Candyman1442169163 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 2, 2008 Παιδιά όποιος έχει εμπειρία ας με βοηθήσει λίγο.Ενας φίλος πήρε αυτήν την LG 22'' wide από το eshop (αν και δεν έχει σημασία το κατάστημα).H οθόνη απο την 1η φορά που άναψε είχε ένα "κολλημένο" πράσινο pixel στο κέντρο και λίγο προς τα κάτω (περίπου στο 1/4 σε ύψος σε σχέση με το panel).Φυσικά προέτρεψα τον φίλο μου να καλέσει την αντιπροσωπεία (βεβαίως και γνώριζα ότι οι οθόνες καλύπτουν εγγύηση καμμένων pixel μόνο αν είναι πάνω από 5). Το θέμα όμως είναι ότι νομικά η οθόνη ήταν ελλατωματικό προϊόν αφού το πρόβλημα ΔΕΝ προέκυψε μετά αλλά από το πρώτο της power-on!Φυσικά ο φίλος μου πήρε την LG και παρόλο που τους εξήγησε το πρόβλημα, αυτοί παίξαν την κλασική κασσέτα περί 5 pixels κ.λ.π.Επειδή θεωρώ απαράδεκτο να αναγκάζουν έναν πελάτη να κρατήσει προϊόν με πρόβλημα που προυπήρχε και ΔΕΝ προέκυψε μετά, θα ήθελα συμβουλές (αλλά και links με τους σχετικούς νόμους) από όσους είχαν παρόμοιες εμπειρίες με LG οθόνες.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoc Φεβρουάριος 2, 2008 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 διαβασε λιγο εδω http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=39647με λιγα λογια ελλατωματικό κατα την αγορα υπάρχει μονο εαν περναει τους όρους της pixel εγγύησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Φεβρουάριος 2, 2008 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Οκ, οπότε την καίμε και την περνάμε εγγύηση και τελειώνει το θέμα. Σιγά μην κάτσω να σκάσω με δαύτους...Thanks panoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoc Φεβρουάριος 2, 2008 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Οκ, οπότε την καίμε και την περνάμε εγγύηση και τελειώνει το θέμα. Thanks panoc. τιποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth1442169213 Φεβρουάριος 2, 2008 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Αυτο που συμβαινει με τις οθονες ειναι απαραδεκτο,να σε αναγκαζουν να παρεις ελλατωματικο προιον μονο γιατι δεν διαβασες τα ψιλα γραμματα της εγγυησης.Αλλα ειναι και δικο μας το λαθος που δεν κοιταμε την εγγυηση πριν αγορασουμε και να τους ριξουμε στο κεφαλι το σκαρτο προιον που προσπαθουν να μας πουλησουν.Βαλτε στην πρωτη σελιδα του φορουμ ενα "Προσοχη προσπαθουν να μας πιασουν μ@@@@ες,μην αγοραζεται οθονες χωρις zero pixels warranty" και θα δεις για ποσο αλλαζουν.stealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 2, 2008 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Αν δεν είχε παρουσιαστεί ποτέ οθόνη με "Zero pixel" εγγύηση, τότε απλά θα το θεωρούσαμε ως συνηθισμένο φαινόμενο το 1 ή τα 2 pixels. Θα ζητοκραβγάζαμε όταν θα βλέπαμε οθόνη με εγγύηση π.χ. για 3 pixels έναντι 4 ή 5 ή και περισσοτέρων pixels, άλλων κατασκευαστών.Τώρα το κατά πόσο μας πιάνουν... βλάκες οι κατασκευαστές αυτό δεν το ξέρω. Αυτό εξαρτάται από το κατά πόσο οι ίδιοι επιτρέπουν τέτοιες οθόνες - με 1 ή 2 pixels - να περνάνε ως "πλήρως λειτουργικές". Νομίζω το σωστότερο θα ήταν να γινόταν αυτό που γίνεται με τις κάρτες γραφικών ή τους επεξεργαστές κ.τ.λ.. Καμμένα pixels στο panel? No problemo. Αντί να πετάξουμε το panel απλά αλλάζουμε κωδικό στο μοντέλο και το βγάζουμε με μια mini έκπτωση π.χ. 3-5 ή και παραπάνω %.