Jump to content



Πρόβλημα με δίκτυο


Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα. Στο δίκτυο της εταιρείας (με 10 υπολογιστές, win xp pro sp3), ενώ η ταχύτητα του download ενός αρχείου παίζει κανονικά (160-180 κβ/σεκ σε 2άρα γραμμή), εντούτοις το σερφάρισμα και η διακίνηση δεδομένων με mail σέρνεται απελπιστικά. Σελίδες δεν ανοίγουν και mail δε φεύγουν λόγω υπέρβασης χρονικού ορίου. Όλοι οι υπολογιστές είναι σαρωμένοι και καθαροί με Comodo και έχουν μπεί και τα τελευταία updates. Δήλωσα και βλάβη στον ΟΤΕ αλλά μου είπαν ότι όλα είναι οκ. Καμία γνώμη;

09/06/2010 12:58:47

Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done

running 10s outbound test (client to server) . . . . . 68.35Kb/s

running 10s inbound test (server to client) . . . . . . 1.72Mb/s

Your PC is connected to a Cable/DSL modem

Και ένα τεστ...

Link to comment
Share on other sites

Connection Information

spacer.gif Uptime:0 days, 0:04:00 spacer.gif Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]:6,07 / 3,83

Σίγουρα κάτι περίεργο συμβαίνει. Έκανα reset το router και κανένας δεν έχει ανοίξει το mail του. Είναι δυνατόν με 3 refresh στο φόρουμ να διακινείται τόσο πράμα. Εκτός κι αν κάνει κανά pc αυτόματο update αλλά και πάλι το download να είναι μικρότερο του upload?

Για mail έχουμε pop3 από otenet και διακίνηση απλών εγγράφων word δλδ στη χειρότερη να στέλνουμε 1 mb και πολύ σπάνια να στέλνουν όλοι μαζί.

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς μιλάμε για Exchange/Outlook ή μαιλ τύπου yahoo gmail?

Αν ειναι για το πρώτο τότε το πρώτο πραγμα που κοιτας ειναι ο σερβερ μήν τυχόν εχει κολλησει ιό και στέλνει spam , έχει γίνει δηλαδή relay Server. Πέρα από την καθυστέρηση σίγουρα θα μπεί σε black list ( αν δεν εχει μπει ήδη ) οπότε ουτε να λάβεις όυτε μπορείς να στείλεις.

Έπειτα , θα κοιτάξεις να συνεννοηθείς με τον privider σου ν α τσεκάρεις αν εχει κάτι ο δικός τους mail relay προς εσένα και να δουν την queue αν ειναι μεγάλη και γιατι. Υπάρχει και εντολή στο server που εξαναγκάζει τον mail relay toy provider να στείλει οτι ειναι σε εκκρεμότητα.

Επίσης μέσα στον Exchange manager στα εργαλεία εχει και εκει queue να δεις τι ειναι σε αναμονή εξερχομένων και γιατι σου έχει καθυστέρηση.

και βλέπουμε....

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για outlook, αλλά δε νομίζω να φταίει αυτό. Γενικότερα σερνόμαστε και στο απλό σερφάρισμα, ακόμα και αν όλα τα outlook clients, είναι κλειστά. Γραμμή έχουμε για κατέβασμα, οποιοδήποτε αρχείο κι αν κατεβάσω το φέρνει. Σε όλα τα άλλα είναι το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Και να έχεις κλειστους τους client , αν εχεις Exchange , αυτός συνεχίζει να κατεβάζει και ακόμα χειρότερα να στέλνει ( αν εχει μολυνθει απο spam). Δοκιμασε να βγάλει για λιγο εκτός τον Exchange να δεις αν βελτιωθεί η ταχύτητα στο Ιντερνετ .

ΕΠίσης τσέκαρε εδω http://whatismyipaddress.com/blacklist-check αν ειναι blacklisted ο σερβερ σου . Αν σου βγαλουν 2-3 μην ανυσηχεις αυτοι ειναι fake μαλλον και σου ζητάνε 100-150 ευρώ για να ξεμπλοκάρουν , τα αλλα ειναι αξιοπιστα.

Link to comment
Share on other sites

Και να έχεις κλειστους τους client , αν εχεις Exchange , αυτός συνεχίζει να κατεβάζει και ακόμα χειρότερα να στέλνει ( αν εχει μολυνθει απο spam). Δοκιμασε να βγάλει για λιγο εκτός τον Exchange να δεις αν βελτιωθεί η ταχύτητα στο Ιντερνετ .

ΕΠίσης τσέκαρε εδω http://whatismyipaddress.com/blacklist-check αν ειναι blacklisted ο σερβερ σου . Αν σου βγαλουν 2-3 μην ανυσηχεις αυτοι ειναι fake μαλλον και σου ζητάνε 100-150 ευρώ για να ξεμπλοκάρουν , τα αλλα ειναι αξιοπιστα.

Στο blacklist check μου έβγαλε 8 θαυμαστικά!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τοτε θα πρεπει σοβαρα να δεις αν εχει μολυνθει ο exchange σου και σου τρώει bandwidth επειδή στέλνει μαζικα mail σε όλο τον κόσμο. Δοκίμασε λοιπόν να αποσυνδέσεις για λιγο τον exchange δες αν βελτιωθει η κατάσταση απο την κινηση στο ιντερνετ. Αν ναι μαλλον επιβεββαιόνεται αυτό οπότε θα πρέπει να το φτιαξεις άμεσα , εσύ ή το support σου και αφου τελειώσεις να τρέξεις κάποια διαγνωστικά ώστε να σε βγάλουν εκτός blacklist.

