Jump to content



E-shop το μεγαλειο σου


zefiroth

Recommended Posts

Εμένα πάλι η τελευταία μου αγορά ήταν τραγελαφική.

Δεν είχε μέσα το κουτάκι αυτά που έπρεπε,ντράιβερς κ μάνουαλ,όπως δηλωνόταν στο σάιτ του κατασκευαστή.-η αγορά ήταν ένας σάτα κοντρόλερ-

Με βάση τα όσα διαβάζω κλασικό από μέρους τους.

a)ουτε το e-shop ειναι δικο μου ουτε εχω κανενα ωφελος

B)θεωρω οτι οταν αγορασες το προιον που αναφερεις και ειδες οτι η συσκευασια ηταν ανοιχτη, το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να τσεκαρεις επιτοπου αν εχει ολα τα απαιτουμενα μεσα.

Αν τα ειχε δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Μια χαρά κλεισμένο ήταν.Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω τουλάχιστον 2 ώρες μαζί με τις μετακινήσεις για οδηγούς κ μάνουαλ,απλά δεν ξαναπροτιμώ το συγκεκριμένο μαγαζί.Μακάκας θα μαι αν ασχοληθώ παραπάνω.Μια αγορά ήταν κ δη αποτυχημένη.

Link to comment
Share on other sites

αγορασα τα εξης πριν απο λιγεσ μερες:

cpu:intel 8400

mobo:msi p7n sli platinum

vga:1xasus 9800gtx+ & 1xalbatron9800gtx

psuc power & cooling 750W

ram:crucial balistix 800mhz2x2GB

hdd:wd 500GB black

παω λοιπον να βαλω τα vista ultimate x64 και στην ολοκληρωση της εγκαταστασης των vista (μετα την πρωτη επανεκινηση) βαραει μπλε οθονες...

τρεχω mem test ολο το βραδυ τπτ... τρεχω και τα διαγνωστικα της wd τπτ... οποτε λεω board θα ειναι...

και παλι πισω στο e-shop να τουσ ζητησω να μου αλλαξουν board... τους πηγα ομως ολο το pc για να το τεσταρουν τσακ μπαμ...οπως μου ειπε κ ενας στο τηλ.

ερχονται λοιπον μετα απο 2:30 ωρες και μου λενε οτι δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα και οτι το προβλημα ηταν οι καρτεσ γραφικων επειδη δεν ειναι της ιδιας εταιριας παρολο που εχουν τον ιδιο πυρηνα... και τους λεω οτι αυτες οιθ καρτες δουλευουν μαζι εδω και 6 μηνες στο παλιο μου pc χωρισ κανενα απολυτως προβλημα και τωρα με pio καινουργιο chipset γιατι να εχουν και μου λεει ο τεχνικος οτι μπορει το board αυτο να μην το υποστηριζει... το δεχομαι λοιπον και παω σπιτι το ανοιγω και παλι τα ιδια... βλεπω ενα κολ/χαρτο που μ ειχα δωσει με τα τεστ και τι ελεγε... οτι το ειχα τεσταρει με xp sp3 (και ο τεχνικος τηλεφωνικα οταν ημουν στο μαγαζι οτι ετρεχε 1 ωρα το flat out (σιγα τις απαιτησεις που θελει) χωρισ προβλημα...

παλι στο e-shop την επομενη μονο με τη μητρικη και τισ μνημες... τουσ παω τη μητρικη και απαιτω αλλαγη αλλα αυτη τη φορα με φοτο της μπλε οθονης :112: μου λενε αυτο ειναι μνημη... μα τους λεω χτεσ τις τεσταρατε και ηταν οκ πωσ γινεται τωρα να ειναι μνημες...??? τελος παντων με πολυ προσπαθεια μου αλλαζουν τισ μνημες γιατι ουτε σε αυτες εβρισκαν προβλημα...

