Jump to content



FORD FOCUS


learner

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Sisman

Παντος ο ειδηκος τυπος εγραψε πολυ θετικα πραματα οπος και για το προηγουμενο μοντελο.

Ένας γείτονας πήρε το καινούριο σε σπορ έκδοση ghia και έχω να διαπιστώσω ότι τουλάχιστον από ντιζάιν είναι πολύ όμορφο και μοντέρνο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Τα πολλά χρόνια εγγύησης μη σας πολυεντυπωσιάζουν.Μιλώντας με μηχανικό στη Βολκσβάγκεν μου εξήγησε ότι τις συμφέρει τις εταιρείες να τους σκας τα τρελά ευρά που ζητάνε για το παραμικρό -ή νομίζατε ότι τα σέρβις στην εγγύηση είναι δωρεάν???ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ- και να σου δώσουν μεγάλη εγγύηση ,αφού έχουν υπολογίσει ότι θα είναι κατά πολύ κερδισμένες .Πόσοι θα είναι αυτοί που θα σκίζουν τα αμάξια τους μέρα νύχτα και ίσως να τους βγει μία ακριβή βλάβη στα 3 χρόνια?Και μέχρι τότε , τα λάδια,τα φρένα ,οι έλεγχοι και ό,τι άλλο σκαρφιστούν για να σου ζητήσουν και να σου πάρουν 2λάσια τουλάστιχον τιμή απ' ό,τι τα έξω συνεργεία θα τους έχουν βγάλει και με το παραπάνω το κέρδος

Link to comment
Share on other sites

και εγω στο Λιαπη στο πολυγωνο το παω κρομα. Τελευταια φορα που πηγα ειχε 2 φιεστα σα το δικο μου 2 φοκους και κατι παλιατζουρες. το ενα φοκους ειχε μεινει απο λαμπακια στο ταμπλο και το αλλο απο δισκο. Εγω πηγα να αλλαξω το τιμονι:eek: γιατι ειχε διαλυθει και ηταν και στραβο. Οχι ο μηχανισμος, μεσα στη καμπινα το τιμονι. Το αλλο φιεστα ηταν καινουριο και ειχε χαλασμενα τα ηλεκτρικα παραθυρα. Τη παρασκευη που μας περασε ολα αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ξέρω τρία άτομα με Focus και μου έχουν πει τα καλύτερα... Και για το αμάξι και για το service. Για να είμαι ειλικρινείς πρώτη φορά ακούω τόσο άσχημα λόγια για το Focus... σε αυτό το thread.

Το καινούργιο πάντως έχει όντως άσχημο κόλο

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα αυτοκινητα εχουν μικροπροβληματα.Αν μιλησετε με καποιον που δουλευει σε αντιπροσωπεια θα σας πει τι βγαζουν συνηθως.Το focus δεν εχει βγαλει χοντρα πραγματα (εχω φιλο που δουλευει στον κοντελη) ενω απο οσους το εχουν εχω ακουσει τα καλυτερα.Μεχρι που οδηγησα το 1600 το προηγουμενο βεβαια.Εντυπωσεις:κρατημα :inlove: σχεδιασμος :inlove: επιδοσεις απλα συμπαθητικες.

Το καινουριο στο οποιο μπηκα μεσα αλλα δεν το οδηγησα ειναι γενικως :inlove: :inlove: και ειδικα το 1600 με 115hp ονομαστικα (123 στους τροχους) ειναι ολα τα λεφτα.Αλλα πρεπει να περπατησει κανα χρονο πριν αποφασισει κανεις να το παρει για να βγουν τα προβληματα νεοτητας.

