vrider Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29, 2009 Ενας εξωτερικος My Book , χτυπησε τα Χριστουγεννα. Επικοινωνια με WD και απαντηση: Η εγγυηση σας εχει ληξει. Δεν μας αφορα το ποτε τον αγορασατε αλλα ποτε κατασκευαστηκε ο δισκος!!! Επισης ο αντ/πος ( Μακ.Περιφ) δεν αναλαμβανει ουτε επισκευη (Δηλαδη γαργαρα και τα δεδομενα)Το τιμολογιο αγορας (5/07) το εκανα κορνιζα κατοπιν τουτου. Δευτερος WD scorpio 2.5' χτυπησε 10 μερες μετα (απο αλλο μηχανημα). Απαντηση WD : το s/n του δισκου σας δεν αντιστοιχει στην περιοχη σας (Ευρωπη). Επικοινωνηστε με τον regional reseller απο οπου προερχεται ο δισκος σας!!! (Και ποιος ειναι ειναι αυτος και ποιο ειναι το region???) Ο scorpio ηταν δωρο μεσα σε ενα κουτι Connx!Οπως καταλαβαινετε αυτο ηταν και το τελος της WD για μενα.vrider added 3 Minutes and 41 Seconds later...Επι τη ευκαιρια, αν καποιος ξερει να μου συστησει ενα τεχνικο τουλαχιστον μη χασω και τα αρχεια θα με εξυπηρετουσε πολυΕυχαριστω Χαρης
masteroidz1442169105 Ιανουάριος 29, 2009 #2 Ιανουάριος 29, 2009 Η WD σωστά έπραξε. Την κύρια ευθύνη για την αντικατάσταση των ελαττωματικών δίσκων την φέρει το κατάστημα, ο εισαγωγέας και σε τελευταία ανάλυση η εταιρία.Για τον 2.5" επικοινώνησε με τον ΟΤΕ μήπως και βγάλεις άκρη. Αλλιώς καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
MADKiller7 Ιανουάριος 29, 2009 #3 Ιανουάριος 29, 2009 Xωρις να θελω να σε προσβαλω αλλα στην πρωτη περιπτωση εχουν δικιο με το σκεπτικο μου.Δηλαδη αν μια εταιρια σου δωσει απο στοκ της ενα εξαρτημα για PC που εχει ληξει(η κοντευει) η εγγυηση απο την πλευρα του εργοστασιου κατασκευης,τι φταιει η εταιρια κατασκευης που ο αλλος το κρατουσε στο ραφι.Στην δευτερη ισως μπορουσαν να κανουν κατι,αλλα πρωτα πρεπει να πας στον ΟΤΕ να δεις τι μπορει να γινει.Το να επικοινωνησεις με την WD ειναι τελευταια επιλογη,εφοσον δεν βρεις λυση με τον εμπορο/πωλητη και τον αντιπροσωπο.
EliasKir Ιανουάριος 29, 2009 #4 Ιανουάριος 29, 2009 Εγω παλι το βρισκω τελειως κουλο αυτο. Η εγγυηση πρεπει να ισχυει απο την στιγμη που θα αρχισει να χρησιμοποιειτε το προιον. Δηλαδη αν η WD τον κρατησει 1,5 χρονο (λεμε τωρα) στις αποθηκες τις ο δισκος θα εχει μισο χρονο εγγυηση?
Telis Ιανουάριος 29, 2009 #5 Ιανουάριος 29, 2009 Αχχχ.... αντε να δουμε τι μαρκα δισκο να παρουμε στο τελος :001:
KostasThLB Ιανουάριος 29, 2009 #6 Ιανουάριος 29, 2009 Εγω παλι το βρισκω τελειως κουλο αυτο. Η εγγυηση πρεπει να ισχυει απο την στιγμη που θα αρχισει να χρησιμοποιειτε το προιον. Δηλαδη αν η WD τον κρατησει 1,5 χρονο (λεμε τωρα) στις αποθηκες τις ο δισκος θα εχει μισο χρονο εγγυηση?Ναι ρε παιδιά ήμαρτον δηλαδή τι πατέτντες είναι αυτές...Η έναρξη της εγγύησης σε όλα τα προϊόντα με την ημερομηνία αγοράς δεν αρχίζει;
stred Ιανουάριος 29, 2009 #7 Ιανουάριος 29, 2009 ναι ρε μαγκες, τι είναι ο σκληρος? γιαούρτι που θα χαλάσει αν μείνει στο ράφι? απο οταν τον πήρες μετράει η εγγύηση.. θα μας τρελάνει η WD..
dr bill Ιανουάριος 29, 2009 #8 Ιανουάριος 29, 2009 Λοιπον παιδες η εγγυηση εχει ως εξης.2 χρονια το αντικειμενο βαση οδηγιας απο την ΕΕ. Οι κατασκευαστες συνηθως δινουν 3 μηνες παραπανω στον εισαγωγεα ωστε αυτον να προλαβει να το πουλησει το αντικειμενο. Εφοσον χαλασει τοτε απευθυνομαστε στον εισαγωγεα ή καταστημα. Εφοσον τα Μ.Π. δεν δεχονται οτι το προιον ειναι σε εγγυηση προχωρας σε καταγγελια στην Γενικη Γραμματεια του Καταναλωτη.Για τον δευτερο σκληρο μιλας με ΟΤΕ. Εφοσον και εκει δεν βρεις ακρη κανεις ξανα καταγγελια στην ΓΓτΚ.
