manolis1442169134 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2008 Πριν το πάσχα έριξα και εσπασα καταλάθος ενα απο τα πισω ηχεία των Ζ5500 μου.Εγραψα το ιδιο βράδυ στο support της logitech θέλοντας να το επισκευάσω ή να αγοράσω ενα καινούργιο.Η απάντηση που πήρα ήταν: Dear Mr. Manolis,Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.I am sorry to learn that one of the speakers of the Logitech Z-5500d Speaker set has stopped working.Please note that Logitech does not provide warranty services to physically damaged or lost devices. However, as you are a privilege customer of Logitech I will be glad to ship you a new speaker free of cost. Please write back to me with your full postal address along with the area zip code and daytime telephone number.Should you have any further queries, please do not hesitate to write back to me.If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.comKind Regards,Logitech Europe SAEuropean Customer Support Του στέλνω λοιπον τα στοιχεία μου και :Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.Thank you for the information provided. I am glad to inform you that I am shipping you a new speaker for your Z-5500d Speaker set, free of cost. You will receive it in five to ten working days.You do not have to confirm the receipt of this email. Your order will be initiated automatically against your reference number.Should you have any other queries, please do not hesitate to get back to me.If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.comKind Regards,Logitech Europe SAEuropean Customer Support Με το που κατέβηκα λοιπον στο Ηράκλειο ήταν το χαρτί απο την speedex κολλημένο στην πορτα.Αντε τώρα πειτε μου ενα λογο για να παρω κατι άλλης εταιρίας !Ενω η creative οταν χαλασε το ποντεσιομετρο, οχι χαλασα αυτό χαλασε, απλα δεν απάντησαν....
Tsene Ιούνιος 2, 2008 #2 Ιούνιος 2, 2008 Απίστευτο!!!!!! :118: Πιστεύω η Logitech αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ! :023:
outlaw Ιούνιος 2, 2008 #3 Ιούνιος 2, 2008 Έτσι είναι....υπάρχει γενική οδηγία απο την Logitech "ο πελάτης πάντα 1ος με ΚΑΘΕ κόστος...ακόμα και δικό μας".....trust me
bfc_xxx Ιούνιος 2, 2008 #4 Ιούνιος 2, 2008 Αυτές τις μέρες έψαχνα για ηχεία γιατί το ποτενσιόμετρο στα TEAC που έχω χάλασε. Εννοείτε ότι μετά από αυτό που διάβασα θα πάρω logitech.Εννοείτε ότι από την αρχή είχα αποκλείσει τα creative μετά από τα καραγκιοζιλίκια που έχουν κάνει με τους drivers των καρτών τους και που κυνηγάνε τους χρήστες που φτιάχνουν modded drivers.
KostasThLB Ιούνιος 2, 2008 #5 Ιούνιος 2, 2008 Πάρα πολύ σοβαρή εταιρία η Logitech και εγώ την προτιμώ συνήθως.
Necro Ιούνιος 2, 2008 #6 Ιούνιος 2, 2008 Και εγώ logtechas είμαι Μόνο με κάτι ακουστικά έιχα σπαστεί μια φορά αλλά ήταν γνωστή ελαττωματική παρτίδα... και ήταν και το e-shop στη μέση οπότε δεν έδωσα σημασία... Αλλά το Πάσχα έστειλες το email και όλη η διαδικασία έγινε τώρα ?
Nos-Dio1442169068 Ιούνιος 2, 2008 #7 Ιούνιος 2, 2008 Και εγω ειχα εκανα μια ερωτηση για το G7 και μου απαντησαν αμεσως σχεδον.Ειναι πολυ οκ και εχουν ποιοτικα προιοντα!
