vagsk1442169166 Αύγουστος 14, 2008 #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 Όταν ένα προϊόν χαλάσει ενός εγγύησης υπάρχει πάντα η λύση RMA αλλά είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα ... Εφόσον το προϊόν καλύπτεται από αντιπροσωπεία στην Ελλάδα μπορεί να αντικατασταθεί με ίδιο ή καλύτερο της ίδιας εταιρείας με τη σύμφωνη συγκατάθεση του πελάτη (και ίσως και κάποια μικρή οικονομική επιβάρυνση) Το πλαίσιο κάνει ανεξάρτητες εισαγωγές στα προϊόντα του και τις περισσότερες φορές δεν καλύπτονται από τις αντίστοιχες αντιπροσωπείες Ελλάδα. Οπότε αυτό έχει την πίτα ... αυτό έχει και το μαχαίρι ... από τη στιγμή που δεν μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν ή κάνεις RMA ή σου αρχίζει τα παζάρια. Έχω δει πολλά στο πλαίσιο ... η κοροϊδία να πηγαίνει σύννεφο ... αντικατάσταση καρτών γραφικών με διαφορετικό μοντέλο εντελώς υποδεέστερο με μόνο κριτήριο την ίδια ποσότητα μνήμης κτλ κτλ ... Αλλά και εγώ είχα προβλήματα με γνωστή (και σοβαρή) εταιρεία σχετικά με μια μητρική MSI (καταλάβατε για ποια μιλάω). Ήταν από τις τελευταίες socket 462 τότε ... αλλά διαμάντι όπως έλεγε και το όνομά της. Χάλασε, και αφού δεν υπήρχε περίπτωση να βρεθεί ούτε για δείγμα ίδια θέλανε να μου δώσουν πιστωτικό 40-45€ γιατί τόσο την κοστολογούσε το σύστημα βάσει ημερομηνίας αγοράς και παλαιότητας τεχνολογίας κτλ κτλ κτλ ... με ταλαιπώρησαν 3-4 βδομάδες γιατί δεν δεχόμουνα το πιστωτικό και τελικά μου δώσανε τα χρήματα αγοράς στο ακέραιο ... πιστωτικό 110€ με τα οποία αγόρασα άλλη μητρική MSI ... Στην περίπτωσή σου τώρα ... όπως είπα το Πλαίσιο κάνει ανεξάρτητες εισαγωγές ... ζήτα EVGA 9800 και νομίζω είσαι καλυμμένος ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrosss Αύγουστος 14, 2008 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 φίλε isaias1983 σε 3 φόρουμ το ίδιο θέμα (μου φαίνεσαι τα έχεις πάρει με αυτούς και θέλεις να τους κάνεις ρεζίλι)πρώτον αφού σου δίνουνε μεγαλύτερη(σχετικά) μια χαρά είσαιάμα το πας κανονικά με εγγύηση θα περιμένεις αρκετό καιρό και το αποτέλεσμα θα είναι πάλι το ίδιοτο πιστωτικό το κόβουν σαν χάρη (60ευρώ είναι ιδιαίτερα χαμηλά δεν λέω)και επειδή η κάρτα που σου δίνουν δεν έχει την ίδια αξία με την προηγούμενη σου όταν την πήρες σε πειράζει ???δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεσαι, και αυτό με τα δέκα χρόνια μου φαίνεται σαν δικαιολογία όλα αυτά τα λέω φιλικά μην παρεξηγηθείς εγώ λέω πάρε την 9800 και είσαι οκστο μόνο που συμφωνώ για να σου δίνουν όλα τα χρήματα πίσω είναι η παραπάνω περίπτωση που λέει με την μητρική Link to comment Share on other sites More sharing options...
