Jump to content



E-shop το μεγαλειο σου


zefiroth

Recommended Posts

Και βέβαια δεν το υπερασπίζομαι αλλά τις περισσότερες φορές που έχω κοιτάξει για διάφορα πράγματα ειναι το φθηνότερο η από τα φθηνότερα με μικρή διαφορά τιμής. Τώρα βέβαια υπάρχουν και αυτά σαν το laptop.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply
είστε άξιοι της μοίρας σας...

Με λενε Τακη και ειμαι ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ:092:

εχω αγορασει απειρα πραγματα απο φλασακια μεχρι ....θερμομετρα

μια φορα μου χαλασε η X1950XT που ειχα και επειδη ειμαι ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ μου την αντικατεστησαν με 8800GT σε 5 μερες

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

Eχω αγορασει πραγματα και απο τα δυο μεγαλα καταστηματα και δεν ειχα καποιο προβλημα,βεβαια δεν μου εχει κατσει στραβη και δεν μπορω να πω τιποτα επ'αυτου.

Το μονο που παρατηρησα τωρα τελευταια ειναι οτι αργουν λιγες μερες παραπανω να ελθουν τα πραγματα απο οτι παλαιοτερα ισως λογω φορτου εργασιας.

Αφου ομως ειναι ολος ο κοσμος δυσαρεστημενος γιατι συνεχιζει και αγοραζει απο εκει,εγω αν ειχα προβλημα με ενα καταστημα δεν θα ξαναπαγα εκει.

stealth

Link to comment
Share on other sites

Και εγω εχω κανει αρκετες παραγγελιες χωρις προβλημα... Απο RMA μονο μια φορα

με μια καρτουλα SD οπου μου εστειλαν sms κ μου ειπαν οτι πιστωθηκε.

Μετα μην ξεχνατε οτι καμια σχεση δεν εχει το Πλαισιο με το eshop

τουλαχιστον στην επαρχια... Τα eshop points ειναι απλα points και δεν

εχουν stock για να κανουν καποιο RMA απευθειας κ να σου αντικαταστησουν

πχ ενα ζευγαρι χαλασμενες μνημες η εναν σκληρο.

Με το προσωπικο πρεπει να εχουν οντως μεγαλο προβλημα αν σκεφτει κανεις

οτι υπαρχει ενας οδηγος του Eshop point Ηρακλειου κ καθε μερα κανει το

δρομολογιο Ηρακλειο-Ρεθυμνο-Χανια-Ηρακλειο... Μια αποσταση 134χλμ(x2)

περιπου, να σημειωθει οτι ο νεαρος εκτος αυτου κανει κ ολες τις διανομες

στο Ηρακλειο... Τωρα για τους αλλους νομους θελω να πιστευω οτι εχουν ενα

οδηγο για να κανουν τις εκει διανομες.

Το παιδι το γνωρισα κ εχουμε μιλησει απο τις διανομες των παρραγελιων μου,

Δεν ειναι καποιος φιλος για να εχω λογο να υποστηριξω το eshop.

Εγω προσωπικα πιστευω ειναι να "μην σου κατσει" με το eshop κ με καθε eshop.

Στο προσεχες μελλον σκεπτομαι να κανο μια αγορα ενος καινουριου PC

την οποια μαλλον θα την κανω απο Πλαισιο και αυτο για να μπορω να τα χωσω

face 2 face σε καποιον "τεχνικο"...

Αυτα απο εμενα. Ελπιζω να βγαλεις ακρη με το RMA.

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω αγορασει και απο e-shop και απο plaisio αρκετα

πραγματα τωρα ειχα καποια προβληματα μονο με του plaisiou[ειμαι τυχερος??]

που εγιναν αντικατασταση αμεσα .....τωρα και απο τις αναφορες

των παιδιων ειναι προφανες οτι αντικαθιστουν μονο ενα ποσοστο

αμεσα και για τους αλλους αστους να περιμενουν.......... αλλο να σε κυνηγανε 100

να σε δειρουν και αλλο 80

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για την συμπαρασταση και μια μικρη παρακληση:δεν θα ηθελα να μετατραπει το thread σε πλαισιο vs eshop.

Στο θεμα μας τωρα...Για 3η συνεχομενη μερα εφαγα τον ιδιο "παπα" απο το τμημα πωλησεων τοy eshop:"Ειδοποιηθηκε το τμημα service και θα επικοινωνησει μαζι σας αυριο για να λυθει το θεμα καθως εμεις δεν ειμαστε αρμοδιοι".Το τμημα service μαλλον εχει παει πενταημερη στη Ροδο καθως κανεις δε συγκινειται να σηκωσει το τηλ. και φυσικα για 3η συνεχομενη μερα κανεις δε με πηρε.