Παντως εγω απο το παλιο εσκορτακι πουχω 92 μοντελο τουλαχιστο σε θεμα ζημιων ειμαι πολυ ευχαριστημενος και το επομενο μαλλον θαναι το focus2 τον ερχομενο χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

Οχι βεβαια ειναι ακριβως οπως το διαβασες.Κι εγω ειχα την ιδια απορια (λογικη η απωλεια ιππων λογω τριβων) αλλα αφορα πολιτικη για φορους σε καποιες χωρες.Η δυναμομετρηση στους τροχους στου φιλου μου που το πηρε εδειξε 119 ιππους και εχει μεσα 1500 χιλιομετρα,αρα μολις "ανοιξει" το μοτερ λογικα θα ανακτησει τουλαχιστο αλλους 3.Το 123 ιπποι ειναι οδηγια εργοστασιου στα τεχνικα τμηματα και το ξερω γιατι ο φιλος μου αυτος οπως προειπα δουλευει σε ενα τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gfa3 [Σήμερα, στις 11:50]

Κι εγω ειχα την ιδια απορια (λογικη η απωλεια ιππων λογω τριβων) αλλα αφορα πολιτικη για φορους σε καποιες χωρες.

Σωστά. Ίσως κάποιοι θυμούνται και τα πρώτα Golf IV , τα 1400αρια που ονομαστικά έβγαζαν 75 αλλά είχαν γύρώ στα 90. Στη Γερμανία φορολογούν με ίππους οπότε όσο λιγότερα δηλώνονται τόσο καλύτερα. Γι αυτό και παλιότερα τα γερμανικά αυτοκίνητα υπολείπονταν τόσο πολύ σε ίππους σε σχέση με το γιαπωνέζικο ανταγωνισμό. Ήταν όμως πιο "ροπάτα".

Όσο για την αξιοπιστία των Ford έχω να πω το εξής. Οικογενεικό αυτοκίνητο έχουμε ένα Mondeo εδώ και 2,5 χρόνια. Με 23000 km , τα οποία δεν είναι πολλά για να αποτελούν κριτήριο , μηχανικά δεν έχει βγάλει κάτι, οδηγικά είναι άψογο αλλά έχει σίγουρα μειονεκτήματα. Καταρχάς ένα σημαντικό ελλάτωμα: έμπαζε νερά από τις πόρτες, κάτι που από ότι μας είχε πει ο Λιάπης ήταν γενικότερο πρόβλημα. Είχε γίνει και φασαρία γιατί δεν μας το κάλυπτε η εγγύηση , αν και θα πρέπε γιατί δεν είναι φυσιολογική φθορά αλλά ελλάτωμα εξ αρχής(Ήθελα να στείλω γράμμα και στην Ford Europe γι αυτό αλλά βαρέθηκα τελικά).Έχει επίσης κάποια μικροπροβλήματα στο φινίρισμα.

Οδηγικά και ως προς την άνεση του αλλά και την σχέση τιμής απόδοσης νομίζω πως αποζημιώνει.

P.S. Σόρρυ που δεν γράφω για το fOCUS αλλά νομίζω πως γενικά η αξιοπιστία της μάρκας είναι συναφής.

Link to comment
Share on other sites

ελεος !!!!........απο ποτε η ονομαστικη ειναι μικροτερη απο αυτη στο τροχο ?

Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε.

Μην ακουω...τετοια ...τυπου το εβγαλε το εργοστασιο για να εχει λιγοτερη φορολογια...Ραδιο αρβυλα κλπκλπ .Αυτα μονο στην Ελλαδα ..στο τελωνειο με ψευτικα χαρτια.Και ενα σωρο παραθυρακια.

Τεσπα οσο για το focus δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα.Εξαρταται...με τι αλλο θα ειχα να διαλεξω.

Link to comment
Share on other sites

χωρίς να είμαι σχετικός, έχω την αίσθηση ότι τα ονομαστικά είναι μετρημένα στο στρόφαλο για να βγει νούμερο χωρίς τις απώλειες μετάδοσης κλπ κλπ... οπότε στον τροχό είναι λιγότερο...

ο φίλος σου έκανε κάποια αλλαγή/μετατροπή και το πέρασε δυναμόμετρο?

