Gregorypeg1000 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1, 2009 ρε παιδια,τι παιζει εδω περα?? http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.558269
Guest Ιούλιος 1, 2009 #2 Ιούλιος 1, 2009 Φταινε οι ανιλαϊκες πολιτικες της ιντελας. Εγω τσιμπησα έναν.
Gregorypeg1000 Ιούλιος 1, 2009 Author #3 Ιούλιος 1, 2009 ειναι οντως σε αυτη την τιμη??αμα ειναι ετσι να παρω 10 και να τους πουλισω μετα στα 150 εκαστο. :p
Guest Ιούλιος 1, 2009 #4 Ιούλιος 1, 2009 Εναν ανα δικαιουχο επιτρέπεται. (Ναι γιαγια και συ θα παρεις αηεφτα!)Αλλωστε επιδικνύεις και δελτίο εργατικής εστίας κατα την παραλαβή.
Gregorypeg1000 Ιούλιος 1, 2009 Author #5 Ιούλιος 1, 2009 με μπερδεψες.τι εννοεις εναν ανα δικαιουχο?δν μπορει οποιος θελει να παει και να τον παρει?
apotsi Ιούλιος 2, 2009 #7 Ιούλιος 2, 2009 Τί μου θυμίζει... Τί μου θυμίζει....http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=46083
eloydark Ιούλιος 2, 2009 #8 Ιούλιος 2, 2009 Τί μου θυμίζει... Τί μου θυμίζει....http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=46083Σίγουρα το ίδιο ακριβώς θα γίνει. Παρακαλώ ενημερώστε με το e-mail που θα λέει ότι ήταν Stock που καταλάθος το περάσανε στην αποθήκη και "λίγοι" τυχεροί κατάφεραν μόνο να το πάρουν σε αυτές τις προνομιακές τιμές που μόνο το e-shop κάνει!:117:
yanni Ιούλιος 2, 2009 #9 Ιούλιος 2, 2009 Αντίθετα με το φιάσκο των δίσκων τον i7 δεν τον απέσυραν. Απλά διόρθωσαν την τιμή. Πάντως έχει μια τάση το e-shop να κάνει "λάθη" σε προϊόντα κράχτες. Τυχαίο θα είναι..... :116:
leros2004 Ιούλιος 2, 2009 #10 Ιούλιος 2, 2009 Μου τηλεφώνησαν πριν λίγο ότι είναι λάθος και άν θέλω να ακυρώσω ή να τον πάρω 256€ .......
yanni Ιούλιος 2, 2009 #12 Ιούλιος 2, 2009 Μου τηλεφώνησαν πριν λίγο ότι είναι λάθος και άν θέλω να ακυρώσω ή να τον πάρω 256€ .......Καλά δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από αυτούς. Βγάζουν εκατομμύρια € κάθε χρόνο, με βάση τις δικές τους τυμπανοκρουσίες, αλλά τσιγκουνεύονται να "μπουν μέσα" 1-2 χιλιάρικα προκειμένου να μην δυσαρεστήσουν/απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Που εδώ που τα λέμε η διαφήμιση μόνο που θα τρώγανε από τους τυχερούς στα διάφορα φόρα, αξίζει πολύ περισσότερο από 1-2 χιλιάρικα για αυτό και το "μπουν μέσα" το έχω σε " ". Ο κύριος ανταγωνιστής τους έχει κάνει και αυτός ανάλογα λάθη στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά έχει προτείνει γερές μειώσεις στην τιμή καταλόγου μαζί με την συγνώμη.
morfeas-dsl- Ιούλιος 2, 2009 #13 Ιούλιος 2, 2009 και επισης το πλαισιο ενα λαθος που ειχε γινει με μνημες τις εδοσε κανονικα σε εκεινη την τιμη...
viper1442169065 Ιούλιος 2, 2009 #14 Ιούλιος 2, 2009 Ναι παιδιά αλλά σκεφτείτε και το άλλο.Αν το αφήσει και τα πάρετε όλοι έτσι, τότε δημιουργείται κακό ιστορικό για αυτούς.Γιατί την επόμενη φορά που θα κάνουν ξανά λαλακία, θα πρέπει και τότε να τη φάνε στη μάπα.Αλλιώς θα βγει ο κάθε πελατάκος και με το δίκιο του και θα τους πει:την προηγούμενη φορά γιατί το αφήσατε και τώρα όχι?Οπότε για να τα γλυτώσουν όλα αυτά, το κόβουν τώρα με τη μία.
morfeas-dsl- Ιούλιος 2, 2009 #16 Ιούλιος 2, 2009 Ναι παιδιά αλλά σκεφτείτε και το άλλο.Αν το αφήσει και τα πάρετε όλοι έτσι, τότε δημιουργείται κακό ιστορικό για αυτούς.Γιατί την επόμενη φορά που θα κάνουν ξανά λαλακία, θα πρέπει και τότε να τη φάνε στη μάπα.Αλλιώς θα βγει ο κάθε πελατάκος και με το δίκιο του και θα τους πει:την προηγούμενη φορά γιατί το αφήσατε και τώρα όχι?Οπότε για να τα γλυτώσουν όλα αυτά, το κόβουν τώρα με τη μία.μα σαν καταναλωτη εσενα δε σε ενδιαφερει αυτο. Εννοω δε γινεται "σοβαρο" καταστημα καθε λιγο και λιγακι σε προιοντα κραχτες να κανει "λαθος" και μετα απλα να λεει "ηταν προσφορα και φυγανε τα κομματια".Αυτο που θα το καταλαβαινα πληρως ηταν να πει πχ πως παρηγγειλαν τον επεξεργαστη 50 ατομα και εκει που ο καθενας "πηρε" 5 κομματια να κανει παραδοση μονο 1. Κατι σαν fair use policie.Αυτο θα κοστιζε στο καταστημα 5.000 ευρω και θα ισοδυναμουσε με διαφημιση πολλαπλασιων χιλιαδων ευρω.
