Jump to content



E-shop το μεγαλειο σου


zefiroth

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply
καλοδούλευτες ΑΝ λέμε ΑΝ τις πάρεις ποτέ. μα καλά δεν είδες αυτό το thread πριν ψωνίσεις από εκεί

Μα τι λέτε; Το παιδί λέει πως τις πήρε μέσα σε μια μέρα αυτό είναι κακό;

Link to comment
Share on other sites

Εχει καταντησει... κουραστικο αυτο το μισος για το e-shop, λες και οταν αγοραζουμε απο αλλου ειμαστε 100% ευχαριστημενοι... τι να πω?

Και σιγουρα τετοιου ειδους φρασεις "άξιος της μοίρας σου?" για εμας που αγοραζουμε, απο την μερα που ανοιξε μεχρι σημερα και εχουμε δωσει κοντα στα 10.000 μεχρι τωρα χωρις ιχνος προβληματος, ειναι προσβλητικο...

Εχουμε βαρεθει τις γενικευσεις...

Ελεος!

Link to comment
Share on other sites

Εχει καταντησει... κουραστικο αυτο το μισος για το e-shop, λες και οταν αγοραζουμε απο αλλου ειμαστε 100% ευχαριστημενοι... τι να πω?

Και σιγουρα τετοιου ειδους φρασεις "άξιος της μοίρας σου?" για εμας που αγοραζουμε, απο την μερα που ανοιξε μεχρι σημερα και εχουμε δωσει κοντα στα 10.000 μεχρι τωρα χωρις ιχνος προβληματος, ειναι προσβλητικο...

Εχουμε βαρεθει τις γενικευσεις...

Ελεος!

Γιατί προσβλήθηκες φίλε μου;Είναι θέμα τύχης για το αν θα σε εξυπηρετήσουν ή όχι από τοκατάστημα. Με το ίδιο σκεπτικό με το δικό σου, που προσβλήθηκες κι όλας μια φορά επειδή έχεις τύχει καλής εξυπηρέτησης από το κολοshop εμείς προσβαλόμαστε 10 φορές που όσες φορές κι αν έχουμε προσπαθήσει να ρίξουμε νερό στο κρασί μας παταγγέλνοντας από εκεί, αυτοί κάνουν το χαβαλέ τους. Αυτό το επιχείρημα έχεις στο παληκάρι και στο κάθε παληκάρι που δίνει την κάρτα γραφικών του για τσεκάρισμα και μετά από τόσο καιρό ακόμη δούλεμα ότι και καλά την ελέγχουν;Το ότι εσύ είσαι οκ με το κατάστημα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλοι οι άλλοι πρέπει να κάνουν τουμπεκί και από όσο βλέπεις μέχρι στιγμής τα δεδομένα είναι σε βάρος του συγκεκριμένου καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοια threat διαβάζουν οι μεγάλοι ανταγωνιστές και ανακαλύπτουν κόλπα με διπλές τιμές, γεμίζουν τα ράφια τους με tray επεξεργαστές πουλώντας τους σχεδόν σε τιμές boxed καθώς και άλλα πολλά τεχνάσματα...

Κανείς δεν είναι τέλειος, παντού υπάρχουν παράπονα...

Link to comment
Share on other sites

:023:

Κάτι τέτοια threat διαβάζουν οι μεγάλοι ανταγωνιστές και ανακαλύπτουν κόλπα με διπλές τιμές, γεμίζουν τα ράφια τους με tray επεξεργαστές πουλώντας τους σχεδόν σε τιμές boxed καθώς και άλλα πολλά τεχνάσματα...

Κανείς δεν είναι τέλειος, παντού υπάρχουν παράπονα...

Μια απαντηση χωρις παθος με μεγαλη δοση εμπειριας και αληθειας.

Ειδικα με την τελευταια προταση δεν εχω παρα να συμφωνησω απολυτα.

Αν ειναι να αρχισουμε να "ταυτιζομαστε" και να υποστηριζουμε παθιασμενα το καθε καταστημα που -κατα τα αλλα- μας "μασαει" το ρευστο, τοτε εχουμε φτασει σε κρισιμοτατο σημειο.:)

Link to comment
Share on other sites

Εχει καταντησει... κουραστικο αυτο το μισος για το e-shop, λες και οταν αγοραζουμε απο αλλου ειμαστε 100% ευχαριστημενοι... τι να πω?

Και σιγουρα τετοιου ειδους φρασεις "άξιος της μοίρας σου?" για εμας που αγοραζουμε, απο την μερα που ανοιξε μεχρι σημερα και εχουμε δωσει κοντα στα 10.000 μεχρι τωρα χωρις ιχνος προβληματος, ειναι προσβλητικο...

Εχουμε βαρεθει τις γενικευσεις...

Ελεος!

E ΑΥΤΌ ΈΛΛΕΙΠΕ δηλαδή...Aμα μια επιχείρηση ψωνίζει παο το e-shop και ΌΧΙ ιδιώτης και τους κάνει ΤΑ ΤΡΕΛΑ νούμερα σε σχέση με έναν ιδιώτη ΠΡΟΦΑΝΏΣ και θα έχουν καλή εξυπηρέτηση...Aμα ξέρουν ότι εγώ θα τους δίνω 10.000 το 6μηνο νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα για μη αξιόλογη εξυπηρέτηση...Αυτός όμως που θα στείλει την καρτούλα του για επισκευή η θα κάνει μια νέα παραγγελια και θα την έχει να την περιμένει 30days για RMA με 10000τηλεφωνήματα και ο καθένας να του λέει ότι να ναι ε ΤΌΤΕ μιλάμε και την ΑΘΛΙΌΤΗΤΑ που κυριαρχεί στο service τους....

With Respect

Staxtis.

Link to comment
Share on other sites

Τα δεδομενα σε τι κλιμακα οριζονται?

ο ενας στους δυο?

ο ενας στους τρεις?

...?!?

Στατιστικά δυστυχώς δεν κρατάω, αλλά αν διαβάσεις πόσα threads έχουν ανοιχτεί εδώ μέσα με το συγκεκριμένο πράγμα θα καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά.. ειλικρινά σας μιλάω , να προτιμάτε τα μικρά μαγαζάκια .. Ειχα παει να παρω UPS και πηγα σε κατάστημα αρκετά μεγάλης φίρμας (ας το πούμε και έτσι) ..Την στιγμή που πήγαινα να πληρώσω (με τα λεφτα στο χέρι ήμουν ) ο υπάλληλος με πληροφόρησε ότι το UPS δεν ειχε καλώδια στην συσκευασία … ( οι #$%#$%# πουλούσαν τα καλώδια ξεχωριστά ) .. με τα βίας κράτησα τα νευρά μου , ακύρωσα την αγορά μου και πήγα σε ένα πολύ μικρό μαγαζάκι με pc parts .Μιλάμε ο τύπος μου έφερε το ίδιο σφραγισμένο με καλώδια παρακαλώ και το άνοιξε μπροστά μου , το ελέγξαμε μαζί για το αν δουλεύει καλά και μετα μου το πούλησε (εννοέιται ότι αναλαμβάνει αλλαγή μπαταρίας , φόρτιση και έλεγχο με ξεφτίλα λεφτά και εγγύηση αλλαγής αμα κάνει χαζομάρα)

....Απο εδώ και στο εξης εγώ ξέρω που θα σκάω τα λεφτα μου ..

Link to comment
Share on other sites

παιδιά.. ειλικρινά σας μιλάω , να προτιμάτε τα μικρά μαγαζάκια .. Ειχα παει να παρω UPS και πηγα σε κατάστημα αρκετά μεγάλης φίρμας (ας το πούμε και έτσι) ..Την στιγμή που πήγαινα να πληρώσω (με τα λεφτα στο χέρι ήμουν ) ο υπάλληλος με πληροφόρησε ότι το UPS δεν ειχε καλώδια στην συσκευασία … ( οι #$%#$%# πουλούσαν τα καλώδια ξεχωριστά ) .. με τα βίας κράτησα τα νευρά μου , ακύρωσα την αγορά μου και πήγα σε ένα πολύ μικρό μαγαζάκι με pc parts .Μιλάμε ο τύπος μου έφερε το ίδιο σφραγισμένο με καλώδια παρακαλώ και το άνοιξε μπροστά μου , το ελέγξαμε μαζί για το αν δουλεύει καλά και μετα μου το πούλησε (εννοέιται ότι αναλαμβάνει αλλαγή μπαταρίας , φόρτιση και έλεγχο με ξεφτίλα λεφτά και εγγύηση αλλαγής αμα κάνει χαζομάρα)

....Απο εδώ και στο εξης εγώ ξέρω που θα σκάω τα λεφτα μου ..

Ένας λόγος που δεν μπορώ να κάνω και εγώ το ίδιο είναι αφενός το κόστος. Και ναι, ΟΚ όταν παίρνεις κάτι και δίνεις 5-10 ευρώ παραπάνω, αλλά όταν κάνεις σύστημα τα λεφτά βγαίνουν αρκετά. Αυτό γιατί δεν γίνεται να χτυπήσει τις τιμές των επιχειρήσεων που λέγονται plaisio, multirama και e-shop. Τουλάχιστον οι τιμές τους αυτό λένε.

Ο άλλος λόγος είναι το γεγονός πως ένα τέτοιο κατάστημα μπορεί άυριο το πρωί κιόλας να πέσει έξω και να κλείσει, αφού ελάχιστοι αγοράζουν πλέον από αυτά για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, εγώ πρέπει να τρέχω σε κάθε αντιπροσωπεία ή να χρεώνομαι με έξοδα αποστολής στο εξωτερικό για πράγματα που έχω αγοράσει από εκεί και που έτυχε να πάθουν κάτι εντός εγγύησης. Για να μην αναφέρουμε πως αν η κατασκευάστρια εταιρία δίνει 1 χρόνο εγγύησης για κάτι, αλλά το προϊόν είναι στα 2 χρόνια ας πούμε, τρέχα γύρευε αν θα σε καλύψει επειδή είσαι Έλληνας και έχεις με νόμο 3 χρόνια εδώ.

Για μένα αυτό είναι που προσφέρουν οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.

Όσο για το "εννοείται" που έχεις μέσα στην παρένθεση, τίποτα δεν εννοείται. Μπορεί εσύ να έπεσες σε "'ξηγημένο" παληκάρι, αλλά εγώ να πέσω σε κλασσικό Έλληνα που δεν κοιτάει να με βγάλει πελάτη, αλλά να κάνει την αρπαχτή του.

Link to comment
Share on other sites

Ένας λόγος που δεν μπορώ να κάνω και εγώ το ίδιο είναι αφενός το κόστος. Και ναι, ΟΚ όταν παίρνεις κάτι και δίνεις 5-10 ευρώ παραπάνω, αλλά όταν κάνεις σύστημα τα λεφτά βγαίνουν αρκετά.Αυτό γιατί δεν γίνεται να χτυπήσει τις τιμές των επιχειρήσεων που λέγονται plaisio, multirama και e-shop. Τουλάχιστον οι τιμές τους αυτό λένε.

Κοιτά εξαρτάται...ανετα μπορείς να του πεις "Κανε μου μια καλύτερη τιμή" ....εχεις αυτη την δυνατότητα ..αμα αυτος σε σέβεται σαν πελάτη , θα στην κάνει αλλιώς του λες στα μούτρα... "Φιλε ακυρό' ...Συμφωνώ μαζί σου οτι δίνεις κάτι παραπάνω αλλα το προτιμώ (προσωπικά) απο το να παίρνω ανοικτά και χρησιμοποιημένα προϊόντα..(2 φορες μου εχει τύχει) δουλεύουν άψογα αλλά με ενοχλεί...

Ο άλλος λόγος είναι το γεγονός πως ένα τέτοιο κατάστημα μπορεί άυριο το πρωί κιόλας να πέσει έξω και να κλείσει, αφού ελάχιστοι αγοράζουν πλέον από αυτά για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, εγώ πρέπει να τρέχω σε κάθε αντιπροσωπεία ή να χρεώνομαι με έξοδα αποστολής στο εξωτερικό για πράγματα που έχω αγοράσει από εκεί και που έτυχε να πάθουν κάτι εντός εγγύησης. Για να μην αναφέρουμε πως αν η κατασκευάστρια εταιρία δίνει 1 χρόνο εγγύησης για κάτι, αλλά το προϊόν είναι στα 2 χρόνια ας πούμε, τρέχα γύρευε αν θα σε καλύψει επειδή είσαι Έλληνας και έχεις με νόμο 3 χρόνια εδώ.

.

Θα συμφωνήσω μαζί σου , ναι υπάρχει αβεβαιότητα .. από την άλλη θυμήσου την ιστορία του spiderdim..με 8,80 ευρώ πηρε καινούργιο σκληρό (RMA-> ενώ ο υπαλληλάκος εκανε διάγνωση λεπτομερή – «ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ») … Προσωπικά εχω στειλει mp3 player αυτοκινήτου στην γερμανία για RMA και ο γερμανός ανέλαβε τα εξοδα αποστολής Ελλάδα-Γερμανία (!!!!!) , εγώ θα πληρώσω εξοδα επισκευής (τσάμπα γιατι εχω εγγύηση )και εξοδα αποστολής Γερμανία – Ελλάδα (άρα συνολικό ποσό ελάχιστο ) .. Ο Έλληνας εδώ στην αντιπροσφορά ξέρεις τι με ρώτησε ?? Αν εβαλα CD ανάποδα και το χάλασα κατά λάθος (το πιστεύεις ????:074: )

Για μένα αυτό είναι που προσφέρουν οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.

Όσο για το "εννοείται" που έχεις μέσα στην παρένθεση, τίποτα δεν εννοείται. Μπορεί εσύ να έπεσες σε "'ξηγημένο" παληκάρι, αλλά εγώ να πέσω σε κλασσικό Έλληνα που δεν κοιτάει να με βγάλει πελάτη, αλλά να κάνει την αρπαχτή του.

Φιλε artking εγώ είμουν πελάτης του e-direct :046: και είδες τι εγινε.. αυτην την στιγμή δεν εχω αμεση εγγυηση για 2 σκληρους και 1 DVD ...Μετα απο αυτό προσωπικά δεν θα εμπιστευτώ κανενάν , ουτε την αλησίδα αλλά ουτε το 'ξηγημένο" παληκάρι.. εγώ του είπα..αμα χαλάσει θα στο πετάξω στην βιτρίνα :046:

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Είμαι πελάτης χρόνια, αλλά τον τελευταίο καιρό έχει παραγίνει. Οι 4 πιο πρόσφατες παραγγελίες μου (από 200 min έως 1500 ευρώ max) έχουν καθυστερήσει χαρακτηριστικά.

Μάλιστα την τελευταία που άργησε 3!! εβδομάδες δεν την πρόλαβα και μπήκα φαντάρος. Και αφού τους ειδοποίησα να συννενοηθούν με άλλο άτομο του παρόντος φόρουμ για την παράδοση στο τέλος εκείνος απελπίστηκε και το ακύρωσε και μετά από κανα 15ημερο με καλούσαν στο κινητό για να με ενημερώσουν...

Καλές τιμές, ποικιλία ναι αλλά όταν λες διαθέσιμο να το τηρείς..

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Οσοι παρακολουθειτε γενικα το φορουμ ισως να θυμαστε οτι ετοιμαζομουνα να παραγγειλω ενα νεο συστηματακι... Αφου τα αποφασισα και ειδα τι θελω αρχισα να ψαχνω απο που θα παραγγειλω και τι ...

Τελικα εδωσα για παραγγελια στο ΠΛΑΙΣΙΟ το τροφοδοτικο (corsair 750 ) και την ThermalRight 120ULTRA Black ψυκτρα για το CPU

Ο κυριως ογκος τον εξαρτηματων δηλαδη ολα τα υπολοιπα δωθηκαν στο E-SHOP.

Απο το ΠΛΑΙΣΙΟ πηρα αμεσως μηνυμα οτι τα δυο αυτα προιοντα δεν ειναι διαθεσημα και αν θελω να περιμενω.

Μετα απο μια μικρη αναζητηση μηπως μπορεσω και τα παρω απο αλλου αποφασισα να τους πω οτι οκ θα περιμενω ως την αλλη εβδομαδα και να μου τα στειλουν οταν παραλαβουν

(Και οι δυο παραγγελιες εφυγαν απο μενα 23/1 ωρα πρωινη)

Στο e-shop ειχαμε προβλημα με τους HDD WD BLACK... και μιας και θα καθυστερουσαν αρκετα απο οτι μου ειπαν αποφασισα να βαλω τους GREEN που ηταν αμεσα διαθεσιμοι με σκοπο μονο και μονο τα εξαρτηματα να ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ...

Ε απο τοτε περνω καθε μερα τηλεφωνο και ειμαι στο ΑΥΡΙΟ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΦΕΥΓΕΙ...και ακομα ΦΕΥΓΕΙ...

Πηρα τηλεφωνο μολις πριν απο λιγο και μου λεει ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΦΥΓΕΙ...θα το εχετε τι ΔΕΥΤΕΡΑ..!!!!

Δε ξερω τι δυναμη με κρατησε να πω το ΟΚ... και να μην αρχισω να βγαινω εκτος εαυτου..

Υγ. Ξεχασα να σας πω οτι απο χτες εχω στα χερια μου το τροφοδοτικο και την ψυκτρα που στο ΠΛΑΙΣΙΟ δεν ηταν διαθεσιμα...

eshopps7.jpg

w640.png

Αυτα μεγεια μου και περαστικα μου.

Βαρεθηκα..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.