viper1442169065 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 29, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 29, 2008 Μου είχαν δώσει ως δώρο από κάποιο περιοδικό ένα σετ ασύρματο πληκτρολόγιο με ποντίκι πριν 2 χρόνια.Ξαφνικά το ποντίκι σταμάτησε να δουλεύει, ενώ και μπαταρίες έχει κανονικά και είναι και συνδεμένο σωστά.Άλλο ποντίκι στο ίδιο βύσμα δουλεύει τέλεια.Τώρα τι κάνω χωρίς απόδειξη?Πού μπορώ να το πάω για έλεγχο/αντικατάσταση?
viper1442169065 Μάϊος 29, 2008 Author #3 Μάϊος 29, 2008 Aπευθείας oktabitΠού βρίσκεται και τι τους λέω?Πάω όλο το σετ πίσω (και το πληκτρολόγιο) ή μόνο το Mouse?Θα το κρατήσουν για έλεγχο?
pokemon6401442169101 Μάϊος 29, 2008 #4 Μάϊος 29, 2008 http://www.oktabit.gr/contact.aspΤους δίνεις και τα 2 στο κουτί τους και τους λες το πρόβλημα, αν έχεις και φάκελο/χαρτί από το περιοδικό που το πήρες ακόμα καλύτερα.
alxandros Μάϊος 29, 2008 #5 Μάϊος 29, 2008 Ερώτηση: Μπορείς να πάς κάποιο προϊον απευθείας στην αντιπροσωπία σαν ιδιώτης γιατί σε κάποια που είχα πάρει τηλέφωνο (νομίζω Oktabit, δεν είμαι 100% σίγουρος) μου είπαν οτι μόνο μέσω του καταστήματος που είχε γίνει η αγορά μπορούσε να σταλεί κάτι σε αυτούς.
dellman Μάϊος 30, 2008 #6 Μάϊος 30, 2008 Αν πρόκειται για δώρο είτε για κάτι που δεν έχει απόδειξη και εμπορεύεται μόνο αυτή ναι
viper1442169065 Μάϊος 30, 2008 Author #7 Μάϊος 30, 2008 Τρελό άκυρο..Η OKTABIT με παρέπεμψε στην ίδια τη Logitech.Οπότε τώρα ψάχνομαι από κει να δω τι παίζει..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.