Τα δικαιωματα μου βεβαια τα γνωριζω ως καταναλωτης και τα ανεφερα στην επικοινωνια μου με τον πωλητη απο το eshop αλλα οταν αυτος δηλωνει αναρμοδιος(και σωστα) και δεν υπαρχει προισταμενος στον οποιο μπορω να μιλησω πως να βρεις το δικιο σου?Ειμαι πλεον ομηρος του eshop με την εννοια οτι μετα και την δημοσιοποιηση της ξεφτιλας τους στα μεγαλυτερα ελληνικα sites τεχνολογιας το μονο που μου απομενει ως μεσο ασκησης πιεσης ειναι τα ενδικα μεσα κατι που μονο ευκολο δεν ειναι στην ελλαδα του σημερα.

Υπαρχει βεβαια και η λυση να παω στο υποκαταστημα Θεσ/νικης και να το παιξω Rambo-the first blood αλλα μαλλον θα το αφησω ως υστατη λυση αναγκης.Τελευταια μου ελπιδα το ΕΚΠΟΙΖΩ που ανεφερε ο συμφορουμιτης και ο Θεος να βαλει το χερι του με τους "δημοσιους υπαλληλους" που εμπλεξα.

P.S.:Καλως σας βρηκα αν και ειμαι μελος και τακτικος επισκεπτης του forum απο το 2004(ναι ειμαι ολιγομιλητος το παραδεχομαi :))

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δηλαδή που παρήγγειλα ένα κουτάκι για δίσκο και τους το πήγα πίσω για αλλαγή επειδή "δεν μου άρεσε το μέγεθός του", ενώ το είχα ανοίξει και περιεργαστεί και δοκιμάσει.... και μου δώσαν τα λεφτά ατάκα και επιτόπου ... πρέπει να θεωρούμαι τυχερός...;

Πήγα βέβαια από το κατάστημα του Χαλανδρίου, μιάς και ήμουν εκεί κοντά...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει διαφορετική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση και δεν ξέρω που μπορεί να οφείλεται αυτό. Εμένα πάλι σε ένα καινούριο τροφοδοτικό που δεν δούλεψε ποτέ μετά από 2-3 τηλεφωνήματα, εφόσον δεν είχαν άλλο το ίδιο μου επέστρεψαν τα χρήματα με έντονη βέβαια απαίτηση δική μου. Το πλαίσιο πάλι σε χαλασμένο router που δεν είχαν άλλο παρόμοιο χωρίς πολλές χρονοβόρες διαδικασίες και άμεσα μου έδωσαν την επιλογή ή να πιστωθεί ο λογαριασμός ή να πάρω πίσω τα χρήματα. Προτιμώ πλαίσιο αλλά από την άλλη ακόμα δεν συνάντησα ακραίες συμπεριφορές σε κανένα από τα δύο καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

http://www.overclockers.gr/vbull/showthread.php?t=37871&page=1 ένα thread στη τύχη, άμα ψάξω θα βρω κι άλλα... Πάμε πάλι: Όπως έχω ξαναγράψει δεν εμπιστεύομαι το ή-shop για αγορές κρίσιμες, σημαντικές που ξέρω ότι αν οι συσκευές που αγόρασα παρουσιάσουν πρόβλημα θα θέλω αντικατάσταση το συντομότερο πχ δίσκοι, κάρτες γραφικών, motherboard και λοιπές "ευαίσθητες" στο να χαλάσουν συσκευές. Για άλλες μη "κρίσιμες" αγορές πχ ανεμιστήρια, κουτιά Η/Υ, flash memory κλπ κλπ που είναι πιο δύσκολο να χαλάσουν (και στο κάτω κάτω και να χαλάσουν δεν είναι και τόσο πρόβλημα) το ή-shop είναι μια χαρά και ποικιλία έχει και σχετικά καλές τιμές τώρα βέβαια από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι θέλει, τα γνωστά...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δηλαδή που παρήγγειλα ένα κουτάκι για δίσκο και τους το πήγα πίσω για αλλαγή επειδή "δεν μου άρεσε το μέγεθός του", ενώ το είχα ανοίξει και περιεργαστεί και δοκιμάσει.... και μου δώσαν τα λεφτά ατάκα και επιτόπου ... πρέπει να θεωρούμαι τυχερός...;

Πήγα βέβαια από το κατάστημα του Χαλανδρίου, μιάς και ήμουν εκεί κοντά...

και εγω ακομα δεν εχω παραπονο, κανω τρελους τζηρους στο μαγαζι :p (δηλαδη σε ολα τα μαγαζια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα) και όσες φορες χρειαστηκα rma εγινε κανονικα.