η δυναμομέτρηση δεν είναι πανάκεια, έχουν ακουστεί πολλά για φουσκωμένες ώστε να είναι χαρούμενος ο ιδιοκτήτης (συνήθως μετά από μετατροπές)

Link to comment
Share on other sites

Μα ο ανθρωπος δουλευει στο σερβις της εταιριας και την εκανε ο ιδιος για να δει κατα ποσο αληθευει το ...κουφο!Τελος παντων διαφημιση δεν κανω ειμαι αλλωστε περισσοτερο της μηχανης (Honda rulezzzz) παρα του αυτοκινητου.Απλα ειπα αυτα που ειδα και ξερω.Για περισσοτερα απευθυνομαστε ολοι στις αντιπροσωπειες.

Link to comment
Share on other sites

φυσικά και δεν αποκλείεται... και τα 206 οι δυναμομετρήσεις των περιοδικών τα βγάζουν παραπάνω από τα ονομαστικά... η δική μου απορία είναι περισσότερο για το αναφέρεται η ονομαστική, στρόφαλο ή τροχό... Ζάχο πού είσαι ρεεε?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

Ζάχο πού είσαι ρεεε?

Παρων. Μπορει οντως να ειναι ετσι οπως τα αναφερει ο gfa3. Ειναι συνηθες φαινομενο οι εταιριες για λογους φορολογιας στα ξενα κρατη, να δινουν μικροτερη ονομαστικη ιπποδυναμη στα αυτοκινητα τους απ'οτι η πραγματικη. Συνηθως παντως οι ιπποδυναμεις των περιοδικων αναφερονται για μετρησεις στον στροφαλο. Και αυτο γινεται κυριως γιατι το ιδιο μοντελο βγαινει παντα σε πολλες εκδοσεις οι οποιες φυσικα διαφερουν στους τροχους. Μια εκδοση εχει 14 ιντσων ζαντες, αλλο εχει 15αρες, αλλο 16αρες και αλλο 17αρες.Οποτε λογικο ειναι να εχουν διαφορετικες τριβες, διαφορετικο συντελεστη κυλισης αρα και διαφορετικη δυναμη στην ροδα.

Αλλα τοσο μεγαλη διαφορα να υπαρχει στο FOCUS2 δεν ξερω κατα ποσο ισχυει. Αλλωστε ενα πραγμα που εχω μαθει για τις ιπποδυναμεις και τις δυναμομετρησεις ειναι οτι: το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος. Οποτε λογικα το FOCUS2, χτυπαει ολοκληρο τον αναταγωνισμο, βλεπε A3 1.6FSI, Golf V 1.6FSI, Leon 1.6 S, Honda Civic 1.6, Corolla 1.6 VVTI, Alfa 147Ti 1.6 κτλ, κτλ.

Επειδη το συγκεκριμενο Focus ναι μεν καλο, χρυσο, με πολλα γκατζετακια και τα συναφη, αλλα απο την πρωτη στιγμη που το ειδα νομιζα οτι εβλεπα το αυτοκινητο μου ξανα στα περιοδικα, δεν το πηγα, οποτε δεν ξερω και τι κανει απο επιδοσεις.

Παντως τα ιδια ελεγαν τα ελληνικα περιοδικα για το Audi A3 1.6 FSI και το Volkswagen Golf V 1.6 FSI και οταν ειδα αναλυτικο συγκριτικο με φρεναρισματα, ρεπριζ ολων των ταχυτητων και επιδοσεις 0-100, 0-400μ, 0-1000μ, οφειλω να ομολογησω(και χαρηκα που το ειδα) οτι το Leon ηταν αρκετα κοντα στις επιδοσεις μεχρι που σε καποιες ηταν ακριβος ιδιο. Ενα αυτοκινητο που ονομαστικα εβγαζε 105 αλογα.

A, οσο για την ομοιοτητα του Leon με το Focus2 και επειδη καποιοι μπορει να πουν οτι βλεπω φαντασματα, ας παραθεσω και μια φωτο...

post-51-1416071708,6638_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

δεν ειναι και ιδια ακριβως , παντως τα πιο πολλα αμαξια μοιαζουν στις μερες σε πολλα σημεια

Μηπως να ποσταρω και φωτο απο τα οργανα στο ταμπλο? που ειναι φτιαγμενα με καρμπον?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.