Wizard! Ιανουάριος 16, 2009 Author #21 Ιανουάριος 16, 2009 Καλά, μην υπερβάλουμε κιόλας. Δεν πρόκειται περί ποιότητας κατασκευής, ή κατασκευαστικό ελάττωμα. Στο firmware υπάρχει bug, που είναι προγραμματιστικό κι διορθώνεται, αν το προλάβεις.
Zakkorn Ιανουάριος 16, 2009 #22 Ιανουάριος 16, 2009 Είμαι κάτοχος 2x500άρηδων και 3x1000άρηδων τέτοιων Seagate.Μπορώ να επικοινωνήσω με την Seagate και να μου στείλουν το firmware?Είναι τόσο απλό?Αν κάποιος το έχει κάνει ήδη μπορεί μέσω pm να μου το δώσει για να γλυτώσω χρόνο? Ακούς JimmyFox :033:
squid Ιανουάριος 16, 2009 #23 Ιανουάριος 16, 2009 μα δεν εχεις και επιλογες, να πεις οτι , "οτι πληρωνεις παιρνεις", ολοι ιδιες τιμες εχουν, εκτος απο τους raptor και τους scsi που δεν προσφερουν καμμια καλυτερη εγγυηση. αναγκαστικα τα ξοδευεις σε πλαγιε μεθοδους, εξτρα δισκοι backup, εξτρα background software και φασαρια, συστοιχιες raid κλπ
Siou Ιανουάριος 16, 2009 #24 Ιανουάριος 16, 2009 Η seagate ειναι λαμογια.Αναρωτηθηκε κανεις σας γιατι στις 23 Δεκεμβριουχαμηλωσαν την εγγυηση που προσεφεραν σε ολους τουςσκληρους δισκους τους απο τα 5 χρονια στα 3 χρονια...?!
JimmyFox Ιανουάριος 16, 2009 #25 Ιανουάριος 16, 2009 Αναρωτηθηκε κανεις σας γιατι στις 23 Δεκεμβριουχαμηλωσαν την εγγυηση που προσεφεραν σε ολους τουςσκληρους δισκους τους απο τα 5 χρονια στα 3 χρονια...?!Ναι, γιατί και ο ανταγωνισμός έχει 3 χρόνια.
Wizard! Ιανουάριος 16, 2009 Author #26 Ιανουάριος 16, 2009 Η seagate ειναι λαμογια.Αναρωτηθηκε κανεις σας γιατι στις 23 Δεκεμβριουχαμηλωσαν την εγγυηση που προσεφεραν σε ολους τουςσκληρους δισκους τους απο τα 5 χρονια στα 3 χρονια...?!Επί 8-9 χρόνια που δίνουν 5 χρόνια, ενώ η ΕΕ τους ζητάει 2 και ο ανταγωνισμός έχει 3, δεν ήταν λαμόγια όμως... Τώρα έγιναν...
Telis Ιανουάριος 16, 2009 #27 Ιανουάριος 16, 2009 Και εγω εχω 2 seagate, ενα 320αρη και ενα 500αρη (ST3500320AS) εδω και κανα χρονο τον 500αρη - 2 χρονια τον 320αρη, και δεν εχω κανενα προβλημα.Απο οτι ειδα στην μαμα, λεει οτι αν εχουν 3 στο ...320AS δεν χρειαζεται να κανεις κατι , σωστα?
lunatic89 Ιανουάριος 16, 2009 #28 Ιανουάριος 16, 2009 Ναι ετσι λεει στο λινκ που εστειλα κ γω στην αρχη.Αλλα καλυτερα ακου τον wizard κ κανε update.Ποτε δε ξερεις.