ερχομαι σπιτι τις βαζω επανω παλι τα ιδια... κανει επανεκινηση και μπαινει στα vista το βλεπω και εκανα σαν να πηγα στον παραδεισο.... για 1 ωρα εκανα επανακινησεις εκανα ολα τα updates vista και ολα τα προγραμματα χωρισ κανενα προβλημα. το αφησα με μια καρτα (η δευτερη ειχε βγει απο τοτε που μου ειπαν οτι "δεν υποστηριζεται...") και μετα απο μια μερα εβαλα και τη ν δευτερη ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!! :068::068::068:

Και όλα αυτά εντος του υποτιθεμενου DOA 7 ημερων….

Link to comment
Share on other sites

Και όλα αυτά εντος του υποτιθεμενου DOA 7 ημερων….

Την ίδια στιγμή που άλλα καταστήματα σου αλλάζουν το προϊόν, ή σου επιστρέφουν ακόμα και τα χρήματα εντός 15 ημερών, ΧΩΡΙΣ να έχει πρόβλημα, απλά επειδή δε σου άρεσε...

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια στιγμή που άλλα καταστήματα σου αλλάζουν το προϊόν, ή σου επιστρέφουν ακόμα και τα χρήματα εντός 15 ημερών, ΧΩΡΙΣ να έχει πρόβλημα, απλά επειδή δε σου άρεσε...

Πάντως από τις μέχρι τώρα συναλλαγές μου κανένας δεν δέχεται επιστροφή με επιστροφή χρημάτων αν το προϊόν ήταν μέσα ζελατίνα την οποία αναγκαστικά βγάζουμε για να δοκιμάσουμε το προϊόν.

Ο μόνος τρόπος για να γίνει επιστροφή και ειδικά στο e-shop είναι να το ρίξεις στην λάθος περιγραφή του προϊόντος. και ευτυχώς έχουν αρκετές ανακρίβειες.

Κανονικά (το ξέρω ακούγομαι ακραίος) μέχρι και ανοιχτό επεξεργαστή δικαιούμαστε να επιστρέψουμε. και μην αρχίσουν μερικοί και τι θα τον κάνουν μετά τον επεξεργαστή.

Πάντως μου κάνει εντύπωση που κάτι τόσο απλό και νομικά θεσμοθετημένο όπως η επιστροφή προϊόντων παραμένει θολό τοπίο για πολλούς και δεν γίνεται καμιά προσπάθεια απο πλευράς πολιτείας για το οριστικό ξεκαθάρισμα των συναλλαγών.

Θέλεις να έχεις κατάστημα? Ναι? Ο νόμος λέει αυτό, αν δεν σου αρέσει στο καλό, χωρίς ******** και ειδικούς όρους για τους οποίους αρμόδια είναι τα δικαστήρια Αθηνών.

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος τρόπος για να γίνει επιστροφή και ειδικά στο e-shop είναι να το ρίξεις στην λάθος περιγραφή του προϊόντος. και ευτυχώς έχουν αρκετές ανακρίβειες.

Ούτε εκεί δεν βγάζεις άκρη με αυτούς. Βέβαια φταίω και εγώ διότι στο μαγαζί ήμουν πολύ ήρεμος.

http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=46251

Για να μην τα πολυλογώ στις 21/12 τρώω δύο ώρες εκεί μαζί με τον τεχνικό τους ο οποίος επιβεβαιώνει ότι η θήκη δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Παρόλα αυτά από τα κεντρικά αρνούνται να κάνουν δεκτή την άποψη του τεχνικού στο Περιστέρι και ζητάνε να σταλεί η θήκη στα κεντρικά για περαιτέρω ελέγχους. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένας από τους πωλητές επί 5’ προσπαθεί να με πείσει ότι η θήκη είναι απλά χαλασμένη και άρα δεν υπάρχει πρόβλημα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αναγράφονται στο site, υποθέτω, για να περάσει το όλο θέμα όσο ποιο αθόρυβα γίνεται και για να μην απαιτήσω επιστροφή χρημάτων.
Link to comment
Share on other sites

τι να πω ρε παιδια δεν ξερω...

