manolis1442169134 Ιούνιος 3, 2008 Author #21 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Ας βλέπουν το παραδειγμά της οι υπόλοιπες εταιρίες γιατί ιδίως στην Ελλάδα το after sales support είναι τραγικό στις περισότερες εταιρίες.Τραγικο; Ποιο; Μα για τι πράγμα λες; :046: Δεν εχουν καν...Όσο για αυτό που αναφέρθηκε για την creative.. απλά οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Εκτός του οτι δεν βγάζουν drivers έχουν αφαιρέσει και τους παλίούς από το site έτσι ώστε να είσαι αναγκασμένος να μην μπορείς να χρησιμοποιείσεις το υλικό που έχεις.Με το ζόρι παντρειά; Μπα...απλα γιατι εχει και αλλου πορτοκαλιες Link to comment Share on other sites More sharing options...
cakrit1442169096 Ιούνιος 3, 2008 #22 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Τραγικο; Ποιο; Μα για τι πράγμα λες; :046: Δεν εχουν καν...μα τί είναι αυτά που λές ... αφού λένε οτι έχουν ... κάτι παραπάνω θα ξέρουν :098: Με το ζόρι παντρειά; Μπα...απλα γιατι εχει και αλλου πορτοκαλιεςΚαλά να είναι οι χρήστες που μπήκαν στον κόπο και έφτιαξαν δικούς τους οδηγούς. Πάντος η απόφαση πάρθηκε εδώ και πολλά χρόνια ... ποτέ ξανα creative Link to comment Share on other sites More sharing options...
tester21 Ιούνιος 3, 2008 #23 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Φιλε μανολη, πριν απο 1 χρονο η logitech μου αντεκατεστησε ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεαν ολο το πακετο των Z5500 λογω ενος ενοχλητικου θορυβου που ακουγα, οταν ανοιγοκλεινα το διακοπτη του φωτος στο δωματιο.Μου ηρθαν με κουριερ στο σπιτι, και πηραν σε 2 ημερες τα παλια, ολα με δικα τους εξοδα!!!!!!!Η κουτα με τα καινουρια ηταν comple και εντελως σφραγισμενη.Σε αυτην εβαλα τα παλια, ολα και κα εστειλα πισω.Ειναι το καλυτερο support απο εταιρια που εχω δει ποτε!!!Αντε να τα ξηλωνα και να τα πηγαινα εγω πισω....ακομα θα περιμενα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis_gas Ιούνιος 3, 2008 #24 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Πραγματικα ειναι υποδειγματικη εταιρια η logitech.Πριν τις διακοπές του πάσχα μεσα σε περιπου 30 ώρες εγιναν αυτά.εννοεις οτι σε 30 ωρες απο το email ειχες το ηχειο? Οχι μονο σε εξυπηρετησε ΔΩΡΕΑΝ, αλλα και ΑΜΕΣΩΣ.. Και παλι μπραβο στην Logitech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necro Ιούνιος 3, 2008 #25 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Φιλε μανολη, πριν απο 1 χρονο η logitech μου αντεκατεστησε ΕΝΤΕΛΩΣ δωρεαν ολο το πακετο των Z5500 λογω ενος ενοχλητικου θορυβου που ακουγα, οταν ανοιγοκλεινα το διακοπτη του φωτος στο δωματιο.Μου ηρθαν με κουριερ στο σπιτι, και πηραν σε 2 ημερες τα παλια, ολα με δικα τους εξοδα!!!!!!!Η κουτα με τα καινουρια ηταν comple και εντελως σφραγισμενη.Σε αυτην εβαλα τα παλια, ολα και κα εστειλα πισω.Ειναι το καλυτερο support απο εταιρια που εχω δει ποτε!!!Αντε να τα ξηλωνα και να τα πηγαινα εγω πισω....ακομα θα περιμενα...Κάτσε λίγο, και μένα τα X530 από την ώρα που τα πήρα όταν πειράζονται διακόπτες στο σπίτι κτλ πολλές φορές κάνουν αυτό που λες αλλά είχα την εντύπωση πως έτσι γίνεται με όλα τα ηχεία με δορυφόρους/μπάσα κτλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper1442169065 Ιούνιος 3, 2008 #26 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Παιδιά κάτι σχετικό έγινε και με την ελληνική αντιπροσωπεία που ζήτησα αλλαγή για το χαλασμένο ασύρματο mouse.Αντί να στείλουν μόνο το mouse, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα στείλουν όλο το σετ (μαζί και πληκτρολόγιο)!!Το περιμένω αυτές τις μέρες.Πραγματικά απίστευτοι!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
blkik Ιούλιος 25, 2008 #27 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2008 Επειδή κάποιοι μάλλον ξεχνούν ότι και η creative έτσι ακριβώς ήταν στο support της μέχρι πρόπερσι τουλάχιστον παραθέτω το παρακάτω link από γειτονικο sitehttp://www.thelab.gr/showthread.php?t=19591&highlight=creativeκαι επειδή είχα και γω ανάλογη αντιμετώπιση πάρτε αλλο έναhttp://www.thelab.gr/showthread.php?t=7023&highlight=creative Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.ghost1442169174 Ιούλιος 25, 2008 #28 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2008 Ρε μανωλη, ησουν μηπως τπτ premium member?However, as you are a privilege customer of Logitech I will be glad to ship you a new speaker free of cost.Η απλα ειχες εγγραψει την συσκευη σου -register-και τους εστειλες το s/n?Δηλ. λιγο κουφη μου φαινεται η ολη ιστορια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phant0m1442169125 Ιούλιος 25, 2008 #29 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2008 Η Logitech όπως και η plextor (προσωπική εμπειρία 2 φορές) είναι από τις καλύτερες στον τομέα αυτό. Πραγματικά σέβονται τον πελάτη.Είναι μετά να μην τις προτιμάς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.