Jason83 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16, 2009 Καλησπέρα σε όλους!!!Έχω 2 Patriot SSD σε RAID 0 τα οποια εχουν προβλημα. Αναβουν μεν και φορτωνεις επανω τους λειτουργικο κανονικα αλλα μετα απο λιγες μερες τρωνε σκαλωματα. Πιστευω πως ειναι τα SSD γιατι οι μνημες ετρεξαν memtest μεχρι 184% και ολα καλα, το mobo και ειναι το ASUS STRIKER II με το 790 αρα μαλλον τα ssd φταινε!!Ερωτηση: πως μπορω να καταστρεψω τα ssd ωστε να μην αναβουν καθολου και να τα παω για αντικατασταση? γιατι αμα τα παω πισω ετσι στο e-shop - ταλαιπωρια δε θα μου τα αλλαξουν οπως εχουν κανει και με αλλα ελλατωματικα προιοντα.Καταλαβαινω πως η ερωτηση μου δεν ειναι ηθικη αλλα δεν αντεχω αλλη κοροιδια απο αυτους. Ελπίζω να μην προσβαλω κανεναν αλλα και οποιος εχει διαφορετικη αντιληψη ας το συζητησουμε και να μου δωσει μια αλλη αλλα εφικτη λυση.Ευχαριστώ εκ των προτερων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio1442169068 Νοέμβριος 16, 2009 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2009 ναι εχω,να στη πω και αμα θες την ακολουθεις.Ωραια και σοβαρα τους λες την αληθεια.Μη φοβασαι.Θα τα δοκιμασουν με τον ιδιο τροπο(θα τους το πεις) και θα στα αλλαξουν.Στη τελικη μπορει να μην ειναι αυτοι.Αυτο θα εκανα εγω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Νοέμβριος 16, 2009 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2009 Με γνώμονα την προστασία των μελών μας (αλλά και των επισκεπτών του σάιτ μας) θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τα ακόλουθα:1. Ένας συνηθισμένος όρος στις εγγυήσεις των προϊόντων είναι πως "η εγγύηση παύει να ισχύει αν η βλάβη προέρθει από υπαιτιότητα του αγοραστή."2. Είναι προφανές ότι κάθε εσκεμμένη πρόκληση ζημίας σε ένα προϊόν (πτώση, πρόσκρουση, επέμβαση στο εσωτερικό του, κλπ.) μπορεί να οδηγήσει σε κατάπτωση της εγγύησης, σε περίπτωση που γίνει αντιληπτή.Με βάση τα παραπάνω, είμαστε υποχρεωμένοι να μην επιτρέψουμε την δημοσίευση "οδηγιών", η εφαρμογή των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε κατάπτωση της εγγύησης και συνεπώς οριστική απώλεια του προϊόντος.Οποιοσδήποτε θέλει να παράσχει τέτοιες "οδηγίες", έχει την δυνατότητα να το πράξει με άλλους τρόπους (e-mail, π.μ. κλπ).Οποιοσδήποτε ακολουθήσει παρόμοιες "οδηγίες", αναλαμβάνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την ευθύνη για το όποιο (πιθανά αρνητικό) αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
predator71442169227 Νοέμβριος 16, 2009 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2009 ενταξει ρε παιδια μη τον παιρνετε κ απο τα μουτρα μια ερωτηση εκανε επειδη εδω μεσα τα συζηταμε για το τι εστι πλαισιο κ e-shop εξαλλου ειναι τακτικη τους να μην αλλαζουν για κανενα λογο τιποτα κ το φτανουν στα ακρα,δηλαδη κανενας δεν εχει τσακωθει σε αυτα τα μαγαζια επειδη δεν του αλλαζανε κατι που ηξερε ο ιδιος οτι ειναι ελαττωματικο κ αυτοι βαση δοκιμων το εβρισκαν μια χαρα(αναθεμα κ αν κανανε κιολας). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Νοέμβριος 16, 2009 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2009 Δεν τον καταδικαζει κανεις. Ουτε τον παιρνει απ τα μουτρα.Εγω εχω τσακωθει με το eshop. μεχρι και πως θα τους βαλω βομβα εχω πει στον υπαλληλο του eshop point.Αλλά με threads σαν αυτο, το μονο που πετυχαινουμε είναι να τροφοδοτουμε και να δικαιλογουμε(!) την συμπεριφορα του καταστήματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Νοέμβριος 16, 2009 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 16, 2009 To θέμα κλειδώνει εδώ.Η επίσημη θέση του Pctechnology.gr αναφέρεται στο Post 3Με γνώμονα την προστασία των μελών μας (αλλά και των επισκεπτών του σάιτ μας) θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τα ακόλουθα:1. Ένας συνηθισμένος όρος στις εγγυήσεις των προϊόντων είναι πως "η εγγύηση παύει να ισχύει αν η βλάβη προέρθει από υπαιτιότητα του αγοραστή."2. Είναι προφανές ότι κάθε εσκεμμένη πρόκληση ζημίας σε ένα προϊόν (πτώση, πρόσκρουση, επέμβαση στο εσωτερικό του, κλπ.) μπορεί να οδηγήσει σε κατάπτωση της εγγύησης, σε περίπτωση που γίνει αντιληπτή.Με βάση τα παραπάνω, είμαστε υποχρεωμένοι να μην επιτρέψουμε την δημοσίευση "οδηγιών", η εφαρμογή των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε κατάπτωση της εγγύησης και συνεπώς οριστική απώλεια του προϊόντος.Οποιοσδήποτε θέλει να παράσχει τέτοιες "οδηγίες", έχει την δυνατότητα να το πράξει με άλλους τρόπους (e-mail, π.μ. κλπ).Οποιοσδήποτε ακολουθήσει παρόμοιες "οδηγίες", αναλαμβάνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την ευθύνη για το όποιο (πιθανά αρνητικό) αποτέλεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.