Jump to content



Καμμένο pixel σε LG από την 1η χρήση.. Εγγύηση;


Candyman1442169163

Recommended Posts

Πιεση προς ποιον?? Γιατι ουσιαστικα ο μεταπωλητης πρεπει να πιεστει να γραφει τις εγγυησεις σωστα. Πρεπει να ενημερωθει και ο πελατης γιατι δεν αγοραζει μιξερ. Αγοραζει τεχνολογια που κοστιζει στην τσεπη μας και περιμενουμε να βγαλει τα χρηματα που διαθετει ο καθενας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

dr Bill άκου μια πρόσφατη ιστορία που είναι για γέλια και για κλάματα.

Πάει γνωστός στα moultirama Χαλκίδας να πάρει μελάνι για τον εκτυπωτή του.

Ο άνθρωπος είναι ψιλοάσχετος με υπολογιστές και ασχολείται μόνο με τα βασικά.

Πληρώνει το μελάνι το παίρνει και φεύγει.

Πάει σπίτι το ανοίγει και βλέπει ότι το μελάνι που του έδωσαν δεν ταιράζει στον εκτυπωτή του. Κοιτάει το παραστατικό από το μαγαζί και βλέπει ότι στο χαρτί είναι γραμμένος ο σωστός κωδικός που ζήτησε.

Μάντεψε τι του είπαν όταν πήγε το μελάνι πήσω και διαμαρτηρήθηκε για το λάθος του υπευθύνου.

Κύριε λυπούμαστε δε μπορούμε να το πάρουμε πίσω γιατί το ΑΝΟΙΞΑΤΕ :039:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τι το ψάχνετε; Αφού είναι γνωστό ότι τα καταστήματα αντί να λύσουν το πρόβλημα του πελάτη, κοιτάνε να λύσουν το δικό τους!

Μία είναι η λύση! Πας για ψώνια παρέα με ένα PX-4 Storm! ;)

Link to comment
Share on other sites

:046:Σε φανταζoμαι να μπαινεις σε καταστημα με ηλεκτρονικα με αυτο το πραγμα στο χερι,να το κολλας στο κεφαλι του υπαλληλου και να του λες "τη ζωη σου η οθονη χωρις καμμενα pixels":046:

stealth

Link to comment
Share on other sites

Δύο ερωτησούλες

- Ξέρουμε ότι φταίει το κατάστημα αλλά τα ρίχνουμε στην εταιρία? Γιατί?

- Ξέρουμε ότι τα ΤΝ panels είναι για πέταμα αλλά εκεί κάνουμε υποχωρήσεις. Στην εγγύηση όμως που επίσης ξέρουμε ότι δεν καλύπτουν 0 pixels γιατί δεν κάνουμε υποχωρήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Δύο ερωτησούλες

- Ξέρουμε ότι φταίει το κατάστημα αλλά τα ρίχνουμε στην εταιρία? Γιατί?

- Ξέρουμε ότι τα ΤΝ panels είναι για πέταμα αλλά εκεί κάνουμε υποχωρήσεις. Στην εγγύηση όμως που επίσης ξέρουμε ότι δεν καλύπτουν 0 pixels γιατί δεν κάνουμε υποχωρήσεις?

Χμμ, πάντως εγώ προσωπικά δεν τα ρίχνω στο κατάστημα διότι η οθόνη ήταν σφραγισμένη με κολλητική ταινία της LG (δηλαδή όχι επανασφραγισμένη).

Όπως και να έχει, πάντα υπάρχουν λύσεις, είτε πριν την αγορά είτε μετά. ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι προτιμώ κατι πιο γρηγορο και δυνατο.

@ lewis. πηγα στα Multirama της περιοχης μου και τους ζητησα την ατι sapphire 3870 και δεν ηξεραν για τι πραγμα μιλουσα. Η πλακα ηταν οτι στο ηλεκτρονικο τους καταστημα την ειχαν. Ενημερωμενοι πωλητες σου λενε μετα. χαχαχαχα

Δεν ριχνω φταιξιμο στο καταστημα για τις οθονες. Γκρινιαζω για το κουκουρουκου τους στο θεμα των εγγυησεων και αντι να ενημερωνουν τους πελατες τους για να εχουν ησυχο το κεφαλι τους και ευχαριστημενους πελατες απλα γραφουν ενα ξερο 3 χρονια εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

