Paragka Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 13, 2005 Έχω εγκαταστημένο τον 66.93 driver αλλά στο HL2 υπάρχουν ορισμένα χαμένα textures(κυρίως σε πρόσωπα) και ορισμένα artifacts. Το ίδιο συμβαίνει και στο FarCry. Δεν έχω συναντήσει κάτι ακόμη στο Doom3. Πως μπορώ να διορθώσω το πρόβλημα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris1984 Φεβρουάριος 13, 2005 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2005 μηπως παραεχει θερμοαγωγιμη απο κατω και ζεσταινεται ο πυρηνας?θα μπορουσες βγαλεις την ψυκτρα να καθαρισεις αυτη και τον πυρηνα και να βαλεις λιγη σεραμικ...αλλα αφου ειναι καινουρια καρτα στειλτη για rma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Φεβρουάριος 13, 2005 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2005 Τι σχέση έχει αυτό;;;Είναι συνήθισμένο πρόβλημα σε πολλές 6600-6800 σε πολλά GAMES... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisk Φεβρουάριος 13, 2005 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2005 Αρχική απάντηση από Snips Τι σχέση έχει αυτό;;;Είναι συνήθισμένο πρόβλημα σε πολλές 6600-6800 σε πολλά GAMES... Μονο στις MSI ή γενικα σε ολες?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
apocalypse Φεβρουάριος 13, 2005 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2005 Στο farcry έχεις βάλει το patch 1.3? Χωρίς αυτό , οι 6xxx αναγνωρίζονται ως FX.... με όλες τις ενοχλητικές παρενέργειες.To HL2 το έχεις original ή έχεις κανένα "περίεργο" release? Αν και εμένα το "περίεργο" release είχε προβλήματα με την A.I και κράσαρε συνέχεια , όχι με τα γραφικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris1984 Φεβρουάριος 13, 2005 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2005 Αρχική απάντηση από Snips Τι σχέση έχει αυτό;;;Είναι συνήθισμένο πρόβλημα σε πολλές 6600-6800 σε πολλά GAMES... οταν υπαρχει μεγαλη ποσοτητα θερμοαγωγιμης παστας τοτε αυτη δρα σαν μονωτης και οχι σαν αγωγος με αποτελεσμα να ανεβαζει την θερμοκρασια του πυρηνα. ο voudas που δοκιμασε μια αλμπατρον επρεπε να ριξει τον πυρηνα κατα 100 mhz για να μην βγαζει artefacts...οταν εβγαλε την ψυκτρα και εντοπισε το προβλημα της παραπανω ή της κακης ποιοτητας της παστας (που μαλλον παραπανω ή λιγοτερο θα ειχε) και την αλλαξε τοτε η καρτα ετρεξε μια χαρα...αρα και βεβαια εχει σχεση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paragka Φεβρουάριος 14, 2005 Author #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2005 Το πρόβλημα λύθηκε. Απεγκατέστησα τον 66.93 και εγκατέστησα τον 67.03 driver(είχα διαβάσει κάπου ότι διόρθωνε κάποια προβλήματα που είχαν τα SIS chipsets με την 6600GT). Κανένα χαμένο texture πλέον, κανένα artifact, κανένα κόλλημα και με υπερχρονισμό(550/1000).Για καλό και και κακό μετέφερα το extra ανεμηστιράκι που είχα στο κουτί να χτυπά στη πλάτη της κάρτας VGA.Τώρα αν το νέο driver διόρθωσε το πρόβλημα ή δεν είχα εγκαταστήσει σωστά το 66.93 δε γνωρίζω αλλά αφού δουλεύει σωστά τώρα λίγο με απασχολεί.Ερώτηση: Ποιά πρέπει να είναι η ρύθμιση του AGP aperture size στο BIOS για την MSI 6600GT AGP 128MB και με μνήμη συστήματος 1G? Προς το παρόν το έχω στα 128MB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontifikas Φεβρουάριος 14, 2005 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2005 Ο κανόνας είναι AGP Aperture = Ram / 4. Οπότε για εσένα 256 Αλλά δεν ξέρω τι γίνεται αν έχεις 768 ΜΒ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paragka Φεβρουάριος 14, 2005 Author #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2005 Ευχαριστώ Pontifika. Που και πότε φαίνεται η επίδραση του AGP aperture size? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontifikas Φεβρουάριος 14, 2005 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2005 Αρχική απάντηση από Paragka [Σήμερα, στις 11:36] Ευχαριστώ Pontifika. Που και πότε φαίνεται η επίδραση του AGP aperture size? Από όσο μπορώ να θυμηθώ.....πουθενά. Βασικά το πολύ να κερδίσεις κανένα FPS παραπάνω αλλά μην φανταστείς και τρελές διαφορές. Τουλάχιστο εγώ δεν έχω παρατηρήσει.Μπορεί να κάνω λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
apocalypse Φεβρουάριος 15, 2005 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 15, 2005 To agp aperture είναι το pagefile της κάρτας γραφικών.Όταν δεν της φτάνουν τα 128MB που έχει , θα χρησιμοποιήσει μέρος της μνήμης του συστήματος.Μόνο που η μνήμη του συστήματος είναι τραγικά πιο αργή.......Όταν χρησιμοποιεί το aperture πέφτουν απότομα οι επιδόσεις , αν δεν αρκεί το μέγεθος του agp aperture τότε πέφτουν πολύ περισσότερο ή σου ρίχνει και κανένα out of memory error.Δηλαδή από το κακό στο χειρότερο.Αν θες να δοκιμάσεις , τότε το 3DMark05 και το Doom3 (ultra quality) , από κάποιες ρυθμίσει και πάνω , δεν αρκούνται σε "μόνο" 128MB που έχει η κάρτα σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seeker Φεβρουάριος 18, 2005 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2005 Στο Doom έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η επιλογή "ultra" στην ποιότητα γραφικών... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.