Όταν αγοράζεις TFT οθόνη είναι δεδομένο ότι μπορεί να σου κάτσει στραβά είτε με το καλημέρα, είτε λίγο αργότερα. Δεν φταίει ο άλλος αν εσύ παίρνεις το ρίσκο. Φταίει μόνο αν ο ίδιος επιτρέπει να χαλαρώνει το quality check του εις βάρος σου και εν αγνοία σου.Υ.Γ. Από περιβαλλοντικής άποψης, πόσο κακό για το περιβάλλον θα ήταν να πετάς κάθε panel που έχει 1 καμμένο pixel στα 1680Χ1050=1764000? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Φεβρουάριος 2, 2008 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Υ.Γ. Από περιβαντολογικής :115: περιβαλλοντικήςΠάντως χαμένα δεν πάνε αυτά με τα καμμένα Pixel Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabrinha Φεβρουάριος 2, 2008 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Eγω ρε παιδια παντως εχω επιστρεψει οθονη λογω καμμενου πιξελ και πηρα αλλη. Αληθεια μπορει καποιος να μου δειξει τον ορο της εγγυησης που λεει οτι η ολοκαινουργια οθονη ειναι δυνατον να εχει καμμενα πιξελ και θεωρειται ελαττωματικη οταν αυτα ειναι 5 ή περισσοτερα? Πραγματικη απορια ειναι προς αποφυγη παρεξηγησεως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stealth1442169213 Φεβρουάριος 2, 2008 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Kαλα οι κατασκευαστες δεν ελγχουν τα προιοντα τους πριν βγουν στην αγορα?Εγω πιστευω οτι τα ελεγχουν και ξερουν ακριβως τι βγαζουν και που τα πουλανε,δεν πιστευω οτι θα πουλουσαν μια οθονη σε εναν Γερμανο,Γαλλο,Αγγλο με ενα-δυο καμμενα pixels που να βγαζουν ματι και δεν θα την αλλαζαν,γιατι απλα τοτε δεν θα το αγοραζαν αυτο το προιον και θα εμενε στο ραφι.Μηπως οι δικοι μας φωστηρες φερνουν β' διαλογης προιοντα ειτε για να πουλησουν φτηνα ειτε για να κονομησουν και μας δινουν οτι δεν αγοραζει ο υπολοιπος κοσμος?stealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Φεβρουάριος 2, 2008 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Παιδιά τα έχουμε ξαναπεί:οι οθόνες με καμμένα pixels δεν πετιούνται, "ξανασπρώχνονται" προς πώληση.Αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bfc_xxx Φεβρουάριος 2, 2008 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Εμένα η γνώμη μου είναι ότι από τη στιγμή που στις μεγάλες ίντσες δεν υπάρχει 0 pixel εγγύηση, θα πρέπει να ζητάμε από το μαγαζί που μας τη πουλάει να μας κάνει επίδειξη της οθόνης πριν την πάρουμε. Δε μας το κάνει το τάδε μαγαζί? Πάμε σε άλλο και ας έχει 5-6 ευρώ ακριβότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stred Φεβρουάριος 2, 2008 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 άλλος ενας τρόπος είναι να πάρουμε απο το ραφι μια οθόνη!!πριν κανα δίμηνο που πήραμε μεγάλη τηλεόραση 42' tft απο τον σκλαβενίτη προτιμήσαμε να πάρουμε αυτή που είχε και έπαιζε ανοιχτή καθώς την κοίταξα αρκετή ώρα και δεν βρήκα κανένα ύποπτο pixel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr bill Φεβρουάριος 2, 2008 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 αν επρεπε ομως η εταιρεια να πεταει ολα τα πανελς που εχουν εστω και ενα καμενο Pixel ή subpixel ποσο θα πληρωναμε τις οθονες???καλο ειναι να κανουμε κριτικη αλλα στα παντα με μετρο. οταν καμμια εταιρεια ουτε στις 15 ουτε στις 17 δεν εδινε 0 pixel εγγυηση ηρθε η LG και μαζεψε την αγορα γυρω της. Εχει χειροτερα πανελ? Ισως. Αλλα αλλοι βαζουν την ποιοτητα εικονας πρωτη προτεραιοτητα και αλλοι το να μην εχουν ουτε ενα καμενο πιχελ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
