Jump to content



Eνα μεγάλο ευχαριστώ στην Logitech !


manolis1442169134

Recommended Posts

Ας βλέπουν το παραδειγμά της οι υπόλοιπες εταιρίες γιατί ιδίως στην Ελλάδα το after sales support είναι τραγικό στις περισότερες εταιρίες.

Τραγικο; Ποιο; Μα για τι πράγμα λες; :046: Δεν εχουν καν...

Όσο για αυτό που αναφέρθηκε για την creative.. απλά οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Εκτός του οτι δεν βγάζουν drivers έχουν αφαιρέσει και τους παλίούς από το site έτσι ώστε να είσαι αναγκασμένος να μην μπορείς να χρησιμοποιείσεις το υλικό που έχεις.

Με το ζόρι παντρειά; Μπα...απλα γιατι εχει και αλλου πορτοκαλιες

Τραγικο; Ποιο; Μα για τι πράγμα λες; :046: Δεν εχουν καν...

μα τί είναι αυτά που λές ... αφού λένε οτι έχουν ... κάτι παραπάνω θα ξέρουν :098:

Με το ζόρι παντρειά; Μπα...απλα γιατι εχει και αλλου πορτοκαλιες

Καλά να είναι οι χρήστες που μπήκαν στον κόπο και έφτιαξαν δικούς τους οδηγούς. Πάντος η απόφαση πάρθηκε εδώ και πολλά χρόνια ... ποτέ ξανα creative

Φιλε μανολη, πριν απο 1 χρονο η logitech μου αντεκατεστησε ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεαν ολο το πακετο των Z5500 λογω ενος ενοχλητικου θορυβου που ακουγα, οταν ανοιγοκλεινα το διακοπτη του φωτος στο δωματιο.

Μου ηρθαν με κουριερ στο σπιτι, και πηραν σε 2 ημερες τα παλια, ολα με δικα τους εξοδα!!!!!!!

Η κουτα με τα καινουρια ηταν comple και εντελως σφραγισμενη.Σε αυτην εβαλα τα παλια, ολα και κα εστειλα πισω.

Ειναι το καλυτερο support απο εταιρια που εχω δει ποτε!!!

Αντε να τα ξηλωνα και να τα πηγαινα εγω πισω....ακομα θα περιμενα...

Πραγματικα ειναι υποδειγματικη εταιρια η logitech.

Πριν τις διακοπές του πάσχα μεσα σε περιπου 30 ώρες εγιναν αυτά.

εννοεις οτι σε 30 ωρες απο το email ειχες το ηχειο?

Οχι μονο σε εξυπηρετησε ΔΩΡΕΑΝ, αλλα και ΑΜΕΣΩΣ.. Και παλι μπραβο στην Logitech.

Φιλε μανολη, πριν απο 1 χρονο η logitech μου αντεκατεστησε ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεαν ολο το πακετο των Z5500 λογω ενος ενοχλητικου θορυβου που ακουγα, οταν ανοιγοκλεινα το διακοπτη του φωτος στο δωματιο.

Μου ηρθαν με κουριερ στο σπιτι, και πηραν σε 2 ημερες τα παλια, ολα με δικα τους εξοδα!!!!!!!

Η κουτα με τα καινουρια ηταν comple και εντελως σφραγισμενη.Σε αυτην εβαλα τα παλια, ολα και κα εστειλα πισω.

Ειναι το καλυτερο support απο εταιρια που εχω δει ποτε!!!

Αντε να τα ξηλωνα και να τα πηγαινα εγω πισω....ακομα θα περιμενα...

Κάτσε λίγο, και μένα τα X530 από την ώρα που τα πήρα όταν πειράζονται διακόπτες στο σπίτι κτλ πολλές φορές κάνουν αυτό που λες αλλά είχα την εντύπωση πως έτσι γίνεται με όλα τα ηχεία με δορυφόρους/μπάσα κτλ.

Παιδιά κάτι σχετικό έγινε και με την ελληνική αντιπροσωπεία που ζήτησα αλλαγή για το χαλασμένο ασύρματο mouse.Αντί να στείλουν μόνο το mouse, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα στείλουν όλο το σετ (μαζί και πληκτρολόγιο)!!

Το περιμένω αυτές τις μέρες.

Πραγματικά απίστευτοι!!

  • 1 month later...

Επειδή κάποιοι μάλλον ξεχνούν ότι και η creative έτσι ακριβώς ήταν στο support της μέχρι πρόπερσι τουλάχιστον παραθέτω το παρακάτω link από γειτονικο site

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=19591&highlight=creative

και επειδή είχα και γω ανάλογη αντιμετώπιση πάρτε αλλο ένα

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=7023&highlight=creative

Ρε μανωλη, ησουν μηπως τπτ premium member?

However, as you are a privilege customer of Logitech I will be glad to ship you a new speaker free of cost.

Η απλα ειχες εγγραψει την συσκευη σου -register-και τους εστειλες το s/n?

Δηλ. λιγο κουφη μου φαινεται η ολη ιστορια!

Η Logitech όπως και η plextor (προσωπική εμπειρία 2 φορές) είναι από τις καλύτερες στον τομέα αυτό. Πραγματικά σέβονται τον πελάτη.

Είναι μετά να μην τις προτιμάς?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.