anarxos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23, 2009 Καλησπερα. Μηπως γνωριζει κανεις στοιχεια για την αντιπροσωπεια της Gigabyte στην Ελλαδα;Επειγει διοτι εχω μπλεξει με το e-shop .
istrios1442169073 Μάρτιος 24, 2009 #3 Μάρτιος 24, 2009 Σε συμφωνία συνεργασίας προχώρησε η ΟΚΤΑΒΙΤ ΑΕ με την εταιρία GIGABYTE, με αντικείμενο την αντιπροσώπευση και προώθηση του συνόλου της προϊοντικής γκάμας των motherboards & καρτών γραφικών στην ελληνική αγορά.Πηγή: http://forum.oktabit.gr
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #4 Μάρτιος 24, 2009 Ακουστε το προβλημα και οποιος γνωριζει πληροφοριες για το πως να κινηθώ ασ βοηθηση.Κατα τα Χριστουγεννα αγορασα μια GA-EX58-UD5 απο το e-shop.Πριν δεκα μερες παρουσιασε προβλημα επανεκκινησης.Την πηγα στο τοπικο υποκαταστημα, δεν μπορεσε να βρει το προβλημα και την εστειλε στα κεντρικα , οπου και ειπαν οτι εχει προβλημα η μητρικη. Και τωρα μου λενε οτι πολιτικη της εταιρειας ειναι εαν ενα προιον εχει προβλημα , οπως εδω τωρα, να γινεται αντικατασταση με ενα αλλο μεταχειρισμενο που λειτουργει. Τελικα πηρα στην infoquest που διαθετει ενα μερος της συγκεκριμενης μαρκας στην αγορα, και μου λενε οτι και η gigabyte κανει το ιδιο, δηλαδη κανει αντικατασταση με μεταχειρισμενη. Και καλα να ηταν ενος , δυο χρονων αντε να το καταλαβω,, αλλα δυο μηνων μητρικη , 275 € και να βρεθω με μεταχειρισμενη αμφιβολου ποιοτητας; Γνωριζετε κατι σχετικα, που να απευθυνθω ή πως να κινηθω;
istrios1442169073 Μάρτιος 24, 2009 #5 Μάρτιος 24, 2009 Για αρχή κάνε ένα τηλέφωνο στην Oktabit (Τηλ: 2106011901) να δούμε τι θα σου πουν έτσι ώστε να έχεις περισσότερα στοιχεία για το πως θα χειριστείς το θέμα.
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #6 Μάρτιος 24, 2009 Πηρα τηλ. στην Oktabit τους εδωσα το s/n και ειπαν οτι δεν ειναι απο αυτους.Ακουστε ομως γενικα τι μου ειπαν. οτι το e-shop εινα υποχρεωμενο να μου αντικαταστησει την μητρικη με μια ισαξια χρηματικα μητρικη , που εαν εχει επισκευαστει , αυτο να εχει γινει απο την gigabyte. Γενικα πηρα και στην infoquest και εκει μισολογα.anarxos added 7 Minutes and 51 Seconds later...Βλεπω Istrie και εσυ ex58 extreem εχεις. σου ευχομαι να μην χρειαστεις αυτα που ψαχνουμαι εδω
billpeppas1442169085 Μάρτιος 24, 2009 #7 Μάρτιος 24, 2009 Άρα το e-shop έκανε δικιά του εισαγωγή απευθείας μάλλον από την Gigabyte ή από κάποιον distributor του εξωτερικού.Πες τους ότι θες καινούργια μητρική στο κουτί της όπως υποχρεούνται αλλιώς θα κάνεις καταγγελεία στη ΓΓΚ ( Γεν. Γραμμ. Καταναλωτή ), το ΙΝΚΑ και ότι ενδέχεται να το πας και δικαστικά το θέμα αν χρειαστεί ( δεν θα χρειαστεί καν αν τους δείξεις ότι εσύ θα το κάνεις αν αυτή δεν ικανοποιήσουνε το αίτημα σου ).
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #8 Μάρτιος 24, 2009 Εχω απαιτησει το λιγοτερο αντικατασταση με ιδια μητρικη καινουργια ή πιστωση και εχω απειλήσει ηδη με καταγγελια. Το θεμα ειναι να μην φτασουμε στα δικαστηρια, μητρικη αγορασα , οχι οικοπεδο. Βεβαια μητρικη με 275 € αγορα , αλλα βλεπεται αξιοπιστιες εταιριων και προστασια καταναλωτη ,, που;
giorgos th.1442169073 Μάρτιος 24, 2009 #9 Μάρτιος 24, 2009 δεν προκειται να φτασεις βρε στα δικαστηρια για μια μητρικη....θα στην αλλαξουν ειναι σιγουρο..απλα πρεπει να φτασει το θεμα στ`αυτια του σωστου ανθρωπου..
