Simon1442169120 Ιανουάριος 18, 2008 #21 Ιανουάριος 18, 2008 Δεν ισχύει ότι μπορείς να αλλάξεις/επιστρέψεις κάτι που έχεις αγοράσει μέσα σε κάποιο (μικρό) χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος;
cranky Ιανουάριος 18, 2008 #22 Ιανουάριος 18, 2008 Νομίζω οτι εχει 14 ημέρες περιθώριο, για υπαναχώρηση χωρίς καμιά δικαιολογία, αρκεί να την επιστρέψει απολύτως συσκευασμένη (όπως την παρέλαβε).
MUL Ιανουάριος 18, 2008 Author #23 Ιανουάριος 18, 2008 απολύτως συσκευασμένη (όπως την παρέλαβε).Δηλαδή ??? Χωρίς να εχει ανοιχτεί ή απλώς να εχει τα ναιλον και τις σακουλίτσες??
cranky Ιανουάριος 19, 2008 #24 Ιανουάριος 19, 2008 απλός να εχει τα ναιλον και τις σακουλίτσες??Ναι, αυτό.Επίσης :Συνήγορος του Καταναλωτή (2106460414)Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (2103829640).Διάβασε και εδώ το post #53.
MUL Ιανουάριος 19, 2008 Author #25 Ιανουάριος 19, 2008 Αν και ηξερα απο την αρχή τι θα γινόταν είπα να προσπαθήσω. Ηταν η τελευταία φορά που αγοράζω κατι απο το πλαίσιο ...Αυτο επειδή ειναι η πρώτη φορά που χρειάστηκε να αλλάξω κάτι και επείδη οι ανθωποι θεωρουν οτι εχουμε περιορισμένη νοημοσύνη .. Σήμερα πήρα τηλ και ζήτησα αλλαγή για ενα προϊόν το οποίο δεν μου έκανε . Αναλυτικά:Συμφωνα με τους όρους εγγύησης προϊόντων εδώΕπιστροφές προϊόντων:1. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δέκα ημερών από την αγορά του προϊόντος μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.2. Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία.Ωραια..Εχοντας ανοίξει την συσκευασία βλέπω οτι το προιόν που εχω αγοράσει δεν μου κάνει.ΟΚ εκανα λάθος και το παραδέχομαι .. Παίρνω τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τους λέω οτι άνοιξα την συσκευασία και το προιόν δεν μου κανει..-"Εχετε απόδειξη?" -"Φυσικά"-"Η συσκευασία ειναι σε καλή κατάσταση?"-"Η συσκευασία ειναι σε άριστη κατάσταση"-"Ωραια μπορείτε να πατε σε οποιόδήποτε κατάστημα για αλλαγή"παω λοιπόν στο mall και τους λεω.. ανοιξα την συσκευασία και ειδα οτι εκανα λάθος και οτι το προϊόν δεν μου κάνει.. μπορώ να κάνω αλλαγή??-"Οχι γιατι τα αναλυτικά χαρακτηριστικά αναγράφονται στο internet κηριε οποτε δεν εχουμε καποια ευθύνη εμεις "-"Ωραία τι μπορώ να κάνω???"-"θα πατε στα κεντρικά και θα ελένξουν το προιόν ωστε να κάνει αλλαγή ο πωλητής που εκανε την πώληση, πάρτε ενα τηλ πρώτα..."Για να μην σας κουράζω πήρα τηλ και μίλησα σε 5 ατομα..απο τεχνικούς μέχρι υπεύθυνους ..στο τέλος μου ειπαν οτι δεν δεχονται την αλλαγή γιατι άνοιξα την συσκευασία ...Την επόμενη αγορά θα την κάνω σιγουρα απο μικρό μαγαζί που τουλάχιστον εκει δεν θα με θεωρούν ******..... Τουλάχιστον γιατι δεν μου ελεγαν απο την αρχή "κύριε , δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα" να μέινω και εγώ σπιτι μου στην δουλεία μου η να βάλουν μια πινακίδα Μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.Και ρωτάω εσάς χρήση = άνοιγμα συσκευασίας έτσι??
cranky Ιανουάριος 19, 2008 #26 Ιανουάριος 19, 2008 Sorry, αλλά δεν πίστευα οτι θα γινόταν δουλειά απ' το τηλέφωνο.Πρέπει να πάς επι τόπου, με την οθόνη μαζί, και να απαιτήσεις να στην αλλάξουν, όπως εχουν υποχρέωση.Κάνε τους και απο μιά καταγγελία στον Συνήγορο και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και κοινοποίησέ την τους με φαξ.Ετσι , για το γ**ώ το.
beisnikos_spi Ιανουάριος 19, 2008 #27 Ιανουάριος 19, 2008 Όσο δούλευα στα Multirama, εφόσον η συσκευασία είχε ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέσα ώστε το προϊόν να είναι επαναχρησιμοποιήσιμο, η αλλαγή γινόταν. Δοκίμασε να πας σε κάποιο άλλο Πλαίσιο μπας και εκεί την έχουν δει κάπως...