vrider Ιανουάριος 30, 2009 Author #9 Ιανουάριος 30, 2009 Εγραψα εν συντομια την ιστορια , μη σπαταλαμε και bandwidth, αλλα ολα αυτα τα εκανα.Κατ' αρχην δοκιμασα να επικοινωνησω με το μαγαζι που αγορασα τον My Book αλλα εχει .........κλεισει!Μετα τηλεφωνησα Ινφοκουεστ και Μακ.Περιφ. (και οι δυο διανομεις της WD)και εδωσα σηριαλ του δισκου. Τελικα ο διανομεας ειναι Μ.Π. και η απαντηση ειναι αυτη που ανεφερα στο πρωτο ποστ. Εγω : " Μα, ξερετε εχω το Τιμολογιο - ΔΑ που τον αγορασα' . Αυτοι: 'Λυπουμαστε αλλα το συστημα μας δειχνει δισκο εκτος εγγυησης. Αλλωστε σε ολους του σκληρους η εγγηυση μετραει απο την κατασκευη και οχι απο την πωληση !'H Γεν.Γραμ. Καταναλωτη: 'Αν ετσι σας λενε, τοτε ετσι θα ειναι (!) καντε μας επιστολη και θα το εξετασουμε το θεμα.'Η WD: ' Ο δισκος σας ειναι εκτος εγγυησης διοτι εχουν περασει δυο χρονια απο την κατασκευη' Εγω: 'Αν ξαναγορασω WD να με φτυσεις.' ΧαρηςΥΓ. Ο 2.5'-αρης Scorpio (80gb) αντικατασταθηκε απο εναν Samsumg 160gb και συνεχιζει (τελειως αθορυβα πια) τη δουλεια του, να 'τα'ι'ζει' δηλ το media box μου . Αλλα ο αλλος με ποναει γιατι ειναι γεματος και αντε να τα ξαναβρεις Καμμια ιδεα πως να δοκιμασω να το αναστησω, ισα για να αντιγραψω τα αρχεια μου?
Stavros9571442169245 Ιανουάριος 31, 2009 #10 Ιανουάριος 31, 2009 Γράφω εδώ για να μην ανοίξω καινούργιο post, κτύπησε και ο δικός μου ένας WD Passbook 160gb, αγορασμένος τον 01/2008 απο το e-shop.gr με εγγύηση 2 χρόνια, έκανα αίτηση RMA, γνωρίζει κανείς πως μπορώ να δώ το Νο ??
varelasj Ιανουάριος 31, 2009 #11 Ιανουάριος 31, 2009 Παλιότερα σε 160gb sata δίσκο που δεν είχα ιδέα που ήταν η απόδειξη ούτε από που είχε αγοραστεί το rma έγινε κανονικότατα στην WD. Και δε μπορώ να πω οτι υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση.
malmsteenjl Ιανουάριος 31, 2009 #12 Ιανουάριος 31, 2009 Για αυτό και το κατά πολλές περιπτώσεις ******κο Πλαίσιο δίνει στα προιόντα του 3 χρόνια εγγύηση πλαισίου.Όποιος βρεί τι πραγματικά γίνεται επίσημα να μας το πεί διοτι αυτό που ακούσαμε σήμερα είναι απαράδεκτο.Αν καταλαβαίνω καλά ή WD μας λέει ότι η εγγύηση ισχύει αλλά απο πλευράς καταστήματος, κάτι το οποίο είναι κουλό. Δηλαδή μετά το κατάστημα θα μπεί μέσα όταν θα επιστρέψει τον δίσκο πίσω?ΥΣ Τώρα που το σκέφτομαι μήπως φταίει ότι οι εξωτερικοί δίσκοι σε πολλές περιπτώσεις έχουν διαφορετικούς όρους εγγύησης απο του εσωτερικούς?Αν μπορείς διαβασε τους όρους εγγύησης του δίσκους σου.