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #10 Μάρτιος 24, 2009 αν ξερεις που βρισκονται αυτα τα αυτια να παμε να τα βρουμε δεν ξερεις τι χαρη θα μου κανεις.
billpeppas1442169085 Μάρτιος 24, 2009 #11 Μάρτιος 24, 2009 Έχει κάποιο τοπικό κατάστημα εκεί το e-shop ? Αν ναι, πήγαινε και ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του καταστήματος. Χαλαρά και ωραία μίλα του. Αν αρχίσει τις δικαιολογίες και λαμακίες, πες του αυτά που σου είπα προηγουμένως, πες του έχετε 2 μερούλες διορία να ικανοποιήσετε το αίτημα μου αλλιώς το προχωράω με τις καταγγελείες και έπειτα δικαστηριακά και αποχώρησε από το κατάστημα σαν κύριος. That will more than likely cut it
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #12 Μάρτιος 24, 2009 Εχω και εκει την πηγα πρωτα και αυτη αφου την ελεγξαν και δεν εβγαλαν ακρη την εστειλαν στα κεντρικα.Αυτο ακριβως ειχα κατα νου να κανω την Παρασκευη αντε βαρια απο την αλλη Δευτερα ,ωστα να αφησω και ενα περιθωριο χρονου. Δεν ειμαι γενικα ανθρωπος των ακρων αλλα και η κοροιδια που αντεχω εχει και τα ορια της.Οσο για το αν το εχω κοινοποιηση εδω μεσα ειναι διοτι πολλες φορες δευτερη γνωμη , ή μια αλλη παρομοια εμπειρια μπορει να σε βοηθηση να σκεφτεις διαφορετικα στο τροπο που θα αντιμετωπισης ενα θεμα και σας ευχαριστω ολους.
giannhspatra Μάρτιος 24, 2009 #13 Μάρτιος 24, 2009 αντικατασταση γίνεται αν ήταν DOA (Dead On Arrival) αν χαλάσει δλδ μέσα σε 7-9 μέρεςστη περιπτωσή σου γίνεται ή επιδιόρθωσηή σου δίνουν άλλη το αν θα είναι καινουρια η παλιά δεν μπορείς να το επιλέξεις ή πιστωτικόπροτείνω το τελευταίο...
schumifer Μάρτιος 24, 2009 #14 Μάρτιος 24, 2009 Όπως λέει και το πρώτο ποστ, μπλέξιμο με eshop...10 μέρες μου έχουν ένα dvdrw το οποίο μύριζε καμμένο πριν μπω στο κατάστημαΑν δε μου δώσουν τα χρήματα θα πάρω απλά μία εκατοστάδα dvdr+.
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #15 Μάρτιος 24, 2009 πολλα "ή" μου εβαλες Γιαννη απο Πατρα μονο που στην περιπτωση μου το μονο "ή" που μου εδωσαν ως επιλογη ειναι "μεταχειρισμενο επιλογης e-shop" ,για αυτο και το θεμα το συγκεκριμενοΑν μου εδιναν πιστωτικο δεν θα υπηρξεκαν θεμα,, αλλα μια αναφερθηκε , ας πουμε οτι τελικα μου δινουν πιστωτικο, η αγορα ηταν 275€, τρεχουσα τιμη μητρικης 260€ , ποιο ειναι το πιστωτικο που θα πρεπει να μου δωσουν,, λογικα.
giannhspatra Μάρτιος 24, 2009 #16 Μάρτιος 24, 2009 Πιστωτικό φίλε μου στο πόσο το οποίο το αγόρασες η νομοθεσία απο όσο γνωρίζω λέει οτι αν γίνει αντικατάσταση πρέπει να σου ανανεώσουν και την εγγύηση άν θέλουν να σου δώσουν μεταχειρισμένο κομμάτι ΄΄ΙΔΙΟ ΒΕΒΑΙΑ δε συζητάς καν να σου δωσουν οτι αυτοι νομίζουν θα ζητήσει εκ νέου εγγύση κοινώς κομμένο καινουργιο τιμολόγιο απόδειξη...κοινώς δν τους συμφέρει άρα σε βλέπω να σου κάνουν μια απλή αντικατάσταση με καινούρια δείξε οτι ξέρεις τα δικαιωματά σου
anarxos Μάρτιος 24, 2009 Author #17 Μάρτιος 24, 2009 ευελπιστώ οτι τελικα θα γινει αυτο που λες , δηλ αντικατασταση με καινουργια.Η αυτοψια θα γινει μεσα στις επομενες μερες.
LeonFR1442169194 Μάρτιος 29, 2009 #18 Μάρτιος 29, 2009 Το E-Shop ειναι γνωστο ως προς το service του ,δεν εχει καμια σχεση με το Plaisio (αμεση αντικατασταση η πιστωτικο την ιδια στιγμη)παρολα αυτα παραγγειλα και εγω μια GA-EX58-UD4P θελω να πιστευω οτι δεν θα εχω προβλημα. Ευχομαι να ξεμπερδεψεις γρηγορα με αντικατασταση
anarxos Απρίλιος 7, 2009 Author #19 Απρίλιος 7, 2009 Τελικά χθες πήρα πιστωτικό και καινούργια μητρική. Μια διαδικασία που κράτησε τρεις εβδομάδες και αρκετές επισκέψεις στο τοπικό υποκατάστημα μεχρι να προωθηθεί η ολη διαδικασία.Καταλαβαίνεται οτι υπήρξε αρκετό παρασκήνιο, αλλα δεν νομίζω οτι ειναι του παρόντος να το αναλύσω. Ταλαιπωρία αρκετή. Τελος καλο ολα καλα; Οχι ,διοτι εγω δεν χρωστούσα σε κανέναν για να περάσω ολη αυτη την ταλαιπωρία.Ευχαριστώ για τις υποδείξεις σας.
clarck Απρίλιος 7, 2009 #20 Απρίλιος 7, 2009 Κατι βγηκε ομως απο ολο αυτο γιατι εγω ειμαι μαθημενος στο στυλ του Πλαισιου. Επι τοπου αλλαγη...Προχθες πηρα 2 Χ 1ΤΒ Samsung ο ενας δεν εκανε format, επιτοπου το πηγα πησω μου εκοψαν τα χαρτια, μου εδωσαν εναν ιδιο καιρνουργιο και εφυγαΚριμα για το e-shop γιατι κατα τα αλλα το συμπαθω...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.