didicola Αύγουστος 14, 2008 #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 δλδ για να καταλαβω εστω οτι ειχε ακομα εγγυηση ο P4 1.5 423 socket που ειχα παρει πριν 6 χρονια 200,000 δρχ θα πρεπει να παρω πισω σε πιστωτικο 600 € ?Απλα ελεος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerogero Αύγουστος 14, 2008 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 Δεν είναι παράλογο δηλαδή το πλαίσιο να πουλάει μια κάρτα πχ. 300 ευρώ και τελευταία μόλις έχει περάσει ο καιρός της και μείνει με μία stock να την δείνει 50 ευρώ!!:011: Έτσι για να γλιτώσει λεφτά από τους εκατοντάδες που έχουν αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν, μακροπρόθεσμα. Και εγώ πού ξέρω ότι λέει αλήθεια για την τελευταία τιμή?Αυτά περί λιγοστής ευθύνης του μαγαζιού εγώ τα ακούω βερεσέ, διότι τους μισούς πελάτες της έτσι τους έχει αποκτήσει. Επειδή έχει την φήμη του ελαστικού μαγαζιού. Αν θέλει από εδώ και πέρα να τους χάσει, δικό του θέμα.Τέλος δεν μου φαίνεται καθόλου αδικία το να δίνει πιστωτικό σε όλο το αρχικό ποσό. Δηλαδή δεν κέρδισε παραπάνω από ένα σωρό άτομα που πήραν πρώϊμα τις τάδε κάρτες? Τί θα γίνονταν εάν κανένας δεν αγόραζε τις κάρτες μέχρι να πέσουν στην μισή τιμή?Όποιος πιστεύει ότι το μαγαζί αυτό είναι αδικημένο ας μου πεί ποιό είναι καλύτερο: να πουλήσεις τις κάρτες 500 ευρώ και να χάσεις το 5% σε rma-πιστωτικό ή 100ευρώ χωρίς κανένα rma?Υ.Γ.1: Πιάστηκα σε κάποιες συγκεκριμένες κουβέντες αλλά για την συγκεκριμένη περίπτωση το πιστωτικό είναι τόσο πενιχρό που απλά πρέπει να πάρεις την 9800gt. Στην θέση σου, θα τους πίεζα πολύ παραπάνω διότι απλά φίλε μου πιστεύω ότι έχεις δίκιο και απογοητεύτηκες από τις κινήσεις τους. Αφού όμως δεν είσαι τέτοιος τύπος, απλά ζήτα ίδιο κατασκευαστή (nvidia), μοντέλο (8800 ή 9800) και εταιρεία (evga) και θα είσαι εντάξει...Υ.Γ.2:Φίλε painkiller, δεν είμαι εγώ από τους τυχερούς. Άλλοι είναι από τους άτυχους/αδικημένους. Πίστεψε με, ο διευθυντής του πλαισίου ζυγίζει χαρακτήρα και δίνει τις πιστώσεις. Ρατσισμός σε όλο του το μεγαλείο. Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν τυχεροί ή άτυχοι. Θα έπρεπε όλοι να παίρνουν τα ίδια όσο φωνακλάδες ή φιλότιμοι και να είναι. Πίστεψέ με, με τον ίδιο τρόπο μιλάω σε όλους τους μαγαζάτορες και εδώ στην Αγγλία και παίρνω ότι θα πάρει ο οποιοσδήποτε έχει δίκιο ή λάθος σύμφωνα με κάποια ΠΟΛΙΤΙΚΗ του μαγαζιού και όχι σύμφωνα με το ΠΟΣΟ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ είναι ο εκάστωτε υπεύθυνος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagsk1442169166 Αύγουστος 14, 2008 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 δλδ για να καταλαβω εστω οτι ειχε ακομα εγγυηση ο P4 1.5 423 socket που ειχα παρει πριν 6 χρονια 200,000 δρχ θα πρεπει να παρω πισω σε πιστωτικο 600 € ?Απλα ελεος...Δεν καταλαβαίνω που κολλάει το έλεος ...