BoNito1442169110 Ιούνιος 2, 2008 #8 Ιούνιος 2, 2008 "Ολοι" οσοι πηραν logitech παρεμειναν εκει , απορω γιατι δεν βγαζουν καμια καρτα ηχου να βρουμε την υγεια μας...
manolis1442169134 Ιούνιος 2, 2008 Author #9 Ιούνιος 2, 2008 Αλλά το Πάσχα έστειλες το email και όλη η διαδικασία έγινε τώρα ? Πριν τις διακοπές του πάσχα μεσα σε περιπου 30 ώρες εγιναν αυτά. "Ολοι" οσοι πηραν logitech παρεμειναν εκει , απορω γιατι δεν βγαζουν καμια καρτα ηχου να βρουμε την υγεια μας... Δεν χρειάζεται. Ηδη εχουν αρκετα. Υπάρχουν παρα πολλες και αψογες εταιριες εκτος της creative.
beisnikos_spi Ιούνιος 2, 2008 #10 Ιούνιος 2, 2008 Όντως η Logitech απλά δεν την παλεύει. Ό,τι έχω αγοράσει και είναι Logitech είναι top.
Necro Ιούνιος 2, 2008 #11 Ιούνιος 2, 2008 Πριν τις διακοπές του πάσχα μεσα σε περιπου 30 ώρες εγιναν αυτά.. Α οκ απλά μπερδεύτηκα επειδή έκανες το topic τώρα:001:
EliasKir Ιούνιος 2, 2008 #12 Ιούνιος 2, 2008 Οντως μπραβο, φαντασου οτι δεν ειναι συνοικιακο μαγαζι αλλα καλυπτει παγκοσμια αγορα. Οταν λεει "privilege customer" τι εννοει?
manolis1442169134 Ιούνιος 2, 2008 Author #13 Ιούνιος 2, 2008 Οταν λεει "privilege customer" τι εννοει? ε... έχουμε και ενα ονομα να όυμ
Εvo8-By-m-diox Ιούνιος 2, 2008 #14 Ιούνιος 2, 2008 Μιλαμε για εταιρία με *** και οχι *** εταιρια...Ολα Logitech τα εχω κα ιδεν εχω μετανιωσει λεπτο
Iannis Ιούνιος 3, 2008 #15 Ιούνιος 3, 2008 Ουτε ενα αρνητικό σχολιοΑυτό θα πει "Εταιρία"εχω 2 σετ ηχεια , 2 ποντικοπληκτρολογια, 1 harmony 1 webcam μια τιμονιερα και ενα Joystickόλα αψογα
EliasKir Ιούνιος 3, 2008 #16 Ιούνιος 3, 2008 Ουτε ενα αρνητικό σχολιοΑυτό θα πει "Εταιρία"εχω 2 σετ ηχεια , 2 ποντικοπληκτρολογια, 1 harmony 1 webcam μια τιμονιερα και ενα Joystickόλα αψογαLooooool τοτε εσυ μαλλον εισαι "we suck you good member":033:
Duncan11442169203 Ιούνιος 3, 2008 #17 Ιούνιος 3, 2008 Μπράβο στην logitech,και οι άλλες εταιρείες ας πάιρνουν παράδειγμα από αυτη.
masteroidz1442169105 Ιούνιος 3, 2008 #18 Ιούνιος 3, 2008 Η καλύτερη διαφήμιση είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες!
KTM Ιούνιος 3, 2008 #19 Ιούνιος 3, 2008 Ειχα πολυ καλη γνωμη γιαυτη την εταιρια και με το περιστατικο αυτο, εχω ακομα καλυτερη πλεον.
cakrit1442169096 Ιούνιος 3, 2008 #20 Ιούνιος 3, 2008 Τυχαία το πρώτο μου ποντίκι (σε pc) ήταν logitech. Από τότε την είχα σε φοβερή εκτίμηση την εταιρία. Το after sales support της είναι καταπληκτικό. και αυτό είναι που μετράει .. γιατί ο (normal) πελάτης προτιμάει να δώσει 20€ παραπάνω αλλά να ξέρει οτι έχει την εταιρία από πίσω του σε οποιοδήποτε πρόβλημα. Ας βλέπουν το παραδειγμά της οι υπόλοιπες εταιρίες γιατί ιδίως στην Ελλάδα το after sales support είναι τραγικό στις περισότερες εταιρίες.Όσο για αυτό που αναφέρθηκε για την creative.. απλά οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Εκτός του οτι δεν βγάζουν drivers έχουν αφαιρέσει και τους παλίούς από το site έτσι ώστε να είσαι αναγκασμένος να μην μπορείς να χρησιμοποιείσεις το υλικό που έχεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.