zefiroth Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 2008 "Την 30/1/08 αγορασα απο το εν λογω καταστημα την καρτα γραφικων "gigabyte radeon 3870 512mb".Παρουσιασε προβλημα απο τα πρωτα λεπτα λειτουργιας της με αποτελεσμα να την επιστρεψω στο καταστημα την 31/1/08 στο κουτι της με ολα τα συνοδευτικα οπου και εγινε παραλαβη της καρτας και αποστολη για service.Απο τοτε και μεχρι σημερα και παρολες τις ενοχλησεις μου το eshop δεν εχει προβει σε αντικατασταση/επιδιορθωση/επιστροφη του αντιτιμου της καρτας προβαλοντας δικαιολογιες του τυπου"το τμημα service κανει test να δει τι συμβαινει με την καρτα".Η θπομονη μου εχει εξαντληθει καθως εδω και 1 μηνα εχω πληρωσει 208 ευρω δεν εχω τιποτα στα χερια μου και με το e-shop παιζεται το θεατρο του παραλογου καθως το τμημα service δεν σηκωνει το τηλεφωνο και η συννενοηση με τους τεχνικους γινεται μεσω του τμηματος πωλησεων το οποιο καθε φορα με διαβεβαιωνει πως "την επομενη" καποιος τεχνικος θα μιλησει μαζι μου και θα δοθει λυση(χωρις βεβαια ποτε κανεις να τηλεφωνει). Το παραπανω κειμενο ειναι copy-paste απο καταγγελια στο ΙΝ.ΚΑ..Το δραμα μου το αντιλαμβανεστε και το χειροτερο ειναι οτι δε βλεπω φως στο τουνελ.28 μερες χωρις PC και 208ευρω μειον λογω ανικανοτητας/ηλιθιοτητας/ωχαδερφισμου καποιων οι οποιοι θελουν να λεγονται και πρωτοποροι...Τα σχολια δικα σας.P.S.:Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση καθε ενδιαφερομενου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Εvo8-By-m-diox Φεβρουάριος 27, 2008 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Αγαπητέ μου δυστυχώς έτσι έχει η κατάσταση με το e-shop..Οι ανευθυνότητα βαράει κόκκινα ...Στο συγκεκριμένο ο forum έχουν γίνει άπειρες καταγγελίες για το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί είναι δυσαρεστημένα παρα πολλά άτομα από το ΤΟΥΛAΧΙΣΤΟ AΘΛΙΟ service τους...Απλά μην μπλέξεις πάλι με το e-shop ίσως άμα το κάνουμε όλοι και δούνε κατακόρυφη πτώσεις πωλήσεων να συμμορφωθούν Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revan1442169105 Φεβρουάριος 27, 2008 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Ρε παιδιά θα φανεί αστείο αλλά τώρα το σκέφτηκα, γιατί δεν κάνετε μιά καταγγεία στην εκπομπή του Ευαγγελάτου, μήπως και αφιερώσει καμιά επομπή στο θέμα της αγοράς των υπολογιστών και τις απάτες που παίζουνε.Δεν ξέρω μια ομαδική καταγγελία στις Αποδείξεις, και πιστεύω πως θα ασχοληθούν, γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο στα τρόφιμα, και φανταστείτε να βάλει δικό του άνθρωπο στα E-shop και να μας δείξει τα παρασκήνια από αυτό το κατάστημα.Μία ιδέα είναι και αυτή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tacticalcube138 Φεβρουάριος 27, 2008 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Πάλι τα ίδια;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Φεβρουάριος 27, 2008 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Το πρόβλημα δεν έιναι να δείξει σε κάποιους τι εστί eshop είναι ότι εμείς σαν καταναλώτες δεν σταματάμε να αγοράζουμε ή και να συστήνουμε να αγοράσουν από το eshop. Πόσα θέματα παραπόνων έχουμε για το eshop?