artking Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9, 2008 Καλησπέρα παιδιά. Τον τελευταίο καιρό ψαχνόμουνα μήπως πάρω νέα ψηφιακή φωτογραφική και αντικαταστήσω την προ πολλών ετών αγορασμένη ψηφιακή μου και αδηφάγα σε θέμα κατανάλωσης μπαταριών Olympus. Για να μην τα πολυλογώ, ενώ πλησιάζουν τα γενέθλιά μου η μάνα μου πήγε και μου πήρε η ίδια τη Sony DSCS730, που δεν έχει μπαταρίες λιθίου(το μοναδικό στο οποίο δεν συμβιβαζόμουνα για την αγορά που σκόπευα να κάνω), σήμερα το πρωί από γνωστό κατάστημα ηλεκτρικών. Η ερώτησή μου είναι αν μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου(ή της μάνας μου καλύτερα ) αν την επιστρέψω τη δευτέρα. Ξέρω ότι για 10(?) μέρες από την αγορά μπορείς να επιστρέψεις προϊόν κλειστό στη συσκευασία του(δεν έχει ανοιχτεί εννοείται) αλλά δεν θυμάμαι να δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό. Τα φώτα σας παρακαλώ... ΥΓ: Με 20 ευρώ παραπάνω μπορώ να πάρω την DSCS750 που έχει μπαταρία λιθίου, και κανά δυό χαρακτηριστικά σχετικά βελτιωμένα, αλλά το συγκεκριμένο κατάστημα δεν την έχει(έχει πολύ μικρή γκάμα ψηφιακών φωτογραφικών). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georges Αύγουστος 9, 2008 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2008 Από τη στιγμή που δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία, σίγουρα μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Μοναδικός ανασταλτικός παράγοντας, θεωρούνται οι μέρες που έχεις κρατήσει το προϊόν, οι οποίες συνήθως ποικίλουν από 8 έως 20 ανάλογα με το κατάστημα αγοράς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artking Αύγουστος 9, 2008 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2008 Σημείωση: Μόλις ενημερώθηκα πως η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα... Υπάρχει πρόβλημα;Georges ευχαριστώ για την απάντηση.artking added 10 Minutes and 58 Seconds later...2η Σημείωση: Η αγορά έγινε μεν με πιστωτική αλλά δεν θα μπει σε δόσεις, θα έρθει ολόκληρο το ποσό(δεν ξέρω αν παίζει ρόλο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greek Αύγουστος 9, 2008 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2008 Οχι δεν παιζει ρολο αφου θα παρεις κατι άλλο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
artking Αύγουστος 9, 2008 Author #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2008 Οχι δεν παιζει ρολο αφου θα παρεις κατι άλλο...Ναι αλλά όπως είπα το άλλο το θέλω από άλλο κατάστημα... Οπότε η ερώτηση μετατρέπεται σε:Μπορώ να ακυρώσω την αγορά που έκανα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dejan Αύγουστος 9, 2008 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 9, 2008 http://www.tovima.gr/print_article.php?e=B&f=12398&m=D27&aa=1Θα σου πρότεινα βασικά να περιμένεις μέχρι τη Δευτέρα και να πάρεις για σιγουριά στο Ι.Ν.Κ.Α. (νομίζω το τηλέφωνο είναι 1721 ) διότι και στο κατάστημα μπορεί να σου πούνε το οτιδήποτε:022: .ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: * Γενική Γραμματεία Καταναλωτή - (Υπουργείου Ανάπτυξης) για παράπονα και καταγγελίες στο τηλέφωνο: 1520, ηλ. διεύθυνση: http://www.efpolis.gr * Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) - για παράπονα και καταγγελίες τηλέφωνο 801 11 17200 με αστική χρέωση απ' όλη την Ελλάδα, ηλ. διεύθυνση: http://www.kepka.org * Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ) - ηλ. διεύθυνση: http://www.inka.gr , ή http://62.192.64.71/default.asp? ή μόνο για τρόφιμα στο: http://www.foodsafety.gr για καταγγελίες στο 1721 ή στη διεύθυνση: http://www.inka.gr/default.asp?cid=34 , ή http://62.192.64.71/default.asp?cid=34 , Το Κέντρο Πληροφοριών του ΙΝΚΑ βρίσκεται: Λεωφ. Ακαδημίας 7 (8ος όροφος) - Αθήνα 10671, Τηλ: 210 36.32.443, Fax: 210 36.33.976 * Ένωση Καταναλωτών "Η Ποιότητα της Ζωής"- για πληροφορίες τηλέφωνο 210 3304444 ή στην ηλ. διεύθυνση: http://www.ekpizo.org.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACHIEVEIT Σεπτέμβριος 16, 2008 #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 16, 2008 Συμφωνω με τον ^. Σε αντιστοιχη περιπτωση μου λεγαν οτι να ναι απ το καταστημα ωσπου πηρα στη γραμμη καταναλωτη και μπηκαν στη θεση τους τα πραγματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.