου γιατί η Nvidia γράφει αυτό στο site της
εγώ έχω περάσει πρώτα το παλιό και μετά το ποιο καινούριο και παίζει κανονικά.
Επιπλέον ποια Ageia να πάει στην Microsoft? Ξέχασες ότι η Ageia έχει εδώ και χρόνια εξαγοραστεί από την NVidia?
Υπόθεση έκανα πρίν, το ξέρω ότι είναι στην Nvidia.

XLV, καλά τα λες, αλλά ποιος μας ακούει. Δυστυχώς είναι κλειστά πρότυπα απο ένα σημείο και μετά το cuda και το physx.

εγώ έχω περάσει πρώτα το παλιό και μετά το ποιο καινούριο και παίζει κανονικά.

Δεν μου απαντάς γιατί η Nvidia αναφέρει ότι οι κάτοχοι Ageia πρέπει να χρησιμοποιήσουν παλιό οδηγό. Το ότι περνάς δύο οδηγούς δεν μου λέει κάτι. Πέρνα μόνο τον καινούριο και πες μου αν δουλεύει η κάρτα σου.

Εμένα με ενδιαφέρει που λειτουργεί(και σε windows 7), δεν με νοιάζει που η Nvidia κόβει το support (θα φάει κράξιμο μετά ομαδικός).

Το έχει κόψει, δεν το κόβει. Από εκεί και πέρα και αν δεν κάνω λάθος τρέχεις την καρτούλα σου με το παλιό driver απλά δεν το έχεις πάρει χαμπάρι. Θέλω να πω ότι μάλλον τζάμπα εγκαθιστάς τον νεώτερο.

XLV, καλά τα λες, αλλά ποιος μας ακούει. Δυστυχώς είναι κλειστά πρότυπα απο ένα σημείο και μετά το cuda και το physx.

Μα ηδη η AMD προμοταρει open free dx11cs/ocl physics engine http://www.amd.com/us/press-releases/Pages/amd-ecosystem-2010mar8.aspx και αν δεις δεν υπαρχουν νεα παιχνδια για physx, ολοι περιμενουν να κυκλοφορησουν και οι opencl ICDs ωστε να πανε εκει.. επισης αυτες οι physics engines θα μπορουν να βοηθησουν και αλλου, πχ σε rendering σκηνων, ολα η κινηση θα μπορει να υπολογιζεται μεσω της GPU..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.