Πόσοι εξακαλοθούν να ψωνίζουν από εκεί για τα 0.00002 ευρώ διαφορά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMD LOVER Φεβρουάριος 27, 2008 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Το πρόβλημα δεν έιναι να δείξει σε κάποιους τι εστί eshop είναι ότι εμείς σαν καταναλώτες δεν σταματάμε να αγοράζουμε ή και να συστήνουμε να αγοράσουν από το eshop. Πόσα θέματα παραπόνων έχουμε για το eshop?Πόσοι εξακαλοθούν να ψωνίζουν από εκεί για τα 0.00002 ευρώ διαφορά?+1 εμεις φταιμε παρα το e-shop:092: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio1442169068 Φεβρουάριος 27, 2008 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 και εγω ετσι πιστευω,φταιμε και εμεις...τι να πει και ο ανθρωπος ομως περιμενει 28 μερες για να δοκιμασουν μια καρτα γραφικων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarevock Φεβρουάριος 27, 2008 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Κακα τα ψεμματα αυτα συμβαινουν παντου... ειτε λεγεται e-shop ειτε λεγεται χ-ψ-ω-shop...Μια ερωτηση εχω να κανω : "Ποσο προσωπικο χρειαζεται για να διεκπεραιωση 3000 και 4000 (!!!) παραγγελειες την ημερα? "Θελω να πω οτι οποιος εχει φιλους μεσα στο e-shop θα γνωριζει οτι τρεχουν πανικοβλητοι γιατι πολυ απλα το προσωπικο ειναι ελαχιστο σε σχεση με την κινηση του καταστηματος. Περα απο τον χρονο καθυστερησης ειχε καποιος παραπονο στο τελικο αποτελεσμα? γενικα ρωταω για ολα τα καταστηματα τετοιου τυπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fsbmaniac Φεβρουάριος 27, 2008 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Ηρεμα ρε παιδια γιατι θα τρελαθω με αυτα που βλεπω.Ποσα ειναι τα παραπονα και ποσα ειναι τα θετικα γιατο συγκεκριμενο καταστημα ?Μονο ο καθε παραπονεμενος δικαιως βεβαια ερχεται και γραφει.Ειναι Ελαχιστα αυτα τα ατομα σε συγκριση με ολους αυτους που αγοραζουν.Οτι και να πειτε ετσι ειναι ολη η ελλαδα αγοραζει απο εκει και θασυνεχισει να το κανει.Εγω μονο μια φορα ειχα παρομοιο θεμα ΟΛΕΣ τις αλλες και αψογο rma ειχα και με εχουν εξυπηρετησει απιστευτα.Δεν ειναι γενικο φαινομενο ,μεμονωμενα περιστατικα τα κανετε κανονα.κατα 95 %ολοι οι αγοραστες του ειναι πολυ ευχαριστημενοι δεν γινεται 100% σε κανενα καταστημα και σε καμια χωρα. Καλη τυχη στο παιδι να βρει το δικιο του και μην προκαλειτε φανταστικες καταστασεις.Ουτε για το plasio ουτε για κανενα.Συμβαινουν αυτα και στα καλυτερα καταστηματα.Και στην τελικη κανεισ δεν φταιει εαν οι εταιριες δεν κανουν τον ελεγχο οπως πρεπει γιατι εαν βαλουν καθε καρτα να τεσταρεται για 10-15 λεπτα πολλαπροβληματικα κομματια δεν θα εφταναν στους καταναλωτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 27, 2008 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Το πρόβλημα δεν έιναι να δείξει σε κάποιους τι εστί eshop είναι ότι εμείς σαν καταναλώτες δεν σταματάμε να αγοράζουμε ή και να συστήνουμε να αγοράσουν από το eshop. Πόσα θέματα παραπόνων έχουμε για το eshop?