Jump to content



Ε-shop και p5k


crio

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί έχουνε σπάσει τα νεύρα μου με το αναφερόμενο κατάστημα.

Έχοντας κάνει πολλές αγορές απο εκεί και χωρίς να έχω ούτε ένα πρόβλημα είπα κι εγώ να παρω απο εκεί την καινούργια μου μητρική Asus p5k.Πήρα λοιπόν τη μητρική και δούλευε οκ.Παίρνω και την καινούργια μου cpu q6600 την βάζω και όλα ΟΚ.Μετά 2 βδομάδες χρήσης έιπα να παίξω λιγο κι εγώ αλλα πειράζοντας μόνο τη cpu και χωρίς να δώσω ρεύμα στη mobo.Τότε συνέβη το εξής περίεργο που ανέφερα στο ακόλουθο thread και η μητρική τράβαγε ρεύμα μεν αλλά δεν δούλευε το pc ή αν έπαερνε μπρος μετά απο 10"-15" κόλαγε.Την στέλνω λοιπόν για rma και την παραδίδω στο e-shop πάτρας την παρασκευή 18 ιουλίου 2008.Μου λένε λοιπόν ότι η μητρική θα είναι σάββατο πρωί αθήνα και θα ελεγθεί.Παίρνω τηλ το σάββατο και μουλένε δεν ήρθε.Την δευτέρα ξαναπαίρνω και μου λένε 'ηρθε αλλα θα ελεγθεί αύριο.Παίρνω χτες και μου λένε ότι η μητρική ελέγθηκε αλλα είναι εκτός εγγύησης αφού τα Pins του socket είναι στραβομένα (2-4 μου είπανε).Εγώ όμως όταν την έστειλα σίγουρα δεν είχε στραβομένα pins αφού αυτό μαζί με τους πικνωτλες της ήταν τα πρώτα πράγματα που είδα μόλις μου έκανε τα κολήματα η mobo και δεν είχε.Παίρνω ξανά σήμερα και μιλάω με τον υπάλληλο στο τηλ. και μου λέει ότι και εφόσον έφτασε σε αυτούς με στραβωμένα Pins δεν θα κάνουν τίποτα.Του εξηγώ ότι η Mobo αν είχε στραβομένα pins δεν θα δούλευε 2 βδομάδες ούτε θα άντεχε orthos-s&m για 4 ώρες έκαστο.Μου λέει λοιπόν ότι σε αυτή την περίπτωση να παραλάβω την μητρική και να ισιώσω εγώ μόνος μου τα pins και να την στείλω πάλι για rma να δούνε τι φταίει.Κουφάθηκα.(Μήπως να πάρω κολητήρι και να φτιάξω και τις κολήσεις επ'ευκαιρία?)Ξαναπαίρνω τώρα το απόγευμα και ζητάω να μηλίσω με τον τεχνικό που την είδε και μου λέει άλλος υπάλληλος ότι δεν θα γίνει αυτό γιατί δεν χρειάζεται αφού βλέπει ότι έχω λεει σταβομένα Pins.Εξηγώ πάλι απο την αρχή την ιστορία αλλα πάλι το ίδιο τροπάρι.Μα του λέω την χαλάτε και θα χάσω εγώ τα λεφτά μου?Και μου απαντά ότι εγώ τη χάλασα και ότι και να κάνω δεν θα γίνει αντικατάσταση....

Τι μπορώ να κάνω εγώ να προστατευτώ?Δηλαδή τόση κοροϊδία?

Όντας κα΄ποτε ένας απο τους υπέρμαχους του e-shop δηλώνω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναψωνήσω απο εκεί ούτε ένα ανεμηστηράκι γιατί είναι πολύ ψέυτες.....

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας κάνει πολλές αγορές απο εκεί και χωρίς να έχω ούτε ένα πρόβλημα

Θα καταντήσουμε να βγάζουμε φωτογραφίες ντοκουμέντα κατα την αγορά.. Την εχω πάθει και εγώ με το πλαίσιο...Ολα καλά, πολλές αγορες μέχρι να ερθει η ώρα την πρώτης αντικατάστασης (περασα 40 κύμματα και τελικά η αντικατάσταση δεν εγινε) .. Οταν κολλας και δεν εχεις αλλη επιλογή κανεις καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή..

Link to comment
Share on other sites

Καλά το θέμα εγγύηση έχει πάρει δραματικές καταστάσεις..Παντού βλέπω ότι η πρώτη απάντηση τους είναι το "εκτός εγγύησης".Εγώ την είχα πάθει έτσι με μια κάρτα γραφικών.Τα παιδιά με βοήθησαν και κατάφερα να μου κάνουν rma.Διάβασε και πράξε ανάλογα..Τώρα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα με τα στραβωμένα Pins.Από την στιγμή που την παρέδωσες, η ευθύνη βαραίνει τον υπάλληλο που δεν την έλεγξε.Το πρώτο πράγμα που κοιτάνε πλέον σε intel mobo, είναι τα Pins.Κυνήγησε τους και δεν θα χάσεις..Και μια συμβουλή...Η υπομονή είναι αρετή.

Link to comment
Share on other sites

Mε τοσα που εχω διαβασει, αν ποτε χρειαστω rma οπουδηποτε, θα εχω βγαλει φωτογραφιες του προιοντος, και θα ζητησω πληρη στοιχεια του υπαλληλου που το παραλαμβανει και να σημειωσει στο τιμολογιο παραλαβης οτι το παρελαβε σε καλη κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.