ρε candyman τον ίδιο φίλο έχουμε? μόλις είδα το thead νόμιζα το άνοιξε ο φίλος μου. Εχθές και αυτος παρέλαβε την συγκεκριμένη οθόνη απο το πλαίσιο και τελικα έχει ενα κόκκινο πιξελ κατω δεξια, τωρα το κοκκινο ειναι καμμενο ή κολλημένο? τεσπ! ειναι να μην σου κάτσει αλλα τουλαχιστο ειναι στο κατω μερος εκει που ειναι και η μπαρα των windows και δεν ενοχλει πολύ. :021:

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω κείμενο που παραθέτω είναι από γνωστό κατάστημα πληροφορικής. Για να μη θεωρηθεί διαφήμιση έχω αφαιρέσει το όνομα της εταιρείας. Πρόκειται για την πολιτική επιστροφών προϊόντων. Δε θα μπορούσε σύμφωνα με αυτό κάποιος να επιστρέψει μία οθόνη καμμένα pixel έστω και αν δε καλύπτεται από την εγγύηση?

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

Η xxxxxx προσφέρει δικαίωμα επιστροφής του αγορασμένου προϊόντος, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς του προϊόντος, σε περίπτωση που δεν μείνετε ευχαριστημένοι, ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο. Η xxxxxx είναι πρόθυμη να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος, να σας το αλλάξει με κάποιο άλλο της αρεσκείας σας, να σας παραχωρήσει πίστωση για το ποσόν της αξίας του προϊόντος που θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναντι κάποιας άλλης αγοράς σας από την xxxxxx, ή να σας επιστρέψει την αξία του σε χρήματα, με βάση πάντοτε την αξία του ως επιστρεφόμενο προϊόν.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πωλητή σας ή το τμήμα Service της εταιρίας, έχοντας διαθέσιμες τις εξής πληροφορίες: Όνομα πελάτη, ημερομηνία και αριθμό πρωτότυπου παραστατικού πώλησης, serial number του προϊόντος και το λόγο επιστροφής ή μια περιγραφή του προβλήματος. Το συνολικό μεταφορικό κόστος αποστολής / επιστροφής (από και προς) επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην πρωτότυπη συσκευασία του, με όλα τα παρελκυόμενα υλικά, (όπως εγχειρίδια /καλώδια /drivers κλπ.) και με το πρωτότυπο παραστατικό πώλησης.

Link to comment
Share on other sites

Εντός 10 ημερών εννοείται. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν το γνωρίζει αυτό ο γλυκάνθρωπος ....

Από την αρχή πίστεψα ότι επρόκειται για αγορά που έγινε αρκετές μέρες πριν

Link to comment
Share on other sites

Εντός 10 ημερών εννοείται. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν το γνωρίζει αυτό ο γλυκάνθρωπος ....

Από την αρχή πίστεψα ότι επρόκειται για αγορά που έγινε αρκετές μέρες πριν

Δηλαδή αγοράζουμε την οθόνη και μέσα σε 10 μέρες μπορούμε να την επιστρέψουμε για οποιοδήποτε λόγο? Κάπου το είχα ξαναρωτήσει αυτό αλλά η απάντηση που πήρα είναι ότι δε μπορείς να την επιστρέψεις γιατί δε καλύπτεται από την εγγύηση, έστω και τις πρώτες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Εντός 10 ημερών εννοείται. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν το γνωρίζει αυτό ο γλυκάνθρωπος ....

Από την αρχή πίστεψα ότι επρόκειται για αγορά που έγινε αρκετές μέρες πριν

Nαι το δεκαήμερο είχε περάσει γιατί ο φίλος μου ήταν αρκετά... ασε ας μην τη πώ την λέξη, και δεν έκανε κίνηση μέσα στο χρονικό περιθώριο παρόλο που τον έπρηζα καθημερινά (αν και πάλι αμφιβάλλω αν θα τον καλύπτανε), τέλος πάντων.

Link to comment
Share on other sites

Δύο ερωτησούλες

- Ξέρουμε ότι φταίει το κατάστημα αλλά τα ρίχνουμε στην εταιρία? Γιατί?

- Ξέρουμε ότι τα ΤΝ panels είναι για πέταμα αλλά εκεί κάνουμε υποχωρήσεις. Στην εγγύηση όμως που επίσης ξέρουμε ότι δεν καλύπτουν 0 pixels γιατί δεν κάνουμε υποχωρήσεις?