Πόσοι εξακαλοθούν να ψωνίζουν από εκεί για τα 0.00002 ευρώ διαφορά?Νομίζω οτι η πληθώρα των καταναλωτών αγοράζουν από εκεί λόγω τιμής.Εδώ που τα λέμε, δεν έχει πάντα τις καλύτερες τιμές. Βασικά, σε πολλά δεν έχει καθόλου καλές τιμές σε σημείο που ακόμα και το Πλαίσιο είναι ανταγωνιστικό.Τα δυνατά σημεία του eshop είναι άλλα. 1) ΠΟΙΚΙΛΙΑ!2) Αποστολή σε όλη την Ελλάδα.Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε πιο φθηνά μαγαζιά από το eshop. Αλλά ούτε την ποικιλία του έχουν ούτε στέλνουν εύκολα σε όλη την Ελλάδα.Το eshop έχει εγκαθυδριθεί στη συνείδηση των καταναλωτών σαν ένα μαγαζί ποικιλία, καλές τιμές και αποστολή προϊόντων παντού.Το 1ο και το 3ο ισχύουν. Το 2ο όχι τόσο. Αλλά κάποιος που έχει συνηθίσει να μπαίνει στο eshop, δύσκολα θα ψάξει αλλού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braveheart1980 Φεβρουάριος 27, 2008 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Προσωπικα επειδη ειχα ανοιξει ΜΕΓΑΛΗ ιστοριαμε το εν λογω καταστημα (την οποια και ΔΕΝ θελησα να δημοσιοποιησω) θα σου πω τα εξης1) Ξεχνα το ΙΝ.ΚΑ. (ή νεο ΙΝΚΑ). ΕΚΠΟΙΖΩ κατευθειαν,θα σου απαντησουν την αλλη μερα.Θα σου ζητησουν να γινεις μελος,καντο πραγματικα αξιζει.2) Υπαρχει νομος που λεει πως μεσα σε 14 ημερες απο την αγορα,αν δεν σε καλυπτει το προϊον ειναι υποχρεωμενοι να στο αλλαξουν3) Αν δεν εχει επισκευαστει/αντικασταθει το προϊον σου μεσα σε 15 εργασιμες δικαιουσαι συσκευης αντικαταστασης μεχρις οτου στην φτιαξουν (link στο ΦΕΚ εδω σελιδα 3231,παραγραφος 5)4)(και πιο σημαντικο) ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ESHOP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greek Φεβρουάριος 27, 2008 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Ναι και αν μπορεις μη φύγεις από το μαγαζί μεχρι να σε ικανοποιήσουν αλλά και να σε βλέπουν οι υποψήφιοι πελάτες που περιμένουν στο μαγαζί.Μιας και είσαι καινουργιος εδώ ( καλωσήρθες παρεπιμπτόντως) πέρνα από το αντίστοιχο θέμα που έχουμε όλοι την τρέχουσα νομο8εσια και το ΦΕΚ ώστε να το κατεβάσεις και να τους το τρίψεις στην μούρη..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemispasm1442169066 Φεβρουάριος 27, 2008 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Ηρεμα ρε παιδια γιατι θα τρελαθω με αυτα που βλεπω.Ποσα ειναι τα παραπονα και ποσα ειναι τα θετικα γιατο συγκεκριμενο καταστημα ?Μονο ο καθε παραπονεμενος δικαιως βεβαια ερχεται και γραφει.Ειναι Ελαχιστα αυτα τα ατομα σε συγκριση με ολους αυτους που αγοραζουν.Οτι και να πειτε ετσι ειναι ολη η ελλαδα αγοραζει απο εκει και θασυνεχισει να το κανει.Εγω μονο μια φορα ειχα παρομοιο θεμα ΟΛΕΣ τις αλλες και αψογο rma ειχα και με εχουν εξυπηρετησει απιστευτα.Δεν ειναι γενικο φαινομενο ,μεμονωμενα περιστατικα τα κανετε κανονα.