vgiozo Ιανουάριος 16, 2009 #29 Ιανουάριος 16, 2009 Επίσης στην κατηγορία 1.5ΤΒ, εμφανίστηκαν μοντέλα με κωδικό ST31500341AS, που πρέπει να είναι η καινούρια παρτίδα.Τα μοντέλα Seagate Barracuda στα 1500 γίγα είχαν εξαρχής αυτόν τον κωδικό, δεν προηγήθηκε μοντέλο ST31500340AS...Τα μοντέλα του 1ΤΒ είχαν αρχικά κωδικό ST31000340AS και περιέργως η νεώτερη παρτίδα έχει μικρότερο κωδικό (-333AS, ενώ συνήθως τα νέα μοντέλα δηλώνονται αυξητικά)Για να μην μπερδευόμαστεhttp://www.seagate.com/www/en-us/products/desktops/barracuda_hard_drives/barracuda_7200.11/
bambis Ιανουάριος 16, 2009 #31 Ιανουάριος 16, 2009 Δύσκολο το πιστωτικό, ζήτα τους καλύτερα να σου δώσουν έναν δίσκο άλλης μάρκας.Thx for the tip! :001:
elhariz21 Ιανουάριος 16, 2009 #32 Ιανουάριος 16, 2009 Με τους ST31500341 τί γίνεται, ξέρει κανείς? Και αυτοί προβληματικοί? Είναι 7200.11
gourdo Ιανουάριος 16, 2009 #33 Ιανουάριος 16, 2009 Αμα γνωριζει κάτι κανεις για τον τρόπο που μπορούμε να αναβαθμήσουμε στο firmware ασ το γραψει αν και δεν έχω 1tb αλλα 2 500 st3500320as και αποτι καταλαβα πρέπει να κάνουμε update το firmware.Για βοηθηστε ρε παιδια αμα γνωριζει κανεις:022: :022: :022:
billpeppas1442169085 Ιανουάριος 17, 2009 #34 Ιανουάριος 17, 2009 Παίδες αυτοί ΔΕΝ είναι με τα 500GB platters.Αν δεν απατώμαι τα νέα μοντέλα με τα 500GB platters μόλις ανακοινώθηκαν ( αυτό το μήνα ) και είναι για την σειρά 7200.12
elhariz21 Ιανουάριος 17, 2009 #35 Ιανουάριος 17, 2009 Εμένα πάλι ένας 7200.10 με st3500630as made in China, μετά από λίγους μήνες, σταμάτησε να λειτουργεί. Τον πήγα πίσω στο e-shop, απ'όπου και τον είχα αγοράσει, και μου είπαν ότι δεν τον καλύπτει καν η εγγύηση, γιατί κάηκε σε εμφανές σημείο, κάτι πάνω στην πλακέτα.Να ρωτήσω τί φταίει ο πελάτης γι'αυτό? Δηλαδή εγώ την έκαψα την πλακέτα? Τους έκανα καταγγελία στην ένωση καταναλωτών, ότι προφανώς, το προϊόν ήταν ελαττωματικό, και η απάντηση του e-shop.gr ήταν ότι δεν μπορεί να ήταν ελαττωματικό το προϊόν, διότι τόσους μήνες δούλευε.Καμιά ιδέα???
yanni Ιανουάριος 17, 2009 #37 Ιανουάριος 17, 2009 .....και μόλις σου στείλει τον καινούριο δίσκο η Seagate, που θα σου στείλει, να τους ξανά κάνεις καταγγελία!
vgiozo Ιανουάριος 17, 2009 #38 Ιανουάριος 17, 2009 Διάβασα εδώ πως η εταιρεία προσφέρει δωρεάν υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων για εκείνους τους δίσκους που "κλείδωσαν" λόγω του προβλήματος...Κατευθείαν στην Seagate λοιπόν όσοι έχουν πρόβλημα...Επίσης προτείνει να γίνει αναβάθμιση - αν κατάλαβα καλά - και στο ήδη αναβαθμισμένο firmware των 1.5ΤΒ...δεν το έψαξα καθόλου όμως...
squid Ιανουάριος 17, 2009 #39 Ιανουάριος 17, 2009 Εμένα πάλι ένας 7200.10 με st3500630as made in China, μετά από λίγους μήνες, σταμάτησε να λειτουργεί. Τον πήγα πίσω στο e-shop, απ'όπου και τον είχα αγοράσει, και μου είπαν ότι δεν τον καλύπτει καν η εγγύηση, γιατί κάηκε σε εμφανές σημείο, κάτι πάνω στην πλακέτα.Να ρωτήσω τί φταίει ο πελάτης γι'αυτό? Δηλαδή εγώ την έκαψα την πλακέτα? Τους έκανα καταγγελία στην ένωση καταναλωτών, ότι προφανώς, το προϊόν ήταν ελαττωματικό, και η απάντηση του e-shop.gr ήταν ότι δεν μπορεί να ήταν ελαττωματικό το προϊόν, διότι τόσους μήνες δούλευε.Καμιά ιδέα???πλακα κανεις !! ελεος ... οπως λεει σωστα ο john, να τους ξανακανεις οταν σου δωσει η seagate τον καινουριο. Και πολυ καλα εκανες που τους κατήγγειλες . Αλλη δουλεια δεν ειχες δήλαδη να καις με τον αναπτηρα την πλακετα γιατι δε σου αρεσαν τα δεδομενα που ειχες μεσα και ηθελες να τα χασεις
elhariz21 Ιανουάριος 17, 2009 #40 Ιανουάριος 17, 2009 Για να δούμε τί θα γίνει... Έστειλα mail στη Seagate, μαζί με φωτό της πλακέτας του δίσκου, και spotted το καμμένο σημείο πάνω της. Περιμένω απάντηση... Θα δείξει!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.