Φιλε μου με ΟΛΟ το σεβασμο επειδη εχω σκασει τρελα χρηματα να παρω οθονες και μαλιστα 3 ολες απο 19 μεχρι και 22 wide εχω να σου πω οτι τα Tn δεν ειναι για πεταμα.Μια οθονη που με 250 ευρω προσφερει μια εξαιρετικη εικονα στο 85-90% μιας eizo που στα 1000ευρω προσφερει ΕΛΑΧΙΣΤΑ παραπανω λογω αλλου πανελ.Πραγματικα οταν τις εστησα ολες διπλα διπλα με την ιδια εικονα η διαφορα ηταν μικρη σε σχεση με την τεραστια διαφορα στην τιμη.Μια χαρα ειναι τα τn panel.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου με ΟΛΟ το σεβασμο επειδη εχω σκασει τρελα χρηματα να παρω οθονες και μαλιστα 3 ολες απο 19 μεχρι και 22 wide εχω να σου πω οτι τα Tn δεν ειναι για πεταμα.Μια οθονη που με 250 ευρω προσφερει μια εξαιρετικη εικονα στο 85-90% μιας eizo που στα 1000ευρω προσφερει ΕΛΑΧΙΣΤΑ παραπανω λογω αλλου πανελ.Πραγματικα οταν τις εστησα ολες διπλα διπλα με την ιδια εικονα η διαφορα ηταν μικρη σε σχεση με την τεραστια διαφορα στην τιμη.Μια χαρα ειναι τα τn panel.

Δηλαδή έβαλες δίπλα δίπλα ΤΝ και VA panel και κατάλαβες ελάχιστη διαφορά σε γωνίες θέασης, απεικόνιση μαύρου, 6bit vs 10bit χρώμα, backlight bleeding και ευκρίνεια? Δεν είναι και για πέταμα τα ΤΝ αλλά δυστυχώς στις οθόνες ότι πληρώνεις παίρνεις.

Link to comment
Share on other sites

candy το καταλαβαμε οτι θα φαει φουντο το μονιτορ γιατι στην δινει(του φιλου σου) που εχει καμμενο πιξελ αλλα μια φιλικη συμβουλη:

1)Επειδη εχουν δει και εχουν ακουσει διαφορα τα ματακια μου μην το λες και το ξαναλες επειδη αυτο που ισως να σκεφτεσαι να κανεις λεω ισως...ισως να ειναι παρανομο

2)Οταν την πηρατε ξερατε για τα 5 καμμενα..Αυτο με το DOA που λες ειναι εικασια που δεν μπορει να αποδειχθει οποτε παει μισο-μισο..Εσυ ισχυριζεσαι οτι ηταν ελλατωματικη και η LG την πακεταρε και η LG λεει...καηκε με το που την ανοιξες...σορρυ φιλε μπορει να ηταν οχι 1 αλλα 3 παλι δεν στην αλλαζουμε.

Αυτα ειναι αναποδεικτα και απο την στιγμη που δεχεσαι την εγγυηση τελειωσε η υποθεση.Ειναι σαν να δεχεσαι οτι μπορουν να εχουν κανει αυτην την τραγικη πισωγλεντια,τους εμπιστευεσαι με λιγα λογια και οτι βγει...Η "αμαρτια" της LG ειναι πως αν ο πελατης που παιρνει ενα προιον ειναι δυσαρεστημενος φουλ πρεπει εντος 10 ημερων να του το αλλαζει μια φορα οπως ειχε κανει σε μενα η Dell πχ...

Link to comment
Share on other sites

1)σωστό αλλά μία φορά τον είδα να το γράφει. Καλό είναι αυτά να λέγονται μία φορά και πολύ είναι

2)αυτό από τη μικρή μου εμπειρία δεν πολυισχύει. Το DOA είναι κάτι αντικειμενικό. Το άνοιξα και δε δουλεύει. ΤΟ αν το άνοιξα και πέθανε ή ήταν νεκρό δεν το ρωτάει κανείς. Επεξεργαστή από το εξωτερικό πήρα και μου πέθανε σε ένα μήνα, τους είπα DOA και μου είπαν γιατί αργήσατε, τους είπα ότι έψαχνα μητρικές να τον δοκιμάσω, ΟΚ μου λενε, DOA , σας στέλνουμε άλλον

Link to comment
Share on other sites

Σωστο..αλλα αλλο επεξεργαστης που η παιζει η δεν παιζει και αλλο καμμενα πιξελακια...

Πρακτικα δεν τους ενδιαφερει αν ηταν DOA καμμενο η καηκε απο την στιγμη που εχει 5 εγγυηση...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.