axi Φεβρουάριος 2, 2008 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Συγνώμη ρε παιδιά αλλά το όλο θέμα με τις οθόνες έχει καταντήσει μεγάλη ΚΟΡΟΙΔΙΑ.Μας πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα (εν γνώση τους)και έχουν και το νόμο με το μέρος τους.Και την οθόνη δεν την παίρνεις για μερικούς μήνες,τη θεωρείς μια καλή επένδυση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Φεβρουάριος 2, 2008 Author #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Συγνώμη ρε παιδιά αλλά το όλο θέμα με τις οθόνες έχει καταντήσει μεγάλη ΚΟΡΟΙΔΙΑ.Μας πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα (εν γνώση τους)και έχουν και το νόμο με το μέρος τους.Και την οθόνη δεν την παίρνεις για μερικούς μήνες,τη θεωρείς μια καλή επένδυση.Επειδή λοιπόν έχουμε γεμίσει με "εξυπνόπουλους", της τραβάς της οθόνης ένα βραχυκύκλωμα "ΝΑΑΑαα" (μετά συγχωρήσεως) και μετά στην αλλάζουν ωραία και καλά. Σιγά μην κάτσουμε να σκάσουμε κιόλας... Σωστός; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr bill Φεβρουάριος 2, 2008 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Δεν ειναι ελλατωματικη. Και να γυρισω λιγο διαφορετικα την συζητηση. Ολα τα λαπτοπ της HP εχουν απεξω ενημερωση για την εγγυηση της οθονης. Ποσοι το ξερουν αυτο?? Ποσοι το διαβαζουν?? Δεν ειναι αμεση ευθυνη της εταιρειας να σου πει τα πιξελ. Ειναι ευθυνη του μεταπωλητη και του πελατη. Επισης ο νομος δινει το δικαιωμα στον πελατη να ζητησει εκεινη την στιγμη να γινει επιδειξη του προιοντος εφοσον εκεινος το ζητησει. Ποιος το κανει αυτο?? Οι εγγυησεις υπαρχουν και σωστα πιστευω εφαρμοζονται απο τις εταιρειες. Υπαρχουν κακοι ομως μεταπωλητες και ανημερωτοι πελατες.Candy ξερατε τους ορους της εγγυησης αλλα κοιταξατε την οθονη πριν την παραλαβετε?? Μερικες φορες καλο ειναι να γλιτωνουμε 5-10 Ε αλλα αλλες φορες ειναι προτιμοτερο να παμε σε ενα μαγαζι και να ζητησουμε να δουμε την οθονη πριν την αγορα.Και εκει που επρεπε να γραφει εγγυηση το eshop και καθε eshop επρεπε να γραφει επισης οτι η οθονη καλυπτεται απο >= Χ πιχελ εγγυηση. Αλλα φυσικα δεν εχουμε κρατος ουτε τιποτα. Ασχολουμαστε με τους ζαχοπουλους και τις μιζες της Siemens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Φεβρουάριος 2, 2008 Author #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 αν επρεπε ομως η εταιρεια να πεταει ολα τα πανελς που εχουν εστω και ενα καμενο Pixel ή subpixel ποσο θα πληρωναμε τις οθονες???καλο ειναι να κανουμε κριτικη αλλα στα παντα με μετρο. οταν καμμια εταιρεια ουτε στις 15 ουτε στις 17 δεν εδινε 0 pixel εγγυηση ηρθε η LG και μαζεψε την αγορα γυρω της. Εχει χειροτερα πανελ? Ισως. Αλλα αλλοι βαζουν την ποιοτητα εικονας πρωτη προτεραιοτητα και αλλοι το να μην εχουν ουτε ενα καμενο πιχελ.So what? Εμένα η Acer δεν έχει 0 pixel εγγυηση και παίζει μια χαρά.Η LG 22'' να του κάνει τέτοιο ολοκαίνουργια; Και μιλάμε για κολλημένο Pixel όχι για νεκρό, δηλαδή ακόμα χειρότερα. Ξέρεις πόσο εμφανές είναι ένα φωτεινό πράσινο pixel μεσ'στην μέση;Στην τελική αμα είναι έτσι, καλύτερα να κράταγε την CRT του που έπαιζε μια χαρά και δείχνει και πραγματικό truecolor, όχι σαν τα ΤΝ panels!!! Ε μην τρελλαθούμε κιόλας που κάνουμε και άδικη κριτική στην καημένη την LG!!! Tελευταία όλο προβληματικές οθόνες σκάνε στην αγορά. Τι τρομερή σύμπτωση!!!!Όπως και να 'χει η οθόνη αυτή θα αντικατασταθεί είτε το θέλουν είτε όχι! Και αυτό.. είναι δέμευση!Candy ξερατε τους ορους της εγγυησης αλλα κοιταξατε την οθονη πριν την παραλαβετε?? Μερικες φορες καλο ειναι να γλιτωνουμε 5-10 Ε αλλα αλλες φορες ειναι προτιμοτερο να παμε σε ενα μαγαζι και να ζητησουμε να δουμε την οθονη πριν την αγορα.