Jump to content



Τί παίζει με τις εγγυήσεις;


somada141

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συγγνώμη παιδιά των Watt αν η επόμενη ερώτηση φανεί ηλίθια αλλά ψάχνοντας για τροφοδοτικό μου γεννήθηκε η παρακάτω απορία:

Τα τροφοδοτικά Thermaltake Toughpower 750W και Thermaltake Toughpower 850W αναφέρεται στις σελίδες του Eshop ότι έχουν 1 και 2 χρόνια εγγύηση αντίστοιχα .

Παραθέτω τα links

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.700497

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650570

Όμως στην σελίδα της Thermaltake η ίδια η εταιρία δίνει 3 και 5 χρόνια αντίστοιχα για τα ίδια μοντέλα....

Λοιπόν τι γίνεται; Κάθε κατάστημα δίνει ότι θέλει ; Αν το πάρω και μου χαλάσει δηλαδή στα 2 ή 3 χρόνια αντίστοιχα μετά δεν μπορώ να διεκδικήσω αντικατάσταση από την ίδια την Thermaltake;

Σας Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Βασικά τα 2 χρόνια είναι υποχρεωτικά με νόνο στην Ευρωπαική ένωση. Οποιαδήποτε επέκταση εγγύησης είναι ρποεραιτική και μπορεί να διεκδικηθεί μόνο από την κατασκευάστρια εταιρεία αππευθείας και όχι από το κατάστημα. Οπότε αν σου χαλάσει μετά τα 2 χρόνια , επικοινωνία με τον κατασκευαστή και εγγυηση αποό τον ίδιο.

Και δηλαδή τι κάνεις τότε;

Στέλνεις mail στην Thermaltake και ελπίζεισ ότι το τμήμα εξυπηρέτησης θα απαντήσει;

Και για αποστολή θα πρέπει να χρεωθώ τα μαλλιοκέφαλα μου για να το στείλω στην τάδε γωνιά της Γης όπου βρίσκεται η έδρα τους ή υπάρχει κάποιος 'αντιπρόσωπος' στην Ελλάδα;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.