Jump to content



Ερώτηση για vga RMA.


»A«DrUnKenSTeiN

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πήρα πριν 2 χρόνια μια 8800gt gainward με 3 χρόνια εγγύηση.Κάποια στιγμή χάλασε.Την πάω πίσω στο e-shop και την στέλνουν για να την δοκιμάσουν.Μου λένε πως ναι μεν η κάρτα έχει πρόβλημα αλλά έχει σχισμένο S/N και δεν την δέχετε ο εδώ εισαγωγέας της gainward(στο μεταξή είχα το original κουτί με τον S/N επάνω και τα 2 κομμάτια του σχισμένου S/N που ήταν πάνω στην κάρτα,διαβαζόταν καθαρά το S/N,καθώς κ cd k καλώδια κτλ).

Να μην τα πολυλογώ(μεγάλη ιστορία κ πήρε ΠΟΛΥ καιρο), στέλνω mail στο gainward support και πολύ γρήγορα μου απαντάν πως η gainward δέχετε να αλλάξει την vga."Βάλε το mail αυτό μέσα στο κουτί κ στείλτην στο e-shop",μου είπαν,όπως κ έκανα.

Μου στείλανε πίσω το κουτί της 8800gt(το δικό μου δλδ) k μέσα είχε μια μεταχειρισμένη 8800gts. Καλύτερη vga μεν ,αλλά μεταχειρισμένη;;;;;;;;;;;

Έχω δικαίωμα να απαιτήσω μια καινούρια κάρτα ή είμαι εγώ υπερβολικός;1η φορά ακούω για μεταχειρισμένο RMA.

φιλε μου το συγκεκριμένο καταστημα το εχει ξεφτιλίσει το θεμα με τα μεταχειρισμένα αντι για καινουρια και να σου πω και κάτι τυχερος εισαι και που δουλευει κιολας!:o

Τουλάχιστον ένα πιστωτικό. Δεν δοκιμασα την κάρτα ακόμα.Έχω βάλει μια 4890 κ δεν θέλω να δοκιμάσω.Βγάλσιμο , καθάρισμα drivers safe mode κτλ.Δεν το κάνω αν δεν το έχω πραγματικά ανάγκη.Αν η κάρτα τους έχει ζόρι μπορεει να κανει κ μεγαλύτερη ζημιά.

ΔΕΝ βαζω τίποτα στο PC που δεν ξέρω απο ποιον ειναι κ δεν έχω καμιά εγγήυση πια.

Ας δώσουν πιστωτικό.Και ..... ας μην δινουν 3 χρόνια εγγύηση.

Μου στείλανε πίσω το κουτί της 8800gt(το δικό μου δλδ) k μέσα είχε μια μεταχειρισμένη 8800gts. Καλύτερη vga μεν ,αλλά μεταχειρισμένη;;;;;;;;;;;

Έχω δικαίωμα να απαιτήσω μια καινούρια κάρτα ή είμαι εγώ υπερβολικός;1η φορά ακούω για μεταχειρισμένο RMA.

Τυπικά το e-shop είναι οκ με την αντικατάσταση αφού σου δώσανε προιόν ανώτερων προδιαγραφών από το δικό σου (ακόμη και άν αυτό είναι μεταχειρισμένο).

Εκεί όμως που είναι μείον και μπορείς να απαιτήσεις ... είναι στο θέμα συσκευασίας και πολύ περισσότερο στα εργοστασιακά παρελκόμενα της 8800GTS.

Να απαιτήσεις να στα δώσουν ... και άν δηλώσουν άρνηση ή αδυναμία ... να μήν αποδεχθείς την αντικατάσταση.

Όπως τα λέει ο Τasos. Υποχρεούται να σου δώσει προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Απλά από τη στιγμή που στο δίνει, πρέπει να είναι άρτιο και όχι ελλιπές.

Δεν στέλνεις και ένα mail στην Gainward? Ξέρεις "Μου δώσανε μια μεταχειρισμένη GTS χωρίς παρελκόμενα". Μάλιστα αν η GTS δεν είναι της Gainward κάποιοι θα τα ακούσουν άσχημα.

Καλά δεν ξέρω καταπόσο θα τα ακούσουν γιατί ή συμβατική υποχρέωση του καταστήματος ειναι να την αντικαταστήσει ασχετα με το μοντέλο. Απλά το θέμα ειναι οτι αν η gaiward εδωσε καινουργια κάρτα στο κατάστημα σε αντικατάσταση αυτής και το κατάστημα την κράτησε για να την πουλήσει για καινουργια και σου έδωσε εσένα μια απο το service. Χειρότερα δε αν την κράτησε κάνας υπάλληλος και σου έδωσε την δικιά του....

Ασχέτως της τυπικής υποχρέωσης ενός καταστήματος, το σκεπτικό μου είναι ότι:

Όταν στον πελάτη ΜΟΥ, ο οποίος μάλιστα επιστρέφει κάρτα στο κατάστημα με mail ΜΟΥ,του δίνης κάρτα ανταγωνιστή ΜΟΥ, ε δεν θα χαρώ και ιδιαίτερα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.