Όταν κάνω παραλαβή από κάποιο eshop μεσω courier, θα του πώ εγώ "περίμενε 10 λεπτά να την ελέγξω την οθόνη, και αν δεν είναι οκ πάρτην πισω ξεσφράγιστη!!!" Εε; Ναι στάνταρντ. Ελα ρε συ bill αφού ξέρεις ότι αυτά δεν γίνονται τώρα. Και σε κατάστημα να πας, και να του πεις "θέλω αν την δω", στην ανοίγει και έχει dead pixel. Και δεν την παίρνεις! Λες να γίνει; Το έχεις δει να γινεται συχνά; Ελα ρε συ, να είμαστε και ρεαλιστές! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr bill Φεβρουάριος 2, 2008 #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Εγω προσωπικα δουλευα 4 χρονια σε καταστημα πληροφορικης. Οτι παραδιδαμε ειτε ηταν pc ειτε ηταν οθονη το ανοιγαμε στον πελατη. Πολιτικη που την ακουλουθουσα στο καταστημα γιατι ηθελα ευχαριστημενους πελατες. Τωρα την πολιτικη του καθε αλλου καταστηματος δεν την καθοριζω εγω.Οταν πηγα απο multirama να αγορασω οθονη ειχε πολλες στην βιτρινα. Γουσταρα μια Siemens για τα χρωματα. Ζητησα να την τσεκαρω ειχε ενα καμενο πιχελ και πηγα σε LG. 2 χρονια τωρα δεν με εχει πουλησει ουτε με πιχελ ουτε τιποτα. Καταλαβαινω οτι δεν ειναι στανταρ να γινεται αυτο ομως ειναι δικο μας δικαιωμα και εμεις δεν το ζηταμε.ΕΔιτ. Δεν με ενοχλει καμμια κριτικη σε καμμια εταιρεια. Δεν εχω μετοχες σε κανεναν τους οποτε δεν με νοιαζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candyman1442169163 Φεβρουάριος 2, 2008 Author #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 dr_bill: Δεν έχει σημασία έτσι κι αλλιώς. Είπαμε, η οθόνη θα αντικατασταθεί... Τέλος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
axi Φεβρουάριος 2, 2008 #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2008 Δεν ειναι ελλατωματικη. Και να γυρισω λιγο διαφορετικα την συζητηση. Ολα τα λαπτοπ της HP εχουν απεξω ενημερωση για την εγγυηση της οθονης. Ποσοι το ξερουν αυτο?? Ποσοι το διαβαζουν?? Δεν ειναι αμεση ευθυνη της εταιρειας να σου πει τα πιξελ. Ειναι ευθυνη του μεταπωλητη και του πελατη. Επισης ο νομος δινει το δικαιωμα στον πελατη να ζητησει εκεινη την στιγμη να γινει επιδειξη του προιοντος εφοσον εκεινος το ζητησει. Ποιος το κανει αυτο?? Οι εγγυησεις υπαρχουν και σωστα πιστευω εφαρμοζονται απο τις εταιρειες. Υπαρχουν κακοι ομως μεταπωλητες και ανημερωτοι πελατες.Candy ξερατε τους ορους της εγγυησης αλλα κοιταξατε την οθονη πριν την παραλαβετε?? Μερικες φορες καλο ειναι να γλιτωνουμε 5-10 Ε αλλα αλλες φορες ειναι προτιμοτερο να παμε σε ενα μαγαζι και να ζητησουμε να δουμε την οθονη πριν την αγορα.Και εκει που επρεπε να γραφει εγγυηση το eshop και καθε eshop επρεπε να γραφει επισης οτι η οθονη καλυπτεται απο >= Χ πιχελ εγγυηση. Αλλα φυσικα δεν εχουμε κρατος ουτε τιποτα. Ασχολουμαστε με τους ζαχοπουλους και τις μιζες της Siemens.Φίλε μου μας πιάνουν τον κ@λ@ και λέμε και ευχαριστώ.Βάζω το μηχάνημα στην πρίζα και βγάζει με το καλημέρα καμένο pixel; Μας πούλησε σκάρτο πράγμα. Ας την κρατήσειαυτός να την καμαρώνει. Τι πάει να πει μέχρι 5;Ένα και μόνο καμένο pixel αρκεί να σου σπάσει τα νεύρα.Κι αν εγώ ζω στο καϊματσακλαν που θα τον δω τον έλεγχοπου θα κάνει το μαγαζί πριν τη στείλει;Αυτο που έγραψε ο stealth για πίεση μέσα από τα forum είναι μια καλή αρχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.