Αν υποθετικά είχες Η/Υ με socket 423 και χάλαγε ο επεξεργαστής εντός εγγύησης, εσύ προσωπικά θα ήσουνα ικανοποιημένος με 60€-70€ ... ενώ θα χρειαζόσουν καινούρια μητρική, μνήμες, τροφοδοτικό, κάρτα γραφικών ... για να μπορείς να δουλέψεις ... και όλα αυτά ενώ είσαι καλυμμένος (εγγύηση) από την εταιρεία ότι δεν θα χρειαστεί να κάνεις κάτι τέτοιο. Και μη κοιτάς μου εμείς αλλάζουμε τα συστήματα σαν πουκάμισα κάθε 1,5 - 2 χρόνια ... υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν υπολογιστή για να δουλεύουν office και internet και περιμένουν η επένδυση τους να κρατήσει και πάνω από δεκαετία πολλές φορές...Εγώ πάντως σε περίπτωση που η εταιρεία με αναγκάζει να προβώ σε πλήρη αναβάθμιση του συστήματος μου για δικιά της αδεξιότητα (όπως σε περίπτωση του 423 CPU που λες) θέλω full refund. Για αυτό άλλωστε κρατάνε και stock τα εργοστάσια παραγωγής για να μη χρειάζεται να φτάνουμε σε τέτοιες καταστάσεις (αν δεν κάνω λάθος κάπου το 15-20% της παραγωγής δεσμεύεται μέχρι το πέρας της εγγύησης του προϊόντος). Αλλά επειδή έχει τύχει και έχω κάνει απίστευτα RMA (όπως δίσκο 6 GB western digital επί εποχής που ο 40άρης ήταν πλέον πολύ κοινότυπος) ... σου λέω ότι υπάρχει δυνατότητα να επισκευαστούν και τα πιο παλιά προϊόντα από τις εταιρείες κατασκευής τους...Οπότε ναι ... έλεος ... αφού δίνετε εγγύηση για τα προϊόντα σας και δεν μπορείτε να την κρατήσετε .... FULL REFUND Link to comment Share on other sites More sharing options...
masteroidz1442169105 Αύγουστος 14, 2008 #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 Από την στιγμή μου το προϊόν αντικαθίσταται με ένα κατά κοινή ομολογία τουλάχιστον ισάξιο ποιος ο λόγος να συζητάμε τα περί πιστώσεων. Πριν ένα 3μηνο κάηκε μια Asus 6600gt του κολλητού μου. Την πήγαμε στο Πλαίσιο και σε 24 ώρες τον κάλεσαν γιατί την είχαν ελέγξει. Του έδιναν 8600gt ή 45€ πιστωτικό. Η 8600gt ήταν oem και αυτή ήταν η τιμή που την διέθετε το κατάστημα. Με βάση το σκεπτικό σας έπρεπε να του δώσει τα 170€ πιστωτικό της απόδειξης. Αφού του αλλάξανε την κάρτα με μια πολύ καλύτερη! Αυτό καλύπτουν οι όροι της εγγύησης.Επειδή μας καλόμαθαν μην τους γ@μησουμε από πάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artking Αύγουστος 14, 2008 #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 14, 2008 Όταν σου προσφέρουν προϊόν αντίστοιχο ή καλύτερο(αντικειμενικά πάντα όχι με τη δική τους "κρίση"), τότε δεν θα έπρεπε καν να δίνεται η δυνατότητα για πιστωτικό. Από εκεί και πέρα αν δεν μπορεί να σου καλύψει την κάρτα για τον x, y λόγο(πχ. ασυμβατότητα του μοντέλου που χάλασε με το καινούργιο που διαθέτουν λόγω διαφορετικού slot, κλπ), τότε και βέβαια θα έπρεπε να δίνουν ολόκληρο το ποσό που διατέθηκε για την αγορά πίσω. Δεν ξέρω βέβαια αν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο για αυτό το θέμα και αν υπάρχει, τι λέει.