Telis Φεβρουάριος 1, 2009 #13 Φεβρουάριος 1, 2009 Καλα... αν βρειτε ακρη - το δικιο σας δηλαδη - με δαυτους πειτε το και σε μενα :001:
backgroundman Φεβρουάριος 1, 2009 #14 Φεβρουάριος 1, 2009 Αλλα ο αλλος με ποναει γιατι ειναι γεματος και αντε να τα ξαναβρεις Καμμια ιδεα πως να δοκιμασω να το αναστησω, ισα για να αντιγραψω τα αρχεια μου?Βγάλτον απο το κουτί και βάλτον στο pc με εσωτερική σύνδεση και δες αν δουλεύει. Αν αναγνωρίζεται ο δίσκος απο το bios και μπορείς να τον δεις σε λειτουργικό (windows, linux) τότε υπάρχουν αρκετά προγραμματάκια για να κάνεις ανάκτηση (getdataback, hdd regenerator, ...). Αν ο δίσκος δεν αναγνωρίζεται απο το bios ή δεν τον βλέπεις στο λειτουργικό ή δε μπορείς να κάνεις ανάκτηση με τα παραπάνω προγράμματα, τότε μπορείς να δοκιμάσεις το spinrite. Αν δε τον δει ούτε το spinrite τότε μάλλον έχεις πρόβλημα στη πλακέτα του (με μεγάλη πιθανότητα). Για να κάνεις ανάκτηση σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να βρείς έναν ίδιο δίσκο (prod.code, revision, ημερομηνία κατασκευής κοντά στη δικιά σου) που δουλεύει και να αλλάξεις τις πλακέτες.
vrider Φεβρουάριος 1, 2009 Author #15 Φεβρουάριος 1, 2009 Μαλλον θα δοκιμασω τη μεθοδο του backgroundman, κι ελπιζω να κανω κατι, γιατι αν περιμενω τη Γ.Γ Καταναλωτη θα χρονισουμε. Αλλοιως φτου κι απ την αρχη....250 GB!επι τη ευκαιρια ευχαριστω για τα τιπς backroundman.ΥΓ. Κυριε μοντερειτορ γιατι 'επιμεληθηκατε' το ποστ μου? Εγραψα κατι κακο ??
pokemon6401442169101 Φεβρουάριος 1, 2009 #16 Φεβρουάριος 1, 2009 Vrider(η Χάρη αν προτιμάς), ένας σκληρός δίσκος και γενικά μια συσκευή hardware, έχει εγγύηση υπό όρους και καλύπτει τα λάθη που έχουν από τυχόν προβλήματα κατασκευαστικά της εταιρίας, όταν όμως ΕΣΥ κτυπήσεις τον σκληρό δίσκο η σου πέσει από το τραπέζι, δεν μπορείς να πεις ότι έχει άδικο ο κατασκευαστής αλλά ΕΣΥ! Είναι πολύ σημαντικό και ισχύει σε κάθε hardware (cpu,vga,mobo και πάει λέγοντας, ανεξαρτήτου κατασκευαστή είτε τον λένε Seagate, samsung και Μήτσος α.ε.)Είναι σαν να μου λες επειδή μου στράβωσαν τα pin στον CPU η τα pin στο motherboard δεν αγοράζω την Χ Υ Ω μάρκα, μα ποιος φταίει ο κατασκευαστής η εσύ;:011: Εγώ έχω πάνω από 10 σκληρούς δίσκους αυτής της εταιρίας και ο ένας μόνο χάλασε 10GB IDE επειδή ήταν σε εξωτερικό περιβάλλον και σε εντελώς χάλια συνθήκες(φταίω πάλι εγώ).κάνε αυτό που λέει ο backgroundman, μέχρι εκεί μπορείς ως απλός χρήστης, μετά πας σε εταιρία ανάκτησης δεδομένων (εκεί σου παίρνουν λεφτά αλλά αν δεν έχουν τόση αξία τα δεδομένα όσο το restore δεν αξίζει)Μερικά χρήσιμα links:Warranty Check for End Userhttp://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp?aspsid=697682971&custtype=end&requesttype=warranty〈=enProduct Replacement for End Usershttp://websupport.wdc.com/warranty/rmainfo.asp?custtype=end〈=enΈτσι ακριβώς αντικατέστησα και τις μνήμες Corsair που έχω όταν τις αγόρασα από USA. Μπορείς με ΕΛΤΑ να στείλεις τον δίσκο πίσω στην WD ανεξάρτητα αν βρίσκεται Ευρώπη η οπουδήποτε αλλού.(Ιδιαίτερη προσοχή στην συσκευασία, δεν δέχονται φακέλους αλληλογραφίας)Ανδρέας.
Iannis Φεβρουάριος 2, 2009 #17 Φεβρουάριος 2, 2009 Ειχες κανει τον δισκο registration Δες μερικους δικούς μου WD
vrider Φεβρουάριος 2, 2009 Author #18 Φεβρουάριος 2, 2009 Ανδρεα,Εχεις απολυτο δικιο, αλλα...Απαραιτητη προυποθεση πριν αρνηθεις την εγγυηση ειναι να εξετασεις το προιον.Στη προκειμενη περιπτωση ο αντιπροσωπος (Μακ.Περ) δε μπηκε καν στο κοπο να δει τι εχει ο δισκος (τον εχω πατησει με το αυτοκινητο, επαιζα μπαλα με αυτον... τι διαολο εκανα τελος παντων) απλα με ενημερωσε οτι η εγγυηση μου εχει ληξει διοτι παροτι το τιμολογιο μου ειναι απο τον Μαιο του 2007 ο δισκος εχει δυο χρονια εγγυηση απο την κατασκευη του. ( κοιτα να δεις κατι πραγματα....) .Αλλα καλυτερα μη τα ξαναλεω...Χαρης
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.