κατα 95 %ολοι οι αγοραστες του ειναι πολυ ευχαριστημενοι δεν γινεται 100% σε κανενα καταστημα και σε καμια χωρα. Καλη τυχη στο παιδι να βρει το δικιο του και μην προκαλειτε φανταστικες καταστασεις.Ουτε για το plasio ουτε για κανενα.Συμβαινουν αυτα και στα καλυτερα καταστηματα.Και στην τελικη κανεισ δεν φταιει εαν οι εταιριες δεν κανουν τον ελεγχο οπως πρεπει γιατι εαν βαλουν καθε καρτα να τεσταρεται για 10-15 λεπτα πολλαπροβληματικα κομματια δεν θα εφταναν στους καταναλωτες.Μιλωντας απλα σαν καταναλωτης, και οχι με την ιδιοτητα του διαχειριστη, απο προσωπικη εμπειρια, αλλα και απο οσους γνωστους στο δικο μου κυκλο εχουν αναγκαστει να μπουν σε διαδικασια rma απο το συγκεκριμενο καταστημα, δε γνωριζω δυστυχως κανεναν μα κανεναν που να μην αντιμετωπισε πολυ-ημερη/μηνη αδικαιολογητη καθυστερηση. Αυτο φυσικα ειναι δικη μου εμπειρια, και προφανως δε μπορει να ισχυει για αλλους, αλλα στη δικη μου περιπτωση δεν υπηρξε ουτε ενας ευχαριστημενος (και μιλαμε για διψηφιο αριθμο ανθρωπων). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Εvo8-By-m-diox Φεβρουάριος 27, 2008 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Ηρεμα ρε παιδια γιατι θα τρελαθω με αυτα που βλεπω.Ποσα ειναι τα παραπονα και ποσα ειναι τα θετικα γιατο συγκεκριμενο καταστημα ?Μονο ο καθε παραπονεμενος δικαιως βεβαια ερχεται και γραφει.Ειναι Ελαχιστα αυτα τα ατομα σε συγκριση με ολους αυτους που αγοραζουν.Οτι και να πειτε ετσι ειναι ολη η ελλαδα αγοραζει απο εκει και θασυνεχισει να το κανει.Εγω μονο μια φορα ειχα παρομοιο θεμα ΟΛΕΣ τις αλλες και αψογο rma ειχα και με εχουν εξυπηρετησει απιστευτα.Δεν ειναι γενικο φαινομενο ,μεμονωμενα περιστατικα τα κανετε κανονα.κατα 95 %ολοι οι αγοραστες του ειναι πολυ ευχαριστημενοι δεν γινεται 100% σε κανενα καταστημα και σε καμια χωρα. Καλη τυχη στο παιδι να βρει το δικιο του και μην προκαλειτε φανταστικες καταστασεις.Ουτε για το plasio ουτε για κανενα.Συμβαινουν αυτα και στα καλυτερα καταστηματα.Και στην τελικη κανεισ δεν φταιει εαν οι εταιριες δεν κανουν τον ελεγχο οπως πρεπει γιατι εαν βαλουν καθε καρτα να τεσταρεται για 10-15 λεπτα πολλαπροβληματικα κομματια δεν θα εφταναν στους καταναλωτες.Λοιπόν...Επειδή καλά τα λες αλλα αιτείς θα ΈΠΡΕΠΕ να είναι και ΔΕΝ είναι...Έχεις δει POSES καταγγελίες έχουν γίνει για το συγκεκριμένο μαγαζί μέσα στο forum??Έχεις δει τον αριθμό τος δυσαρεστημένων πελατών??Γιατί δηλαδή δεν κράζουν το πλαίσιο??Όχι ότι είναι ΤΌΣΟ καλύτερο στο rma αλλα είναι...Γιατί γίνετε τόσο ντόρος για αυτό το μαγαζί δεν αναρωτήθηκες??Σημαίνει ότι έτσι είναι...Παρατήρησε πόσοι διαμαρτύρονται και μην είναι μονόπλευρος...Σε εσένα δεν έτυχε και ΜΑΚAΡΙ να μην τύχει...Αλλα δες ΠΌΣΟΙ κάνουν παράπονα...-NO OFFENSE-With RespectEVO Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark22 Φεβρουάριος 27, 2008 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 έχουν ένα ρούτερ μου δύο μήνες τώρα...δεν ανοίγει, ούτε τα λαμπάκια, ούτε τίποτα...κάηκε και τέλος...αλλά αυτοί ακόμα το τσεκάρουν...