ΥΓ: Στην τελική, μπορεί ο φίλος μας να κάνει λάθος στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά μην βγάλουμε και τα καταστήματα άγια τώρα, γιατί απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Έχω φίλο που πριν μερικά χρόνια του κάηκε η μητρική και του την άλλαξαν με μια με ενσωματωμένη κάρτα γραφικών ΧΩΡΙΣ δυνατότητα επέκτασης με άλλη κάρτα(είχε ένα slot που δεν ήταν AGP/PCI-E και έπαιρνε κάτι ειδικές κάρτες επέκτασης για τα γραφικά ή κάτι τέτοιο) και χωρίς να του επιστρέψουν την κάρτα γραφικών του πίσω... Οπότε masteroidz μπορεί κάποιους που ξέρουμε να μας καλόμαθαν όπως λες, αλλά η πλειοψηφία είναι κόσμος που δεν ξέρει. Και αυτούς είναι που τους γ@μάνε(sorry για την έκφραση αν προσβάλει κάποιους)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
malmsteenjl Αύγουστος 15, 2008 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Εγώ έχω δουλέψει κιόλας στο πλαίσιο στο παρελθόν και δέν λέω ότι έιναι άγια τα καταστηματα και είδικά το συγκεκριμένο.Επαναλαμβάνω όμως ότι έχουν γίνει τα αίσχη και απο τα καταστήματα αλλά και απο αρκετούς καταναλωτές παρερμηνεύοντας και εφευρίσκοντας διάφορους "νόμους" για την επιστροφή των προιόντονΚαι δέν φταίνε πάντα οι πωλητές αλλά οι διευθυντές και ή εκάστοτε πολιτική του καταστηματος.Πάντως εγώ δέν γνωρίζω νομικά να υφίσταται πιστωτική κάλυψη στην αρχική τιμή του προιόντος μέσω αντικατάστασης. δλδ για να καταλαβω εστω οτι ειχε ακομα εγγυηση ο P4 1.5 423 socket που ειχα παρει πριν 6 χρονια 200,000 δρχ θα πρεπει να παρω πισω σε πιστωτικο 600 € ?Απλα ελεος...+1ΓΙα να τελειώνουμε το λάθος και ή κλεψιά του πλαισίο έιναι ή τελευταία τιμολόγηση των 60Ε για 8800GT. Το σωστό πιστωτικό αν θες νομικά θα πρέπει να έιναι ή τελευταία επίσημη λιανική τιμή της αντιπροσωπείας για το εκάστοτε προιόν.Όλα τα άλλα για ολική επιστροφή χρημάτων είναι ασταθή δέν έχουν ξεκάθαρη νομική βάση και το χειρότερο είναι ότι αντικρούονται απο την κοινή λογική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaias1983 Αύγουστος 15, 2008 Author #29 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Για να τελειωσει εδω το θεμα να πω οτι πηρα τελικα την 9800GT Twintech αφου ουτε καν την Asus δεν μου εδιναν...Postαρα σε 3 forum για να παρω γνωμες κ οχι για να τους κανω ρεζιλι.Οσο για τους νομους κ τις αρλουμπες που συζηταμε τοση ωρα τα θεωρω βλακειες.Τα μαγαζια ειναι αυτα που κανουν οτι θελουν εν τελει...Προιον ισης χρηστικης αξιας γιατι να μην σημαινει οτι οπως οταν πηρα την 8800gt ηταν η δευτερη καλυτερη μετα την gtx κ επαιζε ολα τα παιχνιδια στο τερμα.Γιατι λοιπον να μην μου δωσουν ενα προιον ιδιας χρηστικης αξιας κ σημερα λοιπον?Ολα ειναι σχετικα δηστυχως.Οποτε κ να μην το παιδευουμε αλλο.Επισης ουτε εκαψα ουτε κ ξερω να καιω την καρτα.Εχω αγορασει πανω απο 25 συστηματα τα τελευταια 5 χρονια κ μονο 2 φορες μου εχει καει κατι...