Dentoc Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 21, 2009 Καλημέρα παιδιά! Θέλω να χτυπήσω ένα σκληρό δίσκο από το You.gr. Μέχρι τώρα όλες τις αγορές μου τις έκανα από Πλαίσιο που έχει άψογο service, αλλά το μοντέλο σκληρού που θέλω (το οποίο παρεμπιπτώντος έχει κλείσει ένα εξάμηνο που κυκλοφορεί στην αγορά) δεν το έχει φέρει το Πλαίσιο... Επειδή δεν έχω ξαναψωνίσει από το You.gr, θα ήθελα να μου πείτε τι γίνεται σε περίπτωση που βγει προβληματικός / χαλάσει ο δίσκος. Έχουν καλό service με άμεσες αντικαταστάσεις σαν του Πλαισίου ή service αίμα, δάκρυα και ιδρώτας σαν του e-shop;
Fonias A.E1442169095 Φεβρουάριος 22, 2009 #2 Φεβρουάριος 22, 2009 Εγω παντως που ειχα προβλημα με ενα WD6400AAKS και ειχα ενα γνωστο στο μαγαζι, μου τσεκαρε το serial του σκληρου, βρηκε το τιμολογιο αγορας και μετα απο 4 μερες (λογω νησιου) μου ηρθε νεος πισω.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.