yanni Ιούλιος 2, 2009 #17 Ιούλιος 2, 2009 Ναι παιδιά αλλά σκεφτείτε και το άλλο.Αν το αφήσει και τα πάρετε όλοι έτσι, τότε δημιουργείται κακό ιστορικό για αυτούς.Γιατί την επόμενη φορά που θα κάνουν ξανά λαλακία, θα πρέπει και τότε να τη φάνε στη μάπα.Αλλιώς θα βγει ο κάθε πελατάκος και με το δίκιο του και θα τους πει:την προηγούμενη φορά γιατί το αφήσατε και τώρα όχι?Οπότε για να τα γλυτώσουν όλα αυτά, το κόβουν τώρα με τη μία.Ο κάθε πελατάκος έχει δικαιώματα. Αν πάλι θεωρείς ότι δεν έχει δικαιώματα, τότε πάω πάσο.Το εν λόγο κατάστημα το έχει ξανά κάνει αυτό. Και δεν είναι λίγες οι φορές, αν όχι πάντα που το κάνει σε προϊόντα κράχτες. Αν θεωρείς πάλι ότι το κάθε κατάστημα μπορεί να κάνει τέτοια λάθη κατά βούληση τσακίζοντας τα νεύρα του κάθε πελατάκου, πάλι πάω πάσο.Κάποιος θέλει να αγοράσει i7 σύστημα. Είναι να αγοράσει από το Χ κατάστημα. Ακούει για την τάδε "προσφορά" και αποφασίζει να κάνει την παραγγελία από e-shop. Την επομένη μαθαίνει ότι "Ω, ήταν λάθος". Είναι ή δεν είναι πιθανό παρόλα αυτά να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop; Θα έχει ή δεν θα έχει αρπάξει τον πελάτη από το Χ κατάστημα το e-shop με το "λάθος" του;Το Πλαίσιο που κάνει μεγάλη έκπτωση στην τιμή, τουλάχιστον τις περισσότερες φορές αν όχι πάντα, δημιουργεί κακό ιστορικό; Και τι είναι το κακό ιστορικό στην τελική; Να γειώνεις τον πελάτη αφού καταφέρεις με το "λάθος" σου να τον βάλεις ΜΕΣΑ στο κατάστημα ή να παραδεχτείς το λάθος σου κόβοντας έστω 1€ από την τελική τιμή?
viper1442169065 Ιούλιος 2, 2009 #18 Ιούλιος 2, 2009 Ο κάθε πελατάκος έχει δικαιώματα. Αν πάλι θεωρείς ότι δεν έχει δικαιώματα, τότε πάω πάσο.Το εν λόγο κατάστημα το έχει ξανά κάνει αυτό. Και δεν είναι λίγες οι φορές, αν όχι πάντα που το κάνει σε προϊόντα κράχτες. Αν θεωρείς πάλι ότι το κάθε κατάστημα μπορεί να κάνει τέτοια λάθη κατά βούληση τσακίζοντας τα νεύρα του κάθε πελατάκου, πάλι πάω πάσο.Κάποιος θέλει να αγοράσει i7 σύστημα. Είναι να αγοράσει από το Χ κατάστημα. Ακούει για την τάδε "προσφορά" και αποφασίζει να κάνει την παραγγελία από e-shop. Την επομένη μαθαίνει ότι "Ω, ήταν λάθος". Είναι ή δεν είναι πιθανό παρόλα αυτά να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop; Θα έχει ή δεν θα έχει αρπάξει τον πελάτη από το Χ κατάστημα το e-shop με το "λάθος" του;Το Πλαίσιο που κάνει μεγάλη έκπτωση στην τιμή, τουλάχιστον τις περισσότερες φορές αν όχι πάντα, δημιουργεί κακό ιστορικό; Και τι είναι το κακό ιστορικό στην τελική; Να γειώνεις τον πελάτη αφού καταφέρεις με το "λάθος" σου να τον βάλεις ΜΕΣΑ στο κατάστημα ή να παραδεχτείς το λάθος σου κόβοντας έστω 1€ από την τελική τιμή?Είπα εγώ πουθενα ότι δεν έχει δικαιώματα ο πελάτης?Πώς βγάζεις τέτοια συμπεράσματα?Και εγώ είμαι κατά του συγκεκριμένου μαγαζιού και δε μου αρέσει η πολιτική του.Απλά αναφέρω πώς μπορεί να το σκέφτονται από εμπορικής απόψεως.
yanni Ιούλιος 2, 2009 #19 Ιούλιος 2, 2009 Sorry αν παρερμήνευσα αν και θεωρώ ότι το να δημιουργείς αρνητικές εντυπώσεις για 1-2 χιλιάρικα όταν έχεις τζίρο μερικά δεκάδες εκατομμύρια δεν αποτελεί τρόπο σκέψης, από εμπορικής ή οποιασδήποτε άλλης άποψης. Χαζομάρα και κουτοπονηριά είναι.
Nos-Dio1442169068 Ιούλιος 2, 2009 #20 Ιούλιος 2, 2009 Και εμενα με πηραν και μου το ακυρωσαν(δεν με ενοιαξε και πολυ,το περιμενα) αλλα ενα σοβαρο καταστημα δεν κανει λαθη και αν κανει τα τρωει στη μαπα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.