Μια μητρικη κ τωρα η καρτα γραφικων.Στην μητρικη μου πιστωσαν ολοκληρο το αρχικο ποσο αγορας χωρις ουτε καν να το συζητησω.Αλλα μαλλον οπως ειπαν πολλοι εγινε το RMA συνηθεια κ τωρα την πληρωνουμε ολοι...Αυτα τα λιγα.Ευχαριστω για ολες τις απαντησεις κ ολους για την συζητηση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 15, 2008 #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Φίλε μου να με συγχωρείς αλλά αυτό λέγετε αχαριστία και μάλιστα μεγάλη κατά την γνώμη μου. Και για να σου απαντήσω και σε μια ερώτηση που θέτεις. Η 8800GT που είχες, σήμερα, θα ήταν η δεύτερη καλύτερη κάρτα; Τι λογική είναι αυτή; Διάβασε λίγο τι γράφεις και θα κατανοήσεις που κάνεις λάθος.....έγινε το καλό RMA συνήθεια και τώρα τα θέλουμε όλα.Υ.Γ. Μην ξανά αγοράσεις από το Πλαίσιο. Επέλεξε κάποιο άλλο μαγαζί να δεις την γλύκα."- Καλημέρα. Έχω στείλει μια κάρτα για RMA. - Δεν έχουμε ενημέρωση από την αντιπροσωπεία ακόμα. - Μα έχουν περάσει 15 μέρες. - Και τι θέλετε να κάνουμε κύριε. Πάρτε την αντιπροσωπεία να μιλήσετε απευθείας μαζί τους αν βιάζεστε!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greek Αύγουστος 15, 2008 #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 ΒΑσικα αν δεν ειχαν καλύτερη κάρτα να σου δώσουν επρπε να σου πιστώσουν το πόσο που έδωσες και όχι πόσο το ξεστοκάρισαν. Αυτό γιατί πρέπει να υπάρχει ισολογισμός στο τιμολόγιο αλλά και να αποφεύγονται απατεωνιές. Πχ φανταστείτε να πάρετε μια τηλεόραση 3500 και για να αποφύγει το κατάστημα μια μέρα να που λήσει τις τελευταιες 2 τηλεοράσεις 100 ευρώ. Αν πας εσύ την χαλασμενη σου πόσ θα πρέπει να σου δώσουν? 100? Για φανταστείται για αμάξι?Γενικά κάθε αποδείξη ή τιμολόγιο ειναι κάτι σαν συμβόλαιο. Εδώσα χ ποσό για το προιον , αν δεν δουλευει πρέπει να δώσεις ισάξιο ή καλύτερο προιον ίδιας αξίας ή αν δεν το έχει μπορεις να δώσεις το ποσό πίσω. Επίσης με το νέο προιόν ανανεώνεται πλήρως η εγγύηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerogero Αύγουστος 15, 2008 #32 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Κάποιοι εδώ μέσα υποστηρίζουν το να πάρει ο καταναλωτής κάποιο καλύτερο προϊόν, 'κατά κοινή ομολογία'!ΟΧΙ!Γιατί να δεχτώ ότι η 9800 είναι καλύτερη από την 7800? Μόνο και μόνο για τις επιδόσεις? Το ρεύμα το σκέφτηκε κανείς? Τους διαφορετικούς οδηγούς που μπορεί να είναι πιο ασταθείς?Το προϊόν το επιλέγουμε με πολλά κριτήρια και το πλαίσιο έχει ένα άλφα όνομα διότι όπως λέτε και εσείς, εξυπηρετεί τον καταναλωτή χωρίς να τον αφήνει να τυρρανιέται ένα μήνα με rma όπως κάνουν τα άλλα μαγαζιά. Εάν θέλει να χάσει αυτό το προνόμιο, τότε να έχει μια σιδερένια πολιτική για ΌΛΟΥΣ! ΧΩΡΊΣ ΕΞΑΙΡΈΣΕΙΣ!Δηλαδή, τί θα γινόταν εάν δίνανε σε κάποιους φανατικούς της nvidia εδώ μέσα ati ώς κατά κοινή ομολογία καλύτερη κάρτα?