MUL Ιανουάριος 19, 2008 Author #28 Ιανουάριος 19, 2008 Sorry, αλλά δεν πίστευα οτι θα γινόταν δουλειά απ' το τηλέφωνο.Πρέπει να πάς επι τόπου, με την οθόνη μαζί, και να απαιτήσεις να στην αλλάξουν, όπως εχουν υποχρέωση.Κάνε τους και απο μιά καταγγελία στον Συνήγορο και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και κοινοποίησέ την τους με φαξ.Ετσι , για το γ**ώ το.Πηγα με την οθόνη και την απόδειξή και θα κανω καταγγελία κανονικά ώστε να αλλάξουν τον όρο επιστροφής προϊόντος
gskrekos Ιανουάριος 19, 2008 #29 Ιανουάριος 19, 2008 Στο site του Πλαισιου λεει μεχρι 20 εργασιμες μερες, κοιταξτεhttp://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=TermsΑπλως ειναι θεμα υπαλληλου που βαριεται εγω αυτο πιστευω, απο το e-shop εδω και 3 μηνες περιμενω να δεχτουν οτι ενα εξωτερικο dvdrw δεν παιζει και καθε φορα που πηγαινω λενε ειναι στο σερβις αν ειναι δυνατον
Simon1442169120 Ιανουάριος 19, 2008 #30 Ιανουάριος 19, 2008 Τις έχω βαρεθεί αυτές τις αηδίες :074: MUL μην το αφήσεις, πήγαινε και σε άλλο κατάστημα, πιθανόν να είναι καλύτερα στην Στουρνάρη. Είναι στον υπάλληλο...Να μιλάτε με τον υπεύθυνο του καταστήματος καλύτερα.@ gskrekos: Πες τους ότι θα τους καταγγείλεις στις οργανώσεις προστασίας καταναλωτή. Αν δεν βοηθήσει πήγαινέ τους την καταγγελία :033:
MadCatMk21442169156 Ιανουάριος 19, 2008 #31 Ιανουάριος 19, 2008 Αν και ηξερα απο την αρχή τι θα γινόταν είπα να προσπαθήσω. Ηταν η τελευταία φορά που αγοράζω κατι απο το πλαίσιο ...Αυτο επειδή ειναι η πρώτη φορά που χρειάστηκε να αλλάξω κάτι και επείδη οι ανθωποι θεωρουν οτι εχουμε περιορισμένη νοημοσύνη .. Σήμερα πήρα τηλ και ζήτησα αλλαγή για ενα προϊόν το οποίο δεν μου έκανε . Αναλυτικά:Συμφωνα με τους όρους εγγύησης προϊόντων εδώΕπιστροφές προϊόντων:1. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δέκα ημερών από την αγορά του προϊόντος μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.2. Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία.Ωραια..Εχοντας ανοίξει την συσκευασία βλέπω οτι το προιόν που εχω αγοράσει δεν μου κάνει.ΟΚ εκανα λάθος και το παραδέχομαι .. Παίρνω τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τους λέω οτι άνοιξα την συσκευασία και το προιόν δεν μου κανει..-"Εχετε απόδειξη?" -"Φυσικά"-"Η συσκευασία ειναι σε καλή κατάσταση?"-"Η συσκευασία ειναι σε άριστη κατάσταση"-"Ωραια μπορείτε να πατε σε οποιόδήποτε κατάστημα για αλλαγή"παω λοιπόν στο mall και τους λεω.. ανοιξα την συσκευασία και ειδα οτι εκανα λάθος και οτι το προϊόν δεν μου κάνει.. μπορώ να κάνω αλλαγή??-"Οχι γιατι τα αναλυτικά χαρακτηριστικά αναγράφονται στο internet κηριε οποτε δεν εχουμε καποια ευθύνη εμεις "-"Ωραία τι μπορώ να κάνω???"-"θα πατε στα κεντρικά και θα ελένξουν το προιόν ωστε να κάνει αλλαγή ο πωλητής που εκανε την πώληση, πάρτε ενα τηλ πρώτα..."Για να μην σας κουράζω πήρα τηλ και μίλησα σε 5 ατομα..απο τεχνικούς μέχρι υπεύθυνους ..στο τέλος μου ειπαν οτι δεν δεχονται την αλλαγή γιατι άνοιξα την συσκευασία ...Την επόμενη αγορά θα την κάνω σιγουρα απο μικρό μαγαζί που τουλάχιστον εκει δεν θα με θεωρούν ******..... Τουλάχιστον γιατι δεν μου ελεγαν απο την αρχή "κύριε , δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα" να μέινω και εγώ σπιτι μου στην δουλεία μου η να βάλουν μια πινακίδα Μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.Και ρωτάω εσάς χρήση = άνοιγμα συσκευασίας έτσι??Παράξενο. Ήμουν παρόν σε ακριβώς ίδια φάση στο πλαίσιο στη Τσιμισκή (Θεσσαλονίκη) και το δέχτηκαν πίσω κανονικότατα... =/
gskrekos Ιανουάριος 19, 2008 #32 Ιανουάριος 19, 2008 Εγω παιδια σημερα εδωσα μια καρτα γραφικων που πηρα πριν 1 βδομαδα, γιατι απλως ειχε χαμηλα Mhz και το προσεξα μετα, και την δεχτηκαν αφου ολα ηταν ετσι οπως τα πηρα απλως ειχε ανοικτει η συσκευασια, και ολα οκ. Την ειχα παρει πριν 1 βδομαδα μεσω νετ. Προτιμω το Πλαισιο μονο και μονο γι'αυτο ενω το e-shop ακομα στο περιμενε
schumifer Ιανουάριος 19, 2008 #33 Ιανουάριος 19, 2008 Όπως είπαν και οι προηγούμενοι , αφού το λέει και στην ιστοσελίδα τους. Πήγαινε σε ένα Πλαίσιο, πες τι θες, και μετά αν σου κάνουν ζήτημα ζήτα τον ανώτερο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.