Αν δεν το κάνεις , θα συνεχίσεις να είσαι στην λίστα παρόλο που θα εχει κοψει τα spam οπότε υπάρχει ενδεχόμενο να μην μπορείς να στείλεις mail σε συγκεκριμένες διευθυνσεις γιατι θα στο κόβουν οι κομβοι που σε χαρακτηρισαν spammer.

Greek added 24 Minutes and 53 Seconds later...

ΠΧ το δικο μου τεστ...

69857964.gif

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς μιλάμε για Exchange/Outlook ή μαιλ τύπου yahoo gmail?
Μιλάμε για outlook,

μπερδεύτηκα :120:

αυτό που σε ρωτάει ο greek ειναι αμα εχεις κάποιον mail server μέσα στην εταιρία σου

μάλλον το domain σου το φιλοξενεί κάποια άλλη εταιρία, σωστά?

akamarinos added 2 Minutes and 10 Seconds later...

Στο blacklist check μου έβγαλε 8 θαυμαστικά!!!!!!!!

αν είναι σωστή η παραπάνω θεωρία μου, αγνόησε τα θαυμαστικά

Link to comment
Share on other sites

Ο uceprotect το πιο πιθανο τα βγάζει όλα κόκκινα για να ζητάει 150 ευρώ και καλα για να σε βγάλει απο την λίστα. Για αυτό είπα αγνόησε αν ειναι 2-3 κόκκινα μόνο. Τώρα , τα 8 , μάλλον ειναι πολλά.

Link to comment
Share on other sites

το γνωρίζω αυτό

αλλα αμα ειναι τα πραγματα οπως τα φαντάζομαι

τότε σιγά να μην κάτσει να κανει whitelist την δυναμικη διεύθυνση

ο μόνος λόγος για να την κάνει είναι να μην μπορεί να συνδεθεί με τον

smtp του επειδή διαβάζει κάποια τέτοια λίστα

αυτο που μενει ειναι να μας ενημερωσει ο dimisd σχετικα με το πως εχει η κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το είχα πάθει πριν πολλα πολλα χρόνια και επρεπε να τρέξω κάποια τεστ , να δείξω οτι ειναι καθαρό για να ξαναμπώ σε whitelist γιατί αλλιώς δεν μπορούσαμε να στείλουμε στους μισους πελάτες μας.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι έτρεξα malwarebytes σε όλα τα clients και βρήκε από 1 έως και 28 infected files. Από κει και πέρα είδαμε αισθητή διαφορά στην ταχύτητα αποστολής. Επίσης την Παρασκευή που μας πέρασε ήρθε mail από Otenet, ότι έχουν δεχθεί παράπονα για αποστολή spam από μας. O mail server μας είναι στην Otenet και όχι στην εταιρεία. Λογικά έφταιγε το ότι τα μηχανήματα δεν είχαν καθαριστεί σωστά. Η ip μας συνεχίζει να βγάζει 8 θαυμαστικά στην black list. Τί μπορούμε να κάνουμε; Ποια test πρέπει να τρέξω για να δείξω ότι είμαστε καθαροί και που να απευθυνθώ;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς κόψε την επιλογή να ειναι ο Exchange και mail relay ώστε να μην ξαναμολυνθει και αν ειναι ευκολο κάνε και update αν δεν εχει γίνει πρόσφατα . Επίσης αν δεν εχεις βάλει να εγκαταστήσεις κάποιο αντιικο για servers.

Tώρα για τα πιστοποιητικά οτι καθάρισες , δεν το θυμάμαι , έχουν περάσει κοντά 8 χρόνια και τα είχα κάνει σε συνεργασία με εξωτερικό support οπότε ειναι λίγο θολα το τι κάναμε. Θα προσπαθησω να το βρω και να σου πω.

Κοιτα μια όμως και σε αυτά που σε εχουν κοκκινησει ,καποια πρέπει να λένε πώς βγαινεις εκτός black list.

Link to comment
Share on other sites

@greek

δεν έχει δικό του mail server

αυτο που εννοεί είναι οτι του φιλοξενούν το domain

στην otenet

@dimisd

μην ασχολείσαι με τα θαυμαστικά

αμα εχεις φαει κολημα, βγάλε απο το ρευμα το router

ξαναβαλ το και δες παλι ποσα θαυμαστικά βλεπεις

καλο ORIGINAL anti-virus και scannarisma ολα τα pc

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να σας ενημερώσω ότι έτρεξα malwarebytes σε όλα τα clients και βρήκε από 1 έως και 28 infected files. Από κει και πέρα είδαμε αισθητή διαφορά στην ταχύτητα αποστολής. Επίσης την Παρασκευή που μας πέρασε ήρθε mail από Otenet, ότι έχουν δεχθεί παράπονα για αποστολή spam από μας. O mail server μας είναι στην Otenet και όχι στην εταιρεία. Λογικά έφταιγε το ότι τα μηχανήματα δεν είχαν καθαριστεί σωστά. Η ip μας συνεχίζει να βγάζει 8 θαυμαστικά στην black list. Τί μπορούμε να κάνουμε; Ποια test πρέπει να τρέξω για να δείξω ότι είμαστε καθαροί και που να απευθυνθώ;

Εαν σου ήρθε email από otenet τότε κάποιο από τα pc ή κάποια έστω έκαναν spam. Κάτι ακόμα το system restore το είχες κλειστό κατά τον καθαρισμο?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.