Γιατί να πάρω αντικαταστάτη της Α κάρτας μου 300ων ευρώ μιά άλλη ισάξια κατά την γνώμη τους των 200ων ευρώ και σε περίπτωση που ζητήσω πιστωτικό να κόβουν όχι 300, όχι 200 αλλά 100 ευρώ?Εμένα αυτό μου φαίνεται αδικία. Καί σπρώχνουν ότι κομμάτι δεν φεύγει σε εμένα αλλά και τσεπώνουν την διαφορά...:063: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 15, 2008 #33 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Να κάνω εγώ μια ερώτηση. Υπάρχει κάποιος που θεωρεί ότι το hardware στους Η/Υ δεν χάνει την αξία του;Αν σήμερα πουλήσει κάποιος μια - σε τέλεια λειτουργική κατάσταση και στο κουτί της - 8800GT, τι περιμένει να εισπράξει από τον αγοραστή; Το αρχικό ποσό αγοράς; Με ποια λογική; Επειδή τότε η κάρτα ήταν super; Επειδή ήταν η δεύτερη ποιο γρήγορη; Επειδή έχει 10 χρόνια εγγύηση;Άμα το πάμε έτσι όποιος ΔΕΝ καίει την κάρτα του όταν θέλει να κάνει αναβάθμιση, απλά είναι βλάκας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malmsteenjl Αύγουστος 15, 2008 #34 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Άμα το πάμε έτσι όποιος ΔΕΝ καίει την κάρτα του όταν θέλει να κάνει αναβάθμιση, απλά είναι βλάκας.Γιατί λίγοι νομίζεις το κάνουν?Γιατί να δεχτώ ότι η 9800 είναι καλύτερη από την 7800Γιατί είναι καλύτερη. Όπως ένας P4 στα 3.2 είναι καλύτερος απο τον P4 στα 2.8PCT Addictedjohn_dr's AvatarJoin Date: Apr 2004Location: Αθήνα - ΊλιονAge: 33Posts: 6,023Να κάνω εγώ μια ερώτηση. Υπάρχει κάποιος που θεωρεί ότι το hardware στους Η/Υ δεν χάνει την αξία του¨Οπως είπε ένας φίλος στην αρχή "το Hardware δεν μεταχρονολογημένες επιταγές." Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerogero Αύγουστος 15, 2008 #35 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Γιατί λίγοι νομίζεις το κάνουν?Γιατί είναι καλύτερη. Όπως ένας P4 στα 3.2 είναι καλύτερος απο τον P4 στα 2.8 ¨Οπως είπε ένας φίλος στην αρχή "το Hardware δεν μεταχρονολογημένες επιταγές." Πάλι θεωρείς καλύτερος = γρηγορότερος. Ή είσαι μονόπλευρος ή δεν θέλεις απλά να καταλάβεις αυτό που είπα... Κρίμα! John_dr : Άλλο να την πουλήσω εγώ και άλλο το πλαίσιο... Δεν υπόσχομαι καλή εξυπηρέτηση - γρήγορο RMA εγώ ο ιδιώτης έτσι??? Για να μην συγκρίνουμε όπως να 'ναι τα πράγματα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 15, 2008 #36 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2008 Άλλο να την πουλήσω εγώ και άλλο το πλαίσιο... Δεν υπόσχομαι καλή εξυπηρέτηση - γρήγορο RMA εγώ ο ιδιώτης έτσι??? Για να μην συγκρίνουμε όπως να 'ναι τα πράγματα..Δεν σε συγκρίνω με το Πλαίσιο. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Αυτό που λέω είναι το εξής. Αν κάποιος βάλει για πώληση μια 8800GT που την αγόρασε π.χ. πριν 9 μήνες 280€, θα περιμένει να βγάλει max από αυτήν π.χ. 100€. Αν μάλιστα πιάσει αυτά τα 100€ μπορεί να θεωρήσει και τυχερό τον εαυτό του.