darth.sion Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6, 2009 Καθομαι και συγκρινω τις ATI HD 4890 και HD 4870x2 για το καινουργιο μου PC. Βλεπω πως η 4890 εχει λιγο καλυτερο Engine Clock και Ταχύτητα Μνήμης και σε εκεινο το σημειο ειναι που συνειδητοποιω πως δεν εχω ιδεα τι ειναι το Memory Interface!!! Η HD 4870x2 εχει Memory Interface 512 bit ενω η HD 4890 εχει 256 bit. Διαφωτιστε με παρακαλω...
eloydark Ιούλιος 7, 2009 #2 Ιούλιος 7, 2009 Καθομαι και συγκρινω τις ATI HD 4890 και HD 4870x2 για το καινουργιο μου PC. Βλεπω πως η 4890 εχει λιγο καλυτερο Engine Clock και Ταχύτητα Μνήμης και σε εκεινο το σημειο ειναι που συνειδητοποιω πως δεν εχω ιδεα τι ειναι το Memory Interface!!! Η HD 4870x2 εχει Memory Interface 512 bit ενω η HD 4890 εχει 256 bit. Διαφωτιστε με παρακαλω... Δεν νομίζω ότι έχει native 512 bit απλά είναι 2x256 bit και μάλλον αυτό εννοούν... Και εδώ αυτό επιβεβαιώνεται.
darth.sion Ιούλιος 7, 2009 Author #4 Ιούλιος 7, 2009 Και παλι αν μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ρολο παιζει το Memory Interface στην αποδοση της καρτας....
siloo Ιούλιος 8, 2009 #5 Ιούλιος 8, 2009 Ένα απο τα σημαντικά χαρακτηρίστικα μιας κάρτας είναι το memory bandwidth το οποίο βρίσκεται πολλαπλασιάζοντας το bus width με την effective συχνότητα της μνήμης .Π.χΜία 4870 έχει 900 Μhz GDDR5 και 256 bit (=32 Βyte) δίαυλο, η GDDR5 είναι quad pumped δηλαδή έχει effectice speed 900*4=3600MHZΆρα το Memory Bandwidth της είναι 3600*32=115.2 GB/secΒέβαια υπάρχουν πολλά άλλα χαρακτηριστικά που πέζουν ρόλο στο πόσο καλή είναι μια κάρτα τα οποία έχουν σχέση με την αρχιτεκτονικη του πυρήνα , drivers κτλπ.
billpeppas1442169085 Ιούλιος 8, 2009 #6 Ιούλιος 8, 2009 Το Memory BUS Width παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ( παρέα με την συχνότητα λειτουργίας της μνήμης ) στο bandwidth της μνήμης ( FrameBuffer ) πρός τον πυρήνα ( GPU ) της κάρτας γραφικών.Το όσο μεγαλύτερο bandwidth τόσο καλύτερα ισχύει, αλλά υπό προϋποθέσεις.Το Memory Bandwidth χρησιμεύει κατά κόρον όταν έχουμε να κάνουμε με gaming σε σύγχρονα games με πολλές high resolution textures ( υφές ) και ταυτόχρονα χρήση Anti-Aliasing και Anisotropic Filtering σε υψηλές αναλύσεις.Το θέμα πάντως είναι πόσο δυνατός είναι ο επεξεργαστής γραφικών ( GPU ), γιατί στις τωρινές high end κάρτες γραφικών το bandwidth δεν αξιοποιείται όλο λόγω έλλειψης επεξεργαστικής ισχύς του πυρήνα.Για την επιλογή της κάρτας γραφικών το καλύτερο είναι να δείς τι είδους παιχνίδια παίζεις, σε τι ανάλυση, και αν θέλεις να χρησιμοποιείς Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering.Αν είναι να παίζεις π.χ. στα 1680x1050 δεν χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω από μια AMD Radeon HD 4850 1GB [ αν δεν πρόκειται να παίξεις τα texture-heavy games όπως π.χ. το Crysis την βγάζεις κυριλέ και με την 512άρα HD 4850 ].
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.