τα ζώα... τι να πει κανείς...προχθές πήγα στο πλαίσιο ένα σετάκι μνήμες για rma...μου το άλλαξαν αμέσως!!! την ίδια στιγμή...ούτε μα, ούτε μου...τώρα όσοι υποστηρίζετε το ***shop... είστε άξιοι της μοίρας σας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Braveheart1980 Φεβρουάριος 27, 2008 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Προσωπικα εχω αγορασει 10 φορες απο eshop (ειτε δικα μου πραγματα ειτε φιλων μου) και στις 9 ειχα προβλημαΠλεον αμφισβητω την ποιοτητα των προϊόντων του eshop και την συνδεω αμεσα με τη σχετικα χαμηλη τιμη.Τελος ειναι κριμα να κλαιμε πανω απο το χυμενο γαλα (πω,πω πως μετεφραζω ξενες παροιμιες ο ατιμος! ). Απλα μην ξανα-αγορασετε απο το eshop.Οπως εγω.Ομορφα , ηρεμα και ωραια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemispasm1442169066 Φεβρουάριος 27, 2008 #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 έχουν ένα ρούτερ μου δύο μήνες τώρα...δεν ανοίγει, ούτε τα λαμπάκια, ούτε τίποτα...κάηκε και τέλος...αλλά αυτοί ακόμα το τσεκάρουν...τα ζώα... τι να πει κανείς...προχθές πήγα στο πλαίσιο ένα σετάκι μνήμες για rma...μου το άλλαξαν αμέσως!!! την ίδια στιγμή...ούτε μα, ούτε μου...τώρα όσοι υποστηρίζετε το ***shop... είστε άξιοι της μοίρας σας...Παρακαλω, για λογους σεβασμου προς τους κανονες του χωρου που σας φιλοξενει να αποφευγονται οι χαρακτηρισμοι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LithX1442169073 Φεβρουάριος 27, 2008 #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Και γώ ένας απο τους πικραμένους είμαι σε παλιότερη φάση βέβαια. Τώρα είμαι της άποψης να δοκιμάζω. Εξάλλου υπάρχουν τουλάχιστον άλλα 20 καταστήματα πληροφορικής με ηλεκτρονική παρουσία. μπείτε καθόλου skroutz και ξεστραβωθείτε. Υπάρχουν μαγαζία που έχουν πολύ καλύτερες τιμές απο το eshop.gr. To οτι το eshop παραμένει φθηνό για μένα είναι μύθος. Απλά τώρα εκμεταλεύεται το όνομα που έκανε όλα αυτά τα χρόνια που πούλαγε χώμα και τώρα κερδίσει τους καρπούς των κόπων της υπομονής του εις βάρους των καταναλωτών. Αφου μας το λένε και στο τηλεοπτικό σποτάκι αλλά κανείς δεν δίνει σημασία " ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΑ" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsif Φεβρουάριος 27, 2008 #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Σωστός...... πάντος για RMA ο μήνας είναι σίγουρος ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LithX1442169073 Φεβρουάριος 27, 2008 #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2008 Εγω με βάση την κουβέντα παραθέτω το εξής link για να τεκμιριώσω αυτό που προανέφερα. Σε πρόσφατη έρευνα αγοράς για laptop sony vaio(συγκεκριμένα το vgn-fz21z), ψάχνοντας στο skroutz διαπιστώνω το εξής.Το eshop το πουλάει 1699ευρώ όταν το laptop ξεκινάει να πουλιέτε απο 1476!!!! Απλά έλεος. 223 ευρώ διαφορά πάει πολύ.Δείτε εδώ -> http://www.skroutz.gr/c/25/laptop.html?keyphrase=VGN-FZ21Z&page=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.