Μια μόνο φορα "αργησε" ενας δισκος πριπου 12 εργασιμες, αλλα δε με χαλασε γιατι εδωσα KS και μου δωσανε AAKS :)

Link to comment
Share on other sites

κανω συχνα αγορες απο το ιντερνετ και εχω να πω τα εξης

plaisio φοβερο rma καλες τιμες και χορις εξοδα πανω απο 45 ευρο

eshop πανακριβα δεν εχω δοκιμαση rma αλα εχουν ποικιλια

zero1 απιαστες τιμες καλη εξηπηρετησει λιγα αποθεματα δυστηχος

Link to comment
Share on other sites

Αστικός Κώδικας

Ν. 3043/2002

ΦΕΚ 192Α/21-08-2002

Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις.

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή.

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Αρθ. 547. - Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων.

(Υποχρεώσεις αγοραστή - πωλητή σε περίπτωση υπαναχώρησης)

Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος, καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο πωλητής επιστρέφει το τίμημα με τόκο, τα έξοδα της πώλησης, καθώς και όσα ο αγοραστής δαπάνησε για το πράγμα. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάστασης του πράγματος. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

sitefile-20.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

και εγω ειμαι απο τουσ καμενους απο το συγκεκριμενο "μαγαζι".

αλλα μια φορα την παταει κανεις και μετα μαθαινει....συνηθως.

το προβλημα ειναι οτι το λες στους φιλουσ και στουσ γνωστουσ σου και σε αφβισβητουν και παιρνουν κατι και μετα λενε ειχες δικιο ρε φιλε...

το θεμα ειναι οτι εμεις δημιουργουμε το προβλημα, αντι παρουμε το ιδιο προϊον απο καπου αλλου και ας το πληρωσουμε και 10 και 30 ευρο πιο ακριβα αν ειναι να αποφυγουμε την ολη ταλαιπωρια που οι περισσοτεροι απο εδω ξερουμε...

για να καταλαβετε ενας φιλος αγορασε ενα pc σε parts απο το εν λογο καταστημα και το αποτελεσμα ηταν το εξης:καμενη μητρικη απο την αρχη και μαλιστα με αλλαγμενη την μια ψυχτρα,vga σπασμενη η μια γωνια που περιειχε κυκλωμα και τελος τροφοδοτικο "tagan 700w" που πραγματικα εβγαζε 320!!!!

μονο η ραμ και το κουτι ηταν καλα και αυτο παιζεται γιατι ακομα δεν του εχουν αντικαταστησει την μητρικη (20 μερες) για να μαθουμε για τις ραμ....

Μην ψωνιζετε απο e-shop ρε παιδια χαμενα λεφτα και χρονος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φιλε καλησπέρα.. αν κατάλαβα καλά δεν σου αλλάζουν την κάρτα ούτε σου επιστρέφουν χρήματα?

αν είναι έτσι τότε κανε το εξής απλό να λήθει στην μέρα το πρόβλημα σου.. πήγαινε και παρκάρισε το αμάξι σου μπροστά στο eshop γράψε σε ένα χαρτί μέσα στα τζαμια προσοχή όσοι αγοράζουν στο eshop με μεγάλα γράμματα και μετά γράψε το πρόβλημα σου αναλυτικά μαζί με τηλέφωνο βάλε και καμια σάλτσα 1 μηνα τα λεφτά σου τα κρατάν παράνομα και τέτοια να ιδρώνουν όταν το διαβάσουν οι e-σοπατζιδες και κάτσε απέναντι κάπου για καφέ και περίμενε.. είναι σίγουρο που θα σε πάρουν τηλέφωνο και θα λυθεί άμεσος..

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι έγινε;Εγώ είχα πρόβλημα πριν κανα 2 μήνες.Είχα παραγγείλει κάποια πράγματα για να φτιάξω PC και ενώ έλεγε ότι σε 1 μέρα τα φέρνουν περίμενα 2 βδόμαδες και τίποτα!Και ναι μένω Αθήνα!!!Τελικά ακύρωσα την παραγγελία και τα πήρα από άλλο μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ίδιου του eshop, το 2008 ο τζίρος θα ξεπεράσει τα 100.000.000 ευρώ με καθαρό κέρδος περίπου 2% επί του τξίρου.

http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=38

http://www.e-shop.gr/news_article.phtml?id=37

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μην ψωνιζετε απο e-shop ρε παιδια χαμενα λεφτα και χρονος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανασφαλείς γενικεύσεις. Προσωπικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα από το συγκεκριμένο μαγαζί. Από κάποια άλλα όμως ναι. Είναι γεγονός πάντως ότι γενικά το shopping στο διαδίκτυο εξυπηρετεί πολύ κόσμο.

Βέβαια το θέμα είναι ότι μπορεί το προιόν που ζητούμε να εξαντληθεί και να μην έχει ανανεωθεί εγκαίρως το site ώστε να δείχνει τη διαθεσιμότητα τη χρονική στιγμή που μας κάπνισε να το παραγγείλουμε.

Γι'αυτό υπάρχει το τηλεφώνημα. :sheep:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.