Αν τώρα του χαλάσει η κάρτα γιατί να έχει την απαίτηση να του δώσουν 280€; Αν το Πλαίσιο του δώσει μια 9800GT δηλαδή θα νιώσει αδικημένος λόγο της τρέχουσας τιμής της 9800GT; Με ποιο σκεπτικό; Αν το Πλαίσιο κάνει αυτό που θα έπρεπε να κάνει, δηλαδή αποστολή της κάρτας στην αντιπροσωπεία, ο πελάτης θα βγει ποιο κερδισμένος από ότι αν πάρει την 9800GT στο χέρι την ίδια μέρα; Δεν νομίζω.Νομίζω ότι βλέπουμε τα 280€ του πιστωτικού και αρχίζουμε και ψάχνουμε δικαιολογίες για να τα "τσεπώσουμε". Διότι ότι και να λέμε σε καμιά περίπτωση η αντικατάσταση μιας 8800GT με π.χ. 260GTX δεν δικαιολογείται. Και αν τύχει σε κάποιον, το ίδιο βράδυ θα βγάλει τους φίλους του έξω για να τους κεράσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerogero Αύγουστος 16, 2008 #37 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2008 Δεν σε συγκρίνω με το Πλαίσιο. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Αυτό που λέω είναι το εξής. Αν κάποιος βάλει για πώληση μια 8800GT που την αγόρασε π.χ. πριν 9 μήνες 280€, θα περιμένει να βγάλει max από αυτήν π.χ. 100€. Αν μάλιστα πιάσει αυτά τα 100€ μπορεί να θεωρήσει και τυχερό τον εαυτό του.Αν τώρα του χαλάσει η κάρτα γιατί να έχει την απαίτηση να του δώσουν 280€; Αν το Πλαίσιο του δώσει μια 9800GT δηλαδή θα νιώσει αδικημένος λόγο της τρέχουσας τιμής της 9800GT; Με ποιο σκεπτικό; Αν το Πλαίσιο κάνει αυτό που θα έπρεπε να κάνει, δηλαδή αποστολή της κάρτας στην αντιπροσωπεία, ο πελάτης θα βγει ποιο κερδισμένος από ότι αν πάρει την 9800GT στο χέρι την ίδια μέρα; Δεν νομίζω. Νομίζω ότι βλέπουμε τα 280€ του πιστωτικού και αρχίζουμε και ψάχνουμε δικαιολογίες για να τα "τσεπώσουμε". Διότι ότι και να λέμε σε καμιά περίπτωση η αντικατάσταση μιας 8800GT με π.χ. 260GTX δεν δικαιολογείται. Και αν τύχει σε κάποιον, το ίδιο βράδυ θα βγάλει τους φίλους του έξω για να τους κεράσει. Γιατί να ζητάει τα 280 αντί τα 100? Για τον ίδιο λόγο που εγώ τώρα αν ρίξω επίτηδες την 42 ιντσών lcd tv μου μπορώ να απαιτήσω καινούρια! Έχει να κάνει με την πολιτική μαγαζιού. Δεν πρόκειται να αγοράσει τώρα κανείς την κάρτα για 280 ευρώ. Απλώς στην συγκεριμένη περίπτωση δεν πρέπει να συγχέεις την διαδικασία εγγύησης/rma/ικανοποίηση πελάτη με την καινούρια αγορά. Για την τηλεόραση μου πληρώνω για την εγγύηση κάθε μήνα (extra εγγύηση του μαγαζιού) ούτως ώστε όπως γράφει και μέσα στο συμβόλαιο που υπέγραψα και τηρώ, εάν δεν φτιάξουν ή αντικαταστήσουν το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης σε 2 εβδομάδες τότε μπορώ να πάρω επιταγή στο αρχικό ποσό πληρωμής και να πάω να αγοράσω άλλη τηλεόραση. Στην περίπτωσή μου, αυτό σημαίνει ότι σε 2 χρονάκια μπορώ να ρίξω 'καταλάθος' την τηλεόρασή μου και εάν δεν ύπάρχει πια το μοντέλο θα πάρω καινούριο διαμάντι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο. Ανήθικο? Σίγουρα! Θα το κάνω? Δεν νομίζω. Αλλά μπορώ! Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει τέτοια συμφωνία με το πλαίσιο. Ούτε καν για βλάβες από ατύχημα. Εάν όμως η συσκευή χαλάσει από μόνη της και εντός εγγύησης, τότε την πηγαίνεις για rma είτε στην εταιρεία κατασκευής ή στο πλαίσιο (το οποίο με την σειρά του θα το στείλει στην εταιρεία). Έλα όμως που το πλαίσιο θέλει: 1ον)να ξεμπερδεύει γρηγορότερα με την υπόθεση και 2ον)να μην απογοητεύσει όπως όλα τα άλλα μαγαζιά τον πελάτη με ένα μήνα αναμονή. Έτσι (και εδώ είναι και πάλι το ζουμί) δίνει είτε ίδια ή καλύτερη κάρτα ή πιστωτικό... Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ είναι η εξής: Γιατί σε άλλους δίνει λίγο καλύτερες κάρτες ενώ σε άλλους όχι (δινει παραπλήσιες) ? Ή γιατί σε άλλους δίνει ολόκληρο το πιστωτικό και σε άλλους ότι του αρέσει? Όλοι εσείς που μιλάτε για αχαρηστία δεν προσπαθείτε να πάρετε το καλύτερο αποτέλεσμα από τέτοια υπόθεση? Μήν το παίζετε άγιοι γιατί κανένας μας δεν είναι. Ούτε εμείς αλλά ούτε και τα μαγαζιά. Αυτά από εμένα. Ήδη είπα πολλά στα posts μου και συνήθως απλά δεν ασχολούμαι. Απλώς στην περίπτωση αυτή είχα προσωπικές εμπειρίες από εκεί και δεν ήταν πάντοτε οι ίδιες. Θα ήθελα κάποτε να μαζευτείτε από αυτό το φόρουμ 100 άτομα από rma πλαισίου και να ζητήσετε εξηγήσεις από το μαγαζί σχετικά με την διαφορετική αντιμετώπιση. Ε εκεί θα γίνει μακελειό...:033: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 16, 2008 #38 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2008 Μου θυμίζεις την ιστορία που παίχτηκε στο Lab σχετικά με το ξεστοκάρισμα του Πλαισίου, όπου κάποιοι πρόλαβαν και βούτηξαν πάνω από ένα προιόν ενώ κάποιοι άλλοι απλά άργησαν.Τελικά το όλο θέμα είναι το γιατί κάποιοι βολεύτηκαν αντί να βολευτούν όλοι;Να κατηγορήσω το Πλαίσιο αν αντικαταστήσει π.χ. 7600GT με 8500GT επειδή το 8500 είναι μεγαλύτερο από το 7600. Αλλά να το κατηγορήσω διότι εμένα μου έδωσε παραπλήσια κάρτα με αυτήν που είχα ενώ του άλλου καλύτερη; Όχι. Δεν ζηλεύω τον άλλον που του έκατσε η καλή ή που είχε τις γνωριμίες να επωφεληθεί της κατάστασης. Εφόσον εγώ δεν ζημιωθώ είμαι ευχαριστημένος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
masteroidz1442169105 Αύγουστος 16, 2008 #39 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2008 Αυτό είναι το νόημα john_dr!! Από την στιγμή που απέναντί μου είναι εντάξει τι με νοιάζει αν χαρίζει κάρτες, δίσκους και επεξεργαστές σε όλους τους άλλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
didicola Αύγουστος 16, 2008 #40 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2008 υπαρχει μαγαζι που καλυπτει την τουμπα σε οποιοδηποτε προιον? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.