οσο για την πολητεια δεν νομιζω οτι δεν μπορει να κανει κατι απλα δεν θελει να κατι.... παντως τους τεχνικους του e-shop δεν τους εχω καμια εμπιστοσυνη και για αυτο που περιεγραψα πριν αλλα και για αυτο που μου ειχε πει ενας απο αυτους οτι το crossfire δεν θελει γεφυρες και οτι γινεται και μονο software επειδη ελειπε το brigde μεσα απο το κουτι της καρτας....

ειχα βαλει πραγματικα χ στο μαγαζι αυτο αλλα με το doa 7 ημερων ειπα αντε ας δοκιμασω αλλα που....αλλα λογια να αγαπιωμαστε ή οπως το θελει κανεις...

ΜΗΝ ΞΕΓΕΛΙΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΙΜΟ DOA ΑΠΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ...

siloo added 28 Minutes and 20 Seconds later...

να σημειωσω οτι τελικα πηρα τις crossair xms2 800mhz (4-4-4-12 2,1v)

και κατι απλα για τα επομενα χρηστουγενα: αν καποιος θελει να στολισει το pc του τοτε ας προχωρησει στην αγορα των crucial balistix ( εχουν leds στο κεντρο της επανω μεριας (κοκκινα πρασινα) καμια 15αρια και στην κατω ασπρα σε ολο το μηκος 4 αν θυμαμαι καλα:093::093::093: και οι ψυκτρες που εχουν τα φυλλα ειναι πιο λεπτα και απο τη λαμαρινα του κουτιου μου και δεν προσφερουν τπτ εκτος απο μοστρα:097::097::097:) ειδαλως να μην τις προτημησει για ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟ!!! :021::021::021::021::021:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από τις μέχρι τώρα συναλλαγές μου κανένας δεν δέχεται επιστροφή με επιστροφή χρημάτων αν το προϊόν ήταν μέσα ζελατίνα την οποία αναγκαστικά βγάζουμε για να δοκιμάσουμε το προϊόν.

Στο γνωστό κατάστημα Π... Πάω να πάρω κάτι μνήμες της Trascend, DDR2, που είχαν κάτι εκπληκτικά τσιπάκια απάνω και οι αντίστοιχες Mushkin που να φορούσαν ήταν στα διπλά-τριπλά χρήματα. Ζητάω από τον πωλητή να δω τις μνήμες, γιατί ήθελα να διαβάσω τον κωδικό στα chips. Μου δίνει μία, είναι αυτό που θέλω. Του λέω, θέλω δύο ίδιες, πάω στο ταμείο, τις πληρώνω, επιστρέφω, παίρνω τη σακουλίτσα μου και φεύγω.

Μέχρι να φτάσω σπίτι, ήταν 21:30... Οι Trascend είναι συσκευασμένες σε αυτό το πλαστικό που για να ανοίξει, πρέπει να το κόψεις. Κόβω λοιπόν το πλαστικό, πάω να βάλω τη μνήμη και βρίσκομαι προ εκπλήξεως... ΔΕΝ είναι τα chips που είχα διαλέξει! :093: Παίρνω την άλλη, την κοιτάω και είναι σωστή! Άρα η 2η που μου έδωσε, αν και ήταν ακριβώς ίδιος κωδικός και P/N με αυτή που είχα διαλέξει αρχικά, για τη χρήση που τις ήθελα (o/c) δε μου έκαναν...

Εκεί αρχίζω και φουντώνω, γιατί σκέφτομαι ακριβώς αυτό... Με ποιά αιτιολογία θα τις γυρίσω πίσω και θα ζητήσω το ΙΔΙΟ προϊόν...; Θα τις πάρουν αφού άνοιξα το πλαστικό που ΔΕΝ ξανακλείνει; Μέχρι να έρθει το επόμενο πρωινό, στριφογυρίζω στο κρεβάτι και είμαι προετοιμασμένος να πάω να κάνω φασαρία...

Το επόμενο πρωί στο Π, μου τις άλλαξαν σε 2', χωρίς καν να ρωτήσουν τι και πως. Ο πωλητής, που ήταν κι άλλος, με ρώτησε αν θέλω επιστροφή χρημάτων, ή αλλαγή...

Link to comment
Share on other sites

Εκεί αρχίζω και φουντώνω, γιατί σκέφτομαι ακριβώς αυτό... Με ποιά αιτιολογία θα τις γυρίσω πίσω και θα ζητήσω το ΙΔΙΟ προϊόν...; Θα τις πάρουν αφού άνοιξα το πλαστικό που ΔΕΝ ξανακλείνει; Μέχρι να έρθει το επόμενο πρωινό, στριφογυρίζω στο κρεβάτι και είμαι προετοιμασμένος να πάω να κάνω φασαρία...

Το επόμενο πρωί στο Π, μου τις άλλαξαν σε 2', χωρίς καν να ρωτήσουν τι και πως. Ο πωλητής, που ήταν κι άλλος, με ρώτησε αν θέλω επιστροφή χρημάτων, ή αλλαγή...

Κοιτα θα ξέρεις και εσύ ότι πολλά παίζουν. Η περίπτωση εντάσεται σε επιλεγμένες εξαιρέσεις απο πλευράς καταστήματος .

Εγώ πηρα κάτι μνήμες απο το ίδιο κατάστημα. Τις ανοίγω έκρινα ότι δέν με κάλυπταν,και αποφασίζω να τις επιστρέψω την επόμενη μέρα απο την αγορά.

Ευτυχώς απο μία άποψη το κουτί που είχαν έιχε ένα αυτοκολητο στην πανω μεριά που το άνοιξα διακριτικά, οπότε φαινόταν σαν να μήν είχε ανοιχτεί.

Λοίπον έγινε ολόκληρό θέμα όχι μόνο που δέν μου κάναν επιστροφή χρημάτων αλλά εγινε προσπάθεια απο μέρους τους να μου φάνε 15 Ευρώ μιάς και η τιμή των μνημών είχε αλλάξει μέσα σε μιά μέρα.

Το μόνο που έγινε ύστερα απο 20 λεπτά και συζήτηση με τον διευθυντή ήταν ή πίστωση στον όνομά μου του αρχικού ποσού.

Για αυτό λέω ότι η κατάσταση δέν είναι ξεκάθαρη και ο καθένας συναντά κάθε φορά άλλα μέτρα και σταθμά.

Link to comment
Share on other sites

Σε τέτοιες περιπτώσεις, πας σε άλλο κατάστημα... Κάποιοι "διευθυντές" τη βλέπουν κάπως και νομίζουν ότι με τέτοια αντιμετώπιση, βοηθάνε την εταιρία και κάποιος θα τους πει μπράβο.

Link to comment
Share on other sites

Αριθμός Παραγγελιών: 121

Ιστορικό αγορών του χρήστη xxxxxxxxxxxxxxxxx Αριθμός Παραγγελιών: 185

η παραγγελίες μου απο e-shop εδω και 3 χρόνια

service λίγο πρόβλημα αλλά συνέχεια τα ζητάω πιστωτικά

Link to comment
Share on other sites

Χαροκαμενος απο το συγκεκριμενο :068::068::068::068: καταστημα δυο φορες και σε μεγαλη αγορα , ολοκληρο υπολογιστικο συστημα core i7.

Ηταν ο καιρος που δεν εμπαινα συχνα στο διαδυκτιο, αλλα και εναν γνωστο που ρωτησα ,ηταν και του επαγγελματος προγραμματιστης και εχει δικο του μαγαζι ιντερνετ καφε, αν ειναι αξιοπιστο μου ειπε ναι.

Και ενω εκανα ερευνα αγορας για το τι θα παρω δεν ειχα κανει ερευνα αγορας απο που να τα παρω, το οποιο ηταν λαθος; Θα δουμε παρακατω.

Τα μεγαλα προβληματα του εν λογου καταστηματος τα ανακαλυψα την πρωτη φορα που ειχα προβλημα με ενα σκληρο.

Και ψαχνοντας για τα προβληματα του σκληρου ανακαλυψα τα προβληματα των καταστηματων διαδυκτιακων ηλεκτρονικων ειδων και διαφορα θεματα που ειχαν στα φορουμ.

Εκεινο ομως που με εξοργιζει :013::013: δεν η απαντηση " εμεις τα λεγαμε, " ουτε η συνεχεια "ενταξει ,τα λεγατε, απο που να ψωνιζουμε", εκεινο που με κανει :067::067::067::067::067: ειναι :δεν μπορω να πω ,ειναι σα να κανω διαφημιση ή το "υπαρχουν και καλα μαγαζια" Ενταξει υπαρχουν :035: πεστα ανθρωπε τι τα κρατας μεσα σου.

Δηλ αυτο το μαγαζι (ε-σοπ) πως μπορεις και το αναφερεις και τα αλλα δεν μπορεις .

Εδω μεχρι και στο Σκρουτζ υπαρχει ελευθερη αξιολογηση κατω απο καθε καταστημα.

Δεν ζουμε ολοι στην Αθηνα οπου υπαρχει ποικιλια καταστηματων. Τα περιφερειακα μαγαζια βαρανε στο κεφαλι.

Το e-shop στελνει σε ολοι την Ελλαδα μεσα σε δυο τρεις μερες χωρις μεταφορικα , οτι και αν παρεις. Το πλαισιο εχει πλαφον ( δωρεαν απο 85€ και πανω).

Ενταξει θα μου πει καποιος +3 € απο 85 και κατω.

Και σε μενα που ο ταχυδρομος ερχεται μια φορα το μηνα ποτε θα το παρω. Να πληρωσω και εξτρα κουριερ;

Το ε-σοπ εχει υποκαταστηματα σε ολη την Ελλαδα, το Πλαισιο οχι .

Αν ζεις κοντα σε περιοχη με υποκαταστημα εχει καλως , αν οχι τι γινεται;

Συνηθως οι τιμες τους στα βασικα προιοντα ειναι ιδιες ,αλλα σε πολλες το ε-σοπ εχει καλυτερες τιμες.

Δηλ σε ενα πληρες συστημα η διαφορα μπορει να ειναι σοβαρη υποθεση.

Στο ε-σοπ υπαρχει η καρτα και πληρωνεις σε 6 ατοκες δοσεις, που ειναι αρκετα δελεαστικο, στο πλαισιο θελει πιστωτικη ,αλλιως ντανγκ ντανγκ επι τοπου.

Το e-shop εχει χαλια σερβις , το πλαισιο οχι .

Πολλη ωραια. Ειδαμε τι μπορουν να μας προσφερουν αυτα τα δυο καταστηματα.

Και ερχομαστε τωρα στις παραπανω εκφρασεις.

Ποια αλλα μαγαζια; , ενταξει , πειτε τα, ποια, σε περιπτωση που ξανακανω μεγαλη αγορα , απο που :091::035::091::091::091:;

Εγω που ειμαι απο την Πετρομαγουλα μπορω να ψωνισω ή πρεπει να ειμαι μονο απο Αθηνα -Θεσσαλονικη.

Με ονοματεπωνυμο κυριοι, ελευθερη κοινωνια ειμαστε και οπως καποιος αναφερει οτι απο μια συγκεκριμενη αλυσιδα υπαρχει προβλημα ετσι θα πρεπει να αναφερονται και αντιστοιχες αλλες εμπειριες απο αλλα καταστηματα που εχουν διαφορετικου ειδους εξυπηρετηση , για να μπορουμε να κανουμε συγκρισεις και να εχουμε οφελη.

Αλλιως να λεει ο καθε χαροκαμμενος το προβλημα του ,σαν να κανει εξομολογηση, να του δινεται μια αφεση αμαρτιων και αντε :079:στα πι σι μας:024:.

Και ερχομαστε τωρα στο :014:λαθος που εκανα.

Πειτε μου :znaika: απο που θα πρεπει να ψωνισω στο επομενο συστημα που θα αγορασω, για να μην εχω προβληματα;

Οποιος εχει κατι να πει:director: ας το πει τωρα , αλλιως ας σιωπησει για παντα:tophat::beerchug:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με κάνετε και στενοχωριέμαι. :087:

Οτι έγραψα παραπάνω, δεν το έκανα με σκοπό να σταματήσω την ελεθευρια της έκφρασης, αλλά ούτε και να δημιουργήσω εναν τοίχο για την επόμενη γνώμη.

Ο μόνος λόγος που γράφτηκε το παραπάνω κείμενο ειναι μήπως και βρούμε εναλλακτικές λύσεις για την αισχρή πραγματικότητα της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς.

Ίσως το παραπάνω κείμενο είναι λίγο σκληρό(πληγή μαστιγος ποιεί μώλωπα, πληγή δε γλώσσης συγκλάσει οστά), αλλά αν φαντάζει ως Δαμόκλειος σπάθη στα μάτια έστω και ενός για να εκφραστή ελεύθερα τότε να την σβήσω παντελώς.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, για κάποιους ειναι μονόδρομος αλλα από την άλλη αναφέροντας τα προβλήματα που αντιμετωπίσουμε με το εκάστοτε μαγαζί πρώτα απο όλα προετοιάζουμε ένα πιθανό καταναλωτή αν μην πάει σαν το αρνι κι α δεχτεί ότι του πούν.

Από την άλλη όποια πιθανή μείωση στην κινηση αγορών από τέτοια παράπονα μπορεί να κάνει το κάθε μαγαζί να αλλάξει συμπεριφορά πώς το καλύτερο ώστε να κερδίσει την χαμένη πελατεία.

Οπότε με αυτό το κριτήριο δεν είναι ασχημη οποια ¨κακή" κριτική.

Link to comment
Share on other sites

Με κάνετε και στενοχωριέμαι. :087:

Οτι έγραψα παραπάνω, δεν το έκανα με σκοπό να σταματήσω την ελεθευρια της έκφρασης, αλλά ούτε και να δημιουργήσω εναν τοίχο για την επόμενη γνώμη.

Ο μόνος λόγος που γράφτηκε το παραπάνω κείμενο ειναι μήπως και βρούμε εναλλακτικές λύσεις για την αισχρή πραγματικότητα της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς.

Ίσως το παραπάνω κείμενο είναι λίγο σκληρό(πληγή μαστιγος ποιεί μώλωπα, πληγή δε γλώσσης συγκλάσει οστά), αλλά αν φαντάζει ως Δαμόκλειος σπάθη στα μάτια έστω και ενός για να εκφραστή ελεύθερα τότε να την σβήσω παντελώς.

Προτείνω να αγοράσεις το επόμενο σύστημα από ένα μαγαζί της γειτονιάς σου αν είσαι σε πόλη και αν είσαι εκτός από ένα μαγαζί από την κοντινότερη πόλη. Θα σου κοστίσει παραπάνω αλλά αν τύχει κάτι τουλάχιστον θα έχεις κάποιο κεφάλι να κοπανήσεις το pc αντί για το δικό σου. Κάνω διαδικτυακές αγορές από το 2000 και η μόνη φορά που συνάντησα πρόβλημα στα τόσα χρόνια ήταν από το συγκεκριμένο κατάστημα. Έκτοτε όταν είναι για ψώνια προτιμώ να πάω σε κατάστημα καθώς: 1) Χαίρομαι την αγορά καλύτερα από ότι αν ήμουν σπίτι, 2) Έχω πιάσει γνωριμία με τον κομπιουτερά της γειτονιάς ο οποίος μου έχει φερθεί άψογα, 3) Μετά από μερικές αγορές το μαγαζί της γειτονιάς δεν είναι και "τόσο" ακριβό καθώς όλο και κάτι καλύτερο γίνεται σε θέμα τιμής ή κάποιο έξτρα δωράκι.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, για κάποιους ειναι μονόδρομος αλλα από την άλλη αναφέροντας τα προβλήματα που αντιμετωπίσουμε με το εκάστοτε μαγαζί πρώτα απο όλα προετοιάζουμε ένα πιθανό καταναλωτή αν μην πάει σαν το αρνι κι α δεχτεί ότι του πούν.

Από την άλλη όποια πιθανή μείωση στην κινηση αγορών από τέτοια παράπονα μπορεί να κάνει το κάθε μαγαζί να αλλάξει συμπεριφορά πώς το καλύτερο ώστε να κερδίσει την χαμένη πελατεία.

Οπότε με αυτό το κριτήριο δεν είναι ασχημη οποια ¨κακή" κριτική.

Δεν διαφωνω σε τιποτα απο οτι γραφεις. Μαλιστα επαυξανω.

Η ενσταση μου ειναι στο οτι ενω εντοπιζονται τα προβληματα ,δεν προτεινονται αναλογες λυσεις ή να το θεσω διαφορετικα, δεν προτεινονται αναλογες λυσεις ενω μερικοι , ενδεχομένως, να τις γνωριζουν.

Συνεπως ,οπως δεν ειναι ασχημη οποιαδηποτε "κακη" κριτικη , για ολα τα παραπανω που προανεφερες, ετσι δεν ειναι και "διαφημηση" το να αναφερεις λυσεις ,καθως θα προετοιμαζουν εναν πιθανο καταναλωτη για τις επιλογες του.

anarxos added 1 Minutes and 31 Seconds later...

Προτείνω να αγοράσεις το επόμενο σύστημα από ένα μαγαζί της γειτονιάς σου αν είσαι σε πόλη και αν είσαι εκτός από ένα μαγαζί από την κοντινότερη πόλη. Θα σου κοστίσει παραπάνω αλλά αν τύχει κάτι τουλάχιστον θα έχεις κάποιο κεφάλι να κοπανήσεις το pc αντί για το δικό σου. Κάνω διαδικτυακές αγορές από το 2000 και η μόνη φορά που συνάντησα πρόβλημα στα τόσα χρόνια ήταν από το συγκεκριμένο κατάστημα. Έκτοτε όταν είναι για ψώνια προτιμώ να πάω σε κατάστημα καθώς: 1) Χαίρομαι την αγορά καλύτερα από ότι αν ήμουν σπίτι, 2) Έχω πιάσει γνωριμία με τον κομπιουτερά της γειτονιάς ο οποίος μου έχει φερθεί άψογα, 3) Μετά από μερικές αγορές το μαγαζί της γειτονιάς δεν είναι και "τόσο" ακριβό καθώς όλο και κάτι καλύτερο γίνεται σε θέμα τιμής ή κάποιο έξτρα δωράκι.

Δεν θα μου κοστισει παραπανω, θα μου βγει ο κουκος αηδονι.

Ξερεις και το ε σοπ και πλαισιο εχουν υποκαταστηματα, αν ειναι να φτασω στο σημειο να κοπαναω πσ σε κεφαλια.

Μαλλον φαινεται τελικα, δεν εχουμε τα ιδια μαγαζακια στην γειτονια μας.

Link to comment
Share on other sites

όλοι από την εμπειρία μας...σίγουρα κάτι έχουμε να προσάψουμε...εμένα λ.χ σε απλή αγορά ενός επώνυμου mp3 player το οποίο είχε πρόβλημα με το usb....περίμενα κανά 2μηνο για το service...

το αστείο ήταν πως εγώ δε ζήταγα λεφτά πίσω ή αντικατάσταση με κανά άλλο...θα τους έδινα και παραπάνω λεφτά να αγοράσω κάποιο καλύτερο...ακόμα και σε αυτό πρόβλημα είχαν...

δε ξέρω αν είναι θέμα ατόμων ή όχι...σίγουρα φταίει το κακό logistics με το οποίο τρέχει η επιχείρηση καθώς και η συμπεριφορά από πολλόυς ευθυνοανεύθυνους "υπεύθυνους" που έχει

...τα παιδιά